Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Noget vi ikke vidste!

Go down 
+25
DeeDeelicious
Malene
Miamcfly
sunshine
Stargirl
Sara(:
Mille
BetteMøffe
Annesteg
mathilderosejones.
MeusDeus
sofiee-
Line
Sarah
Ditte
McFlyAreMyHeroes
McFreak
Mill
Sally-Judd
Sidsel
McFlyLover<3
Ann-Jones
ManiPunk
NannaBoelt
mcflys
29 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 17 ... 34  Næste
ForfatterBesked
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Noget vi ikke vidste! Empty
IndlægEmne: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! EmptyTirs Jun 17, 2008 8:29 pm

Okay. Ja det siger meget sig selv. Her kan vi skrive noget vi ikke bvidste. Om jer selv. Underlige (ubruglige) facts. :b
hehe.
Okay jeg starter, øhh. Jeg har et lille ar lige under min underlæbe i venstre side fordi jeg gik ind i en radiator da jeg var lille. (Flot Emilie) cheers
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Noget vi ikke vidste! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! EmptyTirs Jun 17, 2008 8:56 pm

Underligt topic , men meget fed idé ..

Jeg har et ar på hver af min kinder, p.g.a. jeg havde lange negle da jeg blev født og rev mig selv .. Ja, Ved godt det er lidt underligt ..

Så har jeg også lige fået to vildt FEDE malerier i fødselsdagsgave .. Rigtig Nice Razz
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Noget vi ikke vidste! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! EmptyTirs Jun 17, 2008 9:08 pm

okay.. hvordan ser de ud? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Noget vi ikke vidste! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! EmptyTirs Jun 17, 2008 11:34 pm

mcflys skrev:
okay.. hvordan ser de ud? Very Happy

Det er sådan nærmest en masse tændstiksmænd i forskellige farver, og rigtig farverig .. Og de passer sammen i måden det er teget og farverne , og så står der 'Videnskab eller gud, vigtigs af alt er kærligheden' .. Rigtig fede jeg kan måske tage et billed af dem og sætte her ind ! Hvis i altså er interreserede ?
Tilbage til toppen Go down
ManiPunk
Little Joanna
Little Joanna
ManiPunk


Antal indlæg : 222
Age : 34
Location : NordVestFyn
Registration date : 19/02/08

Noget vi ikke vidste! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! EmptyOns Jun 18, 2008 1:17 am

^^ Og det er vi Smile

Hmm... Ubrugelig viden om mig... Jeg har fire huller i ørene (2 i hver), men har fået dem lavet 1 og 1
(1 hos professionel, de andre tre er kommet efterhånden til grøn koncert, rock under broen og ørbæk marked, vist)
Havde kun i det éne, fordi min moster kun har én i venstre, men jeg fik den ved en fejl i højre øre i stedet... Razz
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/zoemoi
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Noget vi ikke vidste! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! EmptyOns Jun 18, 2008 1:58 am

Da jeg var 4-5 år gik jeg ind i en lygtepæl.... der er umulig at overse da pælen er meget bred, jeg gik dog ind i den alligevel, fordi jeg gik og snakkede med min bedstemor så kiggede ikk efter hvor jeg gik haha...
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Noget vi ikke vidste! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! EmptyOns Jun 18, 2008 10:25 am

Da jeg var omkring 4 år var jeg i Lalandia, hvor jeg løb over hen mod min mor, og ALLE ved at man ikke må løbe i et vandland , det resuterede i at jeg faldt og slog en kæmpe flæge i min hage som jeg må leve med resten af livet .. Blev syet med 7 sting . Shocked
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Noget vi ikke vidste! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! EmptyOns Jun 18, 2008 11:03 am

for nogle år siden lige før vi sku afsted på ferie havde min storebror fyldt en vandpistol med vand (troede jeg) så jeg løb alt hva jeg ku ned gennem haven med ham i hælene så havde vi en dør med en glas rude i som jeg sku igennem, og jeg fik ikk revet ned i håndtaget så min venstre hånd blev smadret ind igennem ruden, hvilket resulterede i at jeg måtte på skadestuen og syes med 5 sting... og derefter var det at Thomas sagde 'der var ikk engang vand i vandpistolen' der var jeg lidt irriteret...
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Noget vi ikke vidste! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! EmptyOns Jun 18, 2008 4:17 pm

Hmm.. I 1. eller 2. klasse lavede vi sådan noget melodi grandprix i klassen, som hele skolen + forældre fik lov at se, jeg spillede på guitar (legede jeg gjorde det..) Og lavede nogle ekstrem kiksede trin til Kim larsen' Judlandia.
Har det stadig på dvd!! Hvilket resulterede i at jeg nu HADER Kim Larsen Smile ( er blevet drillet rimlig meget med det..)

Har også optrådt til B-boys, med et lamt modeshow (en lærer kom og spurgte om vi overhovedet havde øvet os! Suspect ) og MANGE andre pinlige ting foran hele skolen! Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Noget vi ikke vidste! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! EmptyOns Jun 18, 2008 5:15 pm

Ha jeg var 4-5 år og gik i børnehave (det var tider da man ku lege hele dagen!) Sad jeg i sandkassen med mine veninder. også kom en anden af mine veninder og ville være med hun havde en kæmpe spade i hånden som på en eller anden måde havnede i mit øje. Så skulle jeg på skadestuen og skylles og renses og lidt af hvert.. Dejlige minder! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Noget vi ikke vidste! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! EmptyOns Jun 18, 2008 5:20 pm

haha sjovt
min ene halvdel er maven og den ene halvdel af min ryg er brund og har skønhedspletter mens den anden halvdel ikke haha..
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 32
Location : København
Registration date : 02/01/08

Noget vi ikke vidste! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! EmptyOns Jun 18, 2008 7:12 pm

Jeg går på gymnasie med Mathias fra B-boys. Han går i min parallel klasse, og jeg siger jer, han virker slet ikke populær på skolen, folk synes det flovt at han er i b-boys.. Der folk der synger b-boys sange foran hoved på ham, for at provokere ham haha. Total sygt. Der var en pige fra mig klasse, hun gik over og spurgte ham om hvad B stod for. hahah. For at provokere ham.. Han blev også skrevet på alle 3.g'erne dødslister (vandliste), og der skrev de ham som B-boy og ikke Mathias haha. Total surt.
Det synes jeg lige i skulle vide hehe.
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Noget vi ikke vidste! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! EmptyOns Jun 18, 2008 8:11 pm

Sally-Judd skrev:
Jeg går på gymnasie med Mathias fra B-boys. Han går i min parallel klasse, og jeg siger jer, han virker slet ikke populær på skolen, folk synes det flovt at han er i b-boys.. Der folk der synger b-boys sange foran hoved på ham, for at provokere ham haha. Total sygt. Der var en pige fra mig klasse, hun gik over og spurgte ham om hvad B stod for. hahah. For at provokere ham.. Han blev også skrevet på alle 3.g'erne dødslister (vandliste), og der skrev de ham som B-boy og ikke Mathias haha. Total surt.
Det synes jeg lige i skulle vide hehe.

Haha , ej hvor sjovt . Det skulle man jo slet ikke tro , selvom det er lidt syndt for ham , så er det stadig en lille smule sjovt ! Haha .. Tænk egentlig at de stadig har så mange fans ! Det er lidt underligt ! Personligt forstår jeg det ikke Question
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Noget vi ikke vidste! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! EmptyOns Jun 18, 2008 8:48 pm

Dannys-Princess skrev:
Sally-Judd skrev:
Jeg går på gymnasie med Mathias fra B-boys. Han går i min parallel klasse, og jeg siger jer, han virker slet ikke populær på skolen, folk synes det flovt at han er i b-boys.. Der folk der synger b-boys sange foran hoved på ham, for at provokere ham haha. Total sygt. Der var en pige fra mig klasse, hun gik over og spurgte ham om hvad B stod for. hahah. For at provokere ham.. Han blev også skrevet på alle 3.g'erne dødslister (vandliste), og der skrev de ham som B-boy og ikke Mathias haha. Total surt.
Det synes jeg lige i skulle vide hehe.

Haha , ej hvor sjovt . Det skulle man jo slet ikke tro , selvom det er lidt syndt for ham , så er det stadig en lille smule sjovt ! Haha .. Tænk egentlig at de stadig har så mange fans ! Det er lidt underligt ! Personligt forstår jeg det ikke Question

Lidt synd, meget sjovt ! Very Happy Forstår heller ikke at de overhovedet har fans tilbage! men ser stadig mgp, vildt grineren at se faktisk! Very Happy Sidste gang var der en gruppe der kaldte sig 'DkTøzerne' ! Seriøst taber navn!! kan godt være jeg lyder ret ond, men helt ærligt de fleste (alle) mgp sange suchs!
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Noget vi ikke vidste! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! EmptyOns Jun 18, 2008 9:03 pm

haha.. Jep! Okay kunne godt lide den der Anni tro på os to. eller noget der gør jeg ikke kan. men ja ellers så er det noget aherm. ikke så fantastisk noget. men sjovt at se med ens venner også bare gøre lidt grin med dem XD
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Noget vi ikke vidste! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! EmptyOns Jun 18, 2008 9:29 pm

Jeg elsker også at se MGP , Det er bare det sjoveste .. Men faktisk synes jeg der har været nogle gode sange, så som Ta' mig som jeg er , af Tue .. Nogle der stadig kan huske den ? den er fra 2003 ..
Og så den sang der hedder 'Du ikk' som de andre pi'r' den er altså også bare så sød .. Elsker den stadig ! Razz
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Noget vi ikke vidste! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! EmptyOns Jun 18, 2008 9:42 pm

Hehe, kan godt huske dem, har dem vidst til mit karaoke-halløj?! Very Happy Sygt grineren at lave om på dårlige sange når man er lidt hyper efter en cola xD
Jeg har nogle cd'er med bl.a. Bamses fødselsdag, Pippi og postmand Per! afro
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Noget vi ikke vidste! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! EmptyOns Jun 18, 2008 9:46 pm

McFlyLover<3 skrev:
Hehe, kan godt huske dem, har dem vidst til mit karaoke-halløj?! Very Happy Sygt grineren at lave om på dårlige sange når man er lidt hyper efter en cola xD
Jeg har nogle cd'er med bl.a. Bamses fødselsdag, Pippi og postmand Per! afro

Ja, pippi er vildt fedt musik .. Nogle der har set filmen 'Fedtemule og søn'? det er altså også bare nogle fede sange med .. fik gåsehud sidste gang jeg så den .. scratch Ja ved ikke lige hvad der skete ??!
Tilbage til toppen Go down
Mill
Little Joanna
Little Joanna
Mill


Antal indlæg : 238
Age : 33
Location : Langt langt borte, Sjælland
Registration date : 01/01/08

Noget vi ikke vidste! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! EmptyOns Jun 18, 2008 10:02 pm

Dannys-Princess skrev:
Ja, pippi er vildt fedt musik .. Nogle der har set filmen 'Fedtemule og søn'? det er altså også bare nogle fede sange med .. fik gåsehud sidste gang jeg så den .. scratch Ja ved ikke lige hvad der skete ??!

Jeg har set Fedtmule og søn det er faktisk nogle ok sange der er der. Blev ellers bange for starten af den film første gang jeg så den det kan virke meget uhyggeligt når man er mindre og det er i biografen Razz
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Noget vi ikke vidste! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! EmptyTors Jun 19, 2008 1:58 am

Dannys-Princess skrev:
Jeg elsker også at se MGP , Det er bare det sjoveste .. Men faktisk synes jeg der har været nogle gode sange, så som Ta' mig som jeg er , af Tue .. Nogle der stadig kan huske den ? den er fra 2003 ..
Og så den sang der hedder 'Du ikk' som de andre pi'r' den er altså også bare så sød .. Elsker den stadig ! Razz
Jeg har den udgave af mgp på vhs fordi jeg var stor fan af busted dengang Razz der var mange gode sange det år...
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Noget vi ikke vidste! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! EmptyTors Jun 19, 2008 2:00 am

den der soundtrack til en af fedtmule og søn filmene blev brugt til mine søstres gymnastik serie... den er mega nice....
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Noget vi ikke vidste! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! EmptyTors Jun 19, 2008 10:32 am

Mill skrev:
Dannys-Princess skrev:
Ja, pippi er vildt fedt musik .. Nogle der har set filmen 'Fedtemule og søn'? det er altså også bare nogle fede sange med .. fik gåsehud sidste gang jeg så den .. scratch Ja ved ikke lige hvad der skete ??!

Jeg har set Fedtmule og søn det er faktisk nogle ok sange der er der. Blev ellers bange for starten af den film første gang jeg så den det kan virke meget uhyggeligt når man er mindre og det er i biografen Razz

Bange ?? hvad skete der i filmen siden du belv bange ??
Tilbage til toppen Go down
McFreak
Surfer Babe
Surfer Babe
McFreak


Antal indlæg : 149
Age : 33
Location : Loserville, Slagelse
Registration date : 07/06/08

Noget vi ikke vidste! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! EmptyTors Jun 19, 2008 2:34 pm

Dannys-Princess skrev:
Jeg elsker også at se MGP , Det er bare det sjoveste .. Men faktisk synes jeg der har været nogle gode sange, så som Ta' mig som jeg er , af Tue .. Nogle der stadig kan huske den ? den er fra 2003 ..
Og så den sang der hedder 'Du ikk' som de andre pi'r' den er altså også bare så sød .. Elsker den stadig ! Razz

Nu, hvor vi er ved MGP-feberen. Jeg går i parallelklasse med Turbo-Theis, I ved ham med "Jeg sætter turbofluen løs ovs.." Han hader også bare, at alle folk ved det.
Jeg gik til musik med ham, og nej han nægtede at synge. Ville ellers så gerne ha hørt ham. lol! Og han ligner bare SÅ meget sig selv..! affraid
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Noget vi ikke vidste! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! EmptyTors Jun 19, 2008 2:43 pm

hahaha den ka jeg huske mine søstre lavede sårn en mærkelig dans til den sang... hahah...
Tilbage til toppen Go down
McFreak
Surfer Babe
Surfer Babe
McFreak


Antal indlæg : 149
Age : 33
Location : Loserville, Slagelse
Registration date : 07/06/08

Noget vi ikke vidste! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! EmptyTors Jun 19, 2008 2:45 pm

Ann-Jones skrev:
hahaha den ka jeg huske mine søstre lavede sårn en mærkelig dans til den sang... hahah...

Ja, jeg har også både sunget og danset til den. Bad memories..!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Noget vi ikke vidste! Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Noget vi ikke vidste!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 34Gå til side : 1, 2, 3 ... 17 ... 34  Næste
 Lignende emner
-
» VED IKKE OM DET ER RIGTIGT! Men KIG Her!
» Er der nogen der ikke?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Off topic-
Gå til: