Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Inaluk's Fic

Go down 
+10
MeusDeus
McFlyLover<3
Sidsel
mcflys
Sara(:
Ditte
Annesteg
Mille
Ann-Jones
Stargirl
14 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Inaluk's Fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 2 EmptySøn Jan 18, 2009 11:58 pm

har lige læst de tidligere afsnit, og det er bare godt! Elsker selve ideen og så den måde du skriver på, gør det altså ret sjovt at læse! Fortsæt endelig..
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 2 EmptyMan Jan 19, 2009 4:14 pm

Det er altså virkelig godt ! Very Happy
Elsker den er så anderledes fra alt andet ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Inaluk's Fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 2 EmptyMan Jan 19, 2009 5:06 pm

Uh, det bliver spændende til koncerten Very Happy
- Glæder mig til mere!
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 2 EmptyMan Jan 19, 2009 7:57 pm

Så er kapitel 7 lagt ind ! god fornøjelse ! xD haha

Kapitel 7
Lufthaven


Tjaa... lige nu sidder vi og venter på mig (jeg mener Danny) Uha jeg bliver forvirret! Nå men der sidder man så som en af UK's største (og lækreste) stjener! Faktisk er det fedt. Hi! Danny i'm your biggest fan! Det sagde alle bare, men det var surt når de spurgte efter en auftograf, jeg ved jo ikke hvordan den så ud. Men heldigvis nyste Dougie så han fik opmærksomheden (Jeg tror at jeg blev smittet af ham!) Nå men der sad vi så og ventede. Og vendtede... Tom hørte musik fra sin Ipod. Og Dougie sad og spillede et bil-spil der var på hans telefon, Harry læste avis, og jeg ja du ved.. kedede mig... Endelig kom flyet fra Danmark, det kunne man høre i højtalerne. Vi gik hen til udgangen og ventede spændt. Jeg ved helt klart hvad drengene tænkte på. Hvordan jeg så ud, haha! Jeg tænkte på om han havde taget noget ok tøj fra mit skab! Vi ventede... og ventede... Han kom ikke? Tom stoppede en mand og spurgte om han havde set en lille pige med sort hår. Det havde han ikke og gik. I det second troede jeg faktisk at der var sket ham noget.. Where is Danny? Sagde Dougie med store øjne. Han begyndte at græde (han er såååååååå nuttet!). Men hvorfanden var han?
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 2 EmptyMan Jan 19, 2009 10:01 pm

Nej ! Hvor er Danny !? Shocked

Årh cute Doug xD

Mere snart ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 2 EmptyMan Jan 19, 2009 10:27 pm

Så nu er det kapitel 8 mine damer og damer xD !!

Kapitel 8
Ninja Turtles

Nå men alt gik jo groeligt galt! Danny var væk og Dougie græd. Sikke en dag! og det var i morgen at den store koncert blev holdt. Vi spurgte i Information, der var ingen der vidste det. Crap!! sagde Harry. Ohh Seee !!!! sagde Dougie højt. Where !! sagde vi alle spændt (vi troede han mente Danny) men han pegede hen mod en vogn hvor man kunne købe T-shirts, hvor der stod "I Love UK". Dougieeee, not know brølede Tom. Var alt det her min skyld? hvorfor sagde jeg også det her dumme ønske. Pludselig kom der en pige som godt nok lignede mig hen mod os. Danny! Råbte vi alle sammen, det blev muse-stille, alle kiggede underlidt på os. Normalt hedder en pige ikke Danny, haha. men vi var glade. where were you sagde Harry. I looked after my sunglasses. Wait i haven't sunglasses, sagde jeg. I know, so I bought someone, grinnede han. Okay det var mærkeligt at han havde det. Han havde jo ingen penge med? Nu ved jeg hvad han har gjort! købt nogle for mine penge... Nå men jeg vil ikke være sur, nu hvor vi har fundet ham (han fandt os). Vi kørte hjem, og fandt os tilrette i Toms sofa'er. It's funny to be a girl, haha (hvad mente han lige med det?). I hope you have a great time in Denmark, sagde jeg. Denmark is cool, but wierd language! Grinte Danny. I know... I hate it, (det var så mig der sagde det). Så grinnede vi alle sammen! Jeg kan huske at vi alle sammen sov hjemme ved Tom, hans kæreste var ikke hjemme hun var i London, med hendes veninde. Så det var en rigtig mandehørms aften (vis man kan kalde det, det). Vi lå alle sammen på gulvet med dyner og madraser (skide hyggeligt!). Harry lå over ved Dougie (typisk). Og Tom var meget optaget af hans "Ninja Turtles" film. Da vi slukkede lyset. Og faldt til ro, lå næsten alle og snorkede. Jeg kunne ikke sove (ikke fordi de larmede med deres snorkeri) men fordi jeg tænkte for meget på imorgen. Kan jeg stå der på en scene??? Og dronningen! hvad med Dronningen......
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 2 EmptyMan Jan 19, 2009 10:43 pm

Hah, you found him !? Very Happy
Wiie Very Happy
Men hvad med dornningen !? Shocked
Oh no Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Inaluk's Fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 2 EmptyMan Jan 19, 2009 11:15 pm

Super Very Happy
- Det bliver så spændende med koncerten!
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 2 EmptyOns Jan 21, 2009 11:08 am

Så er kapitel 9 færdig og klar til læsebrug ! Wink

Kapitel 9
Shopping!!!

Der lå jeg så med dårlig samvittighed helenatten sammen med nogle over lækre popstjerner. Næste morgen vækkede Dougie mig, med at han sad og spillede Bass. De andre vågnede også. Dougie, not now, Sagde Tom med hovdet nede i puden. Have you slept well, spurgte Harry mig. Jeg niggede. Så fortalte de mig hvordan koncerten forgik og hvor det var. Det var over i en park nær ved Buckingham Palace. Og at der også kom andre, end os og spillede. De fortalte også hvad for nogle numre vi skulle spille. Det var bl.a. "Falling in love" og "All about you". Hele den her koncert blev holdt fordi at vi var kommet ind i det nye år. Danny var i min krop endnu. Tror at det er lidt mærkelig at være pige når man altid har været dreng. Men klokken 12 præcis (når næste dag begynder) så skulle vi da blive os selv igen? Ikke? Jeg var også blevet lidt træt af at være mand. But first! sagde Danny (som er i min krop) should we buy something cool clothes! Jubiii tænkte jeg! Lad os gøre det sagde jeg. Der blev alt stille, jeg tror godt jeg ved hvorfor! Jeg kom til at tale dansk. What did you say? spurgte Harry. Oh sorry i mean, Let's do it! Så grinnede vi alle sammen. Så gik det løs. Vi tog ind til byen, og fandt nogle af de "gode" butikker. Dougie fandt et par fede bukser, og en "hurley" t-shirt (typisk). Harry fandt et par vildt fede sko, og Tom fandt en bluse (den var lidt kedelig), men da han fik den på, så han slet ikke kedelig ud. Han så virkelig HOT ud i den. Jeg kunne bare ikke finde noget. Køber normalt ikke drenge tøj. Men Danny fandt noget han synes jeg skulle have på, fordi et eller andet med når han fik sin krop igen vil han ikke se sjusket ud. Haha! Jeg fandt noget til ham jeg gerne ville have på (når jeg fik min krop). Da vi alle var færdige med (køberiet) kørte vi hjem og hentede nogle instrumenter og kørte over til den park vi skulle spille i. Wow det var stort!.....
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Inaluk's Fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 2 EmptyOns Jan 21, 2009 3:23 pm

er først begyndt og læse den nu (undskyld)
den er rigtigt sød din historie!
meget speciel men vild sød og god xD ELSK PÅ DEN!!!
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 2 EmptyOns Jan 21, 2009 4:51 pm

Igh den er så god den her fic Very Happy den er vildt sød !!
Kan bare lige forestille mig der hvor Tom vågner pga Dougie !! Very Happy

(Btw. dit billede, syns du har noget MEGA fedt hår xD Af hvad jeg kan se i alt fald ! Very Happy )
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 2 EmptyOns Jan 21, 2009 5:25 pm

Mille skrev:
Igh den er så god den her fic Very Happy den er vildt sød !!
Kan bare lige forestille mig der hvor Tom vågner pga Dougie !! Very Happy

(Btw. dit billede, syns du har noget MEGA fedt hår xD Af hvad jeg kan se i alt fald ! Very Happy )

Tak Smile Jeg har næsten lige fået det klippet! Smile
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 2 EmptyOns Jan 21, 2009 5:27 pm

Stargirl skrev:
Mille skrev:
Igh den er så god den her fic Very Happy den er vildt sød !!
Kan bare lige forestille mig der hvor Tom vågner pga Dougie !! Very Happy

(Btw. dit billede, syns du har noget MEGA fedt hår xD Af hvad jeg kan se i alt fald ! Very Happy )

Tak Smile Jeg har næsten lige fået det klippet! Smile

Niiice xD Jeg vil også snart klippes ! Sad Men kan først blive i februar Sad
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Inaluk's Fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 2 EmptyTors Jan 22, 2009 12:43 am

Det må godt nok være mærkeligt at være dreng xD Gode afsnit Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 2 EmptyLør Jan 24, 2009 6:40 pm

Hi ! ;D im sorry ... jeg har ikke skrivet på den længe :/ Men jeg vil gøre det i aften ! Så glæd jer til mere sjov og spænding... Smile
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 2 EmptyLør Jan 24, 2009 10:13 pm

her kommer det næste afsnit !


kapitel 10
Den store finale

Vi var alle spændte og Tom snakkede om hvordan vi skulle komme ind, og hvor jeg skulle stå. Dougie skulle stå i venstre side ,og jeg skulle stå der i midten (juhuu der hvor alle kunne se at jeg kvajer mig). Det var skønt at være bag scenen med dem, de var helt crasy at være sammen med. Harry kastede en pose slik i hovedet på mig, Eat candy, the bedst medicine, grinede han. Jeg var bare så navøs, at jeg dårligt kunne spise slik! (Mig som elsker slik!) Så kom vores ( jeg mener deres) manager Fletch, som sagde at det var nu vi skulle på scenen. Vi kunne høre en hel masse fans uden for. Så løb vi ind, (Danny stod bag ved og skulle spille playback). Tom begyndte at spille og så var vi alle igang. Vi sang "Falling in love" som den første, det gik nu meget godt. Nå man står der på scenen med en masse skrigende fans, og den Engelske dronning på en balkon tæt ved, har man en underlig føelse af noget godt, men alligevel noget skidt. Waaahhhhh (bang) der lå jeg på gulvet med ledninger rundt om benene, så råbte jeg: I'm just falling in love. Alle begyndte at grine. Tom hjalp mig op og sagde, are you ok? Jeg niggede, og folk begyndte at klappe. (NOOOO what a bummer). Da vi var færdige med at spille (de sange vi skulle spille) sagde vi tak til fansene, og gik ud........
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Inaluk's Fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 2 EmptySøn Jan 25, 2009 5:19 pm

haha tror også jeg var faldet hvis det var mig lol! stadig GODT cheers
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 2 EmptySøn Jan 25, 2009 6:43 pm

Næste afsnit ! ...


Kapitel 11
Lever med katoffel mos

Efter vi havde pakket vores ting sammen, over i parken, gik vi ud og spiste på en skide god café. Klokken var 6, og der var 6 timer til at vi blev os selv, (efter i morgen så er jeg ikke sammen med drengene mere?). Det hele blev lidt sørgeligt...
Danny og Harry var mærkelige at spise mad med, de larmede og var lidt... hvad kan man sige? UHØVLIGE! Tom blev lidt sur til sidst og sagde at de skulle sidde pænt. Haha, jeg kan huske at Dougie kom til at bestille en meget mærkelig ret, som lignede noget koen havde kastede op. Wierd food Doug grinte Harry. Stop! Now I'm angry, svarede Dogie surt. (ånej Dougie Poynter er sur? Hvordan vil det lige ende?!). Han gik op til kassen, og klagede. Vi andre tre sad bare med åben mund, og stirrede på den gale Doug. Gad hvide hvad det var for noget mad han havde bestilt? Jeg tog menu kortet og fandt hurtig ud af at det var lever med katoffel mos. (aaaadddd sikke en møg menu, hvem gider at have det?) Oh sorry vis du altså elsker det, haha. Nå men det var nu meget hyggeligt. Bagefter tog vi ud i byen. Alle butikkerne var lukket, undtagen en lille kiosk hvor man kunne få de særreste ting. Tom købte en lille figur som forstillede en eller anden fra "Star wars". Jeg (som stadigvæk var i Danny's krop) købte en bagde hvor der stod "Hey Ho Let's Go!". Harry og Danny købte ikke noget, Harry synes at det var noget værre skrammel. Og Danny havde brugt for mange penge på sin Double Store Cola. Så tog vi over til et stort springvand som lå i en lille park. Der sad vi så og snakkede. Tre hours back, sagde Tom. Alle var lidt spændte på hvordan vores bytteri kom til at se ud, nogle kæmpe lys eller måske fløj vi op i hilmen og ned igen. Ingen vidste det. Jeg var lidt bange......
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Inaluk's Fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 2 EmptySøn Jan 25, 2009 6:53 pm

Iih, det bliver spændende hvordan de bliver sig selv? Very Happy
Glæder mig til at læse mere xD
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Inaluk's Fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 2 EmptyMan Jan 26, 2009 12:17 am

Fik lever med katoffelmos da jeg var lille, mine forældre siger at det var min tvillings og min ynglingsret da vi var helt små:S Føj!

Uhh, glæder mig til at læse hvordan de bytter krop igen og hvad der så sker Very Happy More soon!
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 2 EmptyMan Jan 26, 2009 3:11 pm

Årh det er s¨godt Inaluk Very Happy
Sorry jeg først har læst det nu, men har ikke haft så meget tid xD
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 2 EmptyTirs Jan 27, 2009 9:32 am

Mille skrev:
Årh det er s¨godt Inaluk Very Happy
Sorry jeg først har læst det nu, men har ikke haft så meget tid xD

Skidt med det Smile jeg har heller ikke haft så meget tid til at skrive et nyt kapitel men der skal nok snart komme mere ! Smile
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 2 EmptyTirs Jan 27, 2009 2:54 pm

Her kommer der lige et meget kort kapitel Smile skidt nu med det xD

Kapitel 12
PLASK!


Tiden gik lidt langsom. Dougie var faldet lidt i søvn, det samme var Harry. Klokken var 11. Popstjerner bliver hurtig trætte, haha. Tom lå og små sov lidt. Og ja, jeg besluttede mig at gøre det samme. Det var så på det tidspunkt at der var ingen af os der havde ønsket at falde i søvn. PLASK! Dougie var faldet i vandet! Vi skyndte os at hjælpe ham op. OMG! I'm my self! råbte jeg (med den der grimme accent). Yeah you are! And I'm Danny Jones, Grinte Danny. Okay vi var nu alle sammen lidt skuffet over at vi aldrig fandt ud af hvordan vores bytteri så ud. (måske er det der bytteri kun noget der sker når man sover?). Let's go home, sagde Tom. Det der go home mindede mig om mit eget hjem, jeg savnede det nu lidt... Da vi kom hjem til Tom igen, ringede jeg lige til min mor og sagde at jeg snart ville komme hjem. KOMME HJEM? hvor er du? du er ikke over ved Anna Katrine og du tager ikke din telefon, sagde den sure moder i telefonen. Okay lad mig forklare det når jeg kommer hjem (jøsses! hun er jo desparat!). Jeg havde nu mest løst til at tilbringe en dag (eller måske 10) mere med drengene. Men det var bare totalt umuligt!.
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Inaluk's Fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 2 EmptyTirs Jan 27, 2009 4:44 pm

nuller puller altså :D HVOR ER DEN SØD DIN HISTORIE :D
ELSK på den :D
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 2 EmptyTirs Jan 27, 2009 5:05 pm

Igh det er rigtig godt !? Very Happy

Men synd at hun skal hjem nu... Sad
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Inaluk's Fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Inaluk's Fic
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: