Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Better news for McFLY - not for Madonna.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.


Antal indlæg : 692
Age : 34
Location : Aarhus
Registration date : 07/10/08

Better news for McFLY - not for Madonna. Empty
IndlægEmne: Better news for McFLY - not for Madonna.   Better news for McFLY - not for Madonna. EmptyTors Nov 27, 2008 11:00 am


http://www.digitalspy.co.uk/music/a136779/better-news-for-mcfly-but-not-for-madonna.html

Better news for McFly, but not for Madonna

Wednesday, November 26 2008, 14:35 GMT

By Nick Levine, Music Editor


So, what's going on in the midweek charts today? We'll warn you now Madonna fans, you might want to get the tissues handy.

Take That's 'Greatest Day' is still at number one and outselling its nearest rival, Beyoncé's 'If I Were A Boy', by two to one.

Britney's 'Womanizer' is showing no sign whatsoever of wanting to threaten the top five.

Same Difference are still bringing up the rear of the top ten with 'We R One'.

Having climbed six places since yesterday, McFly are now just outside the top ten with their Children In Need double A-side.

George Sampson has actually dropped a place since yesterday, so we're guessing it's not exactly party time at Cowell Towers.

Madonna is... wait for... still at a fairly woeful 38. Is 'Miles Away' really going to become the biggest flop of her career?

Check back tomorrow for more news on how Madonna, McFly and the gang are doing in the midweeks.



Jubii, tæt på top 10 Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Better news for McFLY - not for Madonna. Empty
IndlægEmne: Sv: Better news for McFLY - not for Madonna.   Better news for McFLY - not for Madonna. EmptyTors Nov 27, 2008 12:05 pm

nå det var godt går lige ind og køber den nu Smile
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Better news for McFLY - not for Madonna. Empty
IndlægEmne: Sv: Better news for McFLY - not for Madonna.   Better news for McFLY - not for Madonna. EmptyTors Nov 27, 2008 12:38 pm

Hmm tænkte på.. de der videoer fra koncerterne gælder de noget på chartlisten? det er bare side den koster 1 £ ?
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Better news for McFLY - not for Madonna. Empty
IndlægEmne: Sv: Better news for McFLY - not for Madonna.   Better news for McFLY - not for Madonna. EmptyTors Nov 27, 2008 1:02 pm

så nu har jeg også købt begge versioner af singlen så nu ka jeg ikk gøre mere...
Tilbage til toppen Go down
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.


Antal indlæg : 692
Age : 34
Location : Aarhus
Registration date : 07/10/08

Better news for McFLY - not for Madonna. Empty
IndlægEmne: Sv: Better news for McFLY - not for Madonna.   Better news for McFLY - not for Madonna. EmptyTors Nov 27, 2008 1:05 pm

Ja, downloading af videoer til 1 pund gælder ogs'.
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Better news for McFLY - not for Madonna. Empty
IndlægEmne: Sv: Better news for McFLY - not for Madonna.   Better news for McFLY - not for Madonna. EmptyTors Nov 27, 2008 2:42 pm

haha ser videoen fra Manchester nu, Dougie har faktisk gået rundt nede i salen ved os, jeg ka huske jeg så den security med maske på og tænkte, hva laver han dog hahaha?
og så senere så jeg nogen gå HELT amok ovre ved siden af scenen, det var så fordi han tog masken af derovre, så sagde jeg til Henriette at jeg var sikker på at der var nogen der så en fra McFly, for de gik helt amok ovre på den anden side, så sagde hun det troede hun ikk, men det viser sig så at jeg faktisk havde ret haha...
Tilbage til toppen Go down
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.


Antal indlæg : 692
Age : 34
Location : Aarhus
Registration date : 07/10/08

Better news for McFLY - not for Madonna. Empty
IndlægEmne: McFLY ned på 13. pladsen...   Better news for McFLY - not for Madonna. EmptyTors Nov 27, 2008 5:50 pm

Good news for Katy Perry, Rihanna

Thursday, November 27 2008, 12:38 GMT

By Nick Levine, Music Editor

Here's today's update from the action-packed midweek charts:

Take That should probably pop the champagne on ice for Sunday. 'Greatest Day' is pretty much a dead cert for the number one spot.

Katy Perry's 'Hot N Cold' is clinging valiantly to its position in the top five.

Britney's 'Womanizer' and Same Difference's 'We R One' are still bringing up the rear of the top ten.

After climbing to eleven yesterday, McFly have slipped back to 13 with their Children In Need double A-side. Might it become their first single to miss the top ten?

Rihanna and Justin's 'Rehab', which doesn't even have a release date yet, is already in the top 30.

Madonna's 'Miles Away' has climbed from the 38 spot... all the way up to 37.

Check back tomorrow for one last midweek chart update before Sunday.


ØV!
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Better news for McFLY - not for Madonna. Empty
IndlægEmne: Sv: Better news for McFLY - not for Madonna.   Better news for McFLY - not for Madonna. EmptyFre Nov 28, 2008 3:32 am

JA ØV!!!
Men det ka være mine ikk har talt endnu Rolling Eyes ja for 2 singler gør virkelig meget ved det samlede resultat Rolling Eyes haha not, men det hjælper da nok lidt...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Better news for McFLY - not for Madonna. Empty
IndlægEmne: Sv: Better news for McFLY - not for Madonna.   Better news for McFLY - not for Madonna. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Better news for McFLY - not for Madonna.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Oh! News
» mcfly med 3 ord :)
» Shit hvor er de hotte!!! Interview i news of the world!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: McFly generelt-
Gå til: