Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

McFLY's tilblivelse

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK

Antal indlæg : 279
Registration date : 04/01/08

McFLY's tilblivelse Empty
IndlægEmne: McFLY's tilblivelse   McFLY's tilblivelse EmptyTirs Dec 02, 2008 7:06 pm

Fra Wikipedia.org:

Originally, Fletcher was accepted as part of the Busted's line-up, however the Island record label went on to reassess the situation, eventually deciding to have the band as a three-some rather than four-some, Fletcher states that he was in the band "for approximately 24-hours". Though the record label (Island) decided against offering Fletcher a place in Busted, they were intrigued by his song-writings talents, and later offered him a place on the Busted song-writing 'team', alongside bandmember (and already accomplished song-writer) James Bourne; Fletcher has since stated that it was Bourne who taught him how to "properly" structure songs, and how to, "come up with good, poppy melodies".

During the writing project for Busted's second album, Fletcher was asked, by the record label, if he was available to film auditions for a new band, V. It was at this time that (Danny) Jones and Fletcher met for the first time; Jones went to the audition mistaking the band V to be a Busted-esque band, rather than the conventional, all-singing all-dancing, boyband, for which they were intended. Fletcher was impressed with Jones's unique style, and so approached and invited him to write with himself and Bourne. When writing projects for Busted had come to an end, the two began collaborating for their own (as of yet, unnamed) band, and, eventually, moved into the InterContinental Hotel in London for 2 months to concentrate on writing together.

Der er ikk så meget nyt i det, men synes det er sjovt at læse om, hvordan McFLY blev dannet! Smile Hvor er der bare maneg tilfældigheder i hele processen! Shocked TÆNK, hvis Tom var kommet med i Busted!?

Og HAHA, hvor er det sødt (og lidt typisk), at Danny ikk fattede at det var et boyband, han var taget til audition til! Razz

Forresten, er det ikk Anthony fra V, der var kor på deres tour? Ham der rapper i Black or White...?
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/63453948
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.

Antal indlæg : 692
Registration date : 07/10/08

IndlægEmne: Sv: McFLY's tilblivelse   McFLY's tilblivelse EmptyTirs Dec 02, 2008 8:44 pm

McFLY_DK skrev:
Forresten, er det ikk Anthony fra V, der var kor på deres tour? Ham der rapper i Black or White...?

Jo, det er Ant Very Happy
http://www.twitter.com/mathilde_rose
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.

Antal indlæg : 692
Registration date : 07/10/08

IndlægEmne: Sv: McFLY's tilblivelse   McFLY's tilblivelse EmptyOns Dec 03, 2008 11:34 pm

Ant Brant er mega niiice.
Elsker hans accent + han er heller ikk for dårlig at kigge på Wink
http://www.twitter.com/mathilde_rose
Line
Admin
Admin
Line

Antal indlæg : 1418
Registration date : 10/01/08

IndlægEmne: Sv: McFLY's tilblivelse   McFLY's tilblivelse EmptyTors Dec 04, 2008 1:07 am

Haha Danny! Super godt gået Very Happy
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3

Antal indlæg : 1357
Registration date : 03/03/08

IndlægEmne: Sv: McFLY's tilblivelse   McFLY's tilblivelse EmptyTors Dec 04, 2008 6:14 pm

Haha, typisk Danny Razz Sjovt at læse det igen!
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: McFLY's tilblivelse   McFLY's tilblivelse Empty

McFLY's tilblivelse
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Medier-
Gå til: