Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 One For The Radio ??

Go down 
+5
Line
Sally-Judd
McFlyLover<3
ManiPunk
NannaBoelt
9 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 32
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

One For The Radio ?? Empty
IndlægEmne: One For The Radio ??   One For The Radio ?? EmptySøn Jun 01, 2008 9:44 pm

Hvad synes i om den nye single 'One for the radio' ? Som blev spillet på BBC Radio 1 Søndag d. 1/6 ??
Jeg ELSKER DEN ! cheers
Tilbage til toppen Go down
ManiPunk
Little Joanna
Little Joanna
ManiPunk


Antal indlæg : 222
Age : 34
Location : NordVestFyn
Registration date : 19/02/08

One For The Radio ?? Empty
IndlægEmne: Sv: One For The Radio ??   One For The Radio ?? EmptySøn Jun 01, 2008 9:47 pm

Jeg Elsker den Allerede!!
Har hørt den én gang, men har den allerede kørende i mit hoved hehe.. cheers
Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/zoemoi
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

One For The Radio ?? Empty
IndlægEmne: Sv: One For The Radio ??   One For The Radio ?? EmptySøn Jun 01, 2008 9:47 pm

ELSKER DEN! cheers men der var lorte forbindelse tilsidst i sangen ved mig Sad
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

One For The Radio ?? Empty
IndlægEmne: Sv: One For The Radio ??   One For The Radio ?? EmptySøn Jun 01, 2008 9:49 pm

ManiPunk skrev:
Jeg Elsker den Allerede!!
Har hørt den én gang, men har den allerede kørende i mit hoved hehe.. cheers
Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

Me to!!
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 32
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

One For The Radio ?? Empty
IndlægEmne: Sv: One For The Radio ??   One For The Radio ?? EmptySøn Jun 01, 2008 9:58 pm

Ja den er bare total NICE ! Tænkte nok der andre der sad andre end mig og hørte med på radioen ..
Det var da nogle total underlige spørgsmål drenge fik !
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

One For The Radio ?? Empty
IndlægEmne: Sv: One For The Radio ??   One For The Radio ?? EmptySøn Jun 01, 2008 10:12 pm

ja mega, men ret grineren Very Happy
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 32
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

One For The Radio ?? Empty
IndlægEmne: Sv: One For The Radio ??   One For The Radio ?? EmptySøn Jun 01, 2008 10:15 pm

McFlyLover<3 skrev:
ja mega, men ret grineren Very Happy
Ja , det gør det lige lidt sjovere ! Razz
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

One For The Radio ?? Empty
IndlægEmne: Sv: One For The Radio ??   One For The Radio ?? EmptyMan Jun 02, 2008 12:28 pm

hvad var det for nogle spørgsmål?
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 32
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

One For The Radio ?? Empty
IndlægEmne: Sv: One For The Radio ??   One For The Radio ?? EmptyMan Jun 02, 2008 12:38 pm

Sally-Judd skrev:
hvad var det for nogle spørgsmål?

Fx, at hvis de var en dame hvem af de kendte ville de så date ? , og sådan nogle spørgsmål blev de bare ved med at stille ! Vildt funny , kan sikkert ses inde på Youtube i dag eller imorgen
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

One For The Radio ?? Empty
IndlægEmne: Sv: One For The Radio ??   One For The Radio ?? EmptyMan Jun 02, 2008 1:23 pm

Jeg synes den er rigtig god!.. Rigtig rigtig god.. glæder mig så meget til deres nye album nu, en lækker ny stil!
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

One For The Radio ?? Empty
IndlægEmne: Sv: One For The Radio ??   One For The Radio ?? EmptyMan Jun 02, 2008 2:28 pm

hørte ikk radio fordi jeg var oppe på min søstres efterskole hele dagen næsten...
Så glæder mig da til at høre den..
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

One For The Radio ?? Empty
IndlægEmne: Sv: One For The Radio ??   One For The Radio ?? EmptyMan Jun 02, 2008 7:48 pm

Sidder og hører det lige nu.. (: Var til Håndbold afslutning med mit hold og drengenes. Så surprise surprise fik ikke så meget søvn.. ;b så gik lorte tidligt i seng så har glædet mig hele dagen til det her!
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

One For The Radio ?? Empty
IndlægEmne: Sv: One For The Radio ??   One For The Radio ?? EmptyMan Jun 02, 2008 7:50 pm

jeg synes det er så griner, hvor de får den der spørgsmål om, hvad de ville arbejde med hvis de ikke var i mcfly. Dougie: Gynækolog. Eller hvordan dete staves hahaa.. Og så siger Harry: What is it? hahaha
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 32
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

One For The Radio ?? Empty
IndlægEmne: Sv: One For The Radio ??   One For The Radio ?? EmptyMan Jun 02, 2008 9:01 pm

Sally-Judd skrev:
jeg synes det er så griner, hvor de får den der spørgsmål om, hvad de ville arbejde med hvis de ikke var i mcfly. Dougie: Gynækolog. Eller hvordan dete staves hahaa.. Og så siger Harry: What is it? hahaha

Haha , ja, jeg sad også og grinede så meget da Dougie svarede, og endnu mere da Harry kom med sin kommentar ! Hehe , For dem som ikke har hørt interviewet er her et link til lidt af det , kunne ikke finde mere for nu .. https://www.youtube.com/watch?v=fV9Aexupv8g

Og her er sangen One For The Radio , https://www.youtube.com/watch?v=N281sXxfWnk Med Mcflys introduktion . Elsker deres nye stil , nice at de droppede det pladeselskab !
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

One For The Radio ?? Empty
IndlægEmne: Sv: One For The Radio ??   One For The Radio ?? EmptyTirs Jun 03, 2008 12:47 pm

haha elsker også der hvor Danny fortæller om hvad en pige har skrevet på sin banner eller sådan.
Danny: "Danny rap me". Også siger Danny: " How can it be rap when she likes it?" hahaha.
det vild åndssvagt med sådan nogle fans der skriver sådan noget lort.
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

One For The Radio ?? Empty
IndlægEmne: Sv: One For The Radio ??   One For The Radio ?? EmptyTirs Jun 03, 2008 2:01 pm

ja, noget lidt mærkeligt at skrive?! men det er da meget sjovt at høre om! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

One For The Radio ?? Empty
IndlægEmne: Sv: One For The Radio ??   One For The Radio ?? EmptyTirs Jun 03, 2008 2:08 pm

Jeg er helt vild med teksten i sangen... sys det lyder fedt med 'so don't pretend you hate us as you sing along, as we all look the same in the dark'
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

One For The Radio ?? Empty
IndlægEmne: Sv: One For The Radio ??   One For The Radio ?? EmptyTirs Jun 03, 2008 2:16 pm

Helt enig, en super tekst! cheers
Tilbage til toppen Go down
NinnaMaleneJones!
Admin
Admin
NinnaMaleneJones!


Antal indlæg : 131
Age : 34
Location : aalborg
Registration date : 27/12/07

One For The Radio ?? Empty
IndlægEmne: Sv: One For The Radio ??   One For The Radio ?? EmptyTirs Jun 03, 2008 2:18 pm

uuuuuuuuuuh, hvor er det nice med nyt mcfly!

synes jeg har hørt melodien før... kan ikke lige sætte min finger på hvor det er fra though Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
http://www.mcflydk.tk
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 32
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

One For The Radio ?? Empty
IndlægEmne: Sv: One For The Radio ??   One For The Radio ?? EmptyTirs Jun 03, 2008 2:36 pm

Ann-Jones skrev:
Jeg er helt vild med teksten i sangen... sys det lyder fedt med 'so don't pretend you hate us as you sing along, as we all look the same in the dark'

Ja teksten er vildt fed ! Og så fandt du også lige mit yndlings afsnit ! ;P Haha .
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

One For The Radio ?? Empty
IndlægEmne: Sv: One For The Radio ??   One For The Radio ?? EmptyTirs Jun 03, 2008 2:41 pm

Dannys-Princess skrev:
Ann-Jones skrev:
Jeg er helt vild med teksten i sangen... sys det lyder fedt med 'so don't pretend you hate us as you sing along, as we all look the same in the dark'

Ja teksten er vildt fed ! Og så fandt du også lige mit yndlings afsnit ! ;P Haha .

det er mest fordi folk hele tiden disser McFly men alligevel synger folk med på sangene i smug...
McFly mangler noget anerkendelse i england og sårn set også her...
Jeg sys faktisk man ka høre på musikken at det er dem selv der har bestemt det hele, at Universal ikk har været inde og blande sig den her gang Smile
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

One For The Radio ?? Empty
IndlægEmne: Sv: One For The Radio ??   One For The Radio ?? EmptyTirs Jun 03, 2008 4:04 pm

jeg sys faktisk at værsene lyder lidt som noget fra bubbi bjørnene hahahaha...... men det er ikk dårligt ment hehe...
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 32
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

One For The Radio ?? Empty
IndlægEmne: Sv: One For The Radio ??   One For The Radio ?? EmptyTirs Jun 03, 2008 4:49 pm

Ann-Jones skrev:
jeg sys faktisk at værsene lyder lidt som noget fra bubbi bjørnene hahahaha...... men det er ikk dårligt ment hehe...

Jeg godt godt se hvad du mener med at den lyder lidt som Bubbi Bjørnene .. Hehe ,
Men what the fuck !
Tilbage til toppen Go down
ManiPunk
Little Joanna
Little Joanna
ManiPunk


Antal indlæg : 222
Age : 34
Location : NordVestFyn
Registration date : 19/02/08

One For The Radio ?? Empty
IndlægEmne: Sv: One For The Radio ??   One For The Radio ?? EmptyTirs Jun 03, 2008 5:41 pm

Ann-Jones skrev:
jeg sys faktisk at værsene lyder lidt som noget fra bubbi bjørnene hahahaha...... men det er ikk dårligt ment hehe...

Det var dét den mindede mig om Very Happy Eller nogen lignende (heller ikke dårligt ment)
Har simpelthen spurgt alle jeg kender, hvad de synes den første del lyder som om,
uden resultat..
Der er lidt bubbi-bjørn intro over det hehe...
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/zoemoi
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

One For The Radio ?? Empty
IndlægEmne: Sv: One For The Radio ??   One For The Radio ?? EmptyTirs Jun 03, 2008 7:12 pm

Ann-Jones skrev:
jeg sys faktisk at værsene lyder lidt som noget fra bubbi bjørnene hahahaha...... men det er ikk dårligt ment hehe...
haha hvor sjovt du siger det, fordi jeg har lige været ind på mcfly official message board, og de snakker om det samme, og de synes og det lyder som bubbi bjørnene haha..

Det med Universal, jeg synes det er vild godt, at de ikke har noget at sige til det mere. Jeg synes det er dejligt at høre 100 % McFLY musik..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





One For The Radio ?? Empty
IndlægEmne: Sv: One For The Radio ??   One For The Radio ?? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
One For The Radio ??
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» ONE FOR THE RADIO
» Radio:ACTIVE!
» Radio:Active dvd!
» DO YA - review fra BBC Radio 1!
» McFLY on Radio 1.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: McFly generelt-
Gå til: