Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Dit sidste køb?

Go down 
+27
jonesy
DeeDeelicious
McFlyAreMyHeroes
signe91
Sara(:
Carolaade
Malene
IdaHo
Stargirl
Mill
Miamcfly
BetteMøffe
MeusDeus
Mille
sofiee-
Ditte
Sidsel
Sarah
Sally-Judd
Linette
NannaBoelt
Annesteg
Ann-Jones
mcflys
McFlyLover<3
mathilderosejones.
Line
31 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 18  Næste
ForfatterBesked
Malene
Surfer Babe
Surfer Babe
Malene


Antal indlæg : 122
Age : 35
Registration date : 12/10/08

Dit sidste køb? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Dit sidste køb?   Dit sidste køb? - Page 8 EmptyFre Jan 23, 2009 9:07 pm

Rejseguide: Lonely Planet HAWAII Very Happy + DVD: Step Up/Step Up 2 The Streets Smile
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Dit sidste køb? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Dit sidste køb?   Dit sidste køb? - Page 8 EmptyFre Jan 23, 2009 10:00 pm

Ved ikk om det er et køb når min mor har betalt det ? ;D
Men what the fuck ? skriver det alligevel Very Happy

En koralblå nederdel
En hvid top
En sort lang langærmet t-shirt
En skjortekjole
og så venter jeg på min koralblå top ringer på døren! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
BetteMøffe
Miss Halloween
Miss Halloween
BetteMøffe


Antal indlæg : 414
Age : 31
Location : Aalborg!
Registration date : 10/11/08

Dit sidste køb? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Dit sidste køb?   Dit sidste køb? - Page 8 EmptyFre Jan 23, 2009 10:19 pm

ja altså jeg handlede for under 30 kroner, IALT!
jeg fik:
-Vans sko,
-Hansker uden fingre.
-en lilla taske

Alt fra h&m ;D
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Dit sidste køb? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Dit sidste køb?   Dit sidste køb? - Page 8 EmptyFre Jan 23, 2009 11:34 pm

et par guld øreringe & et par sorte øreringe..
make-up fjerner, blush & creme fra body shop.
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Dit sidste køb? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Dit sidste køb?   Dit sidste køb? - Page 8 EmptyLør Jan 24, 2009 1:07 am

mig og mine søstre bestilte varer fra H&M kataloget idag... jeg kom vist til at købe for 1200 kr... egentlig ret billigt i forhold til jeg fik 9 ting ud af det... glæder mig til det kommer Very Happy cheers
Tilbage til toppen Go down
Malene
Surfer Babe
Surfer Babe
Malene


Antal indlæg : 122
Age : 35
Registration date : 12/10/08

Dit sidste køb? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Dit sidste køb?   Dit sidste køb? - Page 8 EmptyLør Jan 24, 2009 7:47 pm

Var på udsalg idag, men brugte alligevel ALT for mange penge Shocked Fik en softshell-jakke, kondisko, 2 t-shirts, cardigan, bh, en top, en kjole og hårnåle..
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

Dit sidste køb? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Dit sidste køb?   Dit sidste køb? - Page 8 EmptyLør Jan 24, 2009 7:49 pm

Vi unge. Suspect
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Dit sidste køb? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Dit sidste køb?   Dit sidste køb? - Page 8 EmptySøn Jan 25, 2009 1:04 am

en BH
hah er i total desperet nød.
Blev nød til at bruge sportsBH næsten hele ugen fordi den eneste gode jeg har lå her hjemme, og havde ellers været på skolen i 2 uger. så var i virkelig nød Embarassed
Tilbage til toppen Go down
Sara(:
Miss Halloween
Miss Halloween
Sara(:


Antal indlæg : 325
Age : 29
Location : I mine bukser!
Registration date : 11/01/09

Dit sidste køb? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Dit sidste køb?   Dit sidste køb? - Page 8 EmptySøn Jan 25, 2009 6:46 pm

En pose Chocolate Chip Cookies og så har jeg lige bestilt tre badges mod dyremishandling Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
http://www.mcfly.com
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Dit sidste køb? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Dit sidste køb?   Dit sidste køb? - Page 8 EmptySøn Jan 25, 2009 6:57 pm

SaraJones skrev:
En pose Chocolate Chip Cookies og så har jeg lige bestilt tre badges mod dyremishandling :roll:
med det der anima ??
eller hvor har du bestile dem henne `?
jeg er nemlig også modstander af pels ;D
Tilbage til toppen Go down
Sara(:
Miss Halloween
Miss Halloween
Sara(:


Antal indlæg : 325
Age : 29
Location : I mine bukser!
Registration date : 11/01/09

Dit sidste køb? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Dit sidste køb?   Dit sidste køb? - Page 8 EmptySøn Jan 25, 2009 7:04 pm

MeusDeus skrev:
SaraJones skrev:
En pose Chocolate Chip Cookies og så har jeg lige bestilt tre badges mod dyremishandling Rolling Eyes
med det der anima ??
eller hvor har du bestile dem henne `?
jeg er nemlig også modstander af pels ;D

anima.dk/materialer/materialer.htm -tror jeg nok det var. Ellers kan man finde det på anima.dk.

-og jeg er ikke kun modstander af pels, jeg er faktisk lige blevet vegetar:D
Tilbage til toppen Go down
http://www.mcfly.com
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Dit sidste køb? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Dit sidste køb?   Dit sidste køb? - Page 8 EmptySøn Jan 25, 2009 7:23 pm

SaraJones skrev:
MeusDeus skrev:
SaraJones skrev:
En pose Chocolate Chip Cookies og så har jeg lige bestilt tre badges mod dyremishandling Rolling Eyes
med det der anima ??
eller hvor har du bestile dem henne `?
jeg er nemlig også modstander af pels ;D

anima.dk/materialer/materialer.htm -tror jeg nok det var. Ellers kan man finde det på anima.dk.

-og jeg er ikke kun modstander af pels, jeg er faktisk lige blevet vegetar:D

mee too.
jeg spiser kun fulg og fisk, da jeg ikke kan lide det andet kød.
men vis det stod til mig spiste jeg kun fisk.
Men mine forældre siger jeg skal spise det andet/:
Dumme, Dumme dem.
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Dit sidste køb? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Dit sidste køb?   Dit sidste køb? - Page 8 EmptySøn Jan 25, 2009 7:35 pm

Sidsel skrev:
SaraJones skrev:
MeusDeus skrev:
SaraJones skrev:
En pose Chocolate Chip Cookies og så har jeg lige bestilt tre badges mod dyremishandling :roll:
med det der anima ??
eller hvor har du bestile dem henne `?
jeg er nemlig også modstander af pels ;D

anima.dk/materialer/materialer.htm -tror jeg nok det var. Ellers kan man finde det på anima.dk.

-og jeg er ikke kun modstander af pels, jeg er faktisk lige blevet vegetar:D

mee too.
jeg spiser kun fulg og fisk, da jeg ikke kan lide det andet kød.
men vis det stod til mig spiste jeg kun fisk.
Men mine forældre siger jeg skal spise det andet/:
Dumme, Dumme dem.
jeg er ikke vegetar :P
jeg mener ikke man skal lade vær med at spise kød hvis man nu godt kan lide det. og dyrene bliver ofte slagtet ordenligt! så derfor spister jeg kød. mennesker har altid gjort det og dyr spiser jo også dyr.
men atopdrætte et dyr KUN for pelsen er forkert mener jeg .
hod en ko fx bruger man jo alt og det er ikke kun pga. dens horn man slagter den :P
BOY CUT CANADA GOOSE!!!
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Dit sidste køb? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Dit sidste køb?   Dit sidste køb? - Page 8 EmptySøn Jan 25, 2009 7:48 pm

er absolut heller ikk vegetar... jeg mener at det er natúrens gang at køer og grise ska spises haha ligesom rovdyr spiser andet, og fordi kødet er godt for os der er nogle vitaminer i der gør os stærkere, man ka ikk bare udelukkende leve af grøntsager og sådan det er ikk sundt.!
Anyways, jeg sys da heller ikk at man ska slå mink ihjel bare for at lave jakker... det er jeg også imod.
Tilbage til toppen Go down
Sara(:
Miss Halloween
Miss Halloween
Sara(:


Antal indlæg : 325
Age : 29
Location : I mine bukser!
Registration date : 11/01/09

Dit sidste køb? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Dit sidste køb?   Dit sidste køb? - Page 8 EmptySøn Jan 25, 2009 7:58 pm

Det er faktisk bevist at vis man er veganer, og spiser ordentlig vegetar mad(Sojamælk, og tofu osv.) så lever man langt sundere end vis man spiser kød. Jeg spiser også kun fisk, og kylling fordi efter a thave læst om div. slagtemetoder kan jeg næsten få kvmale ved at tænke på det. Desuden er grinse ligeså kloge som hunde, og man vil jo heller ikk spise sin hund? Det er bar emin synsvinkel på det hele..
Tilbage til toppen Go down
http://www.mcfly.com
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Dit sidste køb? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Dit sidste køb?   Dit sidste køb? - Page 8 EmptySøn Jan 25, 2009 8:00 pm

Hihi sjovt at i snakker om det der vegetar. Nå men jeg er det ikke Smile og jeg synes at det er ok at være vegetar Smile Jeg synes at det er lidt sejt haha xD. Jeg er Grønlænder... Jeg har nogle sælhjemmesko Wink de er dejlig Žvarme og sådan, men selvfølelig er det ok synd... Men så alligevel ikke! vis vi ikke dræbte dyr, ville der være alt alt for mange, og når det er sagt er der en hel masse dyr som ikke får noget at spise fordi at der ikke er nok mad til alle de dyr. Nå men jeg har det ok med vegetar Smile !! hihi
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Dit sidste køb? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Dit sidste køb?   Dit sidste køb? - Page 8 EmptySøn Jan 25, 2009 8:35 pm

sys det er fair nok at folk er vegetarer...
Ka forstå hvis man synes det er synd hvis grisene ikk har levet i ordentlige forhold.... men ja jeg ved godt at grisene er lige så kloge som hunden, men de spiser stadigvæk ALT seriøst...
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Dit sidste køb? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Dit sidste køb?   Dit sidste køb? - Page 8 EmptySøn Jan 25, 2009 9:04 pm

Jeg er heller ikke vegetar, jeg elsker sgu et godt stykke kød om fredagen!

Men det skal så siges at vi går KUN efter økologisk kød hjemme ved mig. Jeg kan ikke holde tanken ud om at spise dyr der ikke har haft ordenlige forhold.
At vi ikke spiser hunde er jo ikke kun fordi de er kloge, men fordi vi holder dem som kæledyr og det er de færreste der kan spise deres egne kæledyr.
Ligesom jeg heller aldrig vil spise hest, men det er jo fordi jeg har dem så tæt ind på livet. Har dog ikke noget imod folk gør det, så længe hesten har haft et godt liv!

for at komme tilbage til emnet:

har lige købt en lækker højtaljet nedernel til 100 kr. sat 90% ned :-O viiiildt siger jeg bare!
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Dit sidste køb? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Dit sidste køb?   Dit sidste køb? - Page 8 EmptySøn Jan 25, 2009 9:14 pm

Jeg syntes at det er helt fair at folk er vegetare (da jeg selv er det hah) men jeg syntes også det er helt ok at folk spiser kød. Folk må helt selv bestemme hvad de spiser (: bare de selv har det godt med det, så er jeg glad Very Happy
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Dit sidste køb? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Dit sidste køb?   Dit sidste køb? - Page 8 EmptySøn Jan 25, 2009 11:54 pm

SaraJones skrev:
Det er faktisk bevist at vis man er veganer, og spiser ordentlig vegetar mad(Sojamælk, og tofu osv.) så lever man langt sundere end vis man spiser kød. Jeg spiser også kun fisk, og kylling fordi efter a thave læst om div. slagtemetoder kan jeg næsten få kvmale ved at tænke på det. Desuden er grinse ligeså kloge som hunde, og man vil jo heller ikk spise sin hund? Det er bar emin synsvinkel på det hele..
IKKE SOJAMÆLK ! det er blevet bevist at det kan være MEGET skadeligt og skifte sådan og drikke sojamælk.
og at det faktisk kun kan være desideret sundt for en hvis man har drukket det fra helt lille af.
og der er også en del beviser imod det med at være veganer.....
så det er nu ikke HELT 100% bevist det hele :D
det er rigtigt det er sundt og spise vegetarisk mad, men der er ting i kød som som jern man vil mangle. (der kan man jo dog spise bønner og spinat) men der er også andre ting som grøntsager IKKE ville kunne erstatte !
også endnu engang så er der den med sojamælken !
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Dit sidste køb? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Dit sidste køb?   Dit sidste køb? - Page 8 EmptyMan Jan 26, 2009 12:58 am

MeusDeus skrev:
SaraJones skrev:
Det er faktisk bevist at vis man er veganer, og spiser ordentlig vegetar mad(Sojamælk, og tofu osv.) så lever man langt sundere end vis man spiser kød. Jeg spiser også kun fisk, og kylling fordi efter a thave læst om div. slagtemetoder kan jeg næsten få kvmale ved at tænke på det. Desuden er grinse ligeså kloge som hunde, og man vil jo heller ikk spise sin hund? Det er bar emin synsvinkel på det hele..
IKKE SOJAMÆLK ! det er blevet bevist at det kan være MEGET skadeligt og skifte sådan og drikke sojamælk.
og at det faktisk kun kan være desideret sundt for en hvis man har drukket det fra helt lille af.
og der er også en del beviser imod det med at være veganer.....
så det er nu ikke HELT 100% bevist det hele Very Happy
det er rigtigt det er sundt og spise vegetarisk mad, men der er ting i kød som som jern man vil mangle. (der kan man jo dog spise bønner og spinat) men der er også andre ting som grøntsager IKKE ville kunne erstatte !
også endnu engang så er der den med sojamælken !

Lige præcis det jeg prøvede og sige... haha
og jern er meget vigtigt i hvert fald ellers blir du meget træt... min søster blev indlagt fordi hun havde lav blod procent ikk, og det var fordi hun manglede jern... så siden der har hun spist jern piller ved siden af sin mad og hun døjer stadig med at være træt...
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Dit sidste køb? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Dit sidste køb?   Dit sidste køb? - Page 8 EmptyMan Jan 26, 2009 4:00 pm

Årh ! Hvis jeg fortalte min far jeg ville være vegetar(hvilket jeg ALDRIG blir!!! Kød er mamme xD ) ville han kræftedme blive gal !!!! Han er så os' slagter....
Men det der med pels som AM siger kan jeg egentlig godt se.. Men syns bare pels er så HERRE flot !!!
Det er altså ikk nemt at være modstander af noget der ser virkelig godt ud !!!
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Dit sidste køb? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Dit sidste køb?   Dit sidste køb? - Page 8 EmptyMan Jan 26, 2009 4:56 pm

Ville aldrig selv blive vegatar, men respekt for dem som vælger det.. Synes det er synd at dræbe dyr bare for at få deres pels, eller hvis dyrene man slagter ikke har fået et ordentligt liv, men ellers synes jeg egentlige bare at det er naturens gang at vi spiser andre dyr? Altså jeg er modstander af pels, men synes ikke at der er noget i vejen med at spise kød Smile
(desuden ville jeg aldrig overleve som vegetar eftersom jeg elsker kød, men hader fisk og en del grønsager)

Nå, mit sidste køb var en jakke, en lang top og en skjorte Very Happy
Dit sidste køb? - Page 8 Jakkebr8.th
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Dit sidste køb? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Dit sidste køb?   Dit sidste køb? - Page 8 EmptyMan Jan 26, 2009 5:44 pm

McFlyLover<3 skrev:
Ville aldrig selv blive vegatar, men respekt for dem som vælger det.. Synes det er synd at dræbe dyr bare for at få deres pels, eller hvis dyrene man slagter ikke har fået et ordentligt liv, men ellers synes jeg egentlige bare at det er naturens gang at vi spiser andre dyr? Altså jeg er modstander af pels, men synes ikke at der er noget i vejen med at spise kød Smile
(desuden ville jeg aldrig overleve som vegetar eftersom jeg elsker kød, men hader fisk og en del grønsager)

Nå, mit sidste køb var en jakke, en lang top og en skjorte Very Happy
Dit sidste køb? - Page 8 Jakkebr8.th

Haha, aj jeg lever faktisk som vegetar mindst en uge om året... Min mors tante er vegetar så hver gang vi er på Stevns få vi en masse vildt god mad !! men savner sgu kødet efter 5dage xD

Men FUCK det er en feeeeeee' jakke ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.


Antal indlæg : 692
Age : 34
Location : Aarhus
Registration date : 07/10/08

Dit sidste køb? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Dit sidste køb?   Dit sidste køb? - Page 8 EmptyMan Jan 26, 2009 5:49 pm

mcfly t-shirt
mcfly halskæde
narnia bøgerne box set på engelsk


cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
Sponsoreret inhold





Dit sidste køb? - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Dit sidste køb?   Dit sidste køb? - Page 8 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Dit sidste køb?
Tilbage til toppen 
Side 8 af 18Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 18  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Off topic-
Gå til: