Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 True love way - Af Emilie, AM og Mille.

Go down 
+6
Ann-Jones
Sidsel
Annesteg
MeusDeus
McFlyLover<3
Mille
10 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 EmptyTirs Apr 21, 2009 9:11 pm

jaaa en kommentar :D bliver helt høj nu ;p
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 EmptyTirs Apr 21, 2009 10:41 pm

Super, godt med lidt drama.. Og hvad mon der sker med ham Jeremy fyren?? cheers

Mere snart Smile
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 EmptyTirs Apr 21, 2009 10:55 pm

Haha.. Rie hvor er du sød! xD
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 EmptyTirs Apr 21, 2009 11:46 pm

Nu hvor i har givet lyd fra jer sætter jegnoget mere ind !! MWUAHAHAHA ! XD

__________________________________________________________________________________________________

Emilie’s POV :

Mille var nu også skide irriteret på mig fordi hun syntes jeg tog Am’s parti. Jeg kunne nu ikke lade være med at grine. Men nu var mig og Tom da (endelig) alene.
"well. now you've met my eerh crazy she-dudes!" smilede jeg.
Han grinede. "Yearh.. And I've gotta say... they're really... erh.. Something?" Sagde han med et lille smil
"yeah. they're great!" sukkede jeg.
AM skruede voldsomt op for anlægget og spillede Britney Spears som hun vidste Mille hadede. Jeg grinede svagt da Mille gik hen og hamrede på døren. Jeg kiggede undskyldende på Tom.
"do they always fight like this?" Tom så lidt bekymret ud.
"No.... not always... but it think Mille really hitted AM this time!"
"ANNE MARIE LINDEGAARD SKRU NED FOR SATAN I HELVEDE!!!!" skreg Mille og stampede i gulvet og hamrede på døren.
"I'll walk you out?" Sagde ejg og kiggede på Tom med et smil
"NEJ!!! I blir her! Jeg skrider!!!" sagde Mille og tog sin jakke og sine sko.
"Og lad være med at følg efter mig!!!!" sagde hun surt og smækkede døren hårdt.
"I don't wanna follow her... She'll come back in ywo minutes or so..." sagde jeg og smilede til Tom. Typisk! Mille skulle altid opføre sig som en forkælet unge når hun ikke fik ret. uret ude i køkkenet ringede.
AM styrtede ud af døren. og tog sin kage ud af ovnen.
"cake" smilede hun til os. og tog telefonen med ind på værelset igen.
Tom kiggede fra den lukkede dør til kagen.. "It's... blue?"
Jeg grinede. "Well.. Yearh.. I do think it's on purpose though, you want a piece?"
"I don't know? I'm scared??" sagde han og blinkede med de brune øjne.
Jeg havde lyst til at hoppe på ham lige der! Jeg tog kniven og skar et lille stykke. "Open up" Sagde jeg og han gjorde det. Jeg proppede kagen ind og kiggede afventende på ham. Mindre en to sekunder senere hostede han som en gal. "That bad?" Spurgte jeg forundrende. "No.. no It's just hot" Sagde han med munden fuld af kage
Jeg smilede.
"What's it called? It actually tastes quite good?" mumlede han og gumlede fornøjet.
"Granpa's beard"
"really?"
"yeah"
"cool" sagde han og tog endnu en stor mundfuld.
Han fik marengs i hele fjæset. Jeg grinede.
"Ehm you have some..." jeg signalerede det på mig selv.
"What?" sagde han og så dumt på mig.
"Some cake right here!" sagde jeg tørrede migselv på kinden.
"Here?" spurgte han og tørrede på den højre kind.
"Noo..." sagde jeg. Jeg tog fat i hans hage og tørrede det langsomt væk fra hans venstre kind.
han så på mig med sine store brune øjne.
Jeg bed mig selv i læben. Ikke bevidst, det var egentlig bare noget jeg gjorde.
ingen af os bevægede sig. men langsomt lagde Tom sin hånd om bag min nakke, og jeg lænede mig lidt frem. Jeg fik sommerfugle i maven. Han smilede svagt. De store brune øjne blinkede langsomt og beroligende til mig. jeg lukkede øjnene ..
Langsomt mærkede jeg varmen fra hans ansigt og hans bløde læber mod mine. Han lænede sig tilbage i sofaen. Jeg fulgte efter og satte mine knæ på hver side af ham i sofaen. han kyssede mig ned langs kinden, og ned på halsen. Han begyndte at løfte op i min bluse.
"Tom.... My friends...." hviskede jeg.
"Oh sorry.." sagde han og trak hurtigt sin hånd tilbage. Jeg tog fat i den og satte den på min hofte. Jeg så ham i øjnene og satte mine hænder på hans skuldre.
"it's okay! they know about the flower and the bee" hviskede jeg. og blinkede til ham....
Han smilede og trak mig ind til ham igen. Han lagde mig langsomt ned. I det samme gik døren du til op. Mille kom ind som om intet var sket. Vi så begge forskrækkede på hende. Hun sukkede og så hen på sofaen. Hendes øjne blev helt store.
"Oh my god! I'm sorry! I'm..." hun skyndte sig ind på AM's værelse og smækkede døren.
"wanna go to my place?" hviskede Tom smilende i mit øre.
Jeg nikkede og satte mig op. Jeg kunne høre døren til AM's værelse knage. Jeg så hen imod den. Den blev hurtigt lukket igen. Jeg smilede.
"I just need to tell them.." sagde jeg og gav Tom's hånd et klem.
Jeg gik hen og åbnede døren ind til værelset. de var allerede blevet venner igen.
Mille så flovt på mig.
"Undskyld..." sagde hun stille.
AM smilede.
"Såå..." sagde hun. Jeg smilede tilbage til hende.
"Vi tager lige over til Tom..." sagde jeg og lænede mig lidt op af døren.
"sådan tar over til Tom tar over til Tom?" spurgte AM...
Mille fnes.
"Ohhhhh" sagde hun.
"Tom the beast!"
"så vil jeg ringe til Jeremy!" AM slog hænderne ned på sengen og sprang op.
"Neij!" sagde Mille højt.
"Så skal du over til ham og så bliver jeg Palle!"
"nej vi skal jo nok ... see you Tom!" AM gav ham en hurtigt farvel knus, og fortsatte: "først aftale en dag!"
"ja det siger de allesammen!" sagde mille og prøvede at blinke.
"Bye Tom-Boy!" sagde hun og gav ham et kram.

AM’s POV :

"Jeg vil altså ha' noget is!" sagde Mille og gik ud i køkkenet. Jeg fandt sedlen med Jeremy's nummer på og tastede nummeret ind. sad og rokkede lidt fra side til side, mens jeg mindede en melodi. Mille kom gående ind med en stor bøtte is og en spiseske.
"Tak for omtanken!" sagde jeg og smilede.
"Hi it's Jeremy Steam. leave a message after the tone!........... BIIIIB"
"hi Jeremy. It's Anne. Please call me back!" sagde jeg med munden fuld af is.
"Hvorfor Anne? Du hedder jo Anne Marie?" sagde Mille og tog sin ske ud af hånden på mig igen.
"er du sikker på du vil vide hvorfor?" spurgte jeg skeptisk og prøvede for anden gang idag at løfte det ene øjenbryn.
"Ej okay AM. lad vær med det der. du ligner virkelig en spasser-lam mongol! og nej spar mig for detaljerne!" sagde mille og tog beslutsomt en stor skefuld is ind i munden, og tyggede på den.
"OH OH !! ISNINGER I TÆNDERNE!!!!" sagde hun og begyndte at hoppe.
"Så lad dog være med at tygge på det? Og hvorfor hopper du??" sagde jeg og skulle til at prøve at løfte øjenbrynet igen, men lod være.
"ååh. vi æder alt for meget is!" sukkede jeg men kunne alligevel ikek lade være med at tage noget mere.
"Tyksakker skaber tryghed..." sagde Mille. Det var hendes ordsprog som hun selv sagde.
"Hvorfor er det egentlig altid dig og Emilie der møder mænd?" begyndte hun og spiste langsomt noget mere is.
"altid mig der møder nye mænd? come on. der er altid Emilie!"
"aj det passer ikke.... Du finder altid de bedste?"
"Nævn tre..." sagde hun og så på mig med skeen i mundvigen.
"Øhm... Anders!!"
"Jaaa..." sagde hun og smilede til mig.
"Christian!!!" udbrød jeg.
"Den sidste.." sagde hun.
"Øhhh... "
"NEMLIG! Der har kun været 2!!!!" sagde hun irriteret og tog benene op under sig.
"øøhm de har holdt minimums 17 milliarder år til sammen! og er det ikke bedre og finde nogle gode nogen end sådan nogle... døgnfluer?"
ha' døgnfluer !!! Jeg har endnu ikke haft et one-night-stand!" sagde hun og rystede på hovedet af sig selv. Jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle sige, så jeg proppede hurtigt en skefuld is ind i munden.
"Og desuden tror jeg heller ikke at Tom er en døgnflue!" sagde hun og så på mig.
"Eller Jeremy!" tilføjede hun hurtigt.
"slap lidt af søster jeg har lige mødt ham!" blinkede jeg.
"for pokker tøs ! du er ikke nem at blive klog på!"
"Det er du sgu heller ikke!" Jeg tog en stor skefuld is.
"Skal vi ikke se en film?" spurgte Mille.
"Vi har ikke lavet andet end at se film?"
"Nej nej, men skal vi ikke alligevel?"
"hvad vil du se?" Jeg tjekkede telefonen for opkaldt....KEINE opkald....
"kan vi ellers ikke bare se havd der er i fjernsynet?" spurgte jeg, og tog fjernbetjeningen
"Jo jo.. Eller hvad med Harry Potter 4!?" sagde hun og fik julelys i øjnene.
"Robert Pattinson?"
"Oh yeah!" sagde Mille og sukkede.
"he's sooooo HOT!!!!!"
"synes han virker lidt træls som person.... MEN i twilight ! nok verdens mest sexet vampyr!" jeg savlede næsten allerede.
"Neij? Han virker hyggelig!!! Men vil gi' dig ret i det med Twilight..."
"hvis man nu boller en vampyr ik? bliver det så en vampyr unge man skider ud?" Mille kiggede på mig, og lignede en der ville knække sammen af grin om få minutter.
"Øhm..." sagde hun og prøvede at lade være med at grine.
"det har vel noget at gøre med genetik... Altså X og Y.. Måske er vampyrer Q? Så det blir en XQ unge? Et menneske med skjulte vampyr gener?"
"hmmm... Kan en vampyr overhovedet bolle... altså uden at begynde og æde dne han/hun boller?" det her var dagens storespørgsmål tænkte jeg.
"Hmmm.... Altså Edward kunne jo godt kysse uden at æde Bella???" svarede hun og satte hånden under hagen.
"vi må huske at spørge Emilie når hun kommer hjem!" sluttede jeg den af, for det ikke skulle føre ud til en elelr anden helt sindssyg samtale.
"Jepser...." sagde Mille og tog fjernbetjeningen for at zappe.
"Nej. Nej. Nej. Nej. Nej. UH!!!!! DET JEREMY!?" råbte hun.
"Uhhh sexæææy !" sagde jeg så bondsk som overhovedet muligt.
vi sad lidt og så på det. kiggede så derefter på hinanden.
"fatter du noget af det Mille?"
"Jeg tror det er noget med en computer-chip?"
"freaky" sagde jeg tørt.
"Jeps... Det er vist noget af en hjerne du har fundet dig der... Hvorfor får du altid hjernerne??"
"fordi jeg tiltrækker hjerner!" jeg tænkte lidt... "aj ad for satan da!" udbrød jeg så
Hun så mærkeligt på mig.
"Jeg forstod den ikke?" sagde hun stille.
"fik bare et billede af sådan en flok børnehave hjerner der løber efter mig"
"Ahhh... Frækt...."
"yeah... meget!" Det endte dog alligevel med at vi satte Harry Potter på...
"Ihh.. Jeg forstår ikke hvorfor man skal se Daniel Radcliffe bade? Vi vil hellere se Robert Pattinson? Eller Rupert Grint?"
"Rupert... NOOOO!" Sagde jeg skeptisk og tjekkede igen telefonen .....
"Jo Rupert.." sagde hun og så ned på min hånd.
"Slap nu af... Han skal nok ringe..."
"alligevel... der er allerede gået 5 timer?"
"Undskyld mig, men hørte du den lange lange sætning han sagde om det der computer fis? Prøv at tænk på et møde med ham!"
"SIG ALDRIG MERE UNDSKYLD MIG! det minder mig om en NEDERN lille dreng ved navn ditlev som var med på sådan en guidet tur i ekkodalen da jeg var på Bornholm tilbage i tidernes morgen...." sukkede jeg go tog mig til hovedet.
"Undskyld... Mig..." Jeg så irriteret på hende.
"Sorry.. Me?"
"HEJ JEG HEDDER DITLEV!" vrængede jeg.
Tilbage til toppen Go down
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 EmptyOns Apr 22, 2009 9:54 pm

Rigtig godt cheers Glæder mig til mere Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 EmptyOns Apr 22, 2009 10:29 pm

nedern lilel mig som kommer med en rettelse af vores fic... (tror jeg er skitso, når jeg retter mig selv)
tyksak i flertal ... tyksække :D
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 EmptyTors Apr 23, 2009 7:16 pm

Super-fi.. *indsæt meeega lange ord fra Mary Poppins* xD haha!

Iih, hvor er det godt piger! cheers Fortsæt endelig! Very Happy
Jeg vil gerne læse de 42 sider - eller hvor mange det er - I har skrevet Razz
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 EmptyTors Apr 23, 2009 8:02 pm

Annesteg skrev:
Super-fi.. *indsæt meeega lange ord fra Mary Poppins* xD haha!

Iih, hvor er det godt piger! :cheers: Fortsæt endelig! :D
Jeg vil gerne læse de 42 sider - eller hvor mange det er - I har skrevet :P
er det ikke : super-koli-fanta-lispi-ekspiali-sofisk?
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 EmptyLør Apr 25, 2009 11:15 am

MeusDeus skrev:
Annesteg skrev:
Super-fi.. *indsæt meeega lange ord fra Mary Poppins* xD haha!

Iih, hvor er det godt piger! cheers Fortsæt endelig! Very Happy
Jeg vil gerne læse de 42 sider - eller hvor mange det er - I har skrevet Razz
er det ikke : super-koli-fanta-lispi-ekspiali-sofisk?

Hahaha, jo det er det da vist Very Happy
- Kunne bare ikke finde ud af det i mit hoved Razz
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 EmptyMan Apr 27, 2009 10:18 pm

Annesteg skrev:
MeusDeus skrev:
Annesteg skrev:
Super-fi.. *indsæt meeega lange ord fra Mary Poppins* xD haha!

Iih, hvor er det godt piger! :cheers: Fortsæt endelig! :D
Jeg vil gerne læse de 42 sider - eller hvor mange det er - I har skrevet :P
er det ikke : super-koli-fanta-lispi-ekspiali-sofisk?

Hahaha, jo det er det da vist :D
- Kunne bare ikke finde ud af det i mit hoved :P
jamen det er også fordi at jeg ER Mary Poppins :D
-man hvor kan jeg godt lide at skrive hvad som helst liiige præcis i den her fic :D
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 EmptyOns Apr 29, 2009 10:43 pm

Emilies pov:
Tom kyssede mig igen og igen og jeg kunne ikke lade være med at fnise som en irriterende skolepige når han kyssede mig på halsen. Han kyssede mig igen lidenskabeligt (med andre ord vi råsnavede) op af hans hoveddør "Don't you think we should get inside?" Spurgte jeg med et lille smil efter at ha brudt fra hans kys. Han grinede og Nikkede og fumlede med nøglen mens han blev ved med at kysse mig. "What the..." sagde han og slap mig. Han stak nøglen i og låste hurtigt op. Jeg smilede til ham og kyssede ham igen. Jeg smed skoene til to forskellige sider da jeg kom ind. Han lynede min jakke op og smed den hen i et hjørne. Jeg smilede og fulgte med ham ind i stuen imens han stadig kyssede mig.
"Holy shit!" udbrød jeg midt i at hans tunge var på vej ned i min hals(eller hvordan man nu ellers skal sige det?)
"Your house is HUGE!" Han grinede ad min kommentar. "I guess so" Smilede han og kyssede mig igen. Jeg rødmede lidt. Hvorfor skulle jeg altid sige sådan noget?
"You're adorable!" hviskede han ind i mit øre imens jeg febrilsk prøvede på ikke at grine over de varme pust. Jeg kørte mine hænder op under has 'geeky' star wars t-shirt, hvor der under gemte sig en lækker overkrop. Hans hænder kørte op om min nakke og han lænede mig tilbage imens han kyssede mig på halsen. Jeg var nu begyndt at vænne mig til det. Han skubbede mig blidt bag ud på hans store bløde sofa. Han kiggede på mig og smilede før han "hoppede på mig". Han hev op i min trøje. Det begyndte at gøre ondt i min mave. Da han hev den længere op kunne jeg nærmest ikke få vejret. Hans læber rørte min mave. Jeg lukkede øjnene og prøvede at nyde det. Han tog fat i min underarm. Jeg sparkede ud efter ham. Han så forskrækket på mig.
"What's wrong?" spurgte han bekymret.
"Nothing... Nothing..." sagde jeg og kyssede ham igen.
"Are you sure?" Spurgte han igen. Det fik mig bare til at blive mere blød i knæende. Tom var ikke som ham! Jeg Nikkede og smilede stille.
Han kyssede mig forsigtigt igen og jeg slappede igen af lige indtil han begyndte at knappe mine bukser op. Men jeg fortsatte med at løbe. "EMILIE?" Råbte han, men stoppede ved sin hoved dør, da han var i bar overkrop. Jeg vendte mig om for enden af vejen og kiggede på ham. "SORRY!" Råbte jeg tilbage og løb væk.

"Kage!" Jeg kunne høre Rie's stemme helt ude fra opgangen. Jeg smilede svagt og gik op af trappen.
"Bedstefars blå skræg du!!!" grinede Mille. Jeg låste døren op og gik ind i entreen.
"Emilie!" Mille kom tromlende ud til mig.
"Hvordan var det? Fortæl det hele!!!!!! Hvordan så han ud indenunder.... Trøjen altså!" sagde hun og grinede.
Det svage smil brød frem på mine læber igen, jeg havde ikke fortalt dem det og jeg havde heller ikke tænkt mig at gøre det. "Hans overkrop... Oh... My... Fucking... God!" Sagde ejg og de skreg begge to og jeg kunne ikke lade være med at grine.. "Men længere kom vi heller ikke?" Sagde jeg så og deres skrig stoppede
"What?" sagde Rie.
"Kunne du se det udefra eller hvad?" sagde Mille og prøvede at gøre situationen mere komfortabel.
"Altså..." sagde jeg og kløede mig i panden.
"Hvad gjorde han?" Rie så bekymret på mig.
"Ikke noget! Han var mega sød!" Mille's "joker-face" stoppede brat og hun så på mig som om jeg var syg.
Jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige. "Jeg... Jeg kunne bare ikke gøre det?" Sagde jeg så og trak på skuldrende. Deres måbende ansigter kiggede stadig på mig og jeg blev irriteret. "Så billig er jeg altiså heller ikke!" Sagde jeg, og Mille lukkede sin åbne mund
"Jamen.." begyndte hun.
"Du plejer..."
"Jeg plejer ikke noget!" sagde jeg irriteret.
"Emilie hvad er der!?" sagde Rie bestemt. Det var den stemme hun brugte når hun ville vide noget.
"Der er ikke noget!" Mille's øjne blev helt blanke.
"Emilie.. Hvis der er noget skal du altså fortælle os det!"
"Selvfølgelig, det gør jeg jo også? men der er ikke noget!? Måske er jeg bare ikke så... lystig som jeg var derhjemme!?" Sagde jeg irriteret. Min telefon vibrerede jeg tog den op og så Toms navn på skærmen. Jeg trykkede på 'afbryd'
"Emilie..." sagde Mille forsigtigt.
"Hvad er der galt?"
"IKKE NOGET!" råbte jeg.
"Nej overhovedet ikke? Du plejer jo at råbe af os hver eneste dag?" sagde AM. Mille så helt forvirret ud.
"Jamen.." sagde hun.
"EMILIE SIG SÅ HVAD DER ER GALT!" råbte hun.
Jeg sukkede indvendigt og kiggede ned på min mobil som vibrerede igen. Jeg kiggede på Toms navn på skærmen, jeg kendte ham jo slet ikke?
AM og mille kiggede bare ventende på mig siden jeg ikke svarede. "Emilie?"Spurgte Mille forsgitigt. Jeg kiggede op på dem "Måske ville jeg bare ikke fucke det her op inden det overhovedet var begyndt?" SAgde jeg med lav stemme.
"Okay.." sagde Mille stille. Hun havde tårer i øjnene. For det første kunne hun altid se på folk når de ikke var "sig selv" og for det andet havde hun aldrig råbt sådan her af mig før. Hun så ned i gulvet for at vi ikke skulle se hende når hun græd. AM skubbede forsigtigt til hende. Hun tørrede øjnene, snøftede indad og så på mig.
"Undskyld jeg er så fesen?" sagde hun og prøvede at smile.
Jeg kiggede på dem og smilede svagt. De havde købt min løgn, heldigvis. Hvis de først kom igang gav de ikke op igen. Min mobil vibrerede igen. AM kiggede på den og grinede lidt, "Tror vidst der er en der vil ha fat på dig?" SAgde hun og smilede. Jeg Nikkede. "Jeg går lige.. ind" Sagde jeg og pegede på døren til mit værelse.
Jeg lukkede forsigtigt døren bag mig og så ned på telefonen. Tom's navn blinkede stadig. Jeg smed mig i sengen og så op i loftet. Den vibrende telefon føltes mærkeligt i mine kolde hænder. Jeg trykkede på den røde knap igen, jeg kunne bare ikke lige snakke med ham nu. Jeg ved ikke hvordan, men somehow faldt jeg i søvn, lige der med mobilen i hånden. Da jeg vågnede igen var der 16 ubesvarede opkald og 5 beskeder fra telefonsvaren.

Mille’s POV :

Rie sad og plaprede løs om Jeremy, men jeg hørte ikke rigtig efter. der VAR altså et eller andet ivejen med Emilie ...
"Synes du ikke også?" spurgte Rie og smilede. Jeg så forbavset på hende.
"Hva?"
"Aj hører du ikke efter hvad jeg siger?" spurgte hun og grinede. Jeg smilede.
"Joooo da...."
"Mille" Sagde hun beskyldende, men stadig med et smil på læben for hun vidste jeg løj.
"Fortæl igen!" sagde jeg og prøvede at virke interesseret.
"naaaaj, jeg vil aaaaaj!" Sagde hun og rakte tunge. "Kun hvis du fortæller hvad DU tænker på?"
"Kage...." sagde jeg toneløst. Hun grinede.
"Nej hvad er der??" Jeg Nikkede hen mod Emilies lukkede dør, og kiggede spørgende på hende.
"i know i know i know!... Hun har på en eller anden måde ikke helt været sig selv mens vi har været her.... men hun virkede som om hun gerne ville være alene!" mumlede Rie. "Jamen sådan er Emilie jo ikke! Det er altid hende der griner, altid hende der laver pis! Hvorfor er hun sådan her?" prøvede jeg på at hviske, men kom vist til at sige det højt.
"jeg ved det virkelig ikke..." sagde hun bare tilbage og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sine hænder.
"Tror du vi ska gå ind og snakke med hende?" Spurgte Rie bekymret. Jeg tænkte lidt, og rystede så på hovedet
"Vi må nok hellere lade hende være alene..." sagde jeg stille.
"Men fortæl mig så om ham Jeremy fyren!" sagde jeg og satte mit højre ben op under mig.
"Altså.." det ringede på døren. AM rejste sig og gik hen for at åbne.
"Tom!" sagde hun og smilede.

Han så helt forkert ud i hovedet. "Hey" han kiggede rundt i lejligheden, "Is she here?" Spurgte han
"yeah.... but there is something wrong with her!"
Han nikkede.
"I know..." Jeg gik hen i døråbningen.
"Hi Mille..." sagde han og smilede svagt. Jeg løftede hånden.


Emilie’s POV :

Jeg lå stadig i sengen og kiggede på min mobil. det bankede stille på døren "Jeg vil gerne bare være lidt alene nu" Sagde jeg uden at vende mig om. Døren åbnedes. "What?"
"Tom!" sagde jeg forbavset og satte mig hurtigt op.
"Are you okay?" spurgte han og lukkede døren bag sig. jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige.
"I.. Yearh.. I'm fine" Sukkede jeg. Men jeg kunne se han ikke troede mig. "I'm sorry." Sagde han og kiggede mig i øjnene men jeg kiggede væk
"I'm sorry too" mumlede jeg stadig uden at kigge på ham.
"Well...." sagde tom og kløede sig i nakken. - akavet stilhed.
"You know.. I don't do that.. I just want you to know.. That I wasn't useing you" Sagde han, og jeg kiggede op ogmødte hans dejlige øjne.
jeg smilede. hvor var han altså bare sød. "Come, sit down.!" smilede jeg, og klappede på sengen
"And I want you to know, that I'm not usually some tramp" Smilede jeg og han grinede. Han Nikkede, "I know"
"The guys are out in the car? Can i get them in here ?" spurgte han og satte sig på sengen.
"yeah sure. but what are they doing here?" spurgte jeg og kom først bagefter til at tænke på hvor nedern det lød.
Han smilede, "Well, They saw me standing shirtless on the street yelling at you, so.."
"that's what friends are for!" begyndte jeg at nynne
Tom grinede ad mig, "So we're good?" Spurgte han og jeg Nikkede.
Døren inde i stuen gik op, og vi kunne høre Mille og Am pludre løs. de andre havde vist selv fundet vejen ind.
"Guys!" sagde Tom som om han var deres mor.
"Sorry! We were bored!" sagde Danny og smilede.
"It's alright" Smilede mille til Tom. "So you guys are good?"Sourgte Am. Og jeg nikkede bare og smilede genert.
"but there is more cake!" sagde Mille højt. og lignede lidt en som befandt sig i sin egen lille verden
Harry grinede ad hende og hun rødmede lidt, "No thank you" Sagde tom, ikke helt så høfligt som han havde prøvat at få det til at lyde.
"what kind of cake?" sagde Danny, og smilet voksede.
"Don't think 'bout it Dan... There's no more...." sagde Harry og smilede.
Danny sendte ham dræber øjne. Dougie nærmest hoppede ned i sofaen ved siden af mille, så den gav efter.
"Do you need to pee?" spurgte Mille og så forbavset på ham.
"Nope! I'm just happy!" grinede han.
"Or horny..." sagde Danny som noget af det mest naturlige i verdenen og tog en småkage fra den lille skål på bordet.
"Why are you happy? Spurgte am.
"Or horny.." mumlede Danny igen. Mille lignede en som syntes Danny's replik var genial!
"I'm just happy ! " grinede Dougie og ignorerede Danny.
"you can't just be happy?" sagde AM og slog håndfladerne ned i sofaen.
"Oh yes I can!" sagde han og hoppede nu hårdere.
"STOP IT!!" grinede Mille som væltede rundt i sofaen.
"look, you are happy too!" sagde han . og AM kunne ikke lade være med at smile
"hvor er han da bare nuttet og høre på Mille!" lo hun.
"Horny" Sagde Danny igen, "You're horny yourself" Sagde Harry.
"I know..." sagde han og gumlede småkagerne.
"Just look how tight my pants are!" sagde han og flyttede hænderne. Mille vendte hurtigt hovedet væk, selvom der ikke var noget at se.
Jeg grinede af Milles udtryk. Mig og Tom stod stadig op.

AM’s POV :

Min næse killede, og jeg kunne mærke der var et nys på vej.
"JEG SKAL NYSE !" udbrød jeg.
"tak for oplysningen!" smilede Mille kækt, og jeg nøs
"don't speak danish?" sagde Danny anklagende
"Hvorfor ikke? Altså jeg synes det er 10 gange bedre at snakke dansk? Tomater i leverpostej og nisser med..." sagde Mille utroligt hurtigt. Danny så forskrækket på hende. Hun blev ved med at sidde og sige de mærkeligste ting på dansk.
"No Danny is right! it's rude!" sagde Emilie, og lignede en skrap mor.
"Jeg går i protest!" sagde Mille og lagde armene over kors.
"Du bist... Øhh.... Kinda stupid!" sagde Danny og grinede.
"das ist deutch!" sagde jeg med mit bedste tysk.
"Ooooh.... German gramma...." sagde Mille og "drømte sig tilbage, til de gode gamle dage" som hun selv sagde.
"ich bin, du bist, er/sie/es ist... wir sind ihr seid sie/Sie sind!" sagde jeg , og gik ind i mit nerdie erd humør.
"Nerdie Erd!" udbrød Mille toneløst, osm jeg havde regnet med hun ville.
"I can still recall, german gramma, i still know it alllllll....." sang Mille højt.
"God, how did I become friends with dorks like you two?" Grinede Emilie og jeg rakte tunge "I hated german!" Sagde hun, "That's just because you sucked at it!" grinede mille "Hey i did not suck i got 10?"
"Yeah... Well..... You suck anyways !!!!" grinede hun og trak benene op under sig.
"You like languages?" spurgte Tom som sad på armlænet.
"Oh fucking yeah...." sagde Mille og smilede.
"It's great!"
"Yearh, I hated math and all fysiks, what's up with that shit!?" Sagde Emilie med et smil. "I love languages.. except from german!" Grinede hun.
"I loved german ! And english! And danish! I hated chemestri and math... I liked fysiks... Espacially the really dorky things!!" sagde Mille og vippede fra side til side.
"Haha you're a nerd!" Grinede Dougie og pegede fingre af mille. Jeg grinede. "Hey you're as much a nerd yourself!" Forsvarede mille sig og slog mig.
"Well... Yeah?" grinede jeg og smilede.

____________________________________________________________________________________________

Sådanne ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 EmptyTors Apr 30, 2009 4:42 pm

Hvad er det galt med Emilie?! Surprised

AHAHAH!! nøj jeg grinede da jeg læste Altså jeg synes det er 10 gange bedre at snakke dansk? Tomater i leverpostej og nisser med..."

Genialt!! Simpelthen! Bifald til whoever der skrev det Razz

MEREMEREMERE!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 EmptyTors Apr 30, 2009 4:54 pm

Annesteg skrev:
Hvad er det galt med Emilie?! Surprised

AHAHAH!! nøj jeg grinede da jeg læste Altså jeg synes det er 10 gange bedre at snakke dansk? Tomater i leverpostej og nisser med..."

Genialt!! Simpelthen! Bifald til whoever der skrev det Razz

MEREMEREMERE!! Very Happy
Jeg bukker XD
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 EmptyTors Apr 30, 2009 6:52 pm

hah hvor er det godt (:
Dejligt med lidt humor
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 EmptyFre Maj 01, 2009 4:33 pm

Haha, super godt cheers og elsker jeres humor lol!
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 EmptyTors Maj 14, 2009 8:49 pm

Lang tid siden, så vi skal ha' noget mere Very Happy

_________________________________________________________________________________________________

Mille’s POV :

"Fuck her roder..." sagde jeg og gabte. Der lå stadigvæk slik- og chipsposer fra aftenen før.
"Hvad?" sagde Emilie og satte sig op. Hun gned sig i øjnene.
"Skal vi ikke hælde vand på hende?" sagde jeg og så på AM.
"Nej lad hende nu sove..." sagde EMilie og begyndte at rydde lidt op.
"Jamen er det ikke idag hun skal ud med Jeremy?" spurgte jeg og stod nok mest i vejen.
"Det er jo først kl. 2?"
"ja, men klokken er 12? " sagde jeg og smilede.
"Damn!" Grinede Emilie og tog glasset på bordet og hældte det ud i hovedet på AM så hun satte sig op med at skrig. Emilie skyndte sig at stikke glasset i hånden på mig og se uskyldig ud. AM hostede stadig. "Tak, for lort venner" Sagde hun gnavent. "Det var altså Mille" Sagde Emilie og så uskyldig ud. "Det var det da ikkke!" Forsvarede ejg mig selv. Emilie grinede ondskabsfuldt.
"Men du skal altså ud med jeremy om 2 timer" Sagde Emilie så, og AM hoppede op med paNik i ansigtet
"Hold dog op! Du er da super lækker som du er?" sagde jeg og pegede på hendes uglede hår. Hun kløede sig i hovedbunden og glippede træt med øjnene.
"Hvorfor blev drengene også så lang tid igår?" Spurgte hun anklagende og kiggede på Emilie. "Hvad?"
"Ja dig og Tom kunne jo ligesom ikke finde ud af at sige farvel?"
"Det passer da ikke?" Sagde hun, men smilede og gav os ret.
"Nå Rie! Bassemand... Raise from hell and make an angel!" sagde jeg og tog om AM's håndled og trak hende ind på hendes værelse. Emilie løb efter os.
"Ved du hvor han tager dig hen?" Spurgte hun og kiggede nysgerrigt ned i Ams kuffert
"nope..." sagde hun og gabte.
"Sikkert et eller andet dyrt sted.. Med kaviar til breakfeast..." sagde jeg med min 'fornemme' stemme.
"I would very much loooooove that" Sagde Am tilbage mend fisefornem stemme. ”men jeg får det faktisk dårlig af kaviar… føj for den lede! Lo hun.
"Men det er jo svært at vide hvad du skal tage på så?!" Sagde Emilie og rodede stadig rundt i hendes tøj, er det her overhovedet rent?"
"Det ved jeg ikke?" sagde hun og grinede.
"Uh! Du skal have kjole på!!!" sagde jeg og klappede i hænderne.
"MIG! Kjole!? Undskyld men kender vi hinanden?" sagde hun og satte sig i sin seng.
"Jamen du er fræk i kjole!" sagde jeg og grinede.
"Har en!" sagde Emilie og løb ind på sit værelse. Hun kom tilbage med en kort lilla kjole. AM tog den på.
"UHHH!!! Han bliver ligeså ivrig som en bule i en mandebuks!!"
"Jep jep, det der det noget der tænder" Sagde Emilie.
"Ja jeg taler af erfaring" Sagde hun sarkastisk og Mille grinede perverst.
"Fint så tager jeg den her på.... Men skal sgu lige i bad først... Stinker af.... Grøn gris.." sagde AM og trak kjolen over hovedet igen.
"Ja, det kan jeg godt lugte.." sagde jeg og viftede mig for næsen.
Mig og Emilie satte os over i sofaen og begyndte at se Lost, den nyr serie Emilie var blevet besat af. Da AM kom ud en halv time senere så hun Fantastisk ud!
"Damn girl!!" sagde Emilie og grinede.
"Hold da kæft! Kan du se sådan ud?" sagde jeg og smilede til hende.
"Ja det kan jeg rent faktus!" sagde AM stædigt og satte hænderne i siden.
"Kom og se lorte serie med os.." sagde jeg og viftede hende hen i sofaen.
"HEY!" sagde Emilie og så virkelig fornærmet ud.
"Hvad, de dør jo alligevel alle sammen!?"
"Hallo, de er lige styrtet ned med et fly, hvad regner du med!?" Sagde hun og viste hvor meget hun egentlig gik op i det. Ligesom hun havde gjort med O.C.. Og gossip girl.. Berverly hils, og venner..
"Ihh du er simplethen så dum..." sukkede jeg. Hun kastede en pude i hovedet på mig, som jeg rent automatisk tog under armen og satte mig godt til rette.
"Så længe du ikke ser paradise hotel.."
"Hah" HAr jeg aldrig gjort! Har heller ikke været hjemme i over 2 år, men har heller aldrig haft kanalen!" Grinede hun.
"Er du så klar til din date?" Spurgte hun for at skifte emne så vi ikke blev ved med at fornærme hendes film smag.
"Ja det tror jeg da?" sagde AM og fugtede læberne.
"Dit hår er pænt.." sagde jeg og rørte beundrende ved en af de mørke lokker.
Hun smilede overdrevet, og Emilie grinede, "Jep you look b-e-autiful!" Råbte hun og jeg kiggede forskrækket på hende. "What?" Spurgte hun forvirret.
Det bankede på døren og AM hoppede op. "Det ham" Sagde hun med et nervøst smil. "Surprise?" Sagde Emilie og AM sendte hende dræber øjne. "Hi Jeremy" Sagde hun da hun åbnede døren
"Wauw..." lød det udefra. Jeg rullede med øjnene. Emilie fniste så højt AM så på os.
"Ehm.. Vi ses i aften.." sagde hun nervøst. Jeremy stak hovedet ind.
"Hi girls.." Jeg løftede hånden. Der var bare et eller andet jeg ikke kunne lide ved ham!
"Hi!" sagde Emilie og smilede.
"Hej hej!" sagde AM og sendte et stort smil før døren lukkede.
"HAn ser da søØØØd ud" Sagde Emilie med et grin, Jeg trak på skuldrende.
"Han er da....... Rig.." det var ligesom det eneste jeg kunne komme på.
"Aj Mille!" sagde Emilie forarget.
"Hvad, det er han da?"
"Og? Det er Tom da også?.. Ikke at der er noget der endnu.. Men ham har du da ikke noget imod?" Jeg tænkte mig lidt om, det var selvfølgelig rigtigt nok.
"Jamen.. Han er ikke rig på samme måde!!!! Jeremy er rig fordi han er klog! Tom er rig fordi han har talent!!" jeg kunne godt høre det her begyndte at køre ud i noget jeg ikke helt kunne redde.
Emilie sukkede, "Det da det samme? Hans talent er bare i hjernen?, desuden er Tom altså også klog!" SAgde hun og jeg kunne ikke lade være med at smile af hende, hun kendte ham jo ikke endnu. "Årh hold da kæft" Sagde hun fornærmet men kunne ikke lade være med at smile selv
"Jamen... Arh jeg kan bare ikke lide ham!!!" sagde jeg frustreret.
Hun grinede lidt, "Bare hold det for dig selv når AM er her, okay?" Jeg får spat af jer hvis i skal skædes conctance!"
"I know... Lad os snakke om noget andet!" sagde jeg og trak mine ben op under mig og vendte mig imod Emilie.
"Okay, Hvad skal vi snakke om?" Grinede hun. Og i det øjeblik vibrerede hendes mobil og hun fik et dumt smil på læben da hun læste beskeden, "Ja hvad med vi snakker om det?" Grinede jeg
"Aj." sagde hun genert.
"Come on! Fortæl mig om de platte elskovs erklæringer fra den kærer Thomas!"
"Hallo, vil du tage det roligt, jeg har kendt ham i hvad.. En uge!?" Grinede hun.

AM's pov:

"Where are we going?" Spurgte jeg da vi sad i hans bil... By the way ovre lækre frække bil! Jeg ville ikke have noget imod han pillede lidt ved mig på bagsædet i aften!
"just a litlle place i know!" smilede han lumsk.
Han stoppede bilen og holdte foran et stort flot hotel.
"A little place!?" sagde jeg fobavset og han smilede.
"The resturant is cosy? Come on.." sagde han og gik ud af bilen. Han tog forsigtigt mig i hånden da vi stod udenfor indgangen.
Aldrig i mit liv havde jeg været et sted så... fint. Tænkte jeg mens vi gik ind gennem de store glasdøre. "Godevening. Mr. Steam" Sagde en mand høffeligt. "Come here a lot?"Spurgte jeg. "Yep, only the best" Sagde han og jeg grinede. "You bring girls here often?"
han overhørte min replik, og hjalp mig af med jakken, og afleverede den til en anden mand.
Vi kom ind i et stort rum med store vinduer og udsigt over havnen.
"Wauw.." kunne jeg ikke lade være med at sige.
"Sit!" sagde han og trak stolen ud.
En tjener kom over og gav os menu kortene. og bukkede med et: "sir!"
Jeremy tjekkede kortet krittisk igennem. og sagde dæmbet til tjeneren hvad vi skulle have.
Tjeneren tog hurtigt kortet ud af mine hænde rigen inden jeg havde nået og se havd der var.
"What did you order?" spurgte jeg og nulrede serivettten.
"Something very delicious" Sagde han med et nuttet smil.
"Not like.. Snails or brain or something like really discisting that's just... Fancy" Dat sidste sagde jeg med en falsk snobbet accent, og han smilede til mig, "I think you're gonna like it"
Tjerneren kom med et overdækket fad og jeg så skeptisk på det.
"What is it !?" sagde jeg irriteret og prøvede at løfte låget, men han satte hånden på.
"Close your eyes!"
En blød hånd tog fat om min hage.
"Mouth.." sagde han stille. Jeg åbnede lydigt munden.
Og tænkte, 'jeremy hvis du stikker et eller andet klamt i munden på mig nu, så får du ikke noget action i aften!'
Noget varmt ramte min tunge
Jeg rystede forskrækket.
"Relax.." sagde han og førte det længere ind i min mund. Jeg lukkede sammen om skeen.
"Mmmmmm..." sagde jeg og smilede. Mine øjne var stadigt lukkede.
"You like it?" Spurgte han forsigtigt.
"Actually I do" Grinede jeg og åbnede øjnene igen og stirrede lige ind i hans grønne øjne.
"What is it?" spurgte jeg og tørrede mig forsigtigt om munden.
"Sheepbrain.."
"WHAT!?" han grinede højt.
"Ohh i got you...."
"You're so evil" Hvinede jeg men kunne ikke lade være at grine og det kunne han heller ikke, han havde den sjoveste latter, dyb og klukkende, alla julemanden møder en stiv mand.
"But what is it??" grinede jeg.
"Foie gras..." sagde han og tog noget selv.
"You're supossed to eat bread to it..." Jeg smilede.
"It tastes great... What is it exactly??"
"Goose liver paté.." sagde han og smurte et stykke flútes til mig.
"Uhh ! Gåseleverpostej!" udbrød jeg.
"What did you just say?" Grinede han selv med munden fuld af foir gras. "Gåseleverpostej" sagde jeg igen endnu hurtigere, og hans stive julemands latter kom frem igen. "Gaselevpostek" udtalte ham det som, og jeg grinede af ham
"What did you say?" grinede jeg.
"I don't know? You tell me?"
"You just said 'Anne is the most beautiful person I've ever met" Sagde jeg med et flirtende smil og lænede mig lidt ind over bordet. "I did?" Sagde han undrende. og jeg nikkede.


Sådan Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 EmptyTors Maj 14, 2009 9:09 pm

Ahahahah, elskede slutningen Razz
Kan lige forstille mig ham side det til en pige, årh det ville være grinern Razz

Super, piger!!
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 EmptyTors Maj 14, 2009 9:46 pm

Åhh hvor godt (:
Er vild med den heh
Glæder mig til mere.
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 EmptyTors Maj 14, 2009 11:38 pm

Hvor godt, er virkelig begyndt at elske den her Razz
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 EmptyLør Maj 23, 2009 11:47 pm

Emilie's POV:

"Her!" sagde jeg og rakte Mille en ske.
"Taak..." sagde hun og satte sig godt tilbage i sofaen.
"Hvad tror du de laver???" spurgte jeg hende og så på uret. De tog af sted kl 3. Og nu var klokken altså 7!
"Boller..." Jeg grinede.
"Det har du sgu nok ret i!" sagde jeg og tog en skefuld is.
"Lige midt på bordet i hans dyre resturant!" Sagde jeg mens jeg stirrede på skærmen hvor lost kørte.
"Hey, hvorfor har du lov at sige det når jeg ikke har!?" Sagde Mille med et smil. Jeg grinede af hende og trak på skuldrende.
"fordi jeg har lov til alt. sådan er det bare!" smilede jeg.
"Fnat!" sagde Mille som nu havde udviklet ordet Fnaaa til Fnat!
"Aj hvad laver de!!!" sagde jeg irriteret. Jeg blev meget let utålmodig.
"BOLLER SAGDE JEG JO!!!" sagde Mille så højt hun kunne da hendes mund var fyldt med is.
"så let er AM sgu da ikke?" sagde jeg, og skruede lidt ned for fjernsynet
"Nej, det ved jeg da godt... Men stadigvæk.... Ellers er han totalt 'romantiker' og så lægger de bare på hans kølerhjelm og ser på stjerner.." Jeg grinede.
"Du ser for mange film Milski..."
Hun kiggede på mig med blikket 'du sku nødig snakke din freak!' som kun hun kunne lave det. "Okay okay, måske knalder de? Meen I can't blame her, er der ikke nogle af the lovely british lads you wanna fuck?" Spurgte jeg Mille
Hun fik et mærkeligt ansigts udtryk.
"Øhm... Aj sådan noget skal du ikke spørge om!!!!" sagde hun og blev helt genert.
"WHAT! Du plejer altid at fortælle mig sådan noget!!!!! Come on!" hun rystede på hovedet.
"UH !!! Det er Jeremy!! Det er det jo! Men du tør ikke sige det fordi du ved AM bliver ked af det! Men ved du hvad? Jeg tror hun er frisk på en trekant..." Hun fik et helt forkert
ansigtsudtryk.
"WHAT !?"
"Hvad?" Spurgte jeg som om det var helt normalt.
"Jeg kan IKKE lide jeremy på NOGENSOM helst måde!" Sagde hun fast, lidt for fast og jeg gav hende 'som om' blikket. "Jeg mener det, det er ikke ham!" Sagde hun men opdagede hun havde sagt for meget og sendte mig et dumt grin. "UUuh, jeg vidste det.. Hvem er det så?"
"Aj for helvede... Få mig til at holde kæft!!" Grinede hun og gned sig i ansigtet.
"Neij! Kom nu...."
"Jamen der er to, men jeg ved ikke hvem af dem jeg skal røvpule... AJ hvor kom det fra?" sagde hun og grinede, men jeg vidste hun bare prøvede at slippe væk fra den her samtale.
"miiiiilllleeeeeee, fortæl miiiiig deeeet nuuuuu!" Sagde jeg med min mest psykolog agtige stemme" Hun grinede svagt, kun hvis du går ud med Tom igen i morgen?"
"Hvorfor blackmailer du mig altid!" grinede jeg.
"Men okay det skal jeg nok! Fortæl så!" Hun så ned i jorden.
"De to j'er..." Jeg så uforstående på hende.
"J'er??" Hun sukkede opgivende.
"Judd og Jones..." hviskede hun stille og blev helt rød i facet.
"HAHAHA" Skreg jeg og mille kiggede forsrækket på mig, "Det da for frækt" Grinede jeg. og hun skubbede til mig, "Gu' er det ej, de har sku sikkert glemt mit navn!"
Jeg satte mig ned igen "Hvorfor siger du det?"
"fordi jeg bare er en røv som sidder og glor...." sagde hun og så opgivende på fjernsynet.
"Nej du er da ej!!!!" sagde jeg og satte mig tættere på hende.
"Jamen... Arj de vil altså ikke være sammen med sådan en.... Bjergged som mig!"
Hallo mille hold nu op!" Sagde jeg, jeg hadede når folk klagede over sig selv, gjorde det også selv tit,
"Jeg mener det altså.. prøv at se" Sagde hun og tog fat i en delle på maven og jeg ku ikke lade være med at grine "Er der ikke noget at holde i, er der ikke noget at bolle i!" Svarede jeg og hun flækkede ag frin
"AJ! Emilie!! Jeg får billeder!!!!!" sagde hun og holdte sig for øjnene, som hun selv ikke forstod hvorfor hun gjorde da det jo aldrig hjalp.
"Måske er der lidt for meget at holde i..." Hun kørte hånden over maven og lavede "gravidmave".
"Jeg behøver ikke at bolle, jeg kan selv du!!!" grinede hun, men fik hurtigt et eftertænksomt udtryk.
"Okay, det lød forkert?"
"JEp, men du får jo alt til at lyde forkert lille skat" grinede jeg. Hehe "Og du er ikke tyk!" Hun sendte mig 'lyv ikke blikket' og jeg kunne ikke lade være med at grine. "Hey I det mindste har du patter" grinede jeg.
Hun smilede og tog stolt fat i BH'en så det hele hoppede.
"Det er kun for min egen fornøjelse... AJ STOP MIG!!" grinede hun og faldte ned på en pude.
Jeg var allerede flad ag grin og som Mille og AM sagde så lød jeg som en hamster med vejrtræksningsproblemer når jeg grinede.
"Årh Mille, jeg synes vores samtale har taget en forkert drejning?" Grinede jeg. "Jep, det sker jo? hvad med at du.. ringede til tom?"
"Ihhhh, du er da også irriterende!" grinede jeg.
"det sker jo.." sagde hun og trak på skuldrende.
"Hmmm... Jeg' sulten...." sagde hun og gik ud i køkknet.
Jeg tog min mobil op af lommen, virkede det ikke bare lidt lamt at ringe allerede? Argh, stop, jeg tænker alt for meget. Jeg fanst hurtigt hans navn og ringede op.
"Du, du, du, du, du, du gør mig liderlig, skal vi to lig' i ske?" kom Mille syngende ind i stuen. Jeg så undrende på hende.
"Var du ikke sulten?" Hun nikkede.
"Men der er ikke noget.." svarede hun og trak på skuldrende.
"Jeg har lige købt ind!!!" sagde jeg chokeret.
"Jamen der er ikke noget chokolade! - Siger den tykke bjergged.." sagde hun og satte sig hen i sofaen.'
"Haha sjoovt mille" Sagde jeg men i det samme tog tom telefonen. "Hello svarede han.
"Oh hi.. It's Emilie" Sagde jeg. "ÅÅÅÅÅÅHHH du gør mig SÅÅÅ våd i trussen" sang mille videre for fuld hals. "Gider du lige?" Sagde jeg og var utrolig glad for tom ikke fattede dansk. Han grinede bare.
"What is she doing?" spurgte han.
"Just singing..." Mille fandt hurtigt ud af at jeg var glad for han ikke kune dansk og begyndte at synge så nærmest hele london kunne høre det.
"IIIIII WANNA FUCK A DOG IN THE ASS! I WANNA FUCK A DOG IN THE ASS! I WANNA FUCK A DOG!"
"MILLE!" Råbte jeg og hun stoppede et øjeblik men bare for at grine, Jeg jejste mig op og gav hende et dummeslag og skyndte mig så ud på gangen inden hun tog gengæld- "Err, that girl's got talent"
"Yeah, she's a goodie.." grinede jeg.
"But anyways Tom... I was wondering ehm... What are you doing tomorrow??"
"Hmmm.. Let's see.. you?" Sagde han.
Jeg grinede. "Eeer, okay?" Først der opfangede han hvad han havde sagt. "NO, not like that!?" I meant I would be spending time with you, if that was what you were asking me.."
Jeg kunne ikke lade være med at grine.
"Yes I would love if you would like to SEE me!" grinede jeg.
"You're not letting that go very easy are you?" jeg smilede.
"Nooo..."
i det samme gik døren op, og en Am kom glad trampende ind og smed jakken i sofaen.
Mille fes direkte hen i sofaen og så længselsfuldt på hende.
"han er bare FANTASTISK!" nærmest råbte hun.
"I'm sorry, i have to go now.. see you Tom!" sagde jeg hurtigt ned i røret
"ooh. me to, doug is eeerh. let's just say you don't wanna know.....see you Em" svarede glad, og jeg sprang over i sofaen til de andre to.

Mille's POV

"Hvad lavede i?" spurgte jeg og fniste som en lille pige.
"bollede?" spurgte Emilie, og klappede sin telefon sammen.
"Ja også det..." svarede Am. Jeg så på hende med store øjne. Hun smilede.
"Du troed på det!" grinede hun.
"Nej!" sagde jeg bestemt. Af en eller anden grund troede jeg altid på hende.
det må være hendes mørke øjne.. eller også var det mig det var for godtroende for hendes øjne var egentlig pænt skumle. men dog utrolig smukke.
"Aj kom nu hvad lavede i !?"
"først så kom han jo og hentede mig i en feeed bil... så tog vi hen til det lille sted han kendte... han er SÅ romantisk" plaprede hun løs.... hun plejer altid og hade når det hele bliver over romantisk.. en lille rød alarm ringede inde i mit hovede, men jeg sagde ikke noget
"Og så dengang vi var færdige med at æde det her gåseleverpostej, så trak han stolen ud for mig.."
"Uhhh..." sagde Emilie og grinede.
"Og så gik vi ud i hans bil, hvor han havde hånden på mit lår når han ikke brugte gearstangen..." Jeg kunne ikke lade være med at grine.
"NEJ! Ikke den gearstang!!"
"Jeg troede han havde en chaufør?" spurgte jeg skeptisk.
"Nej, han kører selv.. Men så før jeg gik ud..." det sidste hørte jeg ikke. Af en eller anden grund gad jeg virkelig ikke høre om det. Jeg kunne ikke finde ud af om jeg var jaloux eller om jeg bare ikke kunne snuppe ham.
"ej virkelig?!" skræppede Emilie op, mens jeg følte mig lidt lige som i Max, fik øje på en revne i væggen og sad nu og filosoferede hvorfor den var der. Var Emilie blevet sur? Umulie som vi plejede at kalde hende. Det kunne godt ligne det var en hånd der stod bag det? Væggen var lidt trykket ind uden om den tynde sprække. Eller også var det fordi der var komemt en stor flok elefanter ind, som hun legede med...
Ja ingen vidste det? Bortset fra Emilie.
"Aj hvor er han bare sød!" sukkede Emilie som kun Emilie kunne sukke.
"ahaaa" nikkede AM.
"hvad fik du aftalt med Tom?" spurgte jeg for at få samtalen drejet over på et andet emne.
"Han vil 'Do me tomorrow.."
"do you?" Am kiggede på mig, og jeg tror vi tænkte det sammen.
"Jeps, det tænkte jeg også!" sagde EMilie og smilede.
"Sagde han helt seriøst det !?" grinede AM. Emilie nikkede.
"Aj jeg skal virkelig tisse!" udbrød jeg og skyndte mig ud på toilettet. Nu kunne de få lov til at snakke alene kunne de! jeg stod lidt og kiggede mig selv i spejlet.
Jeg prøvede at få mine kraveben frem. Man kunne ikke rigtigt se dem.
Jeg tog en dyb indånding og sukkede dybt. Min form for terapi.
Emilie havde smurt noget brød til hendes "aftensmad" da jeg kom ud, og AM var gået ind for at tage nattøj på.
"Emilie..." spurgte jeg stille og gik hen efter endnu et pink lady.
"Mmmm..." mumlede hun og smurte brødet.
"Hvor kommer det der hul i væggen fra?"
"hvilket hul?" spurgte hun og kiggede mærkeligt på mig.
"Det henne i væggen?" jeg pegede over på revnen.
"nååh. det kan jeg ikke lige huske!" sagde hun lidt for hurtigt.
"Du har en revne i væggen og kan ikke huske hvorfor?" lo jeg skeptisk.
"Altså Mille kan det ikke være lige meget med det hul?" hun lød lidt små irriteret. Det er bare et hul?
"Jamen... Jo det kan det da godt..." sagde jeg og tøffede ind efter mine futter.
Emilie tvang os til at se et afsnit af "lost", også gik vi i seng. Jeg lå i min seng og så op i loftet. Hvorfor lukkede hun altid sådan af? Jeg synes ikke det var en Emilie jeg kunne genkende..
Hun plejede at fortælle mig stort set alt? Og fortalte næsten også alt til hende? Men det var som om jeg ikke kendte hende mere? Jeg kunne også mærke på AM at hun havde forandret sig efter Jeremy. De havde ikke været sammen i mere end 2 dage eller hvad det nu hedder og allerede syntes jeg, at hun var forandret. og jeg kunne ikke lide forandringen!
Jeg fandt min ipod frem for at få nogle andre tanker ind.
den lyste koldt ud i rummet.
Jeg kneb øjnene sammen og fandt noget the Kooks. Det fik mig altid i godt humør. Men nu var det bare en irriterende rytme som bankede i mine ører.
jeg endte alligevel med at pille den ud af ørene igen, og lagde mig til at sove.


________________________________________________
Lidt læsestof til de herlige tøser xD
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 EmptyMan Maj 25, 2009 1:22 am

Do I sense problems coming up? Question

Det super godt piger Smile
- Elsker humoren, as usual! xD
Glæder mig til mere Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 EmptyTirs Jun 09, 2009 6:06 pm

AM's POV :

jeg blev vækket af en støvet solstråle skar hen over dynen, Jeg gned mig træt i øjnene og tænkte tilbage på igår. Jeremy var virkelig fantastisk. men på en eller anden måde var der et tomt hul inde i mig. jeg rejste mig op og gik ud i stuen. Der var helt tomt.
Emilie havde heldigvis havregryn i skuffen, og jeg lavede en stor portion havregrød. en ting jeg altid havde spist. Jeg kunne høre en dør gå op og en hæs stemme synge. Så var Mille oppe.
"vil du have en portion grød med?" jeg bøjede mig bagover, og fik øje på en forpjusket og forsovet Mille.
"Øhm... Jo tak..." sagde hun og kløede sig på maven
"suuuuuper!" smilede jeg og nynnede lidt med på Jason Mraz's 'make it mine'
"Tisse, tisse, tisse..." sang Mille og gik ud på toilettet. Hun var faktisk meget tit derude?
"også lidt salt!" mumlede jeg, og dryssede salt ned i den boblende grød.
"Hvorfor laver du det egentlig aldrig i mikroovnen?" spurgte Mille da hun kom ind efter sin grød.
"fordi det bliver sådan lidt tørt for oven og vådt for neden...." smilede jeg, selvom det egentlig mest af alt var fordi jeg godt kunne lide og lave mad far bunden, og generelt bare lave mad.
"Frækt.." sukkede hun og tøffede ind i stuen. Hun tændte fjernsynet og spiste med velbehag grøden.
"Mmmmm..." smilede hun imens hun gumlede. Hun så på skærmen og kom hen på programmet TMI.
"Årh de så fede!" grinede Mille da hun så værterne.
"Hvad skal vi lave idag? Spurgte jeg Mille med munden fuld af grød. Hun trak på skuldrende. "Don't know.. Noooget sjooooovt!" SAgde hun og grinede som et hysterisk spædbarn
"Hvad er noget sjovt så?" grined jeg.
"MCFLY!" sagde Mille og så forbavset på fjernsynet.
Jeg fik grøden galt i halsen af grin "Pas på du ikke savler" Sagde eg til Mille. hun smilede. "Man har vel lov at drømme" Sukkede hun dramatisk og lagde hånden for panden. "Jeg er så aleeeene, der er ingen deeeer vil ha mig!" Sang hun med morgen stemme som æslet fra Shrek
"Hold nu kæft!" sukkede jeg og fløj tilbag ei sofaen.
"Hvaaad?" Spurgte Mille. "Alle vil da have dig, bare ta' det med ro?"
"Skal jeg tage det med ro!?" sagde jeg forbavset.
"Hallo, i to får en fyr på 2 sekunder. Og det er som om jeg skal vente i eviiiiigheder? Det bare ikke fair hold!"
"Aj, folk skal bare lige kende dig først!" sagde jeg, men kunne godt høre det ikke lød helt godt.
"Jamen det er jo snyd! I scorer på udseendet! Jeg scorer på min personlighed? Derfor har jeg ikke engang haft et one-night-stand... JEG VIL HA' EN NEDEREN SPADE SOM KUN TÆNKER PÅ SEX!"
Jeg grinede. "Easy girl Det skal du sku nok få bare vent." Mille kiggede skeptisk på mig
"HA! Bare vent. Ja min søster jeg vil være en tålmodig nonne, jeg vil vente til evigtid! Åhh kom og ta mig!" Det sidste stønnede hun nærmest. Så så hun helt forskrækket ud. "STOP MILLE!" Skreg hun til sig selv.
Jeg grinede.
"Åh Mille din liderlige flodhest..." Hun smilede stort.
"I WANT A BIG, BIG FLODHESTEPIK!" sang hun. Jeg blev nærmest forskrækket over hvor mange perverse sange hun kunne?
"Miiiiilllleeeeeeeee, stop det! Måske vi burde gå lidt ud?"
"Jamen hvad med Umulie?" sagde hun og spredte sine tæer.
"Hvad med hende?" Spurgte jeg
"Skal hun ikke med ??"
"Joda! Så væk hende!" Grinede jeg. "Hun vil sikkert købe noget sexet undertøj til sin date med tom!" Fnisede mille.
"UMULIE!!!" kunne jeg høre inde fra Emilies værelse.
"AV MILLE FOR FANDEN!" Mille hopepde normalt på folk for at få dem til at vågne.
"Muhahaha!" Udbrød mille og jeg grinede. "Hvad nu.. Jeg er vågen jeg er vågen.. Flyyyyt dig nu! Jeg kan ikke trække vejret!" Råbte Emilie overdramatisk
"OH NO!!!! 911, 911!!" skreg Mille og Emilie begyndte at grine.
"IK-KE-HJER-TE-MAS-SA-GE!"
"KUNSTIGT ÅNDEDRÆT!" skreg Mille.
"NOOOO!" man kunne høre Emilie falde ud af sengen.
Lidt efter løb hun forbi mig og låste sig ind på toilettet. Mille kom ud og klappede stolt i hændernde. "Så.." Sagde hun. "Let's get ready then!" Sagde jeg og hoppede op på ryggen af mille.
"NOOO! Hallo, jeg skal lige dulles op først!" grinede Mille og fik mig vippet af på sofaen. Bagefter løb hun ind på sit værelse. Alene i stuen.

Milles pov:

"Du for lækker, lækker,lækker!" Sang Emile da Am kom ud af prøverummet. "Aaaad ikke Nik og jay!" Råbte jeg. "Jamen jeg er ligesom stuck in the past hvad dansk musik angår!?" Sagde hun til sit forsvar
"Du får ikke punani, du får ikke noget punani..." begyndte jeg.
"NEEEEEEEEEEEEEJ!" skreg AM og så vredt på mig.
"Sorry.. AM får punani, hun får rigtig meget punani!"
"Hvad er punani?" Spurgte Emilie undrende og kiggede på de to andre, som et par andre i butikken, men mest fordi Am og mig opførte os som danske freaks.
"Øhm..... Fisse!" råbte jeg utroligt højt og håbede på at der ikke var nogen danskere i nærheden.
"Mille!" sagde Emilie og så forskrækket på mig. Jeg rækkede tunge af hende og gik ind i prøverummet. Jeg kunne høre AM og Emilie udenfor.
"Jamen kan han ikke bare...." spurgte AM. Eller ja hun sagde noget mere, emn det kunne jeg ikke høre.
"Jo det får jeg ham til!" sagde Emilie og tastede løs på tasterne. Jeg tog den sorte kjole på, men fandt hurtigt ud af den var meget nedringet.
Jeg trak forhænget til side og Emilie kkiggede op og lavede store øjne. "What a view!" Grinede hun.
"I know" Grinede jeg og blinkede. "Bare det var mig?" Sukkede Emilie og kiggede ned af sig selv. AM slog hende. "Hvem skriver i til?" Spurgte jeg
"Mr. Thomas.." sagde AM og fandt en kjole som hun bare måtte prøve.
"Hmm... Hvad nu?" spurgte jeg og trak forhænget for igen og tog kjolen af for at prøve det andet.
"Han kommer bare og henter mig her." sagde Emilie og rodede tøj.
"Mille, kan jeg bruge den her?" spurgte hun ig jeg kiggede ud. Hun stod med en grøn kjole foran sig.
"Selvfølgelig! Hvorfor skulle du ikke kunne det?" Hun så ned af
sig selv.
"Tits.."
"Emilie gider du at holde op!" sagde Rie inde fra prøverummet ved siden af.
"Du har da goooode patter" Grinede jeg og hun kiggede undrende på mig. "Yes I'm gay" Sagde jeg så og Am skyndte sig at rulle for. Emilie fandt også en kjole der sad perfekto.
"Øhm. begyndte hun da vi stod i køen, ”jeg tænkte bare.. Jeg vil gerne have lejligheden i aften... Alene. you know. Så måske ku i gå ud.." Sagde Emilie men Am afbrød. "Men vi kender jo ingen!?"
”Jo vi gør da!” sagde jeg og blinkede til Emilie.
”Hvem?” spurgte Rie og så virkelig uforstående ud.
”Doooh!” grinede Emilie.
”Hvem!?” jeg smilede lumsk.
”En flok frække fyre!” hun smilede.
”No way! Vi kender dem jo ikke rigtigt?”
"jamen det kan i jo komme til!" smilede Emilie.
"Jeg vil gerne kende Harry bedre... Altså ikke kende-kende! Bare sådan kende.... Kende..." grinede jeg.
"uuh. ja han er satme sexet!" mumlede AM og vippede med brynene.
"hey, du holder dig til mr. Steam, så jeg kan få min flodheste pik!" jeg satte hænderne i siden.
Am prikkede mig rytmisk i maven med to pegefingre. "vil du ik lige spørge Tom om han ikke kan høre om vi kan hænge ud med hans mates?" nynnede AM, og jeg synes egentlig det lød lidt forkert.
"Jo jo... Neej der kommer han!" grinede hun og vinkede. Jeg skyndte mig ind i prøverummet igen, da jeg nu havde endnu en nedringet kjole på.
"Boobies all over!" fnes jeg og Tom så mærkeligt efter mig.
"it's danish, it doesn't mean the same in danish as in english!" prøvede AM og rede de for Emilie's skyld - uden størrere held.
"Hold dog op!" sagde jeg.
"Han kan vel godt tåle lidt kvindelig blæver!"
Emilie sukkede, og var tydeligvis lidt pinligt berørt over situationen.
"i was thinking of maybe your mates could babysit Mille and AM tonight?" Emilie vendte sig om mod Tom.
"Yes of course! Danny loves kids!" grinede Tom.
"HEY!" sagde AM fornærmet og jeg kunne nærmest føle hendes ansigtsudtryk.
Tom og Emilie havde givet os et lift til 'Mcfly village' og vi havde fået forsikret at det var okay med drengene. Vi stod lidt i Dannys stue og vidste ikke helt hvad vi sku gøre "Så har hun bare sat os på playdate den lort altså!?" Sagde Mille.
Dougie kiggede på hende. "So this is a playdate?"
Jeg så forskrækket på ham.
"Ehm.... Yeah... I guess so?" jeg rødmede vist.
"All right! I'll get my lizard!" grinede Dougie og af en eller anden grund misforstod jeg den og begyndte at grine hysterisk.
og AM slog mig hårdt i siden.
"are you always so violent to each other?" Danny rynkede brynene, og vendte sig halvt rundt i sofaen.
"No it's just AM.." sagde jeg og AM slog mig igen.
"She's got two brothers... I've got two sisters... I'm the nice one!"
"AND the pervy one!" Tilføjede AM
"SSSSSSSSSSSSSH!"
"Your sisters didn't bind your in a hammock, and turned it upside down?" fortsatte AM og lagde armene over kors.
Harry grinede en nuttet latter og rystede på hovedet hvilket fik AM til at gi slip. "What you wanna do?" Spurgte Danny men sin cute' accent
"bad boys, bad boys, what're you gonna do?" begyndte AM at nynne.
"Ehm... Well, we can eat first and then sleep, or sleep first and then eat.." Danny så uforstående på mig.
"Playdate? We're children? Oh forget it, I've got no sense of humor.."
Men harry grinede og jeg kunne mærke jeg smilede dumt.
"but what are we gonna eat?" hviskede AM dramatisk. og det gik op for mig, at vi stadig stod midt ude på gulvet.
"you?!" smilede dougie.
Jeg grinede men kunne ikke få øjnene af Harry. Am lagde mærke til det.
"Flodhestepik.." sang hun og jeg slog hende hysterisk.
Nu kiggede de alle 3 underligt på os "I thought you weren't violent?" Sagde Danny skeptisk.
"Well... Sometimes I am..."
"you really are like to 7 year old kinds!" bemærkede Harry.
"I take that as a compliment" Sagde jeg og smilede stort.
"Mille vil haa flodheste piiik" Sang Am lavt.
Vi satte os ned i sofaen. "Movie?" Spurgte Danny
"YEAH!"
"what about dinner?" spurgte AM, og foldede benene op under sig.
"Order take out?" ForeslogHarry
"are you hungry`?" dougie sad og klappede rytmer på lårene.
"She's always hungry" Sagde jeg og fløj i det samme op af sofaen så hun ikke kunne slå mig, hvilket resulterede i jeg faldt over Harrys ben
"i'm just happier when i eat...!" smilede AM.
"well that's good. i like a girl with a good apetite" lo Dougie.
"And huge breats..." tilføjede Harry. Da han sagde ordet breasts tog jeg mig selv i at stå og se ned i min kavaler gang.
"What are you doing?" spurgte Danny og så mistænktsomt på mig.
"Nothing" Skyndte jeg mig at sige, og trak lidt op i blusen.
"Talking about huge..." Sagde AM. og jeg sendte dræber øjne
"BOOBS!" råbte Dougie og smilede som en lille dreng. Jeg trak automatisk lidt mere op i trøjen.
"Let's order!!" sagde Harry.
"I'm starving!!"

Vi sad og gnaskede thai, eller de andre gjorde havde aldrig ku finde ud af at brude spsie pinde. feeedt jeg kommer til at sulte tænkte jeg mens jeg formåede at få et riskorn i munden. Harry grinede og jeg kiggede op fra min mad
"what do you think Tom and Emilie is doing right now?" AM så tænkende ud.
"DE BOLLER!" råbte jeg.. og drengene kiggede på mig. "Well what I meant is.. they're probably having sex`"
"maybe we should change subject" smilede AM, selvom det var hende der bragte det på banen.
"Why?" Grinede Danny flabet. "I like this subjekt!"
jeg kunne ikke lade være med at tænke tilbage på den gang i folkeskolen hvor AM og Emilie skulle demonstrere hvad man laver hos en gynækolog.
"Dan, we're eating!" sagde Dougie, og man kunne høre han gjorde nar af Tom.
"well sex is actually healthy!" smilede AM, og jeg måtte give hende ret.
"Oh, then I'm healthy like hell!" udbrød Dougie og jeg fik nudler galt i halsen.
"that's nice to know!" sagde AM. og Dougie smilede fjoget.
"Are you ok?" spurgte Danny og lagde hånden på ryggen af mig. Jeg sad stadig og hostede som en sindsyg.
"I.... Th... Think.... S.. SO!" sagde jeg og viftede med hænderne.
"So girls you like the city?" Spurgte Harry glad
"yeaah, you got some hot guys over here!" lo AM og blinkede med det ene øje, mens hun prøvede og vippe med det ene øjnbryn - ikke er godt resultat!
Nu var det Dougies tur til at kvæles i nudlerne af grin. "Ha-ha.. you look weird!" hostede han mens han fik tårer i øjnene af at hoste
"ditto" mumlede AM og åd videre.
Harry rystede på hovedet.
"Anyone particular?" spurgte han og slubrede nudlerne. Jeg kunne ikke lade være med at fnise over sur/sød sovsen i hans skæg.
"Well kind of..." begyndte AM.
"I need something to drink!" udbrød jeg og gik ud i køkkenet.
Da jeg stod for mig selv i køkkenet ku jeg ikke lade være med at grine som en retarderet. "What's so funny?" Spurgte Harry og jeg stoppede øjeblikkeligt med at grine. "The sauce in your beard?" Svarede jeg.
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 EmptyTirs Jun 09, 2009 9:47 pm

Åhh hvor jeg dog elsker den her (:
Elsker, Elsker, Elsker humoren hah
det er næsten som om man føler men selv er der Very Happy

Love on this fic. <3
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 EmptyMan Jun 22, 2009 9:54 pm

Emilie’s POV :

"No way!!!"
"Way!" grinede han.
"You actually mooned your teacher?" Jeg så forbløffet på ham.
"It was an accident?"
"That's no excuse!?" Sagde jeg og grinede hysterisk. Og han kunne ikke lade være med at smile, hvilket fik mig til at holde kæft, jeg vidste godt jeg havde et klamt grin, ingen grundt til at skræmme ham væk allerede
"this taste WONDERFUL!" smilede jeg, for nu at lede samtalen over på noget andet.
Han grinede lidt igen, hvilket blottede hans smilehul.
"What?" Spurgte jeg med et smil
"You have a cute laugh!"
Jeg rødmede.
"Noo.... I sound like a chipmunk on crack that gets humped by a goat!" det sidste skulle jeg måske ikke lige ha' sagt. Men nu var det hans tur til at grine hysterisk!
"OH MY GOD!!!"
"mmm" smilede jeg, og lukkede læberne sammen om gaflen.
"You think the others are having fun?" Spurgte jeg
"ahaaa" smilede Tom.
"They're proberbly eating thai... Harry's got a major thing for thai right now!" grinede Tom og tog en mundfuld af sit vin.
"Oh no..." sukkede jeg.
"What?"
"Mille is going to have such a stomachache!" grined jeg for ikke at lyde som en overbekymret mor.
Men tom smilede som om han forstod. "They're quite... weird?" Grinede han og hentydede til AM og Mille og jeg Nikkede med et grin
"Well, wierd is good! You have'nt met them when they're tired!"
"No that's true.." Smilede han og tog fat i min hånd.
"your mates doesn't seem normal either?" forsvarede jeg dem.
"True" grinede han, "But that would also be boring?"
"kind of... " grinede jeg og prøvede at fjerne fokus fra hans hånd som nu bevægede sig.
Den landede på mit lår og jeg ku ikke lade være med at smile.
Selvom jeg lige havde mødt ham følte jeg bare jeg kendte ham?
Hans hånd bevægede sig langsomt og det kildede helt vildt!! Han så rundt i rummet som om der ikke skete noget som helst under bordet.
Jeg fniste lidt og han kiggede på mig med et fjoget smil.
"Wanna get out of here?" Spurgte jeg.
"Hmmm... Hell yeah!" grinede han og slap mit lår og tog min hånd i stedet og trak mig med ud af resturanten.
Vi gik gennem de små gader og parker og småsnakkede lidt, og pludselig blev jeg bange for at han forventede noget når jeg inviredere ham hjem?
"Emilie?" Spurgte han og hev mig ud af mine tanker.
"Mmm what?" Spurgte jeg og rystede på hovedet og han grinede. "What are you thinknig?"
"Peas.." slyngede jeg ud. Han så underligt på mig.
"Peas?"
"Yearh peas.."
"You're not thinking about peas?" Svarede han så.
"Well how do you know that?" Forsvarede jeg mig
"Oh I'm sorry, do peas worry you?" grinede han. Jeg smilede.
"You look worried..." sagde han og stoppede. Han kørte sin hånd over min kind Og det gav mig kuldegysninger hele vejen ned af ryggen.
"I'm not worried.. I'm just... Stupid?" Grinede jeg.
Han smilede.
"Sure?" Jeg nikkede. Han kyssede mig langsomt.
Jeg smilede indvendig og kyssede ham tilbage.
Efter lidt tid træk han sig væk og kiggede på mig med sine bruneøjne på en måde det var meget lang tid siden nogen havde kigget på mig før, og jeg følte mig som en dum teenage pige igen.
"Come on.." hviskede han og trak mig videre. Jeg minede mig selv om en marionet dukkke og Tom var dukkeføreren.
Vi gik videre, stadig småsnakkende og grinende. Vi stoppede uden for min opgang. Tom kyssede mig igen og kiggede på mig. "Is this goodnight?" Spurgte han med et sødt smil.
"Only if you say it?" grinede jeg og klemte mig ind imod ham. Han tog armene om mig.
"Well what if I don't want to say it?"
"Then don't?" grinede jeg. jeg kunne lugte hans parfume.
"Oh... Clever Tom!"
"Hey" Sagde han med et smil og puffede til mig.
"Come... We'll watch a movie??" sagde jeg og smilede.
"Hmmm.... Only if it's not Titanic... I cry over that one.."
Jeg grinede. "Aww.. Well not sometihng sad. I cry like a baby to everything" Sagde jeg og smillede og han grinede af mig.
"Hey that's not funny Mr. Mooner!"
"HEY!" grinede han
Jeg smilede stort "Kinda wished you hadn't told me now huh?" Spurgte jeg som jeg låste ham ind i lejligheden.
"Well, doh!" grinede han og så sig rundt.
"Wow! What a nice pair of panties on the radiator.." grinede han.
"Ehm... Yeah don't you think..." sagde jeg og kløede mig i nakken.
"Clean?" spurgte han.
"I hope so!"
"They're Mille.. Or Am's.. Kinda gave up the whole cleaning up after those two plan" Smilede jeg og han tog fat rundt om mig. "Aww. your poor thing. But kinda know what you mean" Grinede han
"What? You live alone?"
"Yeah but once i lived with the guys... My room was the nicest.. AND I had a balcony.."
"Ha-ha.. That's a score" grinede jeg og blinkede.
"I know." Smilede han. Han lænede sig frem og kyssede mig igen.
"MMmm.... Movie!" sagde jeg hurtigt og trak mig væk.
Jeg undgik at kigge direkte på ham, men ud af øjenkrogen kunne jeg se han smilede uforståeligt.
"I know!" Sagde jeg og vendte mig om mod ham. "We could watch lost!"
"Are you kidding me!" grinede han og satte sig i sofaen.
"Nooo! Come on Tom!! PLLLEEEEAAAASSSE!" grinede jeg og satte mig bedende ned på knæ.
"Okay then!!" grinede han og smilede stort. Jeg satte glad lost på og satte mig hen i den anden ende af sofaen.
Langsomt rykkede han tættere og tættere på mig, jeg ved ikke hvorfor jeg opførte mig så åndsbolle agtigt!?
han lagde langsom en arm 'helt tilfældigt' omkring mig
Mine skuldre trak sig op om ørene på mig. Han tog fat i begge min skuldre og begyndte at massere dem. Jeg følte mig virkelig utilpas! Han begyndte at kysse mig i nakken.
Det kildede og jeg kunne ikke lade være med at grine.
"Tom, stoop it" Grinede jeg. Og han grinede bare og fortsatte. "Toooom!" Hvinede jeg og vred mig løs af hans hænder. Hvorfor helvede opførte jeg mig som et pattebarn!?
"What?" grinede han.
"It tickles!!!" hvinede jeg.
"Well I'm sorry." Smilede han. "But maybe it was on purpose?" Han smilede lumskt og jeg nåede ikke at opfatte noget før han begyndte at kilde mig helt vildt.
"TOOOM!!!!" skreg jeg og grinede.
"Oh I'm sorry! I'm stuck!! OH NO!!! MY MOUTH!!" han skubbede min trøje op begyndte at "prutte" på min mave.
Jeg hvinede, jeg var nok den mest kildne person i verdne. "Tooo-m noooooo!" Skreg jeg mens jeg sparkede ud til alle sider.
"NEVEEEER!" grinede han og satte sig på mine ben så jeg ikke sparkede.
"TOOOM! I mean it!" Skreg jeg af grin. Og spjættede med benene i forsøg på at få dem fri. Hvilket resulteredei at han faldt ned fra mig/sofaen og landte på gulvet.
"OHHHH!! REVENGE!!" sagde han og jeg rejste mig og løb skrigende rundt i lejligheden.
På en måde var det sjovt, og på en måde ikke? Jeg ved ikke hvorfor, men jeg følte mig... hjælpeløs?
"Tooom. Please.. Can't we just watch.. lost!"
Han trængte mig op i et hjørne.
"Only if you Kiss me first!" Jeg lukkede øjnene. Jeg følte mig på en måde truet.
Og jeg vidste ikke hvorfor? Han havde ikke været andet end sød ved mig. Det var bare.. Jeg var bare anderledes.
Jeg gav ham et tantekys og skyndte mig så forbi
"What was that?" grinede han.
"Tom.. PLease just come here and watch lost with me?"
Sagde jeg mere eller mindre insisterende.
Han kiggede underligt på mig. "Hey, are you okay?" Spurgte han.
Jeg skulle til at Nikke og sige jeg havde det fint, men jeg kom til at kigge ind i hans afventende brune øjne som fik mig til at ryste på hovedet.
"Ehm..." han satte sig hen ved siden af mig. Hans brune øjne så dybt i mine øjne. De var bekymrede. Han lagde hånden på mit lår.
"Are you okay?"
Jeg rystede på hovedet igen. "Noo.. I.. ermm.. I don't know" Svarede jeg og det gav ikke rigtig nogen mening og det vidste jeg godt.
"What?" smilede han svagt. Hans øjne var stadig bekymrede.
"Tell me if there's something wrong okay?" Jeg nikkede.
"It's... nothing really" Sagde jeg og smilede stille og vidste ikke rigtig hvad jeg skulle sige?
"Well then, lets watch lost.." grinede han og lagde armen om mig.
Jeg puttede mig ind til ham nu, trygt? I guess at jeg nu vidste han ikke forventede noget gjorde mig mere rolig. Jeg vidste ikke hvorfor? Ikke fordi jeg var en slut, men det plejede nu ikke at være et problem?


Soo Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 EmptyMan Jun 22, 2009 10:08 pm

Hmm.. et lidt bekymrende chapter.
Hvad forgår der med Emilie?! Suspect
- Noget fortid med en skræmmende fyr?

Men som sædvanlig underholdende! Very Happy
Can't wait for more Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: True love way - Af Emilie, AM og Mille.   True love way - Af Emilie, AM og Mille. - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
True love way - Af Emilie, AM og Mille.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Mille's fic
» A dream come true :)
» A Dream Job Coming True (Fic by Sally and Anita)
» Time to forget. (Af Sidsel og Emilie)
» LOVE <3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: