Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Årets boogieliste :D

Go down 
+6
NannaBoelt
MeusDeus
IdaHo
Ann-Jones
Sally-Judd
Sidsel
10 deltagere
ForfatterBesked
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Årets boogieliste :D Empty
IndlægEmne: Årets boogieliste :D   Årets boogieliste :D EmptyLør Jan 03, 2009 2:31 pm

heey guys Very Happy
såå lige at mcfly er kommet på 7 pladsen på årets boogieliste med Lies sangen.
Det er da egentlig ret godt syntes jeg, taget i betragtning af alt haha.
Men men men de sagde også at det faktisk kun var på grund af os fans at de fik deres videoer på boogie fordi vi jo havde skrevet over til dem.
Så nu fordi de sendt mcflys videoer direkte til Boogie. Det er da bare kordyl godt! haha (:
Det syntes jeg da (:
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 32
Location : København
Registration date : 02/01/08

Årets boogieliste :D Empty
IndlægEmne: Sv: Årets boogieliste :D   Årets boogieliste :D EmptyLør Jan 03, 2009 2:52 pm

eeejj hvor fedt!! Sådan mann!
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Årets boogieliste :D Empty
IndlægEmne: Sv: Årets boogieliste :D   Årets boogieliste :D EmptyLør Jan 03, 2009 2:58 pm

ja hørte et lige fra min søster, vi er dog ikk helt tilfredse fordi at Dreams har 2 videoer på listen og TH har også 2, sidste år lavede Nanna den regel at et band kun måtte ligge på listen en gang for ellers var det fusket overfor så mange andre fede sange der der var... er det bare mig der er helt galt på den... ?
Tilbage til toppen Go down
IdaHo
Moderator
Moderator
IdaHo


Antal indlæg : 13
Age : 34
Registration date : 03/01/09

Årets boogieliste :D Empty
IndlægEmne: Sv: Årets boogieliste :D   Årets boogieliste :D EmptyLør Jan 03, 2009 3:16 pm

cool, det var godt gået Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.ida-maria-laukkanen.webbyen.dk
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Årets boogieliste :D Empty
IndlægEmne: Sv: Årets boogieliste :D   Årets boogieliste :D EmptyLør Jan 03, 2009 3:25 pm

Ann-Jones skrev:
ja hørte et lige fra min søster, vi er dog ikk helt tilfredse fordi at Dreams har 2 videoer på listen og TH har også 2, sidste år lavede Nanna den regel at et band kun måtte ligge på listen en gang for ellers var det fusket overfor så mange andre fede sange der der var... er det bare mig der er helt galt på den... ?
nej hvor lad hvis der ligger to videoer fra samme band ....
kæft hvor grimt -.-'
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Årets boogieliste :D Empty
IndlægEmne: Sv: Årets boogieliste :D   Årets boogieliste :D EmptyLør Jan 03, 2009 3:26 pm

Ann-Jones skrev:
ja hørte et lige fra min søster, vi er dog ikk helt tilfredse fordi at Dreams har 2 videoer på listen og TH har også 2, sidste år lavede Nanna den regel at et band kun måtte ligge på listen en gang for ellers var det fusket overfor så mange andre fede sange der der var... er det bare mig der er helt galt på den... ?

Det mener jeg også , men det kan være at jeg er helt galt på den , hører nemlig kun Boogie når Mcfly er på .. Razz
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Årets boogieliste :D Empty
IndlægEmne: Sv: Årets boogieliste :D   Årets boogieliste :D EmptyLør Jan 03, 2009 3:40 pm

jeg ved at Nanna sagde det sidste år fordi ellers ville TH bare have de første 5-6 pladser fordi alle deres numre havde ligget der 10 uger i træk næsten på 1 pladsen..:S
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

Årets boogieliste :D Empty
IndlægEmne: Sv: Årets boogieliste :D   Årets boogieliste :D EmptyLør Jan 03, 2009 5:55 pm

Jeg synes godt nok det er skide godt klaret at de ligger på en 7. plads! Very Happy
- Men ja, det ert åndssvag at det samme band må have mere end en sang på listen.
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
BetteMøffe
Miss Halloween
Miss Halloween
BetteMøffe


Antal indlæg : 414
Age : 31
Location : Aalborg!
Registration date : 10/11/08

Årets boogieliste :D Empty
IndlægEmne: Sv: Årets boogieliste :D   Årets boogieliste :D EmptyLør Jan 03, 2009 10:36 pm

Ja.. det var virkelig ringe at de kan have flere sange..
men det er da meget godt for McFly ;D
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Årets boogieliste :D Empty
IndlægEmne: Sv: Årets boogieliste :D   Årets boogieliste :D EmptySøn Jan 04, 2009 1:11 am

helt sikkert men tænkt på at hvis nu de ikk havde haft mere end 1 sang pr band så ville de jo ligge på 5 pladsen Razz
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Årets boogieliste :D Empty
IndlægEmne: Sv: Årets boogieliste :D   Årets boogieliste :D EmptySøn Jan 04, 2009 4:21 am

Det er da ret godt klaret! Bliv vildt glad da jeg hørte det Smile men du har ret i at det er lidt dumt at et band må have flere sange med på listen :/
Tilbage til toppen Go down
Brunette
Moderator
Moderator
Brunette


Antal indlæg : 25
Age : 32
Registration date : 11/08/08

Årets boogieliste :D Empty
IndlægEmne: Sv: Årets boogieliste :D   Årets boogieliste :D EmptyLør Jan 17, 2009 5:42 pm

Det lyder herre fedt Very Happy Måske kan de gøre det igen næste år, nu hvor deres singler kommer på listen. One for The Radio kan jo lige hjælpe dem igang - jeg har i hvert fald stemt! Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Årets boogieliste :D Empty
IndlægEmne: Sv: Årets boogieliste :D   Årets boogieliste :D Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Årets boogieliste :D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Medier-
Gå til: