Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 2 nye mcfly sange.! (:

Go down 
+4
Sidsel
McFreak
NannaBoelt
mcflys
8 deltagere
ForfatterBesked
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

2 nye mcfly sange.! (: Empty
IndlægEmne: 2 nye mcfly sange.! (:   2 nye mcfly sange.! (: EmptyTirs Jul 08, 2008 8:48 pm

Fandt, eller Sidsel fandt. XD Everybody knows og point of view som de spiller live fra olympic studios. (: Så fede sange! Hehe¨

Everybody knows:
www.youtube.com/watch?v=DRSU5Oqg31c

Point of view:
https://www.youtube.com/watch?v=vhsgb3Z5b-s

Er helt vilde med dem! (:
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

2 nye mcfly sange.! (: Empty
IndlægEmne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (:   2 nye mcfly sange.! (: EmptyTirs Jul 08, 2008 9:36 pm

mcflys skrev:
Fandt, eller Sidsel fandt. XD Everybody knows og point of view som de spiller live fra olympic studios. (: Så fede sange! Hehe¨

Everybody knows:
www.youtube.com/watch?v=DRSU5Oqg31c

Point of view:
https://www.youtube.com/watch?v=vhsgb3Z5b-s

Er helt vilde med dem! (:

Ja de er vildt fede , er det bare mig eller har man hørt Everybody knows før ?? , Tror altså at jeg har hørt starten før for RIGTIG lang tid siden .. ??! Question
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

2 nye mcfly sange.! (: Empty
IndlægEmne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (:   2 nye mcfly sange.! (: EmptyTirs Jul 08, 2008 10:28 pm

Det har du nok også (: hehe

Den har været på youtube i nogle måneder.. altså den 'ufærdige' version. hehe.. Men synes faktisk lidt start guitaren minder om should I stay or should I go. med the clash.. hehe godt være det bare er mig XD
Tilbage til toppen Go down
McFreak
Surfer Babe
Surfer Babe
McFreak


Antal indlæg : 149
Age : 33
Location : Loserville, Slagelse
Registration date : 07/06/08

2 nye mcfly sange.! (: Empty
IndlægEmne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (:   2 nye mcfly sange.! (: EmptyTirs Jul 08, 2008 11:06 pm

mcflys skrev:
Det har du nok også (: hehe

Den har været på youtube i nogle måneder.. altså den 'ufærdige' version. hehe.. Men synes faktisk lidt start guitaren minder om should I stay or should I go. med the clash.. hehe godt være det bare er mig XD

Det har jeg også lagt mærke til. Har spillet alt, alt for meget guitar hero. Eller, nej det er da i det der Rock Band den er. Min bror har lige fået det. Super cool, siger jeg jer. Man kan bare spille det i 100 år..! Suspect affraid confused Sleep lol!
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

2 nye mcfly sange.! (: Empty
IndlægEmne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (:   2 nye mcfly sange.! (: EmptyTirs Jul 08, 2008 11:21 pm

McFreak skrev:
mcflys skrev:
Det har du nok også (: hehe

Den har været på youtube i nogle måneder.. altså den 'ufærdige' version. hehe.. Men synes faktisk lidt start guitaren minder om should I stay or should I go. med the clash.. hehe godt være det bare er mig XD

Det har jeg også lagt mærke til. Har spillet alt, alt for meget guitar hero. Eller, nej det er da i det der Rock Band den er. Min bror har lige fået det. Super cool, siger jeg jer. Man kan bare spille det i 100 år..! Suspect affraid confused Sleep lol!

Hehe Nice , glæder mig også til at prøve det . Men tilbage til emnet ; Det var nok den ufærdige version jeg har hørt så , men fede sange . Glæder mig mere og mere til albumet kommer nu !!
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

2 nye mcfly sange.! (: Empty
IndlægEmne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (:   2 nye mcfly sange.! (: EmptyOns Jul 09, 2008 12:06 am

elsker seriøst piont of view, er nærmest blevet besat har hørt den om og om igen nu (:
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

2 nye mcfly sange.! (: Empty
IndlægEmne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (:   2 nye mcfly sange.! (: EmptyOns Jul 09, 2008 12:23 am

McFLYxSidsel skrev:
elsker seriøst piont of view, er nærmest blevet besat har hørt den om og om igen nu (:

I know how you feel ! tongue Men synes faktisk det er lidt dejligt . Wink
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

2 nye mcfly sange.! (: Empty
IndlægEmne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (:   2 nye mcfly sange.! (: EmptyOns Jul 09, 2008 1:42 pm

Nogle der har fået sangene i mp3 form ?? Så i kan sende dem ? Wink
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

2 nye mcfly sange.! (: Empty
IndlægEmne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (:   2 nye mcfly sange.! (: EmptyOns Jul 09, 2008 1:56 pm

Ja det har jeg. (: Eller er igang med at downloade dem, men vil du ha dem? Så bare tilføj mig til msn.
emilievelbaek@hotmail.com
Men fuck jeg elsker dem har allerede hørt dem 5 gangei dag bare. XD
Jeg tror cd'en bliver SÅ fed! Kan seriøst ikke vente med at høre den!
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

2 nye mcfly sange.! (: Empty
IndlægEmne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (:   2 nye mcfly sange.! (: EmptyOns Jul 09, 2008 2:10 pm

mcflys skrev:
Ja det har jeg. (: Eller er igang med at downloade dem, men vil du ha dem? Så bare tilføj mig til msn.
emilievelbaek@hotmail.com
Men fuck jeg elsker dem har allerede hørt dem 5 gangei dag bare. XD
Jeg tror cd'en bliver SÅ fed! Kan seriøst ikke vente med at høre den!

Tusind tak , jeg elsker også bare sangene .. Men ved bare ikke hvordan man kan downloade dem ??!
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

2 nye mcfly sange.! (: Empty
IndlægEmne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (:   2 nye mcfly sange.! (: EmptyOns Jul 09, 2008 2:19 pm

Dannys-Princess skrev:
mcflys skrev:
Ja det har jeg. (: Eller er igang med at downloade dem, men vil du ha dem? Så bare tilføj mig til msn.
emilievelbaek@hotmail.com
Men fuck jeg elsker dem har allerede hørt dem 5 gangei dag bare. XD
Jeg tror cd'en bliver SÅ fed! Kan seriøst ikke vente med at høre den!

Tusind tak , jeg elsker også bare sangene .. Men ved bare ikke hvordan man kan downloade dem ??!

Hvornår tror du at du har downloadet dem ? bare sådan ca ??
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

2 nye mcfly sange.! (: Empty
IndlægEmne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (:   2 nye mcfly sange.! (: EmptyOns Jul 09, 2008 3:02 pm

mcflys skrev:
Ja det har jeg. (: Eller er igang med at downloade dem, men vil du ha dem? Så bare tilføj mig til msn.
emilievelbaek@hotmail.com
Men fuck jeg elsker dem har allerede hørt dem 5 gangei dag bare. XD
Jeg tror cd'en bliver SÅ fed! Kan seriøst ikke vente med at høre den!

Må jeg også gerne tilføje dig... vil virkelig også gerne ha de sange Smile
PLEASE Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

2 nye mcfly sange.! (: Empty
IndlægEmne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (:   2 nye mcfly sange.! (: EmptyOns Jul 09, 2008 10:02 pm

Hehe.. Selvfølgelig.. (:
Men altså jeg tager på ferie på Søndag, og ved ikke hvor meget jeg er på msn. Men hvis jeg er på samtidig som jer, kan i selvfølgelig bare få den der og hvis jeg ikke er så må i godt sende en mail. (Håber jeg tjekker den, men hader at tjekke mails har nogle og 80 i min indbakke) hmm.. men skal nok tjekke... hehe

Men ja bare tilføj mig. Har også bare høt sangene hele dagen idag på min ipod, mens jeg var på arbejde.. XD
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

2 nye mcfly sange.! (: Empty
IndlægEmne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (:   2 nye mcfly sange.! (: EmptyTors Jul 10, 2008 12:40 am

mcflys skrev:
Hehe.. Selvfølgelig.. (:
Men altså jeg tager på ferie på Søndag, og ved ikke hvor meget jeg er på msn. Men hvis jeg er på samtidig som jer, kan i selvfølgelig bare få den der og hvis jeg ikke er så må i godt sende en mail. (Håber jeg tjekker den, men hader at tjekke mails har nogle og 80 i min indbakke) hmm.. men skal nok tjekke... hehe

Men ja bare tilføj mig. Har også bare høt sangene hele dagen idag på min ipod, mens jeg var på arbejde.. XD

org ja, kender godt det der med at tjekke mails, men glæder mig til at få sangene , og tusind tak for hjælpen ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

2 nye mcfly sange.! (: Empty
IndlægEmne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (:   2 nye mcfly sange.! (: EmptyTors Jul 10, 2008 1:41 pm

Hehe.. det var så lidt. :b men ja hvis i ikke lige har fanget mig inden lørdag så send lige en mail for jeg tager afsted søndag i to uger. Og o skulle jo gerne have den inden. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

2 nye mcfly sange.! (: Empty
IndlægEmne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (:   2 nye mcfly sange.! (: EmptyFre Jul 11, 2008 12:02 am

mcflys skrev:
Hehe.. det var så lidt. :b men ja hvis i ikke lige har fanget mig inden lørdag så send lige en mail for jeg tager afsted søndag i to uger. Og o skulle jo gerne have den inden. Very Happy

okay det er en aftale , Razz
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

2 nye mcfly sange.! (: Empty
IndlægEmne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (:   2 nye mcfly sange.! (: EmptyFre Jul 11, 2008 9:47 pm

uhh. elsker de nye sange.. Er lige kommet hjem fra Kroatien, og det første jeg gjorde da jeg kom hjem var at tænde computeren!! cheers
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

2 nye mcfly sange.! (: Empty
IndlægEmne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (:   2 nye mcfly sange.! (: EmptyLør Jul 12, 2008 2:40 pm

Line91 skrev:
uhh. elsker de nye sange.. Er lige kommet hjem fra Kroatien, og det første jeg gjorde da jeg kom hjem var at tænde computeren!! cheers
Haha ja samme her. Er også lige kommet hjem fra tyrkiet!
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

2 nye mcfly sange.! (: Empty
IndlægEmne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (:   2 nye mcfly sange.! (: EmptyLør Jul 12, 2008 7:17 pm

mcflys skrev:
Hehe.. det var så lidt. :b men ja hvis i ikke lige har fanget mig inden lørdag så send lige en mail for jeg tager afsted søndag i to uger. Og o skulle jo gerne have den inden. Very Happy
Hey, hvis det er lettere for dig, hvorfor sætter du så ikke sangene som megaupload her inde, så folk tage dem, dem der selvfølgelig vil have dem. Jeg tror at det vil være noget så let, i stedet for at du skal sende den til mange personer?
Her er siden: www.megaupload.com
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

2 nye mcfly sange.! (: Empty
IndlægEmne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (:   2 nye mcfly sange.! (: EmptySøn Jul 13, 2008 10:25 am

Syne sogså bare du nye sange er vildt gode Smile
Jeg har dem alle tre, hvis nogle vil have dem Cool altså point of view, everybody knows og one for the radio
Glæder mig så meget til albummet udkommer og til at høre Harry synge Wink
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

2 nye mcfly sange.! (: Empty
IndlægEmne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (:   2 nye mcfly sange.! (: EmptySøn Jul 13, 2008 1:51 pm

theirstargirl skrev:
Syne sogså bare du nye sange er vildt gode Smile
Jeg har dem alle tre, hvis nogle vil have dem Cool altså point of view, everybody knows og one for the radio
Glæder mig så meget til albummet udkommer og til at høre Harry synge Wink
oh ja vil rigtig gerne have dem! Du min helt hvis du sætter dem ind i dag eller sender dem til min mail/msn shylie_asa_bust@hotmail.com

Skal rejse i morgen, og vil gerne have POV og Everybody Knows i min ipod.
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

2 nye mcfly sange.! (: Empty
IndlægEmne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (:   2 nye mcfly sange.! (: EmptySøn Jul 13, 2008 2:10 pm

Jeg har også Do Ya acoustic version , hvis der er nogle der vil have den ??
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

2 nye mcfly sange.! (: Empty
IndlægEmne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (:   2 nye mcfly sange.! (: EmptyMan Jul 14, 2008 2:43 pm

Dannys-Princess skrev:
Jeg har også Do Ya acoustic version , hvis der er nogle der vil have den ??

Jeg vil gerne have den Razz Hvis det kan lade sig gøre ?
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

2 nye mcfly sange.! (: Empty
IndlægEmne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (:   2 nye mcfly sange.! (: EmptyMan Jul 14, 2008 8:49 pm

theirstargirl skrev:
Dannys-Princess skrev:
Jeg har også Do Ya acoustic version , hvis der er nogle der vil have den ??

Jeg vil gerne have den Razz Hvis det kan lade sig gøre ?

Ja selvfølgelig , så skal jeg bare lige bruge din mail .. (du kan sende den til mig i en privat besked hvis du ikke vil have at alle skal have den , men jeg tror sku ikke at der er nogle psykopater herinde ) Razz
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





2 nye mcfly sange.! (: Empty
IndlægEmne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (:   2 nye mcfly sange.! (: Empty

Tilbage til toppen Go down
 
2 nye mcfly sange.! (:
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mcfly sange
» McFLY could be in trouble!
» mcfly med 3 ord :)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: McFly generelt-
Gå til: