Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Mcfly at Wembley!

Go down 
+8
mcflys
McFLY_DK
MeusDeus
McFlyLover<3
Mille
Sidsel
Sarah
Line
12 deltagere
ForfatterBesked
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Mcfly at Wembley! Empty
IndlægEmne: Mcfly at Wembley!   Mcfly at Wembley! EmptySøn Nov 30, 2008 2:35 am

Hey Y'all! tænkte at da vi var en del afsted til Wembley kunne vi skrive lidt om vores oplevelser her, og sætte billeder ind Smile



Sidder her, stilfærdigt, og dog helt hyper, da jeg tænker tilbage på Torsdag d. 27/11 2008. / den bedste dag i mit liv!

Ud over at Koncerten jo bare havde det bedste show ever! (som nogle jo har oplevet, og andre sikkert læst) så havde jeg også bare de bedste pladser!

Det starter med at vi er placeret lige foran b-scenen, og lige ved siden at lyd/kamera tingelyttet, i midten og vi ligger derfor ud med en snak, med deres producer Jason og Julian (med Fletch i baggrunden) Da vi havde glemt vores flag derhjemme (DUMT!) sagde vi til dem at de skulle ta at få drengene til Danmark, hvor de grinede og svarede "we're doing our hardest"

Derefter startede koncerten, og stemningen var bare i top! En security mand, så sig glad på mig og min veninde, og kom og fortalte os, at nu ville drengene komme til b-scenen, så vi kunne få en god plads ved hegnet og se godt. Og ja.. så kom drengene flyvende imod os! Jeg fik mig en masse øjenkontakt med Danny (hvor den første gang var i virkelig virkelig lang tid!) og et smil fra Tom, og Dougie og et nik fra Harry Smile (kunne desværre ikke se ham helt så godt, og Dougie stod meget med ryggen til)

Nu glæder jeg mig bare såå meget til at se dvd'en Very Happy

Her kommer lidt billeder, og jeg mener lidt, for det er sgu ikke nemt at tage billeder mens man hopper og danser Very Happy


Mcfly at Wembley! L_a7918076c01d488687e0ea457b1eb5eb


Mcfly at Wembley! L_75fef5292acc443bb686877219e8cd70


Mcfly at Wembley! L_6bb38d7ee38944e1b07cb366e5afbbf0


Mcfly at Wembley! L_26e6be96ae08435da3c1b7cb1f1cd7ac


Mcfly at Wembley! L_263d53fb202b40bcba633c12c97b230a


Mcfly at Wembley! L_e68b795013024e889d9a87e68c445984


Mcfly at Wembley! L_be0db874be1d4a78840c3728d7ffb381


Mcfly at Wembley! L_40d7dbb71b914d139cb1cdc08a70d064


Mcfly at Wembley! L_8668f485de5548f1b3a009a8d4516690


Mcfly at Wembley! L_c070df9aa1e44ebd9a10277622711e03


Mcfly at Wembley! L_e24bb24de54c47cf974c40a4fadced05


Mcfly at Wembley! L_0ea29f11ea364194806ee246888f7686


Mcfly at Wembley! L_6724efb98e2446469653361cc4c5ade7

Og til sidst et billede af de venlige mænd fra ryggen Smile

Lad os hører fra jer andre Smile
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

Mcfly at Wembley! Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly at Wembley!   Mcfly at Wembley! EmptySøn Nov 30, 2008 2:34 pm

Wow, det lyder godt nok helt vildt fedt! Shocked
Bare det var mig, din heldige kartoffel, hehe.
Det er nogle gode billeder, og det lyder til at have været en utrooolig fed koncert!
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Mcfly at Wembley! Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly at Wembley!   Mcfly at Wembley! EmptySøn Nov 30, 2008 2:53 pm

ohh Shocked
Hvor er du heldig Very Happy
bare det havde været mig haha
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mcfly at Wembley! Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly at Wembley!   Mcfly at Wembley! EmptySøn Nov 30, 2008 5:19 pm

Årh du så heldig! Very Happy

Btw. syns jeg Danny er begyndt at se HERRE godt ud !
Han er lige mig nu ! ;D

Men dejligt du har haft en fed tur !
Og godt at høre at de gør noget for at få drengene til DK ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Mcfly at Wembley! Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly at Wembley!   Mcfly at Wembley! EmptySøn Nov 30, 2008 5:35 pm

mmdc94 skrev:
Årh du så heldig! Very Happy

Btw. syns jeg Danny er begyndt at se HERRE godt ud !
Han er lige mig nu ! ;D

Men dejligt du har haft en fed tur !
Og godt at høre at de gør noget for at få drengene til DK ! Very Happy

Ja.. jeg kan også rigtig godt li Hans stil lige nu! den er bare super!
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Mcfly at Wembley! Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly at Wembley!   Mcfly at Wembley! EmptySøn Nov 30, 2008 6:03 pm

Nøj gid det var mig! Shocked hvorfor er det lige at jeg ikke har penge til at tage til England og se koncert med?!
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Mcfly at Wembley! Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly at Wembley!   Mcfly at Wembley! EmptySøn Nov 30, 2008 7:40 pm

McFlyLover<3 skrev:
Nøj gid det var mig! Shocked hvorfor er det lige at jeg ikke har penge til at tage til England og se koncert med?!
hvorfor synes mine forældre ikke jeg er gammel nok til selv at tage afsted '-.-
har sgu pengene ! Razz
Tilbage til toppen Go down
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK


Antal indlæg : 279
Age : 35
Location : Aarhus
Registration date : 04/01/08

Mcfly at Wembley! Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly at Wembley!   Mcfly at Wembley! EmptySøn Nov 30, 2008 9:47 pm

AWESOME, Line!! Er SÅ glad for, at I havde en go tur! Very Happy Tænkte på dig i torsdag! Wink Fedt I fik så gode pladser også! Men ærgerligt at I glemte flagene! Sad Godt I fik gjort reklame for DK alligevel! Razz Har du videoer også? Very Happy Glæder mig også meeega meget til DVD'en!!
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/63453948
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Mcfly at Wembley! Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly at Wembley!   Mcfly at Wembley! EmptySøn Nov 30, 2008 9:50 pm

McFLY_DK skrev:
AWESOME, Line!! Er SÅ glad for, at I havde en go tur! Very Happy Tænkte på dig i torsdag! Wink Fedt I fik så gode pladser også! Men ærgerligt at I glemte flagene! Sad Godt I fik gjort reklame for DK alligevel! Razz Har du videoer også? Very Happy Glæder mig også meeega meget til DVD'en!!

Fik kun taget få sekunder video.. så ikke noget jeg gider bruge tid på at ligge ind Very Happy og ja!.. Det var da heldigt at vi lige fik snakket med dem, så de vidste at der altså også var danskere!
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Mcfly at Wembley! Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly at Wembley!   Mcfly at Wembley! EmptySøn Nov 30, 2008 10:59 pm

Årh fuck hvor er jeg misundelig! xD Ville ønske jeg havde fået lov at tage med for mine forældre. /: men må vente til næste år. (:
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Mcfly at Wembley! Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly at Wembley!   Mcfly at Wembley! EmptySøn Nov 30, 2008 11:20 pm

mmdc94 skrev:


Btw. syns jeg Danny er begyndt at se HERRE godt ud !
Han er lige mig nu ! ;D


Han er altid lige mig, og han er altid mega lækker sys jeg.....

men Line fedt at du havde en fed koncert:D
og det lyder virkelig som nogle fede pladser i havde !!
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mcfly at Wembley! Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly at Wembley!   Mcfly at Wembley! EmptyMan Dec 01, 2008 1:44 pm

Ann-Jones skrev:
mmdc94 skrev:


Btw. syns jeg Danny er begyndt at se HERRE godt ud !
Han er lige mig nu ! ;D


Han er altid lige mig, og han er altid mega lækker sys jeg.....

men Line fedt at du havde en fed koncert:D
og det lyder virkelig som nogle fede pladser i havde !!

Ja, self er han altid lækker, men lige nu er der bar noget ekstremt....

MMMMMM

Over ham ! ;D Haha Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 32
Location : København
Registration date : 02/01/08

Mcfly at Wembley! Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly at Wembley!   Mcfly at Wembley! EmptyMan Dec 01, 2008 3:05 pm

Det lyder til at du have en fed tur Line!! Hvor du altså heldig at du mødte Jason Perry!!!
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

Mcfly at Wembley! Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly at Wembley!   Mcfly at Wembley! EmptyMan Dec 01, 2008 11:24 pm

Dumme forældre! Sad

Ej det er mega fedt at du have en fantastisk tur king
ville virkelig ønske at jeg kunne ha været der. Danny er virkelig blevet mums her på det sidste, så er fuldstænding ENIG
Sidder stadig og er mundlam! ;O pale
Tilbage til toppen Go down
sunshine
Surfer Babe
Surfer Babe
sunshine


Antal indlæg : 170
Age : 43
Location : Odense
Registration date : 25/02/08

Mcfly at Wembley! Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly at Wembley!   Mcfly at Wembley! EmptyTors Dec 04, 2008 12:42 am

Jeg var også derover og det var helt sikkert en mega fed oplevelse og de synger lige så perfekt live som på deres cd. Normalt er dougie lige mig men jeg syndes godt nok også at danny ser ekstra godt ud her på det sidste og så er han bare så sød i den video hvor de viser the making af Do Ya videoen..Der hvor de zoomer ind på hans ansigt hvor han bare smiler.... I love you
Her er lidt af mine billeder..jeg stod op til koncerten og fik også en god plads ved dougies side da de var på B-cenen. I skal bare trykke på billederne for at se dem i fuld størrelse..

[img]Mcfly at Wembley! Billede023gl8.th[/img]
Mcfly at Wembley! A>
Mcfly at Wembley! A>Mcfly at Wembley! A>
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/sunshine210580
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Mcfly at Wembley! Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly at Wembley!   Mcfly at Wembley! EmptyTors Dec 04, 2008 1:04 am

sunshine skrev:
Jeg var også derover og det var helt sikkert en mega fed oplevelse og de synger lige så perfekt live som på deres cd. Normalt er dougie lige mig men jeg syndes godt nok også at danny ser ekstra godt ud her på det sidste og så er han bare så sød i den video hvor de viser the making af Do Ya videoen..Der hvor de zoomer ind på hans ansigt hvor han bare smiler.... I love you
Her er lidt af mine billeder..jeg stod op til koncerten og fik også en god plads ved dougies side da de var på B-cenen. I skal bare trykke på billederne for at se dem i fuld størrelse..

[img]Mcfly at Wembley! Billede023gl8.th[/img]
Mcfly at Wembley! A>
Mcfly at Wembley! A>Mcfly at Wembley! A>

Uh.. det er også nogle gode billeder du har fået dig Very Happy Havde du et dansk flag med? synes nemlig jeg så et dansk flag deromkring hvor jeg kan se at du har stået Wink .. Synes ikke jeg lagde mærke til dig i flyet :p
Tilbage til toppen Go down
sunshine
Surfer Babe
Surfer Babe
sunshine


Antal indlæg : 170
Age : 43
Location : Odense
Registration date : 25/02/08

Mcfly at Wembley! Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly at Wembley!   Mcfly at Wembley! EmptyTors Dec 04, 2008 1:29 am

Line skrev:
sunshine skrev:
Jeg var også derover og det var helt sikkert en mega fed oplevelse og de synger lige så perfekt live som på deres cd. Normalt er dougie lige mig men jeg syndes godt nok også at danny ser ekstra godt ud her på det sidste og så er han bare så sød i den video hvor de viser the making af Do Ya videoen..Der hvor de zoomer ind på hans ansigt hvor han bare smiler.... I love you
Her er lidt af mine billeder..jeg stod op til koncerten og fik også en god plads ved dougies side da de var på B-cenen. I skal bare trykke på billederne for at se dem i fuld størrelse..

[img]Mcfly at Wembley! Billede023gl8.th[/img]
Mcfly at Wembley! A>
Mcfly at Wembley! A>Mcfly at Wembley! A>

Uh.. det er også nogle gode billeder du har fået dig Very Happy Havde du et dansk flag med? synes nemlig jeg så et dansk flag deromkring hvor jeg kan se at du har stået Wink .. Synes ikke jeg lagde mærke til dig i flyet :p

Nej jeg havde heller ikke flag med..jeg sad oppe foran i flyet ved nummer 6 tror jeg nok det var derover...Jeg havde en lang grå vinterfrakke på. og lyst pagehår..
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/sunshine210580
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Mcfly at Wembley! Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly at Wembley!   Mcfly at Wembley! EmptyLør Dec 06, 2008 10:22 pm

sunshine skrev:
Line skrev:
sunshine skrev:
Jeg var også derover og det var helt sikkert en mega fed oplevelse og de synger lige så perfekt live som på deres cd. Normalt er dougie lige mig men jeg syndes godt nok også at danny ser ekstra godt ud her på det sidste og så er han bare så sød i den video hvor de viser the making af Do Ya videoen..Der hvor de zoomer ind på hans ansigt hvor han bare smiler.... I love you
Her er lidt af mine billeder..jeg stod op til koncerten og fik også en god plads ved dougies side da de var på B-cenen. I skal bare trykke på billederne for at se dem i fuld størrelse..

[img]Mcfly at Wembley! Billede023gl8.th[/img]
Mcfly at Wembley! A>
Mcfly at Wembley! A>Mcfly at Wembley! A>

Uh.. det er også nogle gode billeder du har fået dig Very Happy Havde du et dansk flag med? synes nemlig jeg så et dansk flag deromkring hvor jeg kan se at du har stået Wink .. Synes ikke jeg lagde mærke til dig i flyet :p

Nej jeg havde heller ikke flag med..jeg sad oppe foran i flyet ved nummer 6 tror jeg nok det var derover...Jeg havde en lang grå vinterfrakke på. og lyst pagehår..

Jamen så tror jeg faktisk at jeg så dig Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mcfly at Wembley! Empty
IndlægEmne: Sv: Mcfly at Wembley!   Mcfly at Wembley! Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Mcfly at Wembley!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» McFly Radio:Active - Live at Wembley
» Har du den nye cd fra mcfly..???

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Medier-
Gå til: