Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 haha OMG et sjovt interview!

Go down 
+4
Sarah
Mille
Annesteg
Sally-Judd
8 deltagere
ForfatterBesked
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

haha OMG et sjovt interview! Empty
IndlægEmne: haha OMG et sjovt interview!   haha OMG et sjovt interview! EmptyTirs Sep 16, 2008 7:31 pm

Your new single is about a bad relationship, so spill the beans boys - What's the worst thing a girl has done to put you off?
Tom: Scratch herself and sniff her fingers
Danny: I don't like it when girls are fake, I can always tell with a girl if she's being real or not.
Harry: Oh no! I like it when they're fake

Noted. Whats the most romantic thing you've ever done?
Danny: Lit a few candles
Tom: I ran a bath for a girl once
Dougie: I like to send flowers, even if i'm halfway across the world. Interflora has saved my life on many occasions.

Where would you take us on a night out?
Tom: To the local pub for some nice food and lots of beer.
Danny: Then back for a Jacuzzi party, a BBQ and more beer.

What's the worst date you've ever been on?
Tom: I haven't been on a date for 5 years.
Danny: I went on a blind date once. I arranged to meet her but got to just round the corner had a look & ran away. I didn't text her to tell her i wasn't coming either, she just looked dodgy.

Poor girl, What's the most embarrasing thing you've done when drunk?
Tom: I punched Danny the other night then ended up crying. I was telling the boys how much I loved them all when i got really emotional and broke down.
Harry: I fell over ripped one of my trouser legs off and hurt my penis

Wish we'd been there to see that. Got any big plans for the rest of the year?
Harry: We're gonna be on tour in November and hopefully we're going to try and break America
Dougie: We're writing a book of sex tips, it's going to be pretty epic but we're not releasing it until 2060 when all our wives are dead

*McFly's new single Lies is out this week and thier new album Radio:ACTIVE Is out on September 22nd

Haha hvor de griner.
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

haha OMG et sjovt interview! Empty
IndlægEmne: Sv: haha OMG et sjovt interview!   haha OMG et sjovt interview! EmptyTirs Sep 16, 2008 7:42 pm

Hahaha, hvor et godt og sjovt interview cheers
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

haha OMG et sjovt interview! Empty
IndlægEmne: Sv: haha OMG et sjovt interview!   haha OMG et sjovt interview! EmptyTirs Sep 16, 2008 8:44 pm

OMG! KÆft jeg grinede! Specielt over det med danny's blind date og tom's pinlige druk;) Haha;)
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

haha OMG et sjovt interview! Empty
IndlægEmne: Sv: haha OMG et sjovt interview!   haha OMG et sjovt interview! EmptyTirs Sep 16, 2008 9:36 pm

Haha, sikke et godt interview! cheers
Stakkels Harry, haha, og hvor ville jeg gerne have set Tom hyle som en gal! d:
Og hvor ondt af Danny sådan at brænde hende pigen af! haha
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

haha OMG et sjovt interview! Empty
IndlægEmne: Sv: haha OMG et sjovt interview!   haha OMG et sjovt interview! EmptyTirs Sep 16, 2008 10:48 pm

HAHA, fun interview !! lol! Sjovt det med at Danny brændte hende der af (og en smule synd for pigen) Grinte bare af det hele Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

haha OMG et sjovt interview! Empty
IndlægEmne: Sv: haha OMG et sjovt interview!   haha OMG et sjovt interview! EmptyOns Sep 17, 2008 2:27 am

Jeg sys Danny var ond hahah...!
Men sku jeg være helt ærlig tror jeg at jeg ville ha gjort det samme...
sys det var griner det doug sagde med den bog der hehe Razz
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

haha OMG et sjovt interview! Empty
IndlægEmne: Sv: haha OMG et sjovt interview!   haha OMG et sjovt interview! EmptyOns Sep 17, 2008 8:51 pm

haha hvor godt! (:

Det der hvor Tom er fuld har en af mine veninder nærmest gjordt. XD Bare ikke på mig haha.
Også dougie til sidst 'it won't be realeased untill 2060 when our wifes are dead.' ;b
haha herligt.
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

haha OMG et sjovt interview! Empty
IndlægEmne: Sv: haha OMG et sjovt interview!   haha OMG et sjovt interview! EmptyTors Sep 18, 2008 3:31 pm

haha, jeg synes det er ondt af Danny. Begyndte vildt at grine, hvordan kan man få sig til det. Men jeg tror hellere ikke jeg ville havet gået derover, men var bare gået væk også skrevet en sms, at man ikke var interesseret alligevel. Stakkels Danny for at blive slået af Tom, han må have været virkelig fuld. Og ja, også stakkels Harry, det er bare ikke sjovt hah.
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

haha OMG et sjovt interview! Empty
IndlægEmne: Sv: haha OMG et sjovt interview!   haha OMG et sjovt interview! EmptyTors Sep 18, 2008 4:31 pm

godt interview!.. Aww. Godt jeg ikke er pigen der blev "turned down" af Danny Rolling Eyes Han ku' godt lige have vidst sig fra sin gode side, og finde på en eller anden lam undskyldning.. Puha Danny!..

Arg Sidste gang jeg var til fest var der en dreng der gav mig en lussing og derefter snakkede om hvor glad han var for mig! Very Happy - weirdo's!
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

haha OMG et sjovt interview! Empty
IndlægEmne: Sv: haha OMG et sjovt interview!   haha OMG et sjovt interview! EmptyTors Sep 18, 2008 5:36 pm

Line91 skrev:
godt interview!.. Aww. Godt jeg ikke er pigen der blev "turned down" af Danny Rolling Eyes Han ku' godt lige have vidst sig fra sin gode side, og finde på en eller anden lam undskyldning.. Puha Danny!..

Arg Sidste gang jeg var til fest var der en dreng der gav mig en lussing og derefter snakkede om hvor glad han var for mig! Very Happy - weirdo's!

Haha, man gør sku de underligste ting når mann er fuld! XD Ikke alle gode, min veninde slog en med en flaske i ryggen også tudede hun helt vildt bag efter. Ups.. ;b Det var faktisk ret synd for hende. hehe
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





haha OMG et sjovt interview! Empty
IndlægEmne: Sv: haha OMG et sjovt interview!   haha OMG et sjovt interview! Empty

Tilbage til toppen Go down
 
haha OMG et sjovt interview!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Haha griner!
» Bliss Interview
» Interview fra OK Magazine

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Medier-
Gå til: