Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 The Twilight Thread =D

Go down 
+17
Stargirl
ManiPunk
Mia-xxx
Sara(:
mcflys
Line
MeusDeus
mathilderosejones.
Mille
JasminM
McFlyLover<3
Carolaade
NannaBoelt
Ditte
Sidsel
Ann-Jones
Sally-Judd
21 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.


Antal indlæg : 692
Age : 34
Location : Aarhus
Registration date : 07/10/08

The Twilight Thread =D - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 10 EmptyFre Maj 15, 2009 6:28 pm

Inde på amazon er der kun brugte og man bliver bare vist hen til en anden side
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

The Twilight Thread =D - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 10 EmptyFre Maj 15, 2009 8:14 pm

nå ok så ved jeg det ikk...
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

The Twilight Thread =D - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 10 EmptyMan Maj 18, 2009 8:09 pm

og den paperback version man kan få er på spansk! den er ikke komemt i paperback på engelsk endnu. de plejer jo og kommer omkring et år efter dne er blevet udgivet. men der er ikke sat nogen dato på hvornår den skulle komme i paperback, så tror i kan komme til at vente længe -desværre.
jeg har lige bestilt en hjem i hardback for jeg kan sgu ikke vente :p

har nogen af jer forresten noderne til bella's lullaby? (den af carter burwell) jeg mangler noget har jeg fundet ud af :/ men er ellers godt i gang med at lære den (jeg er meget stolt;D)
Tilbage til toppen Go down
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.


Antal indlæg : 692
Age : 34
Location : Aarhus
Registration date : 07/10/08

The Twilight Thread =D - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 10 EmptyMan Maj 18, 2009 8:11 pm

fandt breaking dawn i paperback på www.adlibris.com !!
jubii Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

The Twilight Thread =D - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 10 EmptyMan Maj 18, 2009 8:29 pm

mathilderosejones. skrev:
fandt breaking dawn i paperback på www.adlibris.com !!
jubii :D
hmm er du sikker på det er paperback?
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

The Twilight Thread =D - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 10 EmptyMan Maj 18, 2009 8:38 pm

har lige læst mig til at breaking dawn kommer i paperback den 4. august :D
helt ærgelig over jeg har bestilt min . men kan sgu ikke vente !
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

The Twilight Thread =D - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 10 EmptyMan Maj 18, 2009 8:44 pm

Jeg synes det er fedt at de kun koster 100 kroner i paperback! xD er kun ved New moon meeed damn I'm obsessed! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

The Twilight Thread =D - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 10 EmptyMan Maj 18, 2009 10:08 pm

mcflys skrev:
Jeg synes det er fedt at de kun koster 100 kroner i paperback! xD er kun ved New moon meeed damn I'm obsessed! Very Happy

heh jaa jeg fik mine til noget med 70 (:
Det er jo billight .
og seriøst new moon er satme god, kan ikke vente med at læse eclipse heh.
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

The Twilight Thread =D - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 10 EmptyMan Maj 18, 2009 10:55 pm

Sidsel skrev:
mcflys skrev:
Jeg synes det er fedt at de kun koster 100 kroner i paperback! xD er kun ved New moon meeed damn I'm obsessed! Very Happy

heh jaa jeg fik mine til noget med 70 (:
Det er jo billight .
og seriøst new moon er satme god, kan ikke vente med at læse eclipse heh.
jeg græd til new moon haha
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

The Twilight Thread =D - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 10 EmptyMan Maj 18, 2009 11:00 pm

Sidsel skrev:
mcflys skrev:
Jeg synes det er fedt at de kun koster 100 kroner i paperback! xD er kun ved New moon meeed damn I'm obsessed! Very Happy

heh jaa jeg fik mine til noget med 70 (:
Det er jo billight .
og seriøst new moon er satme god, kan ikke vente med at læse eclipse heh.

I new moon synes jeg at slutningen er bedst, i et langt stykke af bogen blev jeg virkelig deprimeret!
Er lige startet på Twilight for 3. gang (kunne simpelthen ikke lade vær!)
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

The Twilight Thread =D - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 10 EmptyTirs Maj 19, 2009 1:57 am

McFlyLover<3 skrev:
Sidsel skrev:
mcflys skrev:
Jeg synes det er fedt at de kun koster 100 kroner i paperback! xD er kun ved New moon meeed damn I'm obsessed! Very Happy

heh jaa jeg fik mine til noget med 70 (:
Det er jo billight .
og seriøst new moon er satme god, kan ikke vente med at læse eclipse heh.

I new moon synes jeg at slutningen er bedst, i et langt stykke af bogen blev jeg virkelig deprimeret!
Er lige startet på Twilight for 3. gang (kunne simpelthen ikke lade vær!)

Ja jeg var også deprimeret det meste af New Moon, men jeg græd i Breaking Dawn i slutningen, ku slet ikk læse fordi jeg ikk ku se for tårer så var nødt til at ta en pause hahah....
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

The Twilight Thread =D - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 10 EmptyTirs Maj 19, 2009 5:43 pm

Ann-Jones skrev:
McFlyLover<3 skrev:
Sidsel skrev:
mcflys skrev:
Jeg synes det er fedt at de kun koster 100 kroner i paperback! xD er kun ved New moon meeed damn I'm obsessed! Very Happy

heh jaa jeg fik mine til noget med 70 (:
Det er jo billight .
og seriøst new moon er satme god, kan ikke vente med at læse eclipse heh.

I new moon synes jeg at slutningen er bedst, i et langt stykke af bogen blev jeg virkelig deprimeret!
Er lige startet på Twilight for 3. gang (kunne simpelthen ikke lade vær!)

Ja jeg var også deprimeret det meste af New Moon, men jeg græd i Breaking Dawn i slutningen, ku slet ikk læse fordi jeg ikk ku se for tårer så var nødt til at ta en pause hahah....

Hehe.. græd også i New moon! ): Det er lang tid siden jeg har grædt til en bog! i det hele taget lang tid sden jeg har læst en bog.. Wink Sku lige ta mig sammen, men damn hvor er Twilight da deeeejlig!
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

The Twilight Thread =D - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 10 EmptyOns Maj 27, 2009 11:29 pm

har lige set Twilight (fik den endelig med posten) og det viste sig at jeg stort set ikke kunne huske noget af filmen fra da jeg så den i bio., men den er stadig helt viilldt god! cheers .. dog ikke lige så god som bøgerne, som er mindst 100 gange bedre Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

The Twilight Thread =D - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 10 EmptyTors Maj 28, 2009 12:23 am

McFlyLover<3 skrev:
har lige set Twilight (fik den endelig med posten) og det viste sig at jeg stort set ikke kunne huske noget af filmen fra da jeg så den i bio., men den er stadig helt viilldt god! cheers .. dog ikke lige så god som bøgerne, som er mindst 100 gange bedre Very Happy

ja bøgerne er bedre... men de siger jo at New Moon vil ligge tættere op af bogen end Twilight gjorde... håber det passer Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

The Twilight Thread =D - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 10 EmptyTors Maj 28, 2009 10:16 pm

Ann-Jones skrev:
McFlyLover<3 skrev:
har lige set Twilight (fik den endelig med posten) og det viste sig at jeg stort set ikke kunne huske noget af filmen fra da jeg så den i bio., men den er stadig helt viilldt god! cheers .. dog ikke lige så god som bøgerne, som er mindst 100 gange bedre Very Happy

ja bøgerne er bedre... men de siger jo at New Moon vil ligge tættere op af bogen end Twilight gjorde... håber det passer Very Happy

jeg glæder mig virkelig til at se hvordan de laver ulvene og hvordan de får Jakob til at vokse så meget heh Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

The Twilight Thread =D - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 10 EmptyFre Maj 29, 2009 2:17 am

Sidsel skrev:
Ann-Jones skrev:
McFlyLover<3 skrev:
har lige set Twilight (fik den endelig med posten) og det viste sig at jeg stort set ikke kunne huske noget af filmen fra da jeg så den i bio., men den er stadig helt viilldt god! cheers .. dog ikke lige så god som bøgerne, som er mindst 100 gange bedre Very Happy

ja bøgerne er bedre... men de siger jo at New Moon vil ligge tættere op af bogen end Twilight gjorde... håber det passer Very Happy

jeg glæder mig virkelig til at se hvordan de laver ulvene og hvordan de får Jakob til at vokse så meget heh Very Happy

også mig hehe...
Der er billeder af Edward i bar overkrop på edwardandbella.net hvis der er nogen der ikk har set dem...
Han har trænet godt siden twilight, det har sat sine spor Wink Twisted Evil
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

The Twilight Thread =D - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 10 EmptyMan Jun 01, 2009 3:33 pm

Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

The Twilight Thread =D - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 10 EmptyMan Jun 01, 2009 4:48 pm

det er ret fedt =P
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

The Twilight Thread =D - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 10 EmptyMan Jun 01, 2009 5:40 pm

Kan ikke vente med at se den! Den ser ud til at ligge tæt op ad bogen som de lovede, så den kan da ikke gå helt galt cheers
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

The Twilight Thread =D - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 10 EmptyMan Jun 01, 2009 6:53 pm

har lige lagt ude i solen og læst twilight xD
Det er altså en virkelig fantastisk bog !! Ved jeg er meget bag ud, men nu vil jeg også være med ;p
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

The Twilight Thread =D - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 10 EmptyMan Jun 01, 2009 11:28 pm

har i så lang tid ventet på at se hvordan Jake ville se ud som Varulv... det er faktisk ok sejt:) selvom han afsører sig på et forkert tidspunkt... er ikk ligeså irriteret som jeg troede jeg ville blive...

Hvor er det dejligt de vandt så meget til MTV movie awards haha så i da Kristen vandt hendes pris hun kom til at tabe awarden hahaha
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

The Twilight Thread =D - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 10 EmptyTirs Jun 02, 2009 10:35 am

Her er et link vis man vil se den officielle new moon trailer (:

https://www.youtube.com/watch?v=dwnidftwZ_M
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

The Twilight Thread =D - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 10 EmptySøn Jul 05, 2009 12:06 am

Endelig Endelig Endelig fik jeg set Twilight. And I loved It.

Jeg har af præncip være imod Twilight, fordi jeg bare ikke kunne se noget spændende i Vampyrer. Også i Torsdag 'tvang' min søster mig så til at se den. Og inden der var gået 10 minutter sad jeg og slog mig selv, fordi jeg elskede den så meget.
Og det er heeelt utroligt. Edward Cullen er mega fræk. Men Robert Pattinson er mega adr.


Elsker Elsker Elsker scenen hvor Bella siger at alle stirrer på dem. Også siger Edward 'Nej, ham der gør ikke. Jo, han kiggede lige'. LoveIt LoveIt LoveIt..

Også synes jeg altså bare der er et eller andet mega nice over scenen hvor de spiller Baseball xD
Tilbage til toppen Go down
jonesy
Surfer Babe
Surfer Babe
jonesy


Antal indlæg : 192
Age : 29
Location : Danny's bed
Registration date : 21/06/09

The Twilight Thread =D - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 10 EmptySøn Jul 05, 2009 11:26 am

jeg kan virkelig ikke vente til new moon! jeg får lyst til at tage til amerika for at se premieren flower
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/christinegn
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

The Twilight Thread =D - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 10 EmptySøn Jul 05, 2009 12:22 pm

jonesy skrev:
jeg kan virkelig ikke vente til new moon! jeg får lyst til at tage til amerika for at se premieren flower
haha. men den har jo verdenspremiere den 20 nov. Så hvis du tager til Amerika, er det jo samme dag =P
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The Twilight Thread =D - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 10 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
The Twilight Thread =D
Tilbage til toppen 
Side 10 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» 4 ord!! =D (Game thread)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Off topic-
Gå til: