Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 True love way - Af Emilie, AM og Mille.

Go down 
+6
Ann-Jones
Sidsel
Annesteg
MeusDeus
McFlyLover<3
Mille
10 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. Empty
IndlægEmne: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. EmptyOns Mar 18, 2009 9:47 pm

Hey guys !!!
Her er det første stykke af fic'en så håber i gider at læse det XD

____________________________________________________________________________________

AM's point of view
”Gate 4 : boarding”
jeg sad allerede der ude, og var klar til at gå ombord.
Jeg rakte damen mit boarding pass og lagde min pegefinger i aflæseren.
”værs' god og gå igennem. Hav en god rejse”
”Mange tak!” smilede jeg og gik ud til flyet.
Jeg lukkede øjnene og satte mig til bage i sædet. Jorden begynde og køre forbi hurtigere og hurtigere. Trykket lettede og stewardesserne spændte deres seler op, og tegnet med selen blev slukket. Jeg fandt en bog i min taske og lagde tasken ind under sædet igen. Jeg lagde aldrig min håndbagage i boxene over mig, og stewardesserne hader mig for det.
Men nu ville der gå noget tid inden jeg skulle ud og flyve igen. Emilie var taget til England for et par år siden. Sidst hun var hjemme til min fødselsdag havde hun inviteret mig over og besøge hende. Jeg havde takket ja og sad nu og ventede på at kunne lande i Londons lufthavn.
”mine damer og herre. Velkommen til London. Vær venlige og behold jeres sikkerheds bælter spændte til tegnet slukkes. Tak for at du har fløjet med SAS på gensyn!”
folk begyndte og spænde deres bælter op, og jeg tog tasken frem under sædet.
Flyet stoppede helt, og jeg spændte mit bælte op, og gik ud i midtergangen.
”farvel” nikkede en smilende stewardesse i døren, og jeg smilede tilbage og sukkede:
”velkommen til London min tøs!”
Jeg fulgte med strømmen hen til bagage udleveringen.
Min kuffert kom selvfølgelig ud som en af de sidste, men hva faen, jeg skulle jo se Emilie igen!
Selvfølgelig havde hun været hjemme til jul, fødselsdage og andre familie halløjer, og det var ikke mere end en måned siden hun sidst var hjemme, men det føltes bare som en evighed når hun ikke var der.
Jeg fik fat i mine limegrønne kufferter, og gik ud til hende.
Jeg fik øje på hende på lang afstand! Hun smilede stort da hun fik øje på mig, og et samme gjorde jeg.
”hvor er det godt og se dig!” udbrød hun. Hun havde fået en smule engelsk accent og jeg kunne ikke lade være med at le.
”Jeg har fandeme savnet dig din fillur!” smilede jeg og gav hende et knus.
Hun tog den ene kuffert.
”hvor meget har du lige taget med?!” stønnede hun.
”du skulle bare vide!”
vi gik ud og smækkede bagagen om i bilen og satte os ind.
”KÆFT EN IDIOT!...... DE ER FANDEME SÅDAN NOGLE BØNDERE DER KØRER HER OVRE!”
Det var nu hyggeligt nok og komme tilbage til Emilies bil kørsel.
Det var som om ligeså snart den søde og smilende pige satte sig ind bag et rat blev hun besat af satan? Det er en stod gåde for mig?
Da vi kom ind i hendes lejlighed hylede jeg nærmest af begejstring, den var så feed! Jeg havde slet ikke haft tid til at besøge hende her ovre, for jeg havde haft så travlt med min uddannelse.
"Ja jeg ved det" grinede hun. og vi smed os på sofaen.
Emilie havde taget fri et par dage, det var det længste hun kunne få fri. Hun havde som hun selv sagde en 'møgkælling i modetøj' som chef.
Hun havde vist mig rundt og vi havde været alle de fede steder! Og fået shoppet EN masse!
"Anne marie.. Anne mariiie?", var der nogen der kaldt og ruskede mig i armen.
"Mmmm"
"If off, to the witch, jeg er tilbage ved 3 tiden, håber du kan få tiden til at gå" Sagde Emilie, jeg åbnede øjnene og kiggede på hende
"Vi ses" Sagde jeg bare og så snart jeg hørte døren blive lukket kastede jeg hovedet ned i puden igen.
At få tiden til at gå, var overraskende svært? Efter et par timer hvor jeg havde stenet tv og sådan beslutede jeg mig at gå ud i london på egen hånd, hvad kunne der gå galt ved det?
Okay en masse, jeg formådede at være ved at blive kørt ned op til flere gange, hver gang jeg skulle til at over vejen kiggede jeg til den forkerte side og bilerne måtte bremse hårdt op for ikke at ramme mig!
Min telefon ringede da jeg var kommet i sikkerhed på gågaden.
"Hallo"
"Hi love, hvordan går det?" Sagde Emilie i den anden ende. "Fin fin, er gået lidt ud."
"Jeg ville ønske jeg var med dig" Sukkede hun, "Jeg har sku fået overarbejde, jeg tror hun hader mig",hviskede hun og jeg kunne ikke lade være med at grine."Det går sku nok", svarede jeg.
"Jae.. Men jeg håber ikke du keder dig for meget, for du kommer jo til at være alene her hverdag." Sagde hun og det havde jeg faktisk ikke tænkt over før.
Jeg skulle til at svare, men nåde det ikke.
"Thank you for your time Mr. Jacobs. Sagde hun pludselig og lagde på. Jeg kunne ikke lade være med at grine. Der var vidst 'møgkælling i modetøj' i farevandet. Jeg gik videre og fik øje på et skilt. "Job offer" til en cafee. jeg kiggede lidt på det, og besluttede at tage det som et tegn....
Det var ved at være hen på eftermiddagen og der var rigtig mange der liiiige skulle have en cafe latte eller noget varmt kakao.
Som ny på arbejdet havde jeg fået lov til at gøre alt slavearbejdet – Hurra, what a surprise .....
gør dit gør dat.... det var egentlig ikke så fedt, men jeg vidste at jeg måtte tage det her før jeg kunne komme op og stå og sælge.
Der var virkelig proppet.
”Ann will you please clean that table?” Melanie pegede ned på et bord nede bagerst
jeg løftede hovedet og smilede til hende: ”off cause!”
tag bakken under disken, og fik mig mast gennem befolkningen og fik stillet det op på bakken.
Det skræmmer mig virkelig hvor meget folk kan svine når du æder...
”excuse me miss?”
jeg vendte mig hurtigt om... alt for hurtigt om. Den halv tomme (eller nogen ville sige halv fulde) kaffekop jeg stod med fløj ud af hånden på mig og røg ned i skødet på ham.
Lyst hår, store brune øjne, og ét smilehul i den ene kind.
”OH MY GOD! I'M SO SORRY!” råbte jeg forvirret og stillede bakken fra mig og tog nogle servietter og begyndte og hjælpe med at tørre det af – liiige indtil jeg opdagede hvor jeg havde tabt den hen....
jeg sprang op og kom til at træde en kunde over tæerne der stod bag ved. Jeg vendte mig hurtigt om for at undskyld.
”are you okay?” spurgte jeg igen og vendte mig om mod ham jeg havde spildt ud over.
Han smilede et lidt undskyldende smil og sagde så med en lille latter: ”yeah i am. But i think i have to go home and change”'
mere nåede han ikke og sige før en masse af de andre piger kom ned og begyndte og hjælpe ham op og undskylde på mine vegne. Melanie trak mig til side.
”DON'T YOU KNOW WHO HE IS?!” hun så virkelig vred ud.
Jeg vred hjernen og sagde så: ”the eerhm...prime minister?”
”and i thought it was you who knew so much about music? It's fucking Tom Fletcher from McFly!”
”he said he was okay... can't we just give him a new cup og coffe for free or something?” jeg kørte fingrene gennem håret.
”He drink coffe here all most every day... do you think i wanna drink here any more if the waitress spill coffee on him?”
jeg bed mig flov i under læben og kiggede ned på mine tær. Pigerne var stadig ved at undskylde og hjælpe ham med alt der var muligt. Han kiggede op på mig inden han slap fri fra pigerne og gik ud af døren.
”so i guess i'm fired?” spurgte jeg og kiggede på hende.
”bingo!”
”pik røv skid!” sukkede jeg og hentede min jakke og taske og gik ud af bagdøren.
Den tomme cola dåse røg langt hen af fortovet da jeg sparkede til den.
Wauw.. så har jeg sgu prøvet det... blive fyret på første dag.....
Jeg sukkede igen mens jeg gik ned ad gaden, det så ud til at jeg skulle kede mig hver dag fra nu af. Ikke noget med at tømme border og ordne toiletter.
"I think you owe me a new pair of pants." Var der nogen der sagde halvt bag ved mig. Jeg vendte mig om og så ham fyren igen. Han løb og holdt sin jakke foran.. i ved.
Jeg smilede.
"Sorry again. But then you owe me a new job." Sagde jeg men fortrød. Det lød forkert!
Hans kække smil forsvadnt. "They fired you?" Han lød næsten lidt vred. "Jep" Sagde jeg og sparkede til et tom coladåse.
"But they can't just fire you?"
Hans ansigts udtryk fik mig til at grine. "Please, I've only been working there for 4 hours. Maybe I'm not meant for pouring coffee?"
"Maybe not.. I'm Tom" Sagde han med et smil så smilehullet i hans ene kind kom frem igen. Han rakte hånden frem, hvilket resulterede i at han var ved at tabe sin jakke og flashede hans kaffebrune plet lige i skridtet.
Og jeg kom sådan til at grine, af alle steder havde jeg lige spilt der, selvfølgelig.
"Hey it's not funny!" Sagde han men grinede også selv. "It's alittle funny. I'm Anne marie," sagde jeg og tog hans hånd...

Værsgo ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. EmptyOns Mar 18, 2009 10:04 pm

Den her start tegner sindssygt godt Very Happy YEAHH en ny fic (okay, er bare rimlig glad i dag af en eller anden grund?!) Razz

..Og jeg var den første til at kommentere
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. EmptyOns Mar 18, 2009 10:08 pm

så er det godt vi er to til at være glade. og her er en slikkepind for din hurtigness :D
(har lidt for meget tid idag -.-' )
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. EmptyTors Mar 19, 2009 6:05 pm

Super godt! Very Happy
Ih, hvor jeg glæder mig til at læse mere Razz
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

True love way - Af Emilie, AM og Mille. Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. EmptyFre Mar 20, 2009 10:02 pm

Orrh hvor er det godt (:
Glæder mig til mere <3
Altid godt med humor hah
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. EmptyMan Mar 23, 2009 7:51 pm

Så er der mere til jer herlige tøser ! Very Happy

Emilie's point of view:

"HEJ," råbte jeg ind i lejligheden da jeg kom hjem, men der var intet svar. "Anne marie?.. Riiiiiie?" Stadig intet svar. hmm, hvor var hun blevet af?
Efter at have kigget i hele lejligheden to gange ringede jeg til hende.
"Hvor er du henne?," Spurgte jeg da hun endelig havde taget den. "Somewhere i london, med en der hedder Tom". Jeg ku nærmest høre hun smilede.
"Uuuuh.. Hvor henne af,?"
"Øhhh.." Så blev der mumlet i baggrunden. "Vi prøver at finde tilbage til din lejlighed, men eg har glemt hvad vejen hedder? Såe vi er ved nothinghill!" Nærmest skreg hun ind i røret!
"WATCH OUT!" Var der nogen der råbte i baggrunden og Anne marie vinede også grinede de. "Øhh" spurgte jeg. "Jeg vender mig aldrig til bilerne her i landet, de er jo sindssyge!" Råbte hun mens hun grinede.
”men hvad er det nu vejen hedder? Ved du hvad? Du får lige Tom” lo hun, og jeg kunne høre hun gav ham røret.
”eeerh Hello?” var der en stemme der sagde. Jeg synes jeg havde hørt den stemme før et sted, kunne ikke lige helt huske hvor.
”Hi eeer?”
”Emily” sagde jeg.
”Hi Emily. Were du you live?”
jeg fortalte hvor jeg boede og ikke længe efter kom Anne Marie ind af døren.
Anne Marie's Point of view
”Heej Eeeemiiiiiiiil-----lie” sagde jeg lige som Emil fra Lønnebergs far, og hængte min jakke op på knagen.
”hey! Hva så? Første sådan rigtige dag i England, og du har allerede scoret en fyr?” smilede hun og kiggede på mig.
”ja altså, jeg kom til at spilde kaffe ned i skridtet på ham nede på caféen, så blev jeg sgu fyrret” sagde jeg og smilede.
”og det er en god ting?” hun så underligt på mig
”det var måske ikke så meget mig alligevel, også vadede jeg byen rundt sammen med Tom, og lærte en hel masse om trafik”
”jamen de kan da ikke bare fyre dig? Altså du ødelagde den ikke vel?” smilede hun.
”ødelagde den?” jeg kiggede udforstående på hende.
”Sagde du ikke du spildte kaffe ned i skridtet på ham?”
”nåååh den.. kæft jeg er hurtig i dag huh? Nej det tror jeg sgu ikke”
”men de kan da ikke bare fyre dig? Sådan nogle handicappet nogle!” sagde hun og smed sig i sofaen.
”jo jo det er fint nok. Jeg finder bare noget andet, eller nasser på hvad ud har” lo jeg.
”skal jeg høre ad om du kan komme med på arbejde i morgen? Vi har et interview med nogle McFly drenge, og der kan altid være nogen til at hente og lave kaffe”
”McFly? skide godt bare jeg ikke spilder på flere så” lo jeg. Jeg havde haft så travlt da Melanie fortalte mig hvem Tom var, så der var ingen lille klokke der ringede da Emilie nævne McFly.
”har du kaffe klar? De er her lige om et par minutter?” spurgte Emilie. Og jeg havde sgu det hele klar, så nu kunne de bare komme an!
”Tom?” udbrød jeg da de kom ind. Og huskede at Melanie havde sagt han var i et band.
”ooh Anne Marie right? What are you doing here?” jeg gav ham en knus og gav hånd til de andre.
”you know i got fired. But my friend Emily works here, so now i'm the coffee girl here” lo jeg og de 4 drenge slog sig ned ved bordet, hvor de sad og småsnakkede mens tingene blev gjort helt klar.
”hvor kender du Tom fra?” spurgte Emilie hviskede mens hun var ved at gøre klar til at tage nogle billeder.
”Det var ham jeg spildt kaffe på” lo jeg.
”fuck hvor pinligt!” lo hun.
”præcis. Jeg prøver bare og 'glemme' den lille episode” lo jeg. Og kiggede over på dem.
”hvem er forresten ham den lille ude til venstre?” Spurgte jeg og kiggede på en ung fyr med hue ned over sit mørkeblondehår. Han sad i sin egen verden og pillede ved sine hænder.
”ham? Det er bassisten”
”jamen hvad hedder han?” spurgte jeg og synes egentlig han så meget sød ud.
”Dougie Poynter” hviskede hun. Bare lidt for højt, for han kiggede op da hun sagde det, og hun skydte sige at fortsætte med et:
”Do you want some coffee?”
han smilede og takkede nej.
”flot redet moster!” grinede jeg og klappede hende på ryggen.
”btw. Han er da meeega lækker” hviskede jeg og gik alligevel over for at sørge for at der var masser af ædelse/drikkelse på bordet.
Emilies point of view:
Mine andre kollegaer kom ind ad døren, de 3 andre piger der havde været så heldige at interviewe drengene. Jeg var ikke rigtig 'writer' endnu, men jeg havde været assistent for Chefen i et år, og selvom jeg følte hun hadede mig som pesten, gav hun mig af og til de fedeste muligheder. Som denne..
"So guys are you ready?" Spurgte jeg med at smil. "Yep" Sagde Harry, Tom og Danny i kor, mens Dougie bare nikkede. Jeg kiggede rundt på de andre piger og grinede. Det her skulle nok blive genialt.
"Great. So this is called 'what we want'. So we are gonna talk about what you want in a woman and what you think women wants in you."
"That's easy" Grinede Danny og pegede ned. Jeg smilede. "Well this is defenetly going to interresting" Grinede Stef.
"So we're each gonna talk to one of you.." Sagde jeg og Dougie kiggede op. "We're not gonna be together?" Spurgte han og så nærmest helt forfærdet ud. Jeg kunne simpelthen ikke lade være med at smile. han var noget af det... sødeste og lækreste... Jeg rystede på hovedet for at fokusere igen inden jeg begyndte at sidde og savle. "Ha-ha, now you HAVE to talk" Sagde Harry drillende og så kiggede han på os piger igen "Very clever of you girls"
Steff sku interviewe Harry, Rachel skulle interviewe Tom, og Ann Sku interviewe Danny.
De andre forlod lokalet for at finde et andet sted at sidde. Anne marie kiggede på mig.
"Hvor skal jeg være?" Halv hviskede hun.
"Du kan bare blive her, hvis du vil" Hun nikkede og kiggede over på Dougie uden han så det og mimede 'Oh my goood!' Og jeg kom til at grine.
"Are you guys talking about me?" Spurgte Dougie og kiggede undersøgende på os. "Maybe" Grinede jeg.
Da de var blevet interviewet og fik taget nogle billeder til bladet, sad vi og snakkede lidt med dem.
”so it was you who all most made Tom sterile?” spurgte en af drengene med en glimt i øjnene.
”scchhhhh” tyssede jeg leende på ham, og nikkede.
”don't you think you owe me a cup off coffee?” lo han, og gav Danny et dumme-slag.
”aaauch! And you mean us, i could really drink a cup off cofee. This coffee sucks!”
”heeey?”
vi sad og snakkede lidt, og det endte med at jeg sgu skyldte kaffe til alle su sammen. AMEN!
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. EmptyMan Mar 23, 2009 9:17 pm

Super-duper godt Very Happy
Iih, jeg glæder mig allerede til mere!!
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

True love way - Af Emilie, AM og Mille. Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. EmptyMan Mar 23, 2009 9:55 pm

iih hvor godt (:
og aww hvor er Dougie bare NUSER hah <3
I just can't get enough.
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. EmptyMan Mar 23, 2009 11:10 pm

Hvor godt!! cheers Er allerede vild med den her fic Razz
Mere så snart i har noget klar
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. EmptyMan Mar 30, 2009 6:27 pm

Så er der mere ficca til jer herlige læsere xD

_________________________________________________________________________________________________

Mille’s POV :

“Oh my god I’m sorry !!!” sagde jeg forsigtigt og så mig omkring. Der var mennesker over det hele.
“Ooops Sorry!” Jeg stod og fumlede med kortet over London.
“Hvor er det henne!” sagde jeg og gik ind på en café. Det var ligesom det eneste sted man kunne få fred.
“Fuck…” sagde jeg stille til mig selv. Jeg fandt et bord og satte mig ned. Jeg kunne ikke lade være med at sukke af begejstring. Nu havde jeg vadet rundt i London en hel dag med kort og taske og alt muligt lort. En tjener kom hen og spurgte hvad jeg ville have.
“Ehm.. Just a latté.” sagde jeg og sank tilbage i stolen. Hun skrev det op på en seddel og gik igen. Mine ben begyndte at sitre. Det var for længe siden at jeg havde gået så langt!
“Here you go..” sagde hun og jeg fandt fumlende mine penge frem.
“Thank you!” sagde hun og gik igen.
“Sukker!” gispede jeg og tog en ordentlig slurk af kaffen. Jeg havde fået den dårlige vane at snakke med mig selv hele tiden. Sådan var det vel når man flyttede hjemmefra. Nu var det så min tur til at tage til England. Mine to bedste veninder var allerede taget af sted. Eller Emilie rejste for 2 år siden eller sådan noget og Anne Marie rejste for… 1 uge siden. Ja de vidste ikke at jeg kom for at besøge dem. Jeg følte mig lidt ensom derhjemme i Danmark. Jeg sukkede og spredte kortet ud over bordet. Jeg sad forvirret og kiggede på det.
“Hvor fanden ligger Notting Hill?” hviskede jeg vredt og tog endnu en slurk af kaffen. Et højt grin lød og jeg så op. En høj mørkhåret mand stod i døren og så ud på gaden. Hans mørke krøller gemte lidt af hans ansigt. Hans blå øjne lyste op og de skæve tænder gjorde han smil charmerende. En anden mand kom ind af døren og begyndte at snakke med ham, men jeg kunne slet ikke få øjnene fra ham.
“Why did you run?” en kendt stemme snakkede lige i nærheden. Jeg så mig forvirret omkring. Emilies korte lyse hår og store smil kom frem i døren.
“Well why didn’t you?” spurgte den anden mand som jeg nu så havde kort mørkt hår, en smule skæg og lysende blå øjne.
“Shut up and let’s get some coffee…” en ny mand med langt lyst hår og brune øjne skubbede sig ind af døren. Emilie fulgte efter ham imens de to mænd stod i døren og så ud mod vejen. En lyshåret mand med et hårbånd siddende omkring hovedet kom gående ved siden af Anne Marie. De gik direkte forbi mændene som grinede og fulgte efter dem. Jeg så forvirret efter dem. Det var jo ikke meningen de skulle finde mig? Men selvfølgelig når man kan fare vild i en bøtte cup nudler kan man vel også fare vild i London. Jeg sad bare og kiggede på dem. Andre ville nok gå op og sige ‘Halløj! Her er jeg?’ men næh nej.. Sådan er jeg åbenbart ikke. Desuden kunne jeg heller ikke få øjnene fra ham med det krøllede hår.
“We’ll find a table..” hørte jeg Anne Marie sige. Alligevel så jeg ikke på dem.
“Oh my god! Dougie er da bare for…”
“MILLE!?” råbte Emilie nærmest. Jeg så forskrækket på hende.
“Hej!” sagde jeg og smilede. (Dum som jeg var)
“Hvad fanden laver du her?” sagde Anne Marie og fløj om halsen på mig.
“Jeg ville lave surprise besøg, men jeg kunne sgu ikke finde der hvor i bor?” sagde jeg og smilede. Da Anne Marie slap mig gik Emilie i gang med at kvæle mig.
“Det skal du ikke være ked af, det kunne jeg heller ikke!” sagde AM og grinede. Emilie slap mig og jeg kunne igen få vejret.
“Hvorfor sagde du ikke du kom? Så kunne vi ha’ hentet dig?” sagde Emilie skuffet.
“Ja.. Nu sagde jeg jo ordet surprise i den sidste sætning jeg sagde så…” grinede jeg. Hun smilede.
“Kan vi sidde her?” spurgte AM og satte sig automatisk på en stol.
“Ja selvfølgelig… Men øhm.. Hvad med dem der oppe?” sagde jeg og pegede op imod drengene. Mine øjne faldt igen på ham med det krøllede hår. Jeg var vist ikke den eneste der så på ham.
“Nååå de kan da sagtens sidde her!” sagde Emilie og satte sig på en stol. De fire drenge kom gående imod os. I det samme skubbede den lækre til den lille lyshårede så den lille lyshårede faldte ned og vælte et bord og to stole.
“Auu…” lød det nede fra gulvet. Emilie, AM og jeg fløj op og gik hen for at hjælpe ham op.
“Danny´..” sagde den anden lyshårede og satte kaffen på bordet. Pludselig så den med det korte mørke hår på mig.
“Who are you?” jeg så forvirret på ham.
“What?” sagde jeg selvom jeg egentlig godt kunne høre hvad han sagde.
“Who are you?” sagde han og smilede.
“Ehm.. I’m Mille..” sagde jeg og så ned på mine sko.
“Our friend from Denmark..” sagde Emilie og fik sammen med AM dougie på fødderne igen.


Værsgo ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. EmptyMan Mar 30, 2009 9:37 pm

Hahaha, elskede den sidste del! Razz
Og elsker den her

Super fic, piger!
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

True love way - Af Emilie, AM og Mille. Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. EmptyTirs Mar 31, 2009 8:19 pm

HAHA fare vild i en bøtte cup nudler det kunne være kønt (:
Men som sagt I loooove it, i skal forkæles som en Baaabyyy hah
Fik lige et mindre Ole Henriksen fliip. <3
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. EmptyTirs Mar 31, 2009 10:23 pm

Sidsel skrev:
HAHA fare vild i en bøtte cup nudler det kunne være kønt (:
Men som sagt I loooove it, i skal forkæles som en Baaabyyy hah
Fik lige et mindre Ole Henriksen fliip. <3
du mener vel Ulla henriksen ! ej jeg elsker mick øgendahl ! han er SÅ lækker go fuuucking sjov :D men synes generelt sjove mænd er lækrere end ikke sjove mænd :D så Uffe holm i byen igår. jeg var ved at drukne i mit eget savl !

- OH MY GOD HE IS SO HOT I GOTTA HURT MY SELF !""
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. EmptyTirs Mar 31, 2009 11:27 pm

Super godt cheers Ville heller aldrig kunne finde fundt med min stedsans haha
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

True love way - Af Emilie, AM og Mille. Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. EmptyOns Apr 01, 2009 7:53 pm

MeusDeus skrev:
Sidsel skrev:
HAHA fare vild i en bøtte cup nudler det kunne være kønt (:
Men som sagt I loooove it, i skal forkæles som en Baaabyyy hah
Fik lige et mindre Ole Henriksen fliip. <3
du mener vel Ulla henriksen ! ej jeg elsker mick øgendahl ! han er SÅ lækker go fuuucking sjov Very Happy men synes generelt sjove mænd er lækrere end ikke sjove mænd Very Happy så Uffe holm i byen igår. jeg var ved at drukne i mit eget savl !

- OH MY GOD HE IS SO HOT I GOTTA HURT MY SELF !""

nåårh jaa hah ups (:
Det lød ellers lige så godt.
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. EmptyTors Apr 02, 2009 3:05 pm

Sidsel skrev:
MeusDeus skrev:
Sidsel skrev:
HAHA fare vild i en bøtte cup nudler det kunne være kønt (:
Men som sagt I loooove it, i skal forkæles som en Baaabyyy hah
Fik lige et mindre Ole Henriksen fliip. <3
du mener vel Ulla henriksen ! ej jeg elsker mick øgendahl ! han er SÅ lækker go fuuucking sjov :D men synes generelt sjove mænd er lækrere end ikke sjove mænd :D så Uffe holm i byen igår. jeg var ved at drukne i mit eget savl !

- OH MY GOD HE IS SO HOT I GOTTA HURT MY SELF !""

nåårh jaa hah ups (:
Det lød ellers lige så godt.
jeg EEEELSKER ulla ;D
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. EmptyFre Apr 03, 2009 2:34 am

Sidsel skrev:
MeusDeus skrev:
Sidsel skrev:
HAHA fare vild i en bøtte cup nudler det kunne være kønt (:
Men som sagt I loooove it, i skal forkæles som en Baaabyyy hah
Fik lige et mindre Ole Henriksen fliip. <3
du mener vel Ulla henriksen ! ej jeg elsker mick øgendahl ! han er SÅ lækker go fuuucking sjov Very Happy men synes generelt sjove mænd er lækrere end ikke sjove mænd Very Happy så Uffe holm i byen igår. jeg var ved at drukne i mit eget savl !

- OH MY GOD HE IS SO HOT I GOTTA HURT MY SELF !""

nåårh jaa hah ups (:
Det lød ellers lige så godt.

Ole Henriksen ku nu også godt ha sagt det der Razz
Anyways... god fic..Smile Meget underholdene at læse...
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. EmptySøn Apr 05, 2009 9:55 pm

Mange tak for kommentarerne Wink <3
godt i kan li det.
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. EmptyMan Apr 06, 2009 2:51 am

Syns lissom at vi måske til at igang med at få sat noget ind her ;D Vi er allerede oppe omkring de 40 sider så måske skulle vi følge lidt op på det her når AM er i Budapest xD

___________________________________________________________________________________________

AM’s POV :

"Be nice to your mates Danny?" sagde jeg og hjalp Dougie op mens jeg prøvede at give Danny en dumme flad
"auch! i can see you are a big sister?" sagde han og tog sig til baghovedet
"eerh yeah? how do you?" spurgte jeg undrende
"it's the big sister hit" sagde han og himlede med øjnene.
Dougie kiggede på Mille. "Wasn't there only two of you?" Spurgte han forvirret og nu gav DAnny ham at dumme slag. Mille så ned i jorden. Tom himlede med øjnene og ignorerede dem.
"I'm Tom" Sagde han og smilede venligt til Mille så hun fik samme farve som hendes hår havde været i hendes 'punk' fase som 16 årig. Emilie grinede over noget jeg ikke forstod og det virkede heller ikke som om de andre gjorde, de kiggede underligt på hnede og hun klappede i og kiggede ned i sin kaffe.
"See this is great coffee!" Sagde Harry. Jeg skulede ondt til ham. "I really did my best with that coffe!" Han smilede undskyldende.
"Well like you said, maybe you're not meant for pouring coffee?" Tom grinede.
Mille sad ligeså stille på sin stol og forstod ikke rigtigt noget. Engang imellem så hun over på Danny.
"Or just make coffee.." udbrød Dougie. Jeg prikkede ham i siden.
"Hey! I liked my coffee!" sagde jeg og prøvede at se vred ud.
"haha you don't like coffee ? you only like the after taste" Udbrød Mille, og blev så tavs igen
"HEY ! that's a secret!" smilede jeg .
Hun smilede svagt tilbage. Det lignede ikke hende at være så stille? Hun plejede at pludre løs?
"So Mille..." begyndte Tom for at få gang i en samtale.
"Are you just visiting or are you moving here?" spurgte han og tog en slurk af sin kaffe.
"Just visiting.." sagde Mille stille og så ned i bordet igen.
"Well you're planning to move over here?" sagde jeg og prøvede at få hende med.
"Are you?" sagde Emilie forskrækket. Mille smilede og nikkede.
"Yeah? I would like to study here.. You know that?" sagde hun og så på Emilie.
"Ohhh... I forgot that!" sagde hun og smilede.
"What do wanna study?" spurgte Harry og lavede o-mund pga. den varme kaffe.
"Well.. Maybe a journalist.. Or musical.." sagde Mille og sad og vippede fra side til side. "Cool.." sagde Harry og prøvede at køle sin mund af.
"i wanna be a musician !" udbrød jeg højt og smilede. drengene kiggede hurtigt på hinanden. Mille så sig fortvivlet omkring. Pludselig sagde hun højt.
"Hvor fanden er det fucking toilet?!" Drengene så forskrækket på hende. Jeg kunne ikke lade være med at grine.
"Ned ad den gang og til venstre.." sagde Emilie og smilede til hende.
"Hvilken en er venstre?" sagde Mille og viftede med sine hænder.
"Mille!? Du er næsten 21?!" sagde Emilie og så forbløffet på hende. Mille trak på skuldrene
"Den her.." sagde jeg og viftede med min venstre hånd.
"Tak!" sagde hun og løb ud mod toilettet. hun gik ned af gangen og gik ind af døren til højre
"DEN ANDEN VENSTRE MILLE!" råbte jeg ned til hende, så folk vendte sig om og kiggede på mig.
"For helvede!" råbte Mille nærmest og stampede i jorden. Endelig fandt hun døren til venstre og gik ind. Danny så skræmt på os.
"What was that about!?" Vi grinede.
"Just Mille..."

Emilie’s POV :


Mille virkede mere snakkesaglig, hun sku bare ha lettet trykket. Drengene havde fuglt os hjem til min lejlighed som ligepludselig virkede trang. Mille måtte sove på sofaen eftersom der kun var to værelser.
"So... We'll see you later?" spurgte Tom og så over på mig. Jeg kom vist til at rødme lidt.
"Yeah of course!" sagde Mille og smilede.
"Great! Bye then.." sagde Tom og de andre fulgte efter. Dougie vendte sig om og vinkede. Døren lukkede bag dem. I det samme udbrød Mille et hvin.
"OH MY GOD!!! Hvordan fanden fik i dem støvet op?" hun hoppede rundt som hun plejede at gøre når hun blev ivrig.
"tjaaa.... altså jeg var lige ved at smadre Tom's ædlere dele forleden....." sagde AM og kiggede flovt ned i jorden
Mille skraldgrinede.
"Åh gud !!! Det er bare så typisk dig!!!" grinede hun og smed sig ned i sofaen.
AM skulede ondt. Og jeg kunne ikke lade være med at grine, de to kunne diskutere alt! Men gud hvor havde jeg savnet dem.
"Man ligger sgu da herre godt her?" sagde mille og puttede sig lang ned i den bløde sofa.
"Ja men min seng er bedre! HA!" sagde AM og grinede. Mille smed en pude efter hende, men ramte som altid noget helt andet. Denne gang et billede på væggen.
Hun kiggede uskyldigt på mig og jeg sukkede "Godnat i to, der er en her der skal op på arbejde i morgen.. Tidligt!" Sagde ejg og sendte dem et luft kys hver inden jeg gik ind på mit værelse. Jeg kunne ikke lade være med at tænke på Tom. Det var længe siden jeg havde mødt en som ham. Jeg sukkede og vendte mig om på siden.
min telefon ringede. Jeg åbnede øjnene igen og tog den. "Hallo?" Spurgte jeg. "Emilie? This is Tom" Jeg kiggede undrende på telefonen. Det ku da ikke være ham? "Tom who?" Spurgte jeg skeptisk og han grinede
"Ehm... Tom Jones?" sagde han og grinede.
"Well, that wouldn't be the first time" Sagde ejg med et smil ned i røret da jeg vidste det ville få ham til at grine, og Bingo! Hans barnelatter mødte mine øre og jeg kunne mærke jeg ikke kunne lade være med at smile. "No, Tom Fletcher" Sagde han så til sidst
"Well Hello Tom Fletcher... How can i help you?" sagde jeg og satte mig op. Jeg kunne høre AM og Mille snakke inde i stuen.
"I was just wonering if you would meet up over a friendly cup of coffe.. Maybe?" Spurgte han.
Jeg kunne ikke lade være med at smile.
"Yes!" råbte jeg nærmest og min stemme knækkede.
Han grinede ned i røret. "Well that's a deal then"
Vi aftalte tid og sted og jeg lagde på og gik ind i stuen
"Hvordan kan det være en hvis' tom fletcher ligepludselig har mit nummer? Spurgte jeg kiggede anklagende på AM. Hun grinede og så på Mille. Mille smilede.
“Tjoe.. Hvordan tror du?” sagde hun og fniste som en lille pige.
“Hvad sagde han?” spurgte Mille ivrigt og klappede i hænderne. Jeg smilede
“Jo altså…” sagde jeg og ventede på hun boblede over af nysgerrighed. Det varede selvfølgelig ikke længe.
“Sig det, sig det, sig det!!!” sagde hun ivrigt.
“Han ville møde mig over.. Ehm… A friendly cup of coffee…” Mille hvinede og hoppede op og ned.
“Det kunne jeg da godt ha’ fortalt dig?” sagde AM og blinkede til mig. Jeg grinede. Jeg havde savnet de to tøser.

Mille's POV :

Jeg vågnede af at jeg slog min hånd ned i sofabordet.
"AV FOR FANDEN I RØV!" skreg jeg højt og tog mig så til munden. Klokken var kun halv 7. min mobil ringede og jeg undrede mig over hvem der var i den anden ende.
"hallo?" sagde jeg søvnigt.
"Mille, hold din kæft, og læg dig til at sove igen... NU!"
Det var AM. selvfølgelig var det AM. hvem ellers var doven nok til at ringe til en i samme hus?
"Ja undskyld nå!" sagde jeg og lagde på. Jeg smed mig tilbage i sofaen. Nu kunne jeg jo ikke sove igen! Jeg prøvede at lukke øjnene, men af en eller anden grund blev de ved med at åbne sig.
"Hold nu kæft mand..." sagde jeg irriteret og tog dynen over hovedet. Men dynen var (MEGET!) kort så nu frøs mine fødder. Jeg satte mig op igen og så rundt i den lyse stue.
Jeg skubbede dynen til side og gik ud i køkkenet. Jeg åbnede langsomt køleskabet og fandt juicen. Eller den normale juice. Hun havde 5 forskellige slags! Hindbær, Tomat, Appelsin, Mango og blandet. Jeg hældte hurtigt et glas blandet op og drak det. Allerede nu var der vist gang i London. Biler der dyttede, ambulancer og tog der kørte forbi. Emilie boede ikke så langt fra togstationen.
"årrh Mille. nu kan jeg jo ikks sove mere" AM kom ud med pjusket hår, og en pyjamas der midst var 7 numre for store... men hun hævder jo at det er hyggeligt. men det må hun nu selv om.
"god morgen" sagde jeg og holdte begge hænder omkring mit glas.
AM gik over og kiggede ud af vinduet.
"UH jeg elsker London om morgenen!" sukkede hun og åbnede for vinduet for at få noget luft ind.
Jeg smilede.
"Ja den er da meget fancy..." sagde jeg og satte glasset på bordet.
"Nåå ja... Jamen det er snyd! Jeg har ikke fundet mit ord endnu?" sagde jeg og lænede mig op ad bordet.
"Fnaa!" sagde hun.
"Fnaa?" jeg kiggede underligt på hendes
"Ja, Fnaa! det er et godt ord, og du kan bruge det lige som gis! altså kan sige det til alt. Fnaa betyder ja, nej, goddag... ja faktisk alt hvad du synes det skal betyde"
"hold kæft hvor er du nedern om morgenen!" sagde jeg toneløs og lukkede vinduet til igen...
"yeah i know!" sagde hun og trak beklagende på skuldrene
Emilie kom ud i sit nattøj med uglet hår og søvnige øjne. Hun så forskrækket på os.
"Hvad laver i her så tideligt?" spurgte hun og satte kaffe over.
"Mille vækkede mig..." sagde AM og så ud af vinduet.
Emilie så mærkeligt på mig.
"Fnaa?" Jeg grinede.
"Mit nye ord... Åbenbart?"
"aha... men jeg skal faktisk også snart på arbejde... hvad har i tænk jer at lave idag?" Jeg så forskrækket på hende.
"Gud... Det har jeg slet ikke tænkt over... Nå, men lad mig være spontan og... Ja jeg ved det ikke?" sagde jeg og prøvede at komme op på køkkenbordet. Men det er lidt svært når køkkenbordet går dig midt på ryggen og din røv vejer 200 tons.
"Ihh..." sagde jeg opgivende og satte mig ned på gulvet.
"uuh. jeg har faktisk været ret så god til at spare på det sidste .. skal vi ikke tage ud og shoppe?" AM fik julelys i øjnene når hun snakkede om at shoppe.
"ARGH ! så skal i ud og shoppe, og jeg skal arbejde... nåh. men kan i så ikek hente mig, så kan vi følges hjem eller noget?" spurgte Emilie og hældte kaffe op.
"det havde jeg så håbet du kunne.... ellers så øøøhm... RINGER VI BARE TIL CAMILLA!"
Jeg så underligt på hende.
"Camilla? Hvem fanden er Camilla?"
"okay, du har ikke set normalerwiese!" lo hun.
"går tager lige et bad, jeg skal også snart afsted. kan i klare jer selv imens små børn?" Emilie så fra mig til AM, og igen fra AM til mig.
"OKAY MOAR!" sagde vi begge i kor, og lignede to små engle.
Hun grinede og klappe os begge på hovederne. Da hun var gået sukkede jeg og lagde mig ned på gulvet. AM satte sig op på køkkenbordet og så ned på mig.
"Hvad så? Så Danny godt nok så godt ud igår eller hvad?" grinede hun. Jeg smilede.
"Er du syg i roen da.. Føj for en mælkesnitte..." sagde jeg og så ham for mig.
Jeg kom til at tænke på Harry. Ham havde jeg egentlig ikke rigtig set på? Jeg var mere optaget af Danny?
"Øhm.. Ja..." sagde jeg svagt.
"Men Dougie... Han var da vist lige lidt 'kræs fra staniol-godteposen'?" sagde jeg og lavede min bedste Mick Øgendahl stemme.
"hmm. han sagde ikke så meget, men godt så han ud....... hvor lyder vi dog overfladiske. jeg går ind og tager tøj på!" smilede AM og rev trøjen af, og gik ind på sit værelse.
Jeg grinede og satte mig op igen.
"Så Mille pigen.. Det er vist også tid til lidt påklædningen fra din side af.." sagde jeg til mig selv og gik ind og rodede i min taske.

Så fik i lige triple her hva?? ;D
Aj håber i bliver ved med at gide at læse, for som de andre siger er det rart med sådanne kommentarer xD (Forretningsbrev, sorry)
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. EmptyMan Apr 06, 2009 11:51 am

Heeerligt !!!
Elsker bare jeres humor! Razz
Glææææder mig til mere..


Et lille tip .. tjek for stavefejl osv. (;
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

True love way - Af Emilie, AM og Mille. Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. EmptyMan Apr 06, 2009 3:23 pm

SKØNT (:
Can't wait for more
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. EmptyMan Apr 06, 2009 4:11 pm

Dejligt med mere, altid skønt at løse den her fic cheers God humor!
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. EmptyMan Apr 13, 2009 2:47 pm

Mere til jer herlige fic-freaks Very Happy

_______________________________________________________________________________________________

AM’s POV :

"STOP!" råbte jeg højt, og slog armen ind foran Mille.
"AUUW!" skreg hun højt, og jeg opdagede jeg havde slået hende lige på brystet.
"50% RABAT PÅ DEN DER STRIK TRØJE!" jeg styrtede ind i butikken, og begyndte at rode efter min størrelse.
"Rie for satan da..." sagde hun utilfredst og fulgte efter mig. Hun var ikke så meget for at shoppe i meget lang tid.
"HA! jeg fik den." jeg krammede den ind til mig.
"Ja og de 40 andre trøjer du har købt?" sagde hun og så på mine poser.
"Jeg har kun købt 5 trøjer!" sagde jeg bestemt og så på hendes.
"Du har da ikke købt særlig meget?" sagde jeg og så forbløffet på hende.
"Det var det eneste jeg kunne lide?" sagde hun og gik ud af forretningen.
"skal vi ikke finde en café og få hvilet benene så?"
Mille åndede lettet op da jeg spurgte.
Vi fandt hurtigt en lidt længere nede af gaden.
"Oh sweet mother of god.. Stole..." sagde Mille og sank ned i en stol.
"Jeg er i så dårlig kondition..." sagde hun og så ned i sine poser.
"så skal vi måske lave trænings program odder was?.... two caffe latte please!" sagde AM og betalte, og vi fandt et bord og slog os ned i en lille sofa.
"Nope !!! Du ved hvor meget jeg er imod motion!" sagde hun og grinede.
"Jeg har det fint med at være tyk... Tyksakker skaber tryghed!" sagde hun beslutsomt og tog imod den ene kop.
"AM... Ham der bag dig tjekkede dig totalt ud lige før!" hviskede Mille. "NEJ NEJ NEJ IKKE VEND DIG OM!" hvæsede hun da jeg prøvede at vende mig halvt om.
jeg vendte mig om, og smilede til ham. "Han er sgu da sød i sit hovede!" udbrød jeg og vendte mig om igen.
Hun så skeptisk på mig.
"Hvad øhm.. Har din smag for mænd ændret sig den sidste uges tid?" spurgte hun og tog en slurk af den varme kaffe.
"Hvad? Det har den da ikke?" sagde jeg og så på ham.
"JO den har da så! Ham der er da høj og ikke vildt behåret? Han er ikke Joakim Boldsen typen?" sagde hun og grinede.
"nej men se ham... brune krøller... brune øjne.... JAKKESÆT! for god sake! Jeg henter lige en ske" sagde jeg og rejste mig op.
"Rie!" grinede hun efter mig. Jeg vendte mig om og smilede.
"Hello.." sagde jeg smilende.
"Hello! I haven't seen you before? what's your name, were are you from?!" det var ham i jakkesættet.
Jeg tog en ske op fra bøtten. "well i'm from Denmark, i over here to visit my friend." smilede jeg, og gav ham hånden. Han smilede. Wauw for et smil!
"what's your name?" spurgte han, og gik med over til bordet hvor mig og Mille sad.
"What do you think my name is!" spurgte jeg drilsk og trak benene op under mig. Mille så forskrækket på mig.
"Ehm... I'm just.. Yeah.." sagde hun og rejste sig fra bordet. Jeg tror ikke hun brød sig om at hun var midt i en flirt.
"The toilet" udbrød hun, og flygtede ud på toilettet.
Jeg smilede og vendte tilbage til fyren.
"Hmm..." sagde han og smilede til mig.
"Anne?" spurgte han.
"wauw. impressive" smilede jeg. "how did you came up with that name?"
"You look like an Anne?" sagde han og blinkede til mig.
"and how does an Anne look?" fortsatte jeg, med et glimt i øjet.
"Beautiful..." Hans øjne så meget alvorlige ud. Mille kom tilbage og satte sig på sin stol med et nyfundet blad.
"Hi I'm Jeremy." smilede han og gav Mille hånden.
"Mille!" sagde Mille og tog den.
Jeg sad stadig og kiggede på ham. Han vendte sig imod mig igen og Mille gemte sig bag sit blad.
"i'm very sorry, but i have to go now. some buisness meeting. But here is my card, if you wanna go out for dinner some time?" han rakte mig et kort.
"I Would love to!" smilede jeg og gav ham hånden til farvel.
"I hope i see you again some time!" smilede han til Mille, der bare løftede en hånd til hilsen - dog stadig gemt bag bladet.
Jeg strakte hals, og så han blev hentet i en stor sort bil ude foran caféen.
"Oh my fucking god.." udbrød jeg da han var væk. Jeg savlede nærmest.
"Nej nej nej!" sagde Mille.
"wake up woman! kan du ikke se hvor.. Ad?" sagde hun og lavede en grimasse.
"han er ikke ad?" sagde jeg fornærmet
"Nej han var faktisk meget lækekr men du burde bare være ad overfor ham. han er SLET ikke din type!" udbrød Mille.
"Ikke min type? han er charmerende og lækker... også har han en FED tøjstil!"
"ej come on... du har lige mødt ham!"
"ja, og jeg har hans nummer... og hvad mener du så egentlig er min type?" Hun så forbløffet på mig.
"Glem det..." sagde hun og gemte sig bag bladet igen.
"Nej sig det?" sagde jeg og rev bladet væk.
"Relax... take it easy!" begyndte Mille at synge.
"Mille ? sig det!" insisterede jeg.
"Jamen... han er bare for.. Rig agtig vammel?" sagde hun og så ned i bordetl.
"Pengene kan sgu rende mig der hvor solen ikke skinner... Jeg synes han var charmerende, så jeg har tænkt mig og gå ud og spise med ham."
"Be my guest!" sagde hun og så ud af vinduet.
"Ej Mille? hvorfor er du sådan? " sukkede jeg.
"Rie.. Drop det nu..." sagde hun uden at kigge på mig.
"Nej Mille ! jeg synes faktisk ikke rigtig du kan være det bekendt? hvad er der galt?" jeg var begyndt at blive irriteret på hende nu.

Emilie’s POV :

"Jeg er hjeeeeeemme!" Råbte jeg glad ind i lejligheden med fik intet svar. Jeg sukkede og fandt stuen i nogenlunde stand. Milles tøj og klamme sokker lå og flød på gulvet og noget sur morgenmad stod på bordet. "Please god, at jeg ikke skal adoptere de to, jeger for ung til at blive mor!" Mumlede jeg til mig selv mens jeg pirkede milles sokker ned i vasketøjs kurven.
Jeg skrev nogle sedler til Mille og AM. *RYD OP ELLER I BLIVER SPANKET IHJEL!* (: <3 inden jeg gjorde mig klar til min 'friendly cup of coffee' med Tom. ½ time senere hørte jeg AM og Mille kom hjem.
"For helvede glem nu bare hvad jeg sagde!?" sagde Mille højt og gennemtrængende.
"NEJ! Hvad mener du med at han virkede overfladisk!? Du kender ham jo ikke?" svarede AM.
"DET GØR DU JO HELLER IKKE!?" Jeg løb nærmest ind i stuen.
Jeg sukkede, de var allerede i totterne på hinanden. Så blev der stille. Og jeg undrede mig lidt, jeg gik ud i stuen kun i ført undertøj eftersom jeg ikke vidste hvad jeg skulle have på. Da jeg kom ind i stuen kiggede de på mig og satte sig ned på knæ
”Du må ikke spaaaaanke oss!” Jeg grinede.
"Hvad så?" spurgte jeg og gik ind på værelset efter noget tøj.
"Jeg har mødt en!" begyndte AM. Mille rystede på hovedet og satte sig i min seng.
"Virkelig? Fortæl?" sagde jeg og kiggede i skabet.
"Den grønne top.." sagde Mille toneløst.
AM plaprede løs mens Mille virkede.. fraværende. Men hun hjalp mig med at finde noget tøj. "Det ikke for fint vel?" Spurgte jeg. De rystede begge på hovedet. "DU for lækker, Ryst den røv baby!" Skreg AM og jeg grinede og begyndte på min bedste Neger dans.
"Dammit woman! Shake that body!" grinede Mille og klappede.
Snart var vi alle i gang med de 'vulgære neger rytmers dans' Og da jeg kiggede på klokken igen skulle jeg afsted!
"Gør os stolte Simba!" skreg Mille efter mig da jeg gik ud af døren. Jeg smilede og vinkede.
Mit hjerte begyndte langsome at hamre mere og mere, det var faktisk lang tid siden jeg havde været på date! Jeg havde ikke rigtig haft lyst her på det sidste. ikke efter...
"EMILIE!" Tom kom løbende efter mig. Jeg smilede.
"Hi!" han stoppede forpustet og gav mig et kram.
"Ready?" jeg nikkede. Vi gik ved siden af hinanden i stilhed hele vejen til caféen.
"So, you think the interview will turn out good?" Spurgte han for at bryde stilheden.
“Of course!” sagde jeg og smilede genert. Han gik hen til et bord og hev stolen ud for mig.
“Here you go!” sagde han og satte sig overfor mig. Jeg smilede til ham.
“Ehm… Two Lattés please!” sagde han til tjeneren der kom over til vores bord. Jeg smilede stadig. Man kunne ikke andet end at smile i Tom’s selskab.


Mille’s POV :

"Er det ikke mere overfladisk af dig, at du bare dømmer Jeremy, inden du kender ham?" udbrød hun midt i filmen... jeg troede ellers vi var færdige med den diskution.
"Hold nu op..." sukkede jeg .
"Nej! Altså hvorfor er du sådan? Sådan plejer du da ikke at være?" fortsatte hun og så irriteret på mig.
"Jamen det er nok fordi du aldrig har været sammen med sådan en før..." sagde jeg roligt og koncentrede mig om filmen.
"Jeg vil fandeme også date. men hvad er der sjovt ved det hvis ens veninde synes han er en opblæst nar?"
"Det ved jeg ikke? Jeg har ikke været sammen med en oplæst nar før?" sagde jeg men fik det dårligt da jeg sagde det. Jeg plejede ikke at være sådan her?
"Hvem er du?" sagde hun noget over teatralsk, og gik ud i køkkenet. sikkert for at bage en kage. det gjorde hun altid... enten når hun var glad... eller absolut det modsatte ... og det var nok det sidste der var årsagen til det nu . Jeg sukkede højt.
"Rie..." sagde jeg og rejste mig for at gå ud til hende.
"Nej!" lød det surt ude fra køkkenet. Et højt brag lød.
"Hvad laver du?" sagde jeg og grinede.
"IKKE NOGET!!!" råbte hun og samlede det larmende op.
jeg gik ud i køkkenet, hvopr braget stammede fra hendes meget hårde piskning af en dej.
"du ved godt jeg ikke vil have folk i mit køkken når jeg laver mad!" sagde hun beslutsomt !
og ååh ja ... hvor mange gange har hun ikke smidt mig ud. 'for mange kokke fordærver maden' siger hun jo... ej når hun bager af glæde bliver man dog ikke smidt ud.
"Det skal du ikke bestemme!" sagde jeg med min mest irriterende lillesøster stemme. Hun begyndte at piske hårdede.
"Rie..." begyndte jeg igen. Hun tændte radioen og skruede højt op. Også selvom det var Lady Gaga som spillede.
"HØR SÅ EFTER!?" skreg jeg og stampede i gulvet som en lille forkælet pige.
"NEJ ! DU SKAL FANDEME HØRE EFTER !!!! jeg synes han virkede flink. og jeg ringer altså til ham om du vil eller ej. jeg kan jo egentlig være ligeglad! MEN JEG ER IKKE LIGEGLAD med at du har sat mig i bås. og for dig egen skyld burde du lære noget om ikke at have fordomme!” hun kiggede på mig. hun så faktisk ikke vred ud. hun stod der bare.
"du er lige kommet her ovre. jeg gidder ikke skændes med dig allerede... Mille. dig og Emilie er mine bedste veninder...... burde vi ikke sidde nu og diskutere hvor hot jeremy er ?" Jeg smilede.
"Jo... Men det er lidt et problem når.." begyndte jeg men stoppede mig selv.
"Jeg mener.... Årh så pyt da.." sagde jeg og så ned i skålen.
"Hvad fanden er det du laver?" sagde jeg og så forbavset på hende.
"bedstefars skæg" smilede hun stolt!
"øøhm. du er klar over dejen er blå ik?" sprugte jeg og kiggede undrende ned i skålen.
"Yap. det er min bedstefars skæg tradition. jeg kan ikke bage den kage, uden at den skal være blå!"
"Fnaa..." sagde jeg og smilede.
"Jeps du! Fnaa når det er bedst!"
Jeg kunne høre der kom Paramore i radioen. Jeg skruede op på det højeste og gav mig til at skråle. AM grinede.
"Lad være med at synge den sang!!" råbte hun. Jeg smilede og sang videre.
"do you wanna come in?" døren ude i entreen smækkede.
"HEY GIRLS!" råbte Emilie. og Am skruede hurtigt ned for radioen.
"NEJ!!" råbte jeg.
"GÅ VÆK! JEG SYNGER!!!" råbte jeg og gik ind i stuen. Tom så underligt på mig.
"Oh.. Hi Tom!" sagde jeg og løftede hånden til en hilsen. Han smilede og løftede hånden igen.
"AM is baking a cake!" sagde jeg og lignede igen et lille unge, der havde haft fingrene for langt nede i kagedåsen
"Oh how nice?" sagde han og smilede til mig. Jeg så mig lidt forvirret omkring.
"Yeah.." sagde jeg og gik ud i køkkenet.
"Han tror jo jeg er komplet idiot!" sagde jeg til AM og så stadig ret forvirret ud.
"Det er du jo også?" sagde hun uden at se på. Jeg kastede en klud i hovedet på hende.
"AD! DEN VAR BRUGT!" Skreg hun.
En våd slimet klat ramte mig i nakken...
"DET DER GJORDE DU BARE IKKE!" skreg jeg.
jeg vendte mig om, og Am skylde sig at smide kagen i ovnen så jeg ikke kunne smide dej efter hende...
hun løb ind i stuen med mig i hælene.
"Hi Tom." sagde hun og stoppede op lige bag mig. Jeg bremsede og prøvede på at se uskyldig ud.
"Nu tror han vi begge to er idioter.." hviskede jeg til hende. Emilie så på os som om vi var hendes små irriterende lillesøstre. Hvilket vi næsten også var.
"Skal vi ikke bare lade som om intet er sket ? også være... normale nu?" hviskede jeg på ordenlig gammeldags pædagogisk manér.
"Måske egentlig en meget god idé?" svarede hun og smilede.
"Ehm... Well did you have fun?" spurgte jeg Emilie og Tom, men synes nu mest af alt at jeg lød som en irriterende mor.
"yeah it was nice" smilede Tom, så man kunne se hans ene smilehul.
"well. AM met a guy!" smilede jeg.
"And I'm fiiiiiiiiiiiine with it!" sagde jeg og lignede nok mest af alt en mongol.
Emilie så på mig som om jeg var åndsvag.
"Mille..." hviskede hun irriteret. Jeg blev lettere rød i hovedet. Jeg tror jeg var begyndt at føle mig alt for godt tilpas!
"A guy huh?" begyndte Tom og grinede.
"Yes! His name is Jeremy!" sagde AM og matchede min ansigtsfarve.
"Uh sounds.... Cool?" grinede han.
"Jeremy..." begyndte AM igen og så ned på det kort hun havde i lommen.
"Steam! Jeremy Steam!"
"Jeremy Steam? like the Jeremy Steam STEAM?" spurgte Tom og slog øjnene lidt op.
AM rynkede brynene og så meget tænksom ud. Emilie vendte sig til Tom og spurgte: "who is Jeremy Steam?"
Tom's øjne voksede sig nærmest til dobbelt størrelse.
"Are you kidding me? Jeremy STTTEEEEEAAAAMMM!" sagde han tydeligt og så på os som om vi var komplet hjernedøde.
"he looked like some kind of business man.. but who is he?" spurgte AM og trådte sig selv lidt over tæerne. Tom rystede skuffet på hovedet.
Vi kiggede alle tre afventende på Tom.
"He's like one of the richest young men in England! He came up with this softwere program when he was like 19! And then he sold ot to google for like 10 million pounds or something!* Fortalte Tom med store øjne som om det var ham der havde mødt ham.
"blaaaa blaaaa blaaaa" gabte jeg og Tom smilede til mig
"It's true!"
Sagde han insisterende.
"can you translate it to danish.. eerh i mean english?" spurgte AM og lignede stadig et spørgsmålstegn
"I told you so!" Skreg jeg nærmest til AM. Tom hopppede lidt tilbage i sofaen o jeg tror lidt Emilie ønskede hun ikke havde taget ham med
"you told med what?" spurgte AM roligt og prøvede forgæves at løfte det ene øjenbryn.
"Han laver sikkert ikke en skid andet end at dscore damer med sine penge?" Sagde jeg..
Men fortrød da jeg så AM's face
Men hun sagde ikke noget.. "I think i will eeerr... update my facebook!" sagde hun stille og gik forbi Mille, og forsvandt ind på sit værelse.
"Mille for helvede!" sagde Emilie irriteret til mig.
"Nu er det mig der skal sørge for at i bliver gode venner igen!!!!" sagde hun og rejste sig hurtigt op.

_________________________________________________________________________________________________

Så der begynder lige at komme triple! Very Happy


Sidst rettet af Mille Man Apr 13, 2009 3:18 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : Fandt ud af det ikke var triple, kun double XD)
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. EmptyMan Apr 20, 2009 10:48 pm

hvad siger i folkens ?
ris , ros?
håber i læser den, ellers brænder vi inde med 42 siders fic ingen gidder læse :b
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. EmptyTirs Apr 21, 2009 7:03 pm

Æh altså piger, I skal ikke skændes hele tiden ..

Uuh, Jeremy steam .. Hvad mon der sker med ham? Wink

Super godt og underholdende!! Razz
Glæder mig til mere ..



Husk at tjekke for stavefejl osv (;
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





True love way - Af Emilie, AM og Mille. Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
True love way - Af Emilie, AM og Mille.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Mille's fic
» A dream come true :)
» A Dream Job Coming True (Fic by Sally and Anita)
» Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)
» LOVE <3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: