Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER

Go down 
+8
Ann-Jones
mathilderosejones.
McFlyLover<3
Mille
Sarah
Sally-Judd
Annesteg
Ditte
12 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER   Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 EmptyMan Nov 10, 2008 6:40 pm

Ej hvor ville jeg altså gerne have set dem live!!! Hvor er Danny dog sød når han danser, og hold da *BIIB* hvor han synger helt fantastisk!! What a Face
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER   Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 EmptyMan Nov 10, 2008 6:42 pm

han synger da sådan lidt kor halløj gør han ik ? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.


Antal indlæg : 692
Age : 34
Location : Aarhus
Registration date : 07/10/08

Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER   Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 EmptyMan Nov 10, 2008 7:07 pm

MeusDeus skrev:
han synger da sådan lidt kor halløj gør han ik ? Very Happy

det kan godt være Smile jeg ved kun at danny synger alle vers og omkvæd som lead....
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER   Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 EmptyMan Nov 10, 2008 7:13 pm

mathilderosejones. skrev:
MeusDeus skrev:
han synger da sådan lidt kor halløj gør han ik ? Very Happy

det kan godt være Smile jeg ved kun at danny synger alle vers og omkvæd som lead....


Og det lyder så perfect! Hvis ikke han har den bedste stemme i hele verden, så ligger han klart i top fem og Tom må være lige bag ham!

lol!
Tilbage til toppen Go down
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.


Antal indlæg : 692
Age : 34
Location : Aarhus
Registration date : 07/10/08

Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER   Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 EmptyMan Nov 10, 2008 7:34 pm

Ditte skrev:
mathilderosejones. skrev:
MeusDeus skrev:
han synger da sådan lidt kor halløj gør han ik ? Very Happy

det kan godt være Smile jeg ved kun at danny synger alle vers og omkvæd som lead....


Og det lyder så perfect! Hvis ikke han har den bedste stemme i hele verden, så ligger han klart i top fem og Tom må være lige bag ham!

lol!

true!!

I love you
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER   Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 EmptyMan Nov 10, 2008 8:16 pm

mathilderosejones. skrev:
Ditte skrev:
mathilderosejones. skrev:
MeusDeus skrev:
han synger da sådan lidt kor halløj gør han ik ? Very Happy

det kan godt være Smile jeg ved kun at danny synger alle vers og omkvæd som lead....


Og det lyder så perfect! Hvis ikke han har den bedste stemme i hele verden, så ligger han klart i top fem og Tom må være lige bag ham!

lol!

true!!

I love you

jeg kunne snave Danny's stemme Neutral
ej kender i den der "rigtige mænd" sang til Mulan.
synes også i den danske version at den der mande stemme er rimlig lækker Razz

så fandt jeg ud af at det var stig rossen der sang den Razz
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER   Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 EmptyMan Nov 10, 2008 8:16 pm

Ditte skrev:


Og det lyder så perfect! Hvis ikke han har den bedste stemme i hele verden, så ligger han klart i top fem og Tom må være lige bag ham!

lol!

Jeg er HELT enig! cheers
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER   Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 EmptyMan Nov 10, 2008 8:30 pm

theirstargirl skrev:
Ditte skrev:


Og det lyder så perfect! Hvis ikke han har den bedste stemme i hele verden, så ligger han klart i top fem og Tom må være lige bag ham!

lol!

Jeg er HELT enig! cheers

Danny all the way!!

Fatter ikk jeg kunne sige at han har en af de bedste, han har den bedste!
Tom's er også fortryllende, men jeg synes at der er et eller andet i Danny's der bare tager mig ud i en anden verden, hvor alt er perfect, han kan sætte et smil på mine læber til hver en tid men den stemme.
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER   Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 EmptyMan Nov 10, 2008 9:03 pm

Ditte skrev:
theirstargirl skrev:
Ditte skrev:


Og det lyder så perfect! Hvis ikke han har den bedste stemme i hele verden, så ligger han klart i top fem og Tom må være lige bag ham!

lol!

Jeg er HELT enig! cheers

Danny all the way!!

Fatter ikk jeg kunne sige at han har en af de bedste, han har den bedste!
Tom's er også fortryllende, men jeg synes at der er et eller andet i Danny's der bare tager mig ud i en anden verden, hvor alt er perfect, han kan sætte et smil på mine læber til hver en tid men den stemme.

Tom er trompeten , Danny er saxofonen ! xD

jeg ville faktisk gerne lære og spille på saxofon Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER   Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 EmptyMan Nov 10, 2008 9:07 pm

MeusDeus skrev:


Tom er trompeten , Danny er saxofonen ! xD

jeg ville faktisk gerne lære og spille på saxofon Very Happy

Uh, min veninde spiller saxofon Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.


Antal indlæg : 692
Age : 34
Location : Aarhus
Registration date : 07/10/08

Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER   Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 EmptyMan Nov 10, 2008 9:16 pm

er virkelig stolt af mcfly. I love you
de får virkelig gode anmeldelser af deres tour Smile
ville ønske jeg var der... Sad
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER   Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 EmptyMan Nov 10, 2008 11:43 pm

Jeg elsker altså bare hans stemme!! Den får mig bare helt op over skyerne altså!! Mums!!! Hvis man kunne købe Danny på dåse ville jeg helt klart købe det!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER   Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 EmptyMan Nov 10, 2008 11:53 pm

mmdc94 skrev:
Jeg elsker altså bare hans stemme!! Den får mig bare helt op over skyerne altså!! Mums!!! Hvis man kunne købe Danny på dåse ville jeg helt klart købe det!! Very Happy

Er du ikke den eneste der ville!
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER   Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 EmptyTirs Nov 11, 2008 2:44 am

jeg ka kun nævne 2 nulevende eller afdøde mandlige sangere som jeg virkelig har min dybeste respekt for og det er Danny Jones og Freddie Mercury..... og så kommer Tom lige efter Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER   Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 EmptyTirs Nov 11, 2008 4:54 pm

Ann-Jones skrev:
jeg ka kun nævne 2 nulevende eller afdøde mandlige sangere som jeg virkelig har min dybeste respekt for og det er Danny Jones og Freddie Mercury..... og så kommer Tom lige efter Very Happy

Aj det er os' dem jeg har Very Happy Og så kommer Paul McCartney lige efter... Men Danny lgger altså på førstepladsen!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER   Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 EmptyTirs Nov 11, 2008 4:57 pm

mmdc94 skrev:
Ann-Jones skrev:
jeg ka kun nævne 2 nulevende eller afdøde mandlige sangere som jeg virkelig har min dybeste respekt for og det er Danny Jones og Freddie Mercury..... og så kommer Tom lige efter Very Happy

Aj det er os' dem jeg har Very Happy Og så kommer Paul McCartney lige efter... Men Danny lgger altså på førstepladsen!! Very Happy

det ved jeg ikk ved mig ka ikk vælge, nævner altid Freddies talent når jeg hører queen...
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER   Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 EmptyTirs Nov 11, 2008 5:26 pm

Ann-Jones skrev:
mmdc94 skrev:
Ann-Jones skrev:
jeg ka kun nævne 2 nulevende eller afdøde mandlige sangere som jeg virkelig har min dybeste respekt for og det er Danny Jones og Freddie Mercury..... og så kommer Tom lige efter Very Happy

Aj det er os' dem jeg har Very Happy Og så kommer Paul McCartney lige efter... Men Danny lgger altså på førstepladsen!! Very Happy

det ved jeg ikk ved mig ka ikk vælge, nævner altid Freddies talent når jeg hører queen...

Det er os fantastisk stort hans talent! Very Happy Men er lige en tand mere facineret af Danny stemme så det må blive ham Very Happy
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER   Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 EmptyTirs Nov 11, 2008 7:25 pm

er nærmest "vokeset" op med både queeen og The Beatles ! så har stor respekt for både Paul og Freddie.
men synes KLART freddie synger bedst !!!!
også komemr Danny Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER   Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 EmptyTirs Nov 11, 2008 9:48 pm

MeusDeus skrev:
er nærmest "vokeset" op med både queeen og The Beatles ! så har stor respekt for både Paul og Freddie.
men synes KLART freddie synger bedst !!!!
også komemr Danny Very Happy


Det har du sgu egentlig nok ret i? Wink Men Danny ser nu bedst ud!! (Lad være med at dømme på udseendet Mille! *Slår mig selv over fingrene*)

Men hey! Klogt at vokse op med noget ordenligt musik! Razz
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER   Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 EmptyOns Nov 12, 2008 2:39 am

jeg er vokset op med Queen, Dierstraights eller hva de hedder (det band med Mark Knofler), Kim Larsen og Danser med drenge hehe Razz
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER   Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 EmptyOns Nov 12, 2008 5:28 pm

Ann-Jones skrev:
jeg er vokset op med Queen, Dierstraights eller hva de hedder (det band med Mark Knofler), Kim Larsen og Danser med drenge hehe Razz

Aj fedt! Very Happy Der er mennesker ude i verden som ikke kun er vokset op med Kandis ;D Hehe Very Happy

Jeg er vokset op med Queen, Beatls, Kim Larsen, Lars Lilholt, Dire straits (Tror det er sådan det staves;)) og en masse andet hyggeligt musik Very Happy også selvfølgelig bon Jovi, guns'n'roses og busted fra mne søstre! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER   Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 EmptyTors Nov 13, 2008 2:42 am

mmdc94 skrev:
Ann-Jones skrev:
jeg er vokset op med Queen, Dierstraights eller hva de hedder (det band med Mark Knofler), Kim Larsen og Danser med drenge hehe Razz

Aj fedt! Very Happy Der er mennesker ude i verden som ikke kun er vokset op med Kandis ;D Hehe Very Happy

Jeg er vokset op med Queen, Beatls, Kim Larsen, Lars Lilholt, Dire straits (Tror det er sådan det staves;)) og en masse andet hyggeligt musik Very Happy også selvfølgelig bon Jovi, guns'n'roses og busted fra mne søstre! Very Happy
Min storebror lærte mig at høre DAD, Blur, Gorillaz, Red Hot Chili Peppers, og alt sårn noget. og Oasis. alt det andet har jeg lært mig selv hehe...Razz
jeg har lært mine søstre at høre Busted og McFly... det er jeg stolt af...
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER   Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 EmptyTors Nov 13, 2008 11:10 am

Ann-Jones skrev:
mmdc94 skrev:
Ann-Jones skrev:
jeg er vokset op med Queen, Dierstraights eller hva de hedder (det band med Mark Knofler), Kim Larsen og Danser med drenge hehe Razz

Aj fedt! Very Happy Der er mennesker ude i verden som ikke kun er vokset op med Kandis ;D Hehe Very Happy

Jeg er vokset op med Queen, Beatls, Kim Larsen, Lars Lilholt, Dire straits (Tror det er sådan det staves;)) og en masse andet hyggeligt musik Very Happy også selvfølgelig bon Jovi, guns'n'roses og busted fra mne søstre! Very Happy
Min storebror lærte mig at høre DAD, Blur, Gorillaz, Red Hot Chili Peppers, og alt sårn noget. og Oasis. alt det andet har jeg lært mig selv hehe...Razz
jeg har lært mine søstre at høre Busted og McFly... det er jeg stolt af...

Det godt! Du er en god søster!! Very Happy

Jeg er glad for mine søstre lærte mig at høre godt musik! Og det tror jeg os' dine søstre vil blive! Wink
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER   Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 EmptyTors Nov 13, 2008 12:23 pm

det er de også... i hvert fald McFly..Razz
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER   Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 EmptyTors Nov 13, 2008 6:33 pm

Ann-Jones skrev:
det er de også... i hvert fald McFly..Razz

Haha godt! Very Happy Det er altid rart at have mange som vil til koncert med en! Razz
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER   Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Billeder fra Manchester *SPOILER*
» McFly Tour + Ny Sang
» nye mcfly billeder/Tour billeder
» Radioactive tracklist.
» Omg *lidt af en spoiler*

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Medier-
Gå til: