Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Få det ud..

Go down 
+23
Mathilde
Mill
NannaBoelt
mathilderosejones.
jonesy
McFreak
Carolaade
DeeDeelicious
Mette (:
CGehrt
Ditte
mcflys
MeusDeus
Ann-Jones
Stargirl
Line
McFlyLover<3
Sara(:
Sidsel
BetteMøffe
Mille
Sally-Judd
Annesteg
27 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 32 ... 37  Næste
ForfatterBesked
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Få det ud.. - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 28 EmptyOns Dec 23, 2009 5:06 pm

McFlyLover<3 skrev:
DeeDeelicious skrev:
Har fucking aldrig været så ked af det.. Tror ikke engang julen kan glæde mig :'/

Hvad er der sket? Sad

Har fået karakteren fra vores eksamen.. Det er den laveste karakter jeg NOGENSINDE har fået.. - Og så lige i en eksamen.
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Få det ud.. - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 28 EmptyOns Dec 23, 2009 5:58 pm

Carolaade skrev:
Mille skrev:
jeg skal til julefrokost i aften med min klasse! :-D
Fuck det bliver godt mand!!!!!!
9.y FTW !

lad hver med at drikke for meget snaps.
det ender bare skidt, og man har det en smule dårligt dagen efter!!
tongue
Haha, jeg drak kun et bette glas men det smagte eddermanme af pis xD Bland det op med Mokaï så smager det godt! :-D
Men drak 3 genstande og der skete bare ikke en skid! Og jeg havde virkelig brug for at være fuld, så jeg drak min første shot.. Det hjalp eddermanme!
jeg elsker at være fuld <3

(Velkommen til den kommende alkoholiker..... )
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Få det ud.. - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 28 EmptyOns Dec 23, 2009 10:21 pm

DeeDeelicious skrev:
McFlyLover<3 skrev:
DeeDeelicious skrev:
Har fucking aldrig været så ked af det.. Tror ikke engang julen kan glæde mig :'/

Hvad er der sket? Sad

Har fået karakteren fra vores eksamen.. Det er den laveste karakter jeg NOGENSINDE har fået.. - Og så lige i en eksamen.

Ej hvor nederen :O
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Få det ud.. - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 28 EmptyTors Dec 24, 2009 12:38 am

Mille skrev:
Carolaade skrev:
Mille skrev:
jeg skal til julefrokost i aften med min klasse! :-D
Fuck det bliver godt mand!!!!!!
9.y FTW !

lad hver med at drikke for meget snaps.
det ender bare skidt, og man har det en smule dårligt dagen efter!!
tongue
Haha, jeg drak kun et bette glas men det smagte eddermanme af pis xD Bland det op med Mokaï så smager det godt! :-D
Men drak 3 genstande og der skete bare ikke en skid! Og jeg havde virkelig brug for at være fuld, så jeg drak min første shot.. Det hjalp eddermanme!
jeg elsker at være fuld <3

(Velkommen til den kommende alkoholiker..... )

godt nok. for meget snaps er ikke godt!
snaps er faktisk overhovedet ikke godt! ad ad.
har bare formået de sidste par gange jeg har drukket og siddet med en flok drenge
der blev ved med at hælde op og synge snapse sange.. også kan man næsten ikke sige nej.
Very Happy
jeg kan også lide at være fuld
dagen efter plejer bare ikke at være skide sjov.
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Få det ud.. - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 28 EmptyTors Dec 24, 2009 2:11 am

GLÆDELIG JUL ALLE SAMMEN santa cheers
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Få det ud.. - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 28 EmptyTors Dec 24, 2009 2:18 am

Carolaade skrev:


godt nok. for meget snaps er ikke godt!
snaps er faktisk overhovedet ikke godt! ad ad.
har bare formået de sidste par gange jeg har drukket og siddet med en flok drenge
der blev ved med at hælde op og synge snapse sange.. også kan man næsten ikke sige nej.
Very Happy
jeg kan også lide at være fuld
dagen efter plejer bare ikke at være skide sjov.



Helt korrekt! Snaps er noget af det værste.. Fik 3 snaps til min sidste julefrokost og var ved at brække mig!! virkelig slemt! virker dog hvis man skal være fuld! haha
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Få det ud.. - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 28 EmptyTors Dec 24, 2009 3:14 am

Line skrev:
Carolaade skrev:


godt nok. for meget snaps er ikke godt!
snaps er faktisk overhovedet ikke godt! ad ad.
har bare formået de sidste par gange jeg har drukket og siddet med en flok drenge
der blev ved med at hælde op og synge snapse sange.. også kan man næsten ikke sige nej.
Very Happy
jeg kan også lide at være fuld
dagen efter plejer bare ikke at være skide sjov.



Helt korrekt! Snaps er noget af det værste.. Fik 3 snaps til min sidste julefrokost og var ved at brække mig!! virkelig slemt! virker dog hvis man skal være fuld! haha
Rigtig godt hvis man skal være fuld!!! :-D

Det var også min vens idé at jeg skulle ha' et glad d; Og så når de andre drenge går med og synger haps haps haps, så kan man virkelig ikke sige nej!
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Få det ud.. - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 28 EmptyTors Dec 24, 2009 2:57 pm

Glædelig Jul allesammen! santa rendeer
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Få det ud.. - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 28 EmptyFre Dec 25, 2009 8:21 pm

Carolaade skrev:
Glædelig Jul allesammen! santa rendeer

Lidt sent.. Men i lige måde! Very Happy Havde i alle så en god jul?
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Få det ud.. - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 28 EmptyLør Dec 26, 2009 7:19 pm

Fik 6 tørklæder den her jul, tør ikke ønske mig det igen næste år! Smile Selvom man aldrig kan få for mange tørklæder Razz
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Få det ud.. - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 28 EmptySøn Dec 27, 2009 1:14 pm

havde en rigtig god jul, med dejlige gaver Smile
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Få det ud.. - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 28 EmptyLør Jan 02, 2010 3:06 pm

Vil bare lige sige godt nytår til jer alle herinde, og jeg håber i alle havde en sjov aften og kom godt ind i 2010?
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Få det ud.. - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 28 EmptySøn Jan 03, 2010 12:40 am

Ann-Jones skrev:
Vil bare lige sige godt nytår til jer alle herinde, og jeg håber i alle havde en sjov aften og kom godt ind i 2010?

I lige måde.. Very Happy

Mit nytår var ok, Kunne have været bedre, men det var meget hyggeligt.. Hvad med din aften, Anita? (:
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Få det ud.. - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 28 EmptySøn Jan 03, 2010 5:24 am

Line skrev:
Ann-Jones skrev:
Vil bare lige sige godt nytår til jer alle herinde, og jeg håber i alle havde en sjov aften og kom godt ind i 2010?

I lige måde.. Very Happy

Mit nytår var ok, Kunne have været bedre, men det var meget hyggeligt.. Hvad med din aften, Anita? (:

Det var meget sjovt... havde lidt ondt af mine naboer da nogle af mine gæster spillede singstar til kl 4 om natten... og behøver jeg sige mere end at aldrig har jeg set så mange ende med tonedøv? Haha...

Min lejlighed lugter stadig af krudt... tror vi havde 200 af de der propper man skyder af med konfetti i, 3 bordbomber og en masse stjernekastere, og det hele sku jo fyres af ikk?

Men normalt plejer jeg at være rimelig skuffet efter nytårs aften fordi jeg ligger for mange forventninger i det, men sådan var det ikk helt den her gang. vi var ikk så mange... 8 da vi var flest, men flere behøver man jo heller ikk at være samlet for at ha det sjovt...!
Tilbage til toppen Go down
Mathilde
Surfer Babe
Surfer Babe



Antal indlæg : 152
Age : 29
Location : Ballerup, Sjælland
Registration date : 31/12/09

Få det ud.. - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 28 EmptySøn Jan 03, 2010 9:48 pm

Sidste ferie dag idag Mad. Glæder mig self. til at se mine dejlige venner og veninder igen i morgen men..... ku godt holde ferie i mange uger endnu Wink
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Få det ud.. - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 28 EmptyMan Jan 04, 2010 4:30 pm

Skal sidde og lave fysikrapport hele dagen, fordi jeg nægtede at lave noget som helst i min ferie!.... Dårlig plan... Evil or Very Mad
Tilbage til toppen Go down
Mathilde
Surfer Babe
Surfer Babe



Antal indlæg : 152
Age : 29
Location : Ballerup, Sjælland
Registration date : 31/12/09

Få det ud.. - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 28 EmptyOns Jan 06, 2010 9:30 pm

Min engelsk lærer har lig skrevet til hele klassen at han tag 4 måneder til USA.... Vi får en ny-ansat vikar lig indtil midten af maj hvor han kommer tilbage og laver repetition og tag med os til eksemen- heldigvis... Neutral han er den lærer der har lært mig mest engelsk- især fucking engelsk gramma.................. så er lidt nederen over det.. Exclamation

DER ER KOMMET MEGET SNE WIIIIIEE Razz + Mine terminsprøver gik godt... to 7 taller og tre 10 taller Very Happy
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Få det ud.. - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 28 EmptyTors Jan 21, 2010 12:46 am

Skal alene op til min faster i Norge i vinterferien!!! cheers Glæder mig helt vildt allerede, bliver perfekt afslapning efter terminsprøverne Very Happy
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Få det ud.. - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 28 EmptyTors Jan 21, 2010 7:11 pm

Sidste dag på mfg i morgen :'/
- Elsker virkelig det gymnasium, kan slet ikke vente til efter sommerferien Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Få det ud.. - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 28 EmptyFre Jan 22, 2010 8:33 pm

DeeDeelicious skrev:
Sidste dag på mfg i morgen :'/
- Elsker virkelig det gymnasium, kan slet ikke vente til efter sommerferien Very Happy
Very Happy
oh yes. MFG er godt.
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Få det ud.. - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 28 EmptyLør Jan 23, 2010 9:59 pm

Carolaade skrev:
DeeDeelicious skrev:
Sidste dag på mfg i morgen :'/
- Elsker virkelig det gymnasium, kan slet ikke vente til efter sommerferien Very Happy
Very Happy
oh yes. MFG er godt.

Dét tror jeg på Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Få det ud.. - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 28 EmptyOns Jan 27, 2010 3:23 pm

er bare gået ind i en mindre emo-periode Sad er bare træt og ked af det heæe tiden.. og oveni det er der tysk fremlæggelse, hvor jeg synes min lærer har alt for høje forventninger til mig!! og så er der projekt og terminsprøver.. og oveni det er jeg så også gået hen og blevet virkelig forelsket i en som jeg slet ikke kender, og som jeg overhovedet ikke har en chance ved.. Jeg har virkelig bare brug for en pause...
Jeg vil bare gerne have en dag hvor folk bare forstod mig, og accepterede mig fuldt ud... Har bare brug for en der ved hvordan det er at være mig :'(
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Få det ud.. - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 28 EmptyOns Jan 27, 2010 5:44 pm

Mille skrev:
er bare gået ind i en mindre emo-periode Sad er bare træt og ked af det heæe tiden.. og oveni det er der tysk fremlæggelse, hvor jeg synes min lærer har alt for høje forventninger til mig!! og så er der projekt og terminsprøver.. og oveni det er jeg så også gået hen og blevet virkelig forelsket i en som jeg slet ikke kender, og som jeg overhovedet ikke har en chance ved.. Jeg har virkelig bare brug for en pause...
Jeg vil bare gerne have en dag hvor folk bare forstod mig, og accepterede mig fuldt ud... Har bare brug for en der ved hvordan det er at være mig :'(

ikke for at tage lyset fra dig, for det er det værste i verden!
- men i know how you feel ;S
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Få det ud.. - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 28 EmptyOns Jan 27, 2010 6:44 pm

DeeDeelicious skrev:
Mille skrev:
er bare gået ind i en mindre emo-periode Sad er bare træt og ked af det heæe tiden.. og oveni det er der tysk fremlæggelse, hvor jeg synes min lærer har alt for høje forventninger til mig!! og så er der projekt og terminsprøver.. og oveni det er jeg så også gået hen og blevet virkelig forelsket i en som jeg slet ikke kender, og som jeg overhovedet ikke har en chance ved.. Jeg har virkelig bare brug for en pause...
Jeg vil bare gerne have en dag hvor folk bare forstod mig, og accepterede mig fuldt ud... Har bare brug for en der ved hvordan det er at være mig :'(

ikke for at tage lyset fra dig, for det er det værste i verden!
- men i know how you feel ;S
er bare glad for at der er en der har haft det på samme måde så jeg ikke er helt emo og alene d;
- Men årgh...
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Få det ud.. - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 28 EmptyMan Feb 01, 2010 10:05 pm

skal til fastelavns fest den 12.
men har ingen ide om hvad jeg skal klæde mig ud som s:
nogen der har en god ide?
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Sponsoreret inhold





Få det ud.. - Page 28 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 28 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Få det ud..
Tilbage til toppen 
Side 28 af 37Gå til side : Forrige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 32 ... 37  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Off topic-
Gå til: