Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Koncerter.

Go down 
+30
BetteMøffe
mcflys
Mille
Malene
Ullo
McFlyLover<3
Miamcfly
McFreak
MeusDeus
mathilderosejones.
Annesteg
Sidsel
Stargirl
IdaHo
malenepoynter
NannaBoelt
JasminM
ManiPunk
Ditte
Line
mcflyforfreakinlifetime
Motion-in-the-ocean
Miley
Sally-Judd
Mill
theheartneverlies
McFlyAreMyHeroes
Ann-Jones
sofiee-
Carolaade
34 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
theheartneverlies
Surfer Babe
Surfer Babe
theheartneverlies


Antal indlæg : 145
Age : 31
Location : midtjylland (:
Registration date : 03/01/08

Koncerter. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncerter.   Koncerter. - Page 3 EmptyMan Jan 07, 2008 10:47 pm

Sally-Judd skrev:
Ann-Jones skrev:
theheartneverlies skrev:
Ann-Jones skrev:
theheartneverlies skrev:
Ann-Jones skrev:
theheartneverlies skrev:
Ann-Jones skrev:
theheartneverlies skrev:
Ann-Jones skrev:
theheartneverlies skrev:
Ann-Jones skrev:
theheartneverlies skrev:
Ann-Jones skrev:
theheartneverlies skrev:
Ann-Jones skrev:
Hmm har været til 2 McFly koncerter som i nok har opfattet hehe:P en i Cambridge og en i Birmingham....
så har jeg været til MCR koncert (kæmpe skuffelse)
gælder festivaller også? for det er sårn set det jeg er gået mest til... har været til Beach Party i skive 3 gange, og til Rock i Holstebro en gang... og der var alle mulige.. så har set utrolig mange bands, bare ikk til enkelte koncerter, men de spiller alligevel næsten ligeså lang tid til festivaller som de gør til alm koncerter...
og så har jeg set
Funeral for a friend (supporting MCR)
Lil' Chris (Supporting McFly, UCAP Tour)
Elliot Minor og Saving Aimee (Both Birmingham supporting McFly)

og jeg ska selvf se McFly igen... og så til en Nephew koncert.... vil jeg gerne...
men ellers til flere festivaller....Very Happy

hvorfor synes du mcr koncerten var en stor skuffelse? ;D

Jeg ved det ikk... nu havde jeg været til Mcfly koncert en uge før eller sårn noget.... men det var meget fordi jeg sys ham Gerard bare stod og tudede på scenen, jeg ka ikk ha det......
og så sys jeg ikk de var særlig gode til at få publikum med som McFly kunne, og de snakkede stort set ikk det var bare sang på sang, hvor McFly har nogle halv lange samtaler ind imellem....

ja, okay det kan jeg godt se. men jeg synes den var fantastisk, det er måske også fordi det var min første koncert og jeg var/er SÅÅÅÅ stor fan ;D
- det er også derfor jeg så gerne vil til mcfly koncert, de får publikum så godt med! det kunne være vildt sjovt at være til mcfly koncert.

Det er helt iorden, alle ska ha lov at ha deres mening Very Happy
jeg er bare ikk fan overhovedet, men det var også fordi jeg var lidt små irriteret på hende jeg med inde og se MCR med...
hun hader mig mega meget nu, (lang historie!!)

ja da Very Happy
uj, det var da irriterende for dig! vi skulle da have gået sammen then xD ej, hihi. men min veninde blev virkelig syg, lige den nat før koncerten, så hun kom slet ikke med. det var virkelig synd for hende. hun havde nærmest glædet sig mere ind mig. xD så det var lidt ærgeligt, men heldigvis mødte jeg to andre piger jeg havde skrevet med i laaaang tid, so it worked out just fiiiine. Smile så fik du lige den med.

Ja det ku ha været fedt... ej jeg snakkede også med en anden veninde der hedder Charlotte der, det var rigtig hyggeligt.. men grunden til min veninde blev sur var fordi jeg havde spurgt hende om hun var interesseret i at komme med til Koncert til den næste Arena tour (GH tour) og så sagde hun at det ville hun godt, så jeg gav hende datoen for den dag billetsalget startede... så da den dag kom havde jeg ikk hørt fra hende, så regnede med hun ikk ville med alligevel, så mig og Henriette bestilte billetterne selv.. og så flippede hun bare da hun fandt ud af det, og det er det hun stadigvæk er sur over :S hvor latterligt er det ikk lige? jeg er sq da ikk hendes mor...!

ja, det kunne det. Very Happy nå, okay, godt du snakkede med hende charlotte så!
OMG?! det kan hun da ikke blive sur over, når hun ikke engang havde kontaktet jer?! ej. og så er hun stadig sur på jer? hmm.. det var mærkeligt. det kan hun sgu da ikke være bekendt stadig at være sur over.

Nej vel så jeg tænkte bare, nå fuck hende jeg har stadig de venner, som er RIGTIGE venner efter min mening...

ja, selvfølgelig. lad hende være sur over det, så har du jo stadig alle dine andre venner ;D
hahaha, hot wings. jeg æder tyggegummi, jubiiiii.

men det er sjovt nogen gange at høre hva hun siger om mig, for hun er jo ikk sur på Sally, så alt hva Michelle siger om mig til Sally får jeg af vide af Sally hehe... Godt hun ikk ved hva jeg har sagt om hende, ved godt jeg ikk burde snakke om hende dårligt, men det er svært at la være når hun selv gør det samme...
ja opdagede lige hva kl var og måtte hellere få lavet noget aftensmad....
og det blefv hot wings og de fedter.......

hihi, hvor smart Very Happy ej, jeg har det også sådan hvis der er nogen der taler ondt om mig, må jeg også godt gøre det om dem. altså... gengæld!
haha, jamen fint, fint Razz smager det så godt, udover at det fedter?

ja nogen af dem gjorde..... men så var der nogle der ikk var ordentligt varme imellem haha (blev utålmodig) så dem har jeg undladt...

ja nemlig... men på den anden side må man også prøve at virke voksne overfor hinanden... så det er meget sjældent jeg gør sårn noget....
ikk engang dem der moppede mig gennem min skolegang... jeg var til Nytårs aften med nogle af dem og tænkte hva fa'en det ska sq ikk ødelægge min aften sååh vi snakkede med dem også... så må de tænke hva de har lyst til om os...


eww, kold mad Very Happy ej heldigvis er jeg ikke som min far der varmer mad i mikrobølgeovnen i 2994934 år. det er så træls xD
- ej, hvor synd for dig, men godt du fik snakket med dem (: argh, jeg hader simpelthen folk der mobber. jeg kunne brække mig ud over dem! virkelig. jeg hader det. nu bliver jeg heldigvis ikke selv mobbet i min klasse, men et par af mine veninder gør, og jeg nogengange kan det også godt selv gå ud over mig. det er viiiildt provokerende.

Men jeg har så efterhånden lært at svare igen hvis folk siger noget til mig nu, men det ku jeg sq ikk dengang... men jo mere folk kører på en jo mindre selvsikker blir man.... man mister sit selvværd og tør ikk sige noget fordi man er bange for at man gør det værre...
ja nemlig! hehe.. Det er bare så forfærdeligt! og jeg blev til dels mobbet med McFLY!

uj, ja! mig og min veninde blev også en gang mobbet helt vildt med tokio hotel. altså for laaaaang tid siden. og de kaldte os satanister, og de ved sgu ikke engang selv hvad det var xD det havde vi det ret sjovt med.
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

Koncerter. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncerter.   Koncerter. - Page 3 EmptyMan Jan 07, 2008 10:47 pm

Mill skrev:
Interessant hvad alle disse off topic (og da også Mcfly tingene) ender med at handle om. Ikke det overskriften siger i hvert fald.
haha ja sorry!! Det var nemlig lige hvad jeg skrev til Anita, om hvorfor vi blev ved med det haha.. Vi må heller lade være.
Tilbage til toppen Go down
theheartneverlies
Surfer Babe
Surfer Babe
theheartneverlies


Antal indlæg : 145
Age : 31
Location : midtjylland (:
Registration date : 03/01/08

Koncerter. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncerter.   Koncerter. - Page 3 EmptyMan Jan 07, 2008 10:48 pm

Sally-Judd skrev:
Mill skrev:
Interessant hvad alle disse off topic (og da også Mcfly tingene) ender med at handle om. Ikke det overskriften siger i hvert fald.
haha ja sorry!! Det var nemlig lige hvad jeg skrev til Anita, om hvorfor vi blev ved med det haha.. Vi må heller lade være.

hahaha. ej det er da så hyggeligt. (:
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Koncerter. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncerter.   Koncerter. - Page 3 EmptyMan Jan 07, 2008 10:53 pm

Mill skrev:
Interessant hvad alle disse off topic (og da også Mcfly tingene) ender med at handle om. Ikke det overskriften siger i hvert fald.

sorry... det er da altid noget det off-topic forumet nu og ikk andre threads... ok OMFG Harry gik lidt amok før.... men ja den er stoppet nu...
Tilbage til toppen Go down
Mill
Little Joanna
Little Joanna
Mill


Antal indlæg : 238
Age : 33
Location : Langt langt borte, Sjælland
Registration date : 01/01/08

Koncerter. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncerter.   Koncerter. - Page 3 EmptyMan Jan 07, 2008 10:56 pm

haha sagde heller ikk noget om at jeg havde noget specielt imod det.. det er vel egeentlig meget normalt..
Tilbage til toppen Go down
Motion-in-the-ocean
Moderator
Moderator
Motion-in-the-ocean


Antal indlæg : 4
Age : 29
Location : København
Registration date : 03/01/08

Koncerter. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncerter.   Koncerter. - Page 3 EmptyTirs Jan 08, 2008 12:41 am

Jeg har kun været til en Nephew koncert, som min veninde tvang mig med til Razz Men håber at jeg en dag skal til en McFly koncert ;P
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/gdelsker
mcflyforfreakinlifetime
Surfer Babe
Surfer Babe
mcflyforfreakinlifetime


Antal indlæg : 159
Age : 33
Location : Randers
Registration date : 02/01/08

Koncerter. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncerter.   Koncerter. - Page 3 EmptyTirs Jan 08, 2008 3:31 am

har desværre aldrig været til en "rigtig" koncert :/

men har været til abc beach party i grenå to gange og en gang til x-mas party i randers.

skulle, som nogle af jer andre, også have været til new found glory + paramores koncert, lorte aflysning! -____-
self. skal jeg til mcfly når de kommer til dk, eller når jeg bliver rig så jeg kan se dem i england d:

og så har jeg set anne i et storcenter. haha!
cartoons! det var min første koncert. nogle fra min klasse vandt en look-a-like konkurrence og vandt en koncert til skolen med dem d: seeeeeeejt ^^ haha. så har jeg også set cool kids. wauuuw.

men største koncertønsker: MCFLY! , simple plan, paramore, good charlotte, new found glory, osvosv :b
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Koncerter. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncerter.   Koncerter. - Page 3 EmptyTors Jan 10, 2008 12:23 am

og så har jeg været med til verdens største børnekor. det ikk en koncert, men der var da nogen kendte, der optrådte xD f.eks c21 og cartoons xD
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Koncerter. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncerter.   Koncerter. - Page 3 EmptyMan Jan 14, 2008 11:59 pm

Jeg har også været til en creamy koncert X) også har jeg været til at Gavin Degraw koncert engang, det var fedt, - nok mest fordi jeg mødte nogle dejlige mennesker der Wink

Min næste koncert bliver... da da da dammm.. Mcfly! Om det så er i England eller Danmark, så er det helt 100% at jeg tager afsted.. Så hvis det bliver england skal jeg bare lige finde nogle der vil tage med mig Wink
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Koncerter. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncerter.   Koncerter. - Page 3 EmptyTirs Jan 15, 2008 12:03 am

Line91 skrev:
Jeg har også været til en creamy koncert X) også har jeg været til at Gavin Degraw koncert engang, det var fedt, - nok mest fordi jeg mødte nogle dejlige mennesker der Wink

Min næste koncert bliver... da da da dammm.. Mcfly! Om det så er i England eller Danmark, så er det helt 100% at jeg tager afsted.. Så hvis det bliver england skal jeg bare lige finde nogle der vil tage med mig Wink

hehe det var mit problem at jeg ikk ku finde noget at ta med hehe...
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Koncerter. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncerter.   Koncerter. - Page 3 EmptyTirs Jan 15, 2008 5:12 pm

Ann-Jones skrev:
Line91 skrev:
Jeg har også været til en creamy koncert X) også har jeg været til at Gavin Degraw koncert engang, det var fedt, - nok mest fordi jeg mødte nogle dejlige mennesker der Wink

Min næste koncert bliver... da da da dammm.. Mcfly! Om det så er i England eller Danmark, så er det helt 100% at jeg tager afsted.. Så hvis det bliver england skal jeg bare lige finde nogle der vil tage med mig Wink

hehe det var mit problem at jeg ikk ku finde noget at ta med hehe...

Ja, det kan også godt blive et problem for mig Wink Jeg bor i en meget lille by og derfor er musiksmagen meget det samme pt. i min omgangskreds: Techno og hit's "fra the voice" - så ikke mange af mine venner der har fået øjnene på for dem endnu, kun et par få, som er yngre end mig, også er det pludselig mig der står med alt ansvaret hvis vi rejser.. Det har jeg nu heller ikke lyst til som 16-17 årig Wink
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Koncerter. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncerter.   Koncerter. - Page 3 EmptyTirs Jan 15, 2008 6:29 pm

Line91 skrev:
Ann-Jones skrev:
Line91 skrev:
Jeg har også været til en creamy koncert X) også har jeg været til at Gavin Degraw koncert engang, det var fedt, - nok mest fordi jeg mødte nogle dejlige mennesker der Wink

Min næste koncert bliver... da da da dammm.. Mcfly! Om det så er i England eller Danmark, så er det helt 100% at jeg tager afsted.. Så hvis det bliver england skal jeg bare lige finde nogle der vil tage med mig Wink

hehe det var mit problem at jeg ikk ku finde noget at ta med hehe...

Ja, det kan også godt blive et problem for mig Wink Jeg bor i en meget lille by og derfor er musiksmagen meget det samme pt. i min omgangskreds: Techno og hit's "fra the voice" - så ikke mange af mine venner der har fået øjnene på for dem endnu, kun et par få, som er yngre end mig, også er det pludselig mig der står med alt ansvaret hvis vi rejser.. Det har jeg nu heller ikke lyst til som 16-17 årig Wink

Ej det ka jeg godt forstå du ikk vil...
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Koncerter. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncerter.   Koncerter. - Page 3 EmptyMan Jan 21, 2008 8:37 pm

Upcoming:
Dúné - 2. februar
Tokio Hotel - 2. april
Rock Under Broen - 14. juni

andre der skal til dem?
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Koncerter. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncerter.   Koncerter. - Page 3 EmptyMan Jan 21, 2008 8:46 pm

Upcoming...
måske elevation festival i august....
men det kommer and på om jeg har råd
en festival i england hvor McFly ska spille Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

Koncerter. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncerter.   Koncerter. - Page 3 EmptyMan Jan 21, 2008 11:05 pm

Ann-Jones skrev:
Upcoming...
måske elevation festival i august....
men det kommer and på om jeg har råd
en festival i england hvor McFly ska spille Very Happy
uhh krydser fingre for dig!! hehe =D
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Koncerter. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncerter.   Koncerter. - Page 3 EmptyMan Jan 21, 2008 11:19 pm

Sally-Judd skrev:
Ann-Jones skrev:
Upcoming...
måske elevation festival i august....
men det kommer and på om jeg har råd
en festival i england hvor McFly ska spille Very Happy
uhh krydser fingre for dig!! hehe =D

Det ku altså være fedt at se hvor meget forskel der er på danske og engelske festivaller?
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

Koncerter. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncerter.   Koncerter. - Page 3 EmptyMan Jan 21, 2008 11:28 pm

Ann-Jones skrev:
Sally-Judd skrev:
Ann-Jones skrev:
Upcoming...
måske elevation festival i august....
men det kommer and på om jeg har råd
en festival i england hvor McFly ska spille Very Happy
uhh krydser fingre for dig!! hehe =D

Det ku altså være fedt at se hvor meget forskel der er på danske og engelske festivaller?
jaa det kunne være fedt. Måske er engelske vildere hehe =D
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Koncerter. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncerter.   Koncerter. - Page 3 EmptyMan Jan 21, 2008 11:31 pm

Sally-Judd skrev:
Ann-Jones skrev:
Sally-Judd skrev:
Ann-Jones skrev:
Upcoming...
måske elevation festival i august....
men det kommer and på om jeg har råd
en festival i england hvor McFly ska spille Very Happy
uhh krydser fingre for dig!! hehe =D

Det ku altså være fedt at se hvor meget forskel der er på danske og engelske festivaller?
jaa det kunne være fedt. Måske er engelske vildere hehe =D

tjah...
only one way to find out...
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Koncerter. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncerter.   Koncerter. - Page 3 EmptyMan Jan 21, 2008 11:52 pm

Ann-Jones skrev:
Upcoming...
måske elevation festival i august....
men det kommer and på om jeg har råd
en festival i england hvor McFly ska spille Very Happy

Der har jeg også tænkt mig at tage hen Wink også har min mutti tænkt sig at betale Laughing
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Koncerter. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncerter.   Koncerter. - Page 3 EmptyTirs Jan 22, 2008 12:09 am

Line91 skrev:
Ann-Jones skrev:
Upcoming...
måske elevation festival i august....
men det kommer and på om jeg har råd
en festival i england hvor McFly ska spille Very Happy

Der har jeg også tænkt mig at tage hen Wink også har min mutti tænkt sig at betale Laughing

Nice... det ku da være fedt at mødes med dig hvis det var så...
så man er nogle stykker sammen.. det er altså fedest...
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Koncerter. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncerter.   Koncerter. - Page 3 EmptyTirs Jan 22, 2008 12:27 am

Ann-Jones skrev:
Line91 skrev:
Ann-Jones skrev:
Upcoming...
måske elevation festival i august....
men det kommer and på om jeg har råd
en festival i england hvor McFly ska spille Very Happy

Der har jeg også tænkt mig at tage hen Wink også har min mutti tænkt sig at betale Laughing

Nice... det ku da være fedt at mødes med dig hvis det var så...
så man er nogle stykker sammen.. det er altså fedest...
Ja, det er rigtigt! Smile
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

Koncerter. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncerter.   Koncerter. - Page 3 EmptyTirs Jan 22, 2008 2:55 pm

Fedt
Tilbage til toppen Go down
Mill
Little Joanna
Little Joanna
Mill


Antal indlæg : 238
Age : 33
Location : Langt langt borte, Sjælland
Registration date : 01/01/08

Koncerter. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncerter.   Koncerter. - Page 3 EmptyTirs Jan 29, 2008 9:44 pm

Har lige set at Simple Plan har annonceret koncert i Vega d. 30 marts... Nogen her som måske skal derhen?
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Koncerter. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncerter.   Koncerter. - Page 3 EmptyTirs Jan 29, 2008 10:09 pm

Mill skrev:
Har lige set at Simple Plan har annonceret koncert i Vega d. 30 marts... Nogen her som måske skal derhen?

hvis jeg har penge til det og der stadig er billetter efter jeg har været i London,
så skal jeg nok (:
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Koncerter. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncerter.   Koncerter. - Page 3 EmptyTors Jan 31, 2008 8:59 pm

Ann-Jones skrev:
Upcoming...
måske elevation festival i august....
men det kommer and på om jeg har råd
en festival i england hvor McFly ska spille Very Happy

Nu kan jeg desværre se den er aflyst Neutral
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Koncerter. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Koncerter.   Koncerter. - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Koncerter.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Off topic-
Gå til: