Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Europa Tour

Go down 
+13
Sidsel
Line
McFLY_DK
Mill
Miley
Ann-Jones
Sally-Judd
mcflyforfreakinlifetime
Carolaade
McFlyAreMyHeroes
PW
NinnaMaleneJones!
sofiee-
17 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Europa Tour - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Europa Tour   Europa Tour - Page 6 EmptySøn Feb 10, 2008 6:09 pm

jeg tror ikk så meget på det mere ):
altså, jeg har skrevet til dem et par gange om det.
hvor jeg har spurgt om det var rigtig osv. de har læst 3 af dem, uden at svare s:
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Europa Tour - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Europa Tour   Europa Tour - Page 6 EmptySøn Feb 10, 2008 6:10 pm

det gør jeg nu heller ikke s:
men lad os nu se.
vi kan jo bare håbe.
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Europa Tour - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Europa Tour   Europa Tour - Page 6 EmptyOns Feb 13, 2008 2:02 am

ja du har ret, men tror ikke der er stor chance for at det er rigtig.
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
mettelovesmcfly
Moderator
Moderator
mettelovesmcfly


Antal indlæg : 1
Age : 31
Location : lunderskov, langt fra mcfly./;
Registration date : 13/02/08

Europa Tour - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Europa Tour   Europa Tour - Page 6 EmptyOns Feb 13, 2008 10:05 pm

det er så fedt.d;
^ jeg vil.vil.vil med! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK


Antal indlæg : 279
Age : 35
Location : Aarhus
Registration date : 04/01/08

Europa Tour - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Europa Tour   Europa Tour - Page 6 EmptyOns Feb 13, 2008 11:38 pm

sofiexmcfly skrev:
jeg tror ikk så meget på det mere ):
altså, jeg har skrevet til dem et par gange om det.
hvor jeg har spurgt om det var rigtig osv. de har læst 3 af dem, uden at svare s:

Hvordan ved du at de har læst tre af dem...? Question

Jeg ved ellers at de har svaret en anden dansk fan 4 gange og flere gange sagt at de gerne vil til DK og at de ikk har nogle planer for sommeren endnu - det ka jo både være godt og skidt! Wink

Personligt tror jeg stadig på, de de vil lave koncerter i andre lande i Europa i år... det ka jeg bare mærke!! Very Happy Men om det så lige blir i DK også, ved jeg ikk, men tror virkli stadig vi har den bedste chance for at blive valgt som eneste land i Skandinavien! Razz Jeg tror virkli det sker!! Very Happy Det SKAL det bare! Hehe... bounce
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/63453948
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Europa Tour - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Europa Tour   Europa Tour - Page 6 EmptyTors Feb 14, 2008 12:23 am

McFLY_DK skrev:


Hvordan ved du at de har læst tre af dem...? Question

Jeg ved ellers at de har svaret en anden dansk fan 4 gange og flere gange sagt at de gerne vil til DK og at de ikk har nogle planer for sommeren endnu - det ka jo både være godt og skidt! Wink

Personligt tror jeg stadig på, de de vil lave koncerter i andre lande i Europa i år... det ka jeg bare mærke!! Very Happy Men om det så lige blir i DK også, ved jeg ikk, men tror virkli stadig vi har den bedste chance for at blive valgt som eneste land i Skandinavien! Razz Jeg tror virkli det sker!! Very Happy Det SKAL det bare! Hehe... bounce

på myspace går man ind under de privat beskeder du har sendt, også står der status, så kan man se om de er read eller replied. Smile
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Europa Tour - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Europa Tour   Europa Tour - Page 6 EmptyTors Feb 14, 2008 9:57 pm

Line91 skrev:
McFLY_DK skrev:


Hvordan ved du at de har læst tre af dem...? Question

Jeg ved ellers at de har svaret en anden dansk fan 4 gange og flere gange sagt at de gerne vil til DK og at de ikk har nogle planer for sommeren endnu - det ka jo både være godt og skidt! Wink

Personligt tror jeg stadig på, de de vil lave koncerter i andre lande i Europa i år... det ka jeg bare mærke!! Very Happy Men om det så lige blir i DK også, ved jeg ikk, men tror virkli stadig vi har den bedste chance for at blive valgt som eneste land i Skandinavien! Razz Jeg tror virkli det sker!! Very Happy Det SKAL det bare! Hehe... bounce

på myspace går man ind under de privat beskeder du har sendt, også står der status, så kan man se om de er read eller replied. Smile

nemlig ; D

jeg har også en fornemmelse at de virkelig kommer på en måde. det skal de. også med det nye album og det hele xD
og ja, vi har en rigtig god chance!
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Europa Tour - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Europa Tour   Europa Tour - Page 6 EmptyLør Apr 19, 2008 1:06 am

Håber virkelig det bliver til noget!! Hvis det gør, vil jeg gøre (næsten) ALT hvad jeg kan for at komme med!!Wink
Tilbage til toppen Go down
ILoveMcFly!<33
Moderator
Moderator
ILoveMcFly!<33


Antal indlæg : 14
Age : 29
Location : Byen ingen ved hvor er..?
Registration date : 15/04/08

Europa Tour - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Europa Tour   Europa Tour - Page 6 EmptySøn Apr 27, 2008 2:19 pm

Hvis det bliver til noget, vil jeg med om det så er i København! Det er McFly! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Europa Tour - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Europa Tour   Europa Tour - Page 6 EmptyMan Jun 02, 2008 9:57 pm

Lidt længe siden der er nogle der har skrevet på dette forrum , så ville høre om der er nogle der ved noget nyt om Mcfly kommer til lille DK ?
Håber virkelig, har set dem ovre i UK, og de var VILDT gode, med crowdsurfing og det hele .. ;P Vildt NICE !
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Europa Tour - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Europa Tour   Europa Tour - Page 6 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Europa Tour
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Lignende emner
-
» UK arena tour
» For den nye Tour!
» European tour!!!
» UCAP Tour 09
» SPOILERS Above The Noise Tour 2011

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: McFly generelt-
Gå til: