Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Jeres stil (:

Go down 
+18
MeusDeus
mcflylove
BetteMøffe
Sara(:
Miamcfly
sofiee-
StefaniePoynter
Line
McFlyLover<3
Mille
NannaBoelt
Sally-Judd
Ann-Jones
mcflys
mathilderosejones.
Sarah
Annesteg
Sidsel
22 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Jeres stil (: Empty
IndlægEmne: Jeres stil (:   Jeres stil (: EmptyFre Okt 17, 2008 7:15 pm

tænkte at vi lige kunne lave et lile emne om hvilken tøjstil man egentlig har (:
personligt er jeg lidt af en hippie haha
med de store t-shirts og leggings, en masse kjoler og dejlig mange farver (: hader bare sort vis det er over det hele. det gør mig så deprimeret haha så dejlige glade farver det er lige mig (:

hvad med jeres stil, fortæl fortæl !! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Jeres stil (: Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: EmptyFre Okt 17, 2008 7:20 pm

Hm, ja Very Happy
Jeg går vel nok i alt Razz Nogle dage er det bare helt sort, hvis humøret lige passer til det. Men ellers er det glade farver, har et 'lille' flip med lilla for tiden (ikk Sarah?) Very Happy
Men ellers går jeg i kjoler og nederdele Very Happy - Elsker farverigt tøj!
Hm, ja. Vil ikke direkte kalde mig selv en 'poptøs', men er vel nok midt i mellem det hele, hvis jeg skal sige det.
Går ikke i de helt dyre mærker, men holder mig til Only, Vero Moda, H&M osv. Smile
Og så ELSKER jeg at gå i høje hæle, især støvler, Very Happy - Og det er selvom jeg er okay høj. Razz
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

Jeres stil (: Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: EmptyFre Okt 17, 2008 8:40 pm

theirstargirl skrev:
Hm, ja Very Happy
Jeg går vel nok i alt Razz Nogle dage er det bare helt sort, hvis humøret lige passer til det. Men ellers er det glade farver, har et 'lille' flip med lilla for tiden (ikk Sarah?) Very Happy
Men ellers går jeg i kjoler og nederdele Very Happy - Elsker farverigt tøj!
Hm, ja. Vil ikke direkte kalde mig selv en 'poptøs', men er vel nok midt i mellem det hele, hvis jeg skal sige det.
Går ikke i de helt dyre mærker, men holder mig til Only, Vero Moda, H&M osv. Smile
Og så ELSKER jeg at gå i høje hæle, især støvler, Very Happy - Og det er selvom jeg er okay høj. Razz

Ja anne har kun lilla tøj Razz haha, ej det passer ikke helt, men næsten!
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.


Antal indlæg : 692
Age : 34
Location : Aarhus
Registration date : 07/10/08

Jeres stil (: Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: EmptyFre Okt 17, 2008 8:49 pm

skinny jeans (lys blå, sorte), t-shirts (bands, barack obama, masser af farver), vans, converse, ray-ban wayfarer, digital guldur, sort neglelak, henrik vibskov taske.
elsker alt tøj fra henrik vibskov, marc jacobs, mads nørgaard, wood wood og babycakes
- det er det tøj jeg normalt går i...
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Jeres stil (: Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: EmptyLør Okt 18, 2008 12:44 am

Hmm.. jeg er også lidt sådan t mix tror jeg xD
Elsker stramme jeans, og højtaljet. Oversize bluser men også stramme i masser af farver! og kæmpe dejlige strik trøjer! Og uha kjoler.. Yndlings kina kjolen, som sjovt nok kommer fra kina. xD blå slaske taske fra barcelona, højhælet gammeldags sko (Alfesko som min veninde kalder dem) xD
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Jeres stil (: Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: EmptyLør Okt 18, 2008 5:09 pm

hmm min stil ?
tror ikk jeg har en bestemt stil... det ska siges alle mine jeans er købt i mærkevarer som G-Star, Hilfiger, Tiger of Sweden, og mærker som dem fordi det er de eneste der sidder perfekt på mig, og så er kvaliteten på dem bedre.... har kun et par bukser fra Vero moda lige nu som er de der leggins nogen...
men toppe, kjoler og alt det andet blir købt i Only, Vero Moda, Vila eller Sisters Point, for jeg sys de har de flotteste fest toppe og så videre...
men i farver bruger jeg meget, gule, røde og blå farver... ellers sort hvid og grå...
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 32
Location : København
Registration date : 02/01/08

Jeres stil (: Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: EmptyLør Okt 18, 2008 6:23 pm

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal kalde min stil.
Jeg går meget i leggins og lange trøjer, toppe, og kan godt lide at gå i jeans, som sidder stramme, hvis jeg finder nogen til min størrelse.
Jeg har nemlig problemer med at finde længde til mine ben. Den mindste længde de laver nu til dages er 32 og det er langt, bruger størrelse 30 i længde, som ikke rigtig findes længere..
Jeg køber mit tøj fra Vero Moda, Only, Vila, H&M og nogle gange Sparks og Deres. Køber mange af mine bælter fra Pieces. Jeg går mest i farver som, rød, blå, pink og sort og hvid. Men kan også godt lide at gå i andre farver.
Mine fine sko er næsten altid fra Bianco.
Men så kan jeg også finde på, hvis jeg bare skal være hjemme og slappe af, at tage Everlast bukser på og tykke trøjer.
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Jeres stil (: Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: EmptyLør Okt 18, 2008 9:28 pm

Min stil består mest af Sportstøj , altså shorts og en top, fordi jeg jo er på idrætsefterskole , så det er hvad man går rundt i hele dagen lang . Og det er NICE !
Der er heller ikke noget der hedder at bekymre sig om sin make-up , den er jeg i hvert fald helt holdt op med at bruge Razz
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Jeres stil (: Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: EmptySøn Okt 19, 2008 9:42 pm

Dannys-Princess skrev:
Min stil består mest af Sportstøj , altså shorts og en top, fordi jeg jo er på idrætsefterskole , så det er hvad man går rundt i hele dagen lang . Og det er NICE !
Der er heller ikke noget der hedder at bekymre sig om sin make-up , den er jeg i hvert fald helt holdt op med at bruge Razz

nice nok... jeg gider heller ikk bruge tid på alt for meget make-up i hverdagen.... hvis jeg ska shoppe ska der være lidt... og fest noget mere... men på arbejde bruger jeg højst mascara og måske streg under øjnene...
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 32
Location : København
Registration date : 02/01/08

Jeres stil (: Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: EmptyMan Okt 20, 2008 3:28 pm

Dannys-Princess skrev:
Min stil består mest af Sportstøj , altså shorts og en top, fordi jeg jo er på idrætsefterskole , så det er hvad man går rundt i hele dagen lang . Og det er NICE !
Der er heller ikke noget der hedder at bekymre sig om sin make-up , den er jeg i hvert fald helt holdt op med at bruge Razz
Wauuw, det er godt, at du kan holde dig fra Make-up.. Jeg bruger også kun foundation og Mascara til hverdag.
Også til fester bruger jeg lige også noget øjenskygge eller streg i forskellige farver.. Brugte sort streg meget på et tidspunkt, men det er jeg stoppet med, for det ser mærkeligt ud på mig hehe..
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Jeres stil (: Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: EmptyMan Okt 20, 2008 7:07 pm

Hmm... Min stil? Det er nok på en måde lidt flippet. Blir i hvert fald kaldt for hippie, men jeg bor også i en by hvor stort set alle går i mærke tøj... Går meget i sort (det slanker!) men elsker kjoler og nederdele. Nederdelene skal helst være i farver, ellers ser det lidt kedeligt ud syns jeg. Elsker striksokker! Hvis jeg skal beskrive en normal dag for mig er det enten: leggins, nederdel, sort t-shirt, sort cardigan, striksokker i fjollede farver, sorte all-star med blå snørrebånd, halskæder og nogle gange armbånd. Elller som idag er det: Sorte halvstramme bukser, en sort trøje med noget pufærmer og snit under brystet, striksokker, all star, halskæder og en hvid top så trøjen ikke er for nedringet... Og så holder jeg meget af min orange neglelak.... Så er vel lidt en blanding af det hele?;D
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Jeres stil (: Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: EmptyMan Okt 20, 2008 7:48 pm

Sally-Judd skrev:
Dannys-Princess skrev:
Min stil består mest af Sportstøj , altså shorts og en top, fordi jeg jo er på idrætsefterskole , så det er hvad man går rundt i hele dagen lang . Og det er NICE !
Der er heller ikke noget der hedder at bekymre sig om sin make-up , den er jeg i hvert fald helt holdt op med at bruge Razz
Wauuw, det er godt, at du kan holde dig fra Make-up.. Jeg bruger også kun foundation og Mascara til hverdag.
Også til fester bruger jeg lige også noget øjenskygge eller streg i forskellige farver.. Brugte sort streg meget på et tidspunkt, men det er jeg stoppet med, for det ser mærkeligt ud på mig hehe..

Nu når vi taler om Make-up , så ville jeg bare lige spørge om i synes det er mærkeligt ikke at have prøvet at bruge mascara som 16 årig ?? Altså hvis man han meget lange sorte øjenvipper i forvejen ? Bare fordi der var en masse der synes det var vildt underligt at jeg aldrig havde prøvet det ! Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.


Antal indlæg : 692
Age : 34
Location : Aarhus
Registration date : 07/10/08

Jeres stil (: Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: EmptyMan Okt 20, 2008 8:43 pm

Nej, det er da ikke underligt.
Hvis det alligevel ser ud som om man har mascara på, hvorfor så putte det på?
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 32
Location : København
Registration date : 02/01/08

Jeres stil (: Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: EmptyTirs Okt 21, 2008 12:02 am

Ja det er rigtigt.. Men jeg har også lange øjenvipper, men bruger stadig mascara, ved ikke rigtig hvorfor..
Men jeg begyndte altså først at bruge make-up til hver dag, da jeg begyndte på gymnasiet, sidste år..
Men jeg synes ikke at det er underligt...
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Jeres stil (: Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: EmptyTirs Okt 21, 2008 1:56 am

Dannys-Princess skrev:
Sally-Judd skrev:
Dannys-Princess skrev:
Min stil består mest af Sportstøj , altså shorts og en top, fordi jeg jo er på idrætsefterskole , så det er hvad man går rundt i hele dagen lang . Og det er NICE !
Der er heller ikke noget der hedder at bekymre sig om sin make-up , den er jeg i hvert fald helt holdt op med at bruge Razz
Wauuw, det er godt, at du kan holde dig fra Make-up.. Jeg bruger også kun foundation og Mascara til hverdag.
Også til fester bruger jeg lige også noget øjenskygge eller streg i forskellige farver.. Brugte sort streg meget på et tidspunkt, men det er jeg stoppet med, for det ser mærkeligt ud på mig hehe..

Nu når vi taler om Make-up , så ville jeg bare lige spørge om i synes det er mærkeligt ikke at have prøvet at bruge mascara som 16 årig ?? Altså hvis man han meget lange sorte øjenvipper i forvejen ? Bare fordi der var en masse der synes det var vildt underligt at jeg aldrig havde prøvet det ! Rolling Eyes

jeg sys ikk man behøver bruge mascara hvis man har lange mørke øjn vipper...?
Har også rimelig mørke... og lidt lange... men de ser pænest ud med mascara...
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Jeres stil (: Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: EmptyTirs Okt 21, 2008 1:06 pm

Tak skal i have . Jeg følte mig bare vildt underlig !!! scratch
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Jeres stil (: Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: EmptyTirs Okt 21, 2008 8:55 pm

Tror jeg har en ret afslappet stil?
Går ikke med særlig skrappe farver, det passer ligesom ikke helt til mig?
her for tiden jeans, en t-shirt under en sort/hvid cardigan eller hættetrøje sammen med et cool tørklæde og sorte kawasaki sko med skakternede snørrebånd (de mest behagelige sko ever!) ellers elsker jeg leggings sammen med en fed oversize t-shirt

Går altid med smykker af en eller anden art og et lyserødt slidt ur som mange af mine venner benytter sig af Razz

Hmm.. ved ikke rigtig hvordan jeg ellers skal forklare det
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Jeres stil (: Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: EmptyOns Okt 22, 2008 10:42 am

McFlyLover<3 skrev:
Tror jeg har en ret afslappet stil?
Går ikke med særlig skrappe farver, det passer ligesom ikke helt til mig?
her for tiden jeans, en t-shirt under en sort/hvid cardigan eller hættetrøje sammen med et cool tørklæde og sorte kawasaki sko med skakternede snørrebånd (de mest behagelige sko ever!) ellers elsker jeg leggings sammen med en fed oversize t-shirt

Går altid med smykker af en eller anden art og et lyserødt slidt ur som mange af mine venner benytter sig af Razz

Hmm.. ved ikke rigtig hvordan jeg ellers skal forklare det

Jeg går (næsten) kun i kawasaki sko , det er bare det bedste ! Mine er så rød og sort ternede med blomster snørrebånd !
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Jeres stil (: Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: EmptyOns Okt 22, 2008 12:42 pm

jeg har aldrig haft kawasaki sko, fordi mine søstres gik i stykker konstant, har altid haft puma sko... det er mine yndlingssko..
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Jeres stil (: Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: EmptyOns Okt 22, 2008 5:09 pm

Jeg kan ikk så godt lide kawasaki... Jeg prøvede nogle engang og de passede bare over hovedet ikke til mine fødder! en all-star! Det er bare guf!! De er bare fantastiske at gå i!!!
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Jeres stil (: Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: EmptyOns Okt 22, 2008 7:07 pm

Dannys-Princess skrev:
Tak skal i have . Jeg følte mig bare vildt underlig !!! scratch

Ej det du sku da mega heldig med! xD min veninde har også bare de længste og flotteste øjenvipper. Der var på et tidspunkt en der spurgte om hun havde falske øjenvipper på (; hehe..
Jeg har ret lyse øjenvipper. /: Hvis jeg ikke har mascara på kan man slet ikke se dem for neden..
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Jeres stil (: Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: EmptyOns Okt 22, 2008 8:14 pm

Ann-Jones skrev:
jeg har aldrig haft kawasaki sko, fordi mine søstres gik i stykker konstant, har altid haft puma sko... det er mine yndlingssko..

Mærkeligt at de er gået i stykker så hurtigt, går i mine hver dag og mine kan godt holde 1-1½ år Smile
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Jeres stil (: Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: EmptyTors Okt 23, 2008 1:49 am

McFlyLover<3 skrev:
Ann-Jones skrev:
jeg har aldrig haft kawasaki sko, fordi mine søstres gik i stykker konstant, har altid haft puma sko... det er mine yndlingssko..

Mærkeligt at de er gået i stykker så hurtigt, går i mine hver dag og mine kan godt holde 1-1½ år Smile

ved heller ikk helt hva de er de gør ved dem hehe... men det er i snuden der går hul på dem.... hvor sålen blir bøjet... tror bare de glemmer at løfte fødderne....
men anyways... dem kawasaki sko jeg har prøvet synes jeg har været så tynde i stoffet så jeg ville fryse mine tær med dem...
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Jeres stil (: Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: EmptyTors Okt 23, 2008 12:30 pm

Ann-Jones skrev:
McFlyLover<3 skrev:
Ann-Jones skrev:
jeg har aldrig haft kawasaki sko, fordi mine søstres gik i stykker konstant, har altid haft puma sko... det er mine yndlingssko..

Mærkeligt at de er gået i stykker så hurtigt, går i mine hver dag og mine kan godt holde 1-1½ år Smile

ved heller ikk helt hva de er de gør ved dem hehe... men det er i snuden der går hul på dem.... hvor sålen blir bøjet... tror bare de glemmer at løfte fødderne....
men anyways... dem kawasaki sko jeg har prøvet synes jeg har været så tynde i stoffet så jeg ville fryse mine tær med dem...

Mine går altid i stykker i hælen .. ?? Ved ikke hvad det sker , men de sidste jeg havde nægtede jeg at smide ud, der var bare huller over alt . Alle gik rund og kaldte dem for sandaler ! ?? Men de klarede desværre ikke Roskilde Festivalen 08 .. Sad
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Jeres stil (: Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: EmptyTors Okt 23, 2008 12:33 pm

Dannys-Princess skrev:
Ann-Jones skrev:
McFlyLover<3 skrev:
Ann-Jones skrev:
jeg har aldrig haft kawasaki sko, fordi mine søstres gik i stykker konstant, har altid haft puma sko... det er mine yndlingssko..

Mærkeligt at de er gået i stykker så hurtigt, går i mine hver dag og mine kan godt holde 1-1½ år Smile

ved heller ikk helt hva de er de gør ved dem hehe... men det er i snuden der går hul på dem.... hvor sålen blir bøjet... tror bare de glemmer at løfte fødderne....
men anyways... dem kawasaki sko jeg har prøvet synes jeg har været så tynde i stoffet så jeg ville fryse mine tær med dem...

Mine går altid i stykker i hælen .. ?? Ved ikke hvad det sker , men de sidste jeg havde nægtede jeg at smide ud, der var bare huller over alt . Alle gik rund og kaldte dem for sandaler ! ?? Men de klarede desværre ikke Roskilde Festivalen 08 .. Sad

hehe ej hvor surt.... men det er også sårn deres er i stykker... men det viser jo også bare at de er lavet af dårlig kvalitet..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeres stil (: Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Jeres stil (:
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» STIL xD
» Jeres mening!
» vis jeres McFly ting (:

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Off topic-
Gå til: