Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Danny I vi unge =D

Go down 
+4
McFLY_DK
sofiee-
Ann-Jones
Sally-Judd
8 deltagere
ForfatterBesked
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

Danny I vi unge =D Empty
IndlægEmne: Danny I vi unge =D   Danny I vi unge =D EmptyOns Apr 02, 2008 10:37 pm

Vi unge har skrevet noget om Danny..
Jeg vil lige skrive det op. Grinte det, da jeg læste det..

Vidste du at Danny fra McFLy engang har kørt en af sine fans ned?
- Jeg var på vej ud fra et tv-studie og kom til at køre over en af mine fans' fod. Det var ret pinligt,
men selv om jeg havde det dårligt med det, tænkte jeg også: " Hvorfor var hun så tæt på min bil
til at starte med?".

haha. Så man vel også selv skyld i det..
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Danny I vi unge =D Empty
IndlægEmne: Sv: Danny I vi unge =D   Danny I vi unge =D EmptyTors Apr 03, 2008 1:45 am

HAHAHA har han virkelig gjort det...
Ej den fan må virkelig også ha stået tæt op af bilen.... man ved da at man ska holde en vis afstand fra en bil når den kører altså!
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

Danny I vi unge =D Empty
IndlægEmne: Sv: Danny I vi unge =D   Danny I vi unge =D EmptyTors Apr 03, 2008 4:59 pm

Ann-Jones skrev:
HAHAHA har han virkelig gjort det...
Ej den fan må virkelig også ha stået tæt op af bilen.... man ved da at man ska holde en vis afstand fra en bil når den kører altså!
Ja nemlig.. Så det er hendes egen skyld haha..
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Danny I vi unge =D Empty
IndlægEmne: Sv: Danny I vi unge =D   Danny I vi unge =D EmptyTors Apr 03, 2008 7:55 pm

jeg nyder virkelig at Vi Unge er begyndt at skrive mere og mere om McFly. Ja okay de skriver ikke helt vildt meget, men så lidt som det med Danny gør mig glad : D
men ja, jeg syntes at det er pigens egen skyld xD haha.
meer jeg har læst det før xD
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK


Antal indlæg : 279
Age : 35
Location : Aarhus
Registration date : 04/01/08

Danny I vi unge =D Empty
IndlægEmne: Sv: Danny I vi unge =D   Danny I vi unge =D EmptyTors Apr 03, 2008 9:36 pm

Haha! Det maa ha vaeret en stalker! Razz

Men ja, det er vildt fedt at Vi Unge skriver saa tit om dem - lidt har ogsaa ret! Very Happy Det er saadan nogle smaa stikpiller, Danmark har brug for, hehe! Razz Saa bliver der holdt kog i McFLY-gryden indtil deres album udkommer! Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/63453948
ManiPunk
Little Joanna
Little Joanna
ManiPunk


Antal indlæg : 222
Age : 34
Location : NordVestFyn
Registration date : 19/02/08

Danny I vi unge =D Empty
IndlægEmne: Sv: Danny I vi unge =D   Danny I vi unge =D EmptyTors Apr 03, 2008 10:27 pm

Forresten har McFly to gange nu været med i Her&Nu på siderne, hvor man kan spørge om idoler og lignende (Den med Harry er med i denne uge og det andet er fra uge 10, vist)... Der er ikke noget nyt under solen, men al omtale er godt Smile

McFly til Danmark?
Hej. Jeg er en pige på 13 år, der er stor fan af McFly. Derfor ville jeg blive vildt glad, hvis du kunne fortælle mig lidt om dem. Kommer de til Danmark på et tidspunkt? Hvad hedder nogle af deres cd'er, og kan de købes i Danmark? Kan man finde adresser?
Med venlig hilsen Rikke

Hej Rikke. Harry Judd, 23, har to hunde en kat og fire høns. Hans livret er spaghetti, som han skyller ned med æblejuice. Tom Fletcher, 23, har en hund og en kat. Hans favoritfilm er "The Beach", og han slapper af foran tv'et med "Dawson Creek". Dougie Poynter, 21, har to øgler, to katte, to hunde, en hamster og en frø. Han tænder på piger i G-string og hader biler. Danny Jones er lige på nippet til at fylde 22. Han er en sukkertrold, som elsker kager, og så sætter han gerne "E.T." på dvd'en. McFly har udgivet seks album, det første i 2004:
"Room on the 3rd floor", "Wonderland", "Just My luck", "Motion in the Ocean", "Greatest Hits" og "Greatest Bits"(?). De er ved at indspille nyt album, men foreløbig er der ikke planlagt koncert i Danmark. Skriv til dem på adressen....bla bla bla Smile

Helt vild med Harry
Hej Brevkasse. Jeg er en pige på 13 år, som er stor fan af Harry Judd fra McFly. Jeg vil godt vide alt om ham, som du ved. For eksempel hvor han kommer fra, og hvornår han har fødselsdag. kh Thea

Hej Thea. Nu er det ikke så længe siden, vi havde noget om McFly. Men det var begrænset, hvad jeg kunne skrive om hver enkelt - så okay: Harry Mark Christopher Judd er 22 år og født den 23. december i Chelmsford, som ligger 48 kilometer fra London. Han har spillet trommer, siden han var 14 år - Blandt andet i videoen til Busted's "Crashed the Wedding". Han har to tatoveringer: En på det ene håndled og en på den ene fod. Han elsker dyr og har to hund, en kat og fire høns. Hans yndlingssport er kricket og hans drømmebil er en Ford Capri...
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/zoemoi
NinnaMaleneJones!
Admin
Admin
NinnaMaleneJones!


Antal indlæg : 131
Age : 34
Location : aalborg
Registration date : 27/12/07

Danny I vi unge =D Empty
IndlægEmne: Sv: Danny I vi unge =D   Danny I vi unge =D EmptyTors Apr 03, 2008 10:37 pm

så det godt, da jeg havde pause på arbejde. blir altid sådan helt hyped over det. og da de så ligeefter spillede the heart never lies i radioen kammede det helt over. fik mega teeny spazz overfor en af bagerne, der nok er omkring de 35. så sagde han: slap nu AF ninna. er det ikke bare mcfly?! som i han kendte dem godt og hans kone var vild med dem. det kan godt være de er ved at blive mere kendte i dk, men det kan blive ved med at overraske mig når nogen kender dem.
Tilbage til toppen Go down
http://www.mcflydk.tk
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Danny I vi unge =D Empty
IndlægEmne: Sv: Danny I vi unge =D   Danny I vi unge =D EmptyFre Apr 04, 2008 1:40 am

jeg har efterhånden hørt THNL på Hitfm hver anden dag på arbejdet nu... det er så nice at de spiller dem så meget

ka så ikk rigtig ha at radioværten udtaler det MacFly, hvor finde i A'et henne?
Tilbage til toppen Go down
NinnaMaleneJones!
Admin
Admin
NinnaMaleneJones!


Antal indlæg : 131
Age : 34
Location : aalborg
Registration date : 27/12/07

Danny I vi unge =D Empty
IndlægEmne: Sv: Danny I vi unge =D   Danny I vi unge =D EmptyFre Apr 04, 2008 5:45 pm

haha! har faktisk også tænkt over det med a'et fra værterne på hitfm Razz
Tilbage til toppen Go down
http://www.mcflydk.tk
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Danny I vi unge =D Empty
IndlægEmne: Sv: Danny I vi unge =D   Danny I vi unge =D EmptyLør Apr 05, 2008 4:07 pm

NinnaMaleneJones! skrev:
haha! har faktisk også tænkt over det med a'et fra værterne på hitfm Razz

Men sårn er det jo generelt med alle presenters, Nanna sagde det også på den måde... og min far siger Marcfly hahahah
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Danny I vi unge =D Empty
IndlægEmne: Sv: Danny I vi unge =D   Danny I vi unge =D EmptyTirs Apr 08, 2008 9:28 pm

haha sådan kommer jeg da også til at udtale det, det gør alle jeg kender,
hvis det ikk er sådan hvordan er det så?? hihi
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Danny I vi unge =D Empty
IndlægEmne: Sv: Danny I vi unge =D   Danny I vi unge =D EmptyOns Apr 09, 2008 1:50 am

Det er mere sårn MucFly eller sårn... det er svært at forklare... men du hører ikk rigtig A'et i det hvis du hører dem selv sige det....
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Danny I vi unge =D Empty
IndlægEmne: Sv: Danny I vi unge =D   Danny I vi unge =D EmptyOns Apr 09, 2008 6:04 pm

haha jaa det kan godt være (:
hørte os et eller andet sted der var en der sagde mecfly haha var ved at dø af grin det lød sjovt (:
Tilbage til toppen Go down
mcflyforfreakinlifetime
Surfer Babe
Surfer Babe
mcflyforfreakinlifetime


Antal indlæg : 159
Age : 33
Location : Randers
Registration date : 02/01/08

Danny I vi unge =D Empty
IndlægEmne: Sv: Danny I vi unge =D   Danny I vi unge =D EmptySøn Apr 13, 2008 1:16 am

McFLY_DK skrev:
Haha! Det maa ha vaeret en stalker! Razz

Men ja, det er vildt fedt at Vi Unge skriver saa tit om dem - lidt har ogsaa ret! Very Happy Det er saadan nogle smaa stikpiller, Danmark har brug for, hehe! Razz Saa bliver der holdt kog i McFLY-gryden indtil deres album udkommer! Wink

kunne ikke sige det bedre ^^
- klippede det også ud med det samme!
Tilbage til toppen Go down
mcflyforfreakinlifetime
Surfer Babe
Surfer Babe
mcflyforfreakinlifetime


Antal indlæg : 159
Age : 33
Location : Randers
Registration date : 02/01/08

Danny I vi unge =D Empty
IndlægEmne: Sv: Danny I vi unge =D   Danny I vi unge =D EmptySøn Apr 13, 2008 1:18 am

Ann-Jones skrev:
jeg har efterhånden hørt THNL på Hitfm hver anden dag på arbejdet nu... det er så nice at de spiller dem så meget

ka så ikk rigtig ha at radioværten udtaler det MacFly, hvor finde i A'et henne?
jeg hørte the heart never lies (generelt bare den første gang jeg hører nogen mcfly sang i raiden) i radioen her forleden!! skreg virkelig da den kom, det var meget underligt! sad i bilen med min mor og så kom det der klaverspil i starten, og jeg sad sådan "jeg har altså hørt den sang før... hmm.." og så hoppede jeg bare Very Happy wee.

og JA!!! han siger mAcflAAAJ. mega underligt?!
Tilbage til toppen Go down
mcflyforfreakinlifetime
Surfer Babe
Surfer Babe
mcflyforfreakinlifetime


Antal indlæg : 159
Age : 33
Location : Randers
Registration date : 02/01/08

Danny I vi unge =D Empty
IndlægEmne: Sv: Danny I vi unge =D   Danny I vi unge =D EmptySøn Apr 13, 2008 1:21 am

ManiPunk skrev:
Forresten har McFly to gange nu været med i Her&Nu på siderne, hvor man kan spørge om idoler og lignende (Den med Harry er med i denne uge og det andet er fra uge 10, vist)... Der er ikke noget nyt under solen, men al omtale er godt Smile

McFly til Danmark?
Hej. Jeg er en pige på 13 år, der er stor fan af McFly. Derfor ville jeg blive vildt glad, hvis du kunne fortælle mig lidt om dem. Kommer de til Danmark på et tidspunkt? Hvad hedder nogle af deres cd'er, og kan de købes i Danmark? Kan man finde adresser?
Med venlig hilsen Rikke

Hej Rikke. Harry Judd, 23, har to hunde en kat og fire høns. Hans livret er spaghetti, som han skyller ned med æblejuice. Tom Fletcher, 23, har en hund og en kat. Hans favoritfilm er "The Beach", og han slapper af foran tv'et med "Dawson Creek". Dougie Poynter, 21, har to øgler, to katte, to hunde, en hamster og en frø. Han tænder på piger i G-string og hader biler. Danny Jones er lige på nippet til at fylde 22. Han er en sukkertrold, som elsker kager, og så sætter han gerne "E.T." på dvd'en. McFly har udgivet seks album, det første i 2004:
"Room on the 3rd floor", "Wonderland", "Just My luck", "Motion in the Ocean", "Greatest Hits" og "Greatest Bits"(?). De er ved at indspille nyt album, men foreløbig er der ikke planlagt koncert i Danmark. Skriv til dem på adressen....bla bla bla Smile

Helt vild med Harry
Hej Brevkasse. Jeg er en pige på 13 år, som er stor fan af Harry Judd fra McFly. Jeg vil godt vide alt om ham, som du ved. For eksempel hvor han kommer fra, og hvornår han har fødselsdag. kh Thea

Hej Thea. Nu er det ikke så længe siden, vi havde noget om McFly. Men det var begrænset, hvad jeg kunne skrive om hver enkelt - så okay: Harry Mark Christopher Judd er 22 år og født den 23. december i Chelmsford, som ligger 48 kilometer fra London. Han har spillet trommer, siden han var 14 år - Blandt andet i videoen til Busted's "Crashed the Wedding". Han har to tatoveringer: En på det ene håndled og en på den ene fod. Han elsker dyr og har to hund, en kat og fire høns. Hans yndlingssport er kricket og hans drømmebil er en Ford Capri...


NIIIICE! Very Happy
hvor godt er det lige?!
var der billeder?
øv, at jeg ikke har det blad. erjj!
Tilbage til toppen Go down
ManiPunk
Little Joanna
Little Joanna
ManiPunk


Antal indlæg : 222
Age : 34
Location : NordVestFyn
Registration date : 19/02/08

Danny I vi unge =D Empty
IndlægEmne: Sv: Danny I vi unge =D   Danny I vi unge =D EmptySøn Apr 13, 2008 4:16 am

Here you go: (Kvaliteten af billederne er pis, men kunne kun fotografere dem, da min bror's scanner driller og laver billeder, der fyldt vildt meget -> To billeder til en rapport fyldte tilsammen lige godt 5MB efter at have været gennem hans scanner... Suspect )

Danny I vi unge =D Dscn0511

Danny I vi unge =D Dscn0510

Forresten: Er der nogle, der har det billede af Harry, der er brugt her?? og gider I poste det??
... Tigge, Please, Plage Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/zoemoi
Sponsoreret inhold





Danny I vi unge =D Empty
IndlægEmne: Sv: Danny I vi unge =D   Danny I vi unge =D Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Danny I vi unge =D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Vi unge
» Just My Luck i Vi Unge
» All about Danny (:
» Den nyeste vi unge!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Medier-
Gå til: