Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Efterlyser pige med blå taske XD

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Thea
McFlyer
McFlyer
Thea


Antal indlæg : 59
Age : 28
Location : Fyn
Registration date : 10/07/09

Efterlyser pige med blå taske XD Empty
IndlægEmne: Efterlyser pige med blå taske XD   Efterlyser pige med blå taske XD EmptyOns Maj 19, 2010 7:59 pm

(Det er godt nok et stykke tid siden)
Men da jeg var på vej til arbejde i Svendborg, opdagede jeg at foran mig gik der en pige med en blå taske.
Og da jeg så kom tættere på, så jeg at der stod Mcfly flere steder på tasken. Jeg havde bare lyst
til at løbe hen til hende og råbe at jeg også var Mcfly fan.
Jeg syntes bare at det var helt vildt da jeg ikke kender nogen der er sådan rigtig Mcfly fan og troede næsten at jeg var den eneste her på sydfyn.
Og såå ville jeg også lige høre og der er nogle af jer der ejer denne blå taske Very Happy Very Happy

- Thea (;'
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Efterlyser pige med blå taske XD Empty
IndlægEmne: Sv: Efterlyser pige med blå taske XD   Efterlyser pige med blå taske XD EmptyTirs Jun 01, 2010 12:44 pm

Øv at det ikke er en herinde! hah :b men det er super Nice når man ved der flere derude! ;D
Tilbage til toppen Go down
Thea
McFlyer
McFlyer
Thea


Antal indlæg : 59
Age : 28
Location : Fyn
Registration date : 10/07/09

Efterlyser pige med blå taske XD Empty
IndlægEmne: Sv: Efterlyser pige med blå taske XD   Efterlyser pige med blå taske XD EmptyTirs Jun 01, 2010 2:19 pm

Line skrev:
Øv at det ikke er en herinde! hah :b men det er super Nice når man ved der flere derude! ;D

Jaa, havde håbet lidt Wink
Nemlig, (:'
Tilbage til toppen Go down
Sara
Moderator
Moderator
Sara


Antal indlæg : 3
Age : 29
Location : Ollerup (Svendborg SydFyn)
Registration date : 29/07/10

Efterlyser pige med blå taske XD Empty
IndlægEmne: Sv: Efterlyser pige med blå taske XD   Efterlyser pige med blå taske XD EmptyTors Jul 29, 2010 9:58 pm

Altså jeg har en lyseblå/grå skuldertaske der er tegnet pænt meget på. Der er autografer osv. Og der står selvfølgelig McFLY på den. xD
Men jeg ved ikke hvornår det helt præcist har været, for jeg er først flyttet Til Svendborg(ollerup) den 1. juli. Dog har jeg brugt maaaange weekender og ferier hernede. (:
Tilbage til toppen Go down
Thea
McFlyer
McFlyer
Thea


Antal indlæg : 59
Age : 28
Location : Fyn
Registration date : 10/07/09

Efterlyser pige med blå taske XD Empty
IndlægEmne: Sv: Efterlyser pige med blå taske XD   Efterlyser pige med blå taske XD EmptySøn Aug 01, 2010 10:34 am

Sara skrev:
Altså jeg har en lyseblå/grå skuldertaske der er tegnet pænt meget på. Der er autografer osv. Og der står selvfølgelig McFLY på den. xD
Men jeg ved ikke hvornår det helt præcist har været, for jeg er først flyttet Til Svendborg(ollerup) den 1. juli. Dog har jeg brugt maaaange weekender og ferier hernede. (:

Tror ikke at det har været dig så.. Sad For det er ret lang tid siden.
Men såå er jeg ihvertfald ikke den eneste Mcfly fan på sydfyn. (;'
- Skal nok holde øje med din taske. XD Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Efterlyser pige med blå taske XD Empty
IndlægEmne: Sv: Efterlyser pige med blå taske XD   Efterlyser pige med blå taske XD Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Efterlyser pige med blå taske XD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Au Pair pige:

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Off topic-
Gå til: