Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Billeder fra Do Ya videoen!!

Go down 
+4
Mille
MeusDeus
Ditte
mathilderosejones.
8 deltagere
ForfatterBesked
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.


Antal indlæg : 692
Age : 34
Location : Aarhus
Registration date : 07/10/08

Billeder fra Do Ya videoen!! Empty
IndlægEmne: Billeder fra Do Ya videoen!!   Billeder fra Do Ya videoen!! EmptyTirs Nov 11, 2008 7:19 pm

http://www.heatworld.com/Article/7932/Behind+the+scenes/Go+behind+the+scenes+of+McFly’s+new+video

HeatWorld har de første billeder fra videoen og lidt backstage guf!

Nyd det!
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

Billeder fra Do Ya videoen!! Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder fra Do Ya videoen!!   Billeder fra Do Ya videoen!! EmptyTirs Nov 11, 2008 7:26 pm

ELSKER DANNYS JAKKE
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Billeder fra Do Ya videoen!! Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder fra Do Ya videoen!!   Billeder fra Do Ya videoen!! EmptyTirs Nov 11, 2008 7:52 pm

uuff ja den er ganske rar ! og dougie's pandebånd tinger Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Billeder fra Do Ya videoen!! Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder fra Do Ya videoen!!   Billeder fra Do Ya videoen!! EmptyTirs Nov 11, 2008 9:53 pm

UHA DA JA! Very Happy Det er sgu nogle nice outfits er det! Very Happy Det gælder for dem alle! Very Happy Glæder mig til at se videoen Very Happy

Den ser vældig spændende ud ? (Do ya? Lig-agtige mennesker? Ikke hvad jeg havde regnet med! Very Happy)
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Billeder fra Do Ya videoen!! Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder fra Do Ya videoen!!   Billeder fra Do Ya videoen!! EmptyTirs Nov 11, 2008 11:04 pm

mmdc94 skrev:
UHA DA JA! Very Happy Det er sgu nogle nice outfits er det! Very Happy Det gælder for dem alle! Very Happy Glæder mig til at se videoen Very Happy

Den ser vældig spændende ud ? (Do ya? Lig-agtige mennesker? Ikke hvad jeg havde regnet med! Very Happy)

Enig, lig-agtige mennesker var heller ikke lige det jeg tænkte på første gang jeg hørte snagen?! Wink
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Billeder fra Do Ya videoen!! Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder fra Do Ya videoen!!   Billeder fra Do Ya videoen!! EmptyTirs Nov 11, 2008 11:11 pm

McFlyLover<3 skrev:
mmdc94 skrev:
UHA DA JA! Very Happy Det er sgu nogle nice outfits er det! Very Happy Det gælder for dem alle! Very Happy Glæder mig til at se videoen Very Happy

Den ser vældig spændende ud ? (Do ya? Lig-agtige mennesker? Ikke hvad jeg havde regnet med! Very Happy)

Enig, lig-agtige mennesker var heller ikke lige det jeg tænkte på første gang jeg hørte snagen?! Wink

heller ik mig Razz
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Billeder fra Do Ya videoen!! Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder fra Do Ya videoen!!   Billeder fra Do Ya videoen!! EmptyOns Nov 12, 2008 2:44 am

Haha Dougie er da totalt slangemensk hva heheh Razz
ret godt lavet...
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Billeder fra Do Ya videoen!! Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder fra Do Ya videoen!!   Billeder fra Do Ya videoen!! EmptyOns Nov 12, 2008 5:13 pm

MeusDeus skrev:
McFlyLover<3 skrev:
mmdc94 skrev:
UHA DA JA! Very Happy Det er sgu nogle nice outfits er det! Very Happy Det gælder for dem alle! Very Happy Glæder mig til at se videoen Very Happy

Den ser vældig spændende ud ? (Do ya? Lig-agtige mennesker? Ikke hvad jeg havde regnet med! Very Happy)

Enig, lig-agtige mennesker var heller ikke lige det jeg tænkte på første gang jeg hørte snagen?! Wink

heller ik mig Razz

Men det skal sgu nok blive godt! Very Happy Haha! Lig-mennesker... Hurra... Very Happy
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Billeder fra Do Ya videoen!! Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder fra Do Ya videoen!!   Billeder fra Do Ya videoen!! EmptyOns Nov 12, 2008 6:58 pm

mmdc94 skrev:
MeusDeus skrev:
McFlyLover<3 skrev:
mmdc94 skrev:
UHA DA JA! Very Happy Det er sgu nogle nice outfits er det! Very Happy Det gælder for dem alle! Very Happy Glæder mig til at se videoen Very Happy

Den ser vældig spændende ud ? (Do ya? Lig-agtige mennesker? Ikke hvad jeg havde regnet med! Very Happy)

Enig, lig-agtige mennesker var heller ikke lige det jeg tænkte på første gang jeg hørte snagen?! Wink

heller ik mig Razz

Men det skal sgu nok blive godt! Very Happy Haha! Lig-mennesker... Hurra... Very Happy

altid en god ting ! Neutral
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Billeder fra Do Ya videoen!! Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder fra Do Ya videoen!!   Billeder fra Do Ya videoen!! EmptyOns Nov 12, 2008 8:46 pm

haha.. Mend jeg gad godt finde Dougie under mit juletræ xD
Ej jeg glæder mig til at se den! (; Tror den er genial.. og juleagtig.. SÅ kan det være jeg kan få lidt for tidlig stemning.
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Billeder fra Do Ya videoen!! Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder fra Do Ya videoen!!   Billeder fra Do Ya videoen!! EmptyOns Nov 12, 2008 10:04 pm

mcflys skrev:
haha.. Mend jeg gad godt finde Dougie under mit juletræ xD
Ej jeg glæder mig til at se den! (; Tror den er genial.. og juleagtig.. SÅ kan det være jeg kan få lidt for tidlig stemning.

Ja, det er jo altid godt med julestemmning før tid! ;D

IIIH kan slet ikke vente!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK


Antal indlæg : 279
Age : 35
Location : Aarhus
Registration date : 04/01/08

Billeder fra Do Ya videoen!! Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder fra Do Ya videoen!!   Billeder fra Do Ya videoen!! EmptyTors Nov 13, 2008 12:00 am

McFLY = best Christmas present EVER!! Razz

Den ser ret interessant ud; glæder mig til at se, hvordan julestemning og zombier kan forenes, hehe! Sys også at det er ret fedt at de har bilen med igen ligesom i Lies! Wink Bortset fra at den minder mig lidt om Scooby-Doohs vogn! HAHA! Razz
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/63453948
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Billeder fra Do Ya videoen!! Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder fra Do Ya videoen!!   Billeder fra Do Ya videoen!! EmptyTors Nov 13, 2008 12:26 am

Ja Hvem ville ikke gerne finde dem under juletræet?! Razz Den bedste julegave jeg kan forestille mig! santa
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Billeder fra Do Ya videoen!! Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder fra Do Ya videoen!!   Billeder fra Do Ya videoen!! EmptyTors Nov 13, 2008 11:14 am

McFLY_DK skrev:
McFLY = best Christmas present EVER!! Razz

Den ser ret interessant ud; glæder mig til at se, hvordan julestemning og zombier kan forenes, hehe! Sys også at det er ret fedt at de har bilen med igen ligesom i Lies! Wink Bortset fra at den minder mig lidt om Scooby-Doohs vogn! HAHA! Razz

HAHA! Ja!!! Very Happy:D De er nærmest ghostbusters!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Billeder fra Do Ya videoen!! Empty
IndlægEmne: Sv: Billeder fra Do Ya videoen!!   Billeder fra Do Ya videoen!! Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Billeder fra Do Ya videoen!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» nye mcfly billeder/Tour billeder
» Nye McFLY billeder
» billeder af mcfly
» Lies billeder
» STOORE billeder xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Medier-
Gå til: