Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Reply!

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
NinnaMaleneJones!
Admin
Admin
NinnaMaleneJones!


Antal indlæg : 131
Age : 34
Location : aalborg
Registration date : 27/12/07

Reply! Empty
IndlægEmne: Reply!   Reply! EmptyFre Jan 18, 2008 6:32 pm

Hej alle!


Vær søde at benytte funktionen 'reply with quote' begrænset. Ved at blive ved med at trykke på den knap, resulterer det i nogle meget, meget lange indlæg med det samme indhold, som allerede er læst i de foregående posts.

Fx:

Line91 skrev:
Carooh____ skrev:
Ann-Jones skrev:
Carooh____ skrev:
Ann-Jones skrev:
Carooh____ skrev:
Ann-Jones skrev:
Carooh____ skrev:
Ann-Jones skrev:
Carooh____ skrev:
Ann-Jones skrev:
Carooh____ skrev:
Ann-Jones skrev:
Carooh____ skrev:
det er ærgeligt. de fortjener at blive nomineret.
og de burde måske have lidt flere forskellige bands nominerede.
det er de samme , der går igen og igen. ;s
men tror der er noget musik snobberi i England.


Det tror jeg helt klart også...! Ku ikk forestille mig at de ka komme udenom McFly ellers...

Mill det er heller ikk fordi vi synes McFly er bedre fordi de har haft så mange koncerter i løbet af et år, men de er virkelig gode live og får alle med, jeg har personligt ikk set noget lignende.! De ka virkelig få publikum med...
men jeg synes bare det virker underligt når McFly har så stor success som de har på listerne, at der ikk er en eneste norminering..!


det virker bare som om, i england, at kunne lide McFly er en dårlig ting.
og det er både fra almindelige mennesker og musik 'eksperter'.


Ja og det er vildt synd for drengene.... de fortjener virkelig at stryge helt til tops med alt, og fortjener alt den respekt de får og vil få, og jeg forstår ikk at musikere ikk prøver at bakke op om dem... jeg ka virkelig blive sur når folk dømmer andre uden rigtigt at kende dem... for det er det de gør...


jaah. lige præcis. jeg syntes virkelig mange bands og sådan noget har sagt grimme ting om dem.
og helt ærligt, de er lige så gode, måske bedre, end nogen af de indie eller emo bands der har været så meget hype omkring ;s


Det der er med McFly er at de er helt anderledes end de andre bands... alle andre bands ligner meget hinanden på en eller anden måde, eller prøver at efterligne nogen andre... fx. Fall Out Boy, Panic! At the disco og de bands prøver at efterligne MCR, og bands som Simple Plan, som forsøger at efterligne Blink182 seriøst prøv at være nyskabende som McFly i stedet..!
Men jeg er så træt af at høre på de andre når de ikk er en skid bedre selv.


ja. lige præcis. det har du helt ret i!!


Det er det jeg sys der er så fedt med McFly at de har så mange forskellige genre i deres musik....


ja. det er skønt.
men bare de ikke begynder på et eller andet emo/screamo heavy metal noget xD haha.
hvor ville de blive til grin.


Ja de ska holde sig til den stil de kørte på MITO tror jeg for det er deres varemærke, happy popsongs most of the time.... med rock lyd...


tja. jeg ville ikke have noget imod det blev en smule mere rocket.


Heller ikk mig, men de ska bare passe på med at lave stilen for meget om... både for deres fans skyld og for deres egen, de kan risikere at få mange kommentarer hvis det bliver for stor en 'genreskift'


ja. det er selvfølgeligt rigtigt. men det tror jeg nu heller ikke de gør.


Jeg tror nu heller ikke de laver det ret meget mere rocket end hvad deres mest rock agtige sange er. Jeg tror de suplere hinanden, f.eks med Dougie der er lidt til det rockede, og tom der er lidt mere til det søde.
Jeg synes det er fint som de har det nu, noget little Johanna, og noget please please/cover af umbrella.. så får man lidt af det hele, hvor de stadig holder sig inde i deres stil.


ja. hvis det bliver sådan noget blandet med det de har prøvet før + lidt nyt, så bliver det helt sikkert godt. (:
_________________


Quote kun den person i svarer - for læsevenlighedens skyld. Smile


// Moderator
Tilbage til toppen Go down
http://www.mcflydk.tk
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Reply! Empty
IndlægEmne: Sv: Reply!   Reply! EmptyFre Jan 18, 2008 11:49 pm

enig. man skal rulle mega meget for at komme helt ned i bunden nogengange xD
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
 
Reply!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: McFly Danmark Forummet :: Nyheder og updates!-
Gå til: