Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Above the noise

Go down 
+3
Line
xRindal
Thea
7 deltagere
ForfatterBesked
Thea
McFlyer
McFlyer
Thea


Antal indlæg : 59
Age : 28
Location : Fyn
Registration date : 10/07/09

Above the noise Empty
IndlægEmne: Above the noise   Above the noise EmptySøn Sep 12, 2010 4:39 pm

Ved ikke om i allerede ved det men
Mcflys nye album kommer til at hedde 'Above the noise'
Tilbage til toppen Go down
xRindal
McFlyer
McFlyer
xRindal


Antal indlæg : 56
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 06/06/09

Above the noise Empty
IndlægEmne: Sv: Above the noise   Above the noise EmptyTors Sep 16, 2010 11:48 am

Nej det gjorde jeg ikke... men mega nice ;D
-Nogen der ved hvornår man kan købe det? :i
Tilbage til toppen Go down
Thea
McFlyer
McFlyer
Thea


Antal indlæg : 59
Age : 28
Location : Fyn
Registration date : 10/07/09

Above the noise Empty
IndlægEmne: Sv: Above the noise   Above the noise EmptyFre Sep 17, 2010 6:11 pm

xRindal skrev:
Nej det gjorde jeg ikke... men mega nice ;D
-Nogen der ved hvornår man kan købe det? :i

Tror nok at det er i november?
Men er ikke sikker. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
xRindal
McFlyer
McFlyer
xRindal


Antal indlæg : 56
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 06/06/09

Above the noise Empty
IndlægEmne: Sv: Above the noise   Above the noise EmptyLør Sep 18, 2010 2:11 am

Thea skrev:
xRindal skrev:
Nej det gjorde jeg ikke... men mega nice ;D
-Nogen der ved hvornår man kan købe det? :i

Tror nok at det er i november?
Men er ikke sikker. Very Happy


Okay takker Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Thea
McFlyer
McFlyer
Thea


Antal indlæg : 59
Age : 28
Location : Fyn
Registration date : 10/07/09

Above the noise Empty
IndlægEmne: Sv: Above the noise   Above the noise EmptyOns Okt 20, 2010 10:14 am

Tilbage til toppen Go down
xRindal
McFlyer
McFlyer
xRindal


Antal indlæg : 56
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 06/06/09

Above the noise Empty
IndlægEmne: Sv: Above the noise   Above the noise EmptyFre Okt 22, 2010 5:43 pm

Jeg kunne ikke så godt lide Party girl, men de her sange er mega nice... glæder mig seriøst til deres nye abum!!!Very Happy:D:D
- Jeg var i stereo studio her for ikke så langtid siden. og spørger om hvornår de for McFLy's cd, og hende damen sagde at der overhovedet ikke stod noget om at der skulle komme en cd med McFLy?
syntes det var lidt mærkeligt, så er der nogen der ved noget om det? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Above the noise Empty
IndlægEmne: Sv: Above the noise   Above the noise EmptyFre Okt 22, 2010 11:48 pm

xRindal skrev:
Jeg kunne ikke så godt lide Party girl, men de her sange er mega nice... glæder mig seriøst til deres nye abum!!!Very Happy:D:D
- Jeg var i stereo studio her for ikke så langtid siden. og spørger om hvornår de for McFLy's cd, og hende damen sagde at der overhovedet ikke stod noget om at der skulle komme en cd med McFLy?
syntes det var lidt mærkeligt, så er der nogen der ved noget om det? Very Happy

Har det ikke noget at gøre med at de i realiteten ikke har en pladeselskab i DK og derfor udkommer cd'erne her ikke? Tror der skal være nogle aftaler på plads med dansk publicer før det kan lade sig gøre (: men er ikke sikker.
Tilbage til toppen Go down
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.


Antal indlæg : 692
Age : 34
Location : Aarhus
Registration date : 07/10/08

Above the noise Empty
IndlægEmne: Sv: Above the noise   Above the noise EmptySøn Okt 24, 2010 12:14 am

Line skrev:
xRindal skrev:
Jeg kunne ikke så godt lide Party girl, men de her sange er mega nice... glæder mig seriøst til deres nye abum!!!Very Happy:D:D
- Jeg var i stereo studio her for ikke så langtid siden. og spørger om hvornår de for McFLy's cd, og hende damen sagde at der overhovedet ikke stod noget om at der skulle komme en cd med McFLy?
syntes det var lidt mærkeligt, så er der nogen der ved noget om det? Very Happy

Har det ikke noget at gøre med at de i realiteten ikke har en pladeselskab i DK og derfor udkommer cd'erne her ikke? Tror der skal være nogle aftaler på plads med dansk publicer før det kan lade sig gøre (: men er ikke sikker.

Jeg har set deres cd'er i danske musik butikker før, dog ikke radio:active, men allle de andre.
Deres selskab er Universal og de har også afdeling i DK.
De andre album udkom i DK noget tid efter de udkom i UK - måske er det også sådan med det nye..
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Above the noise Empty
IndlægEmne: Sv: Above the noise   Above the noise EmptySøn Okt 24, 2010 3:10 pm

mathilderosejones. skrev:
Line skrev:
xRindal skrev:
Jeg kunne ikke så godt lide Party girl, men de her sange er mega nice... glæder mig seriøst til deres nye abum!!!Very Happy:D:D
- Jeg var i stereo studio her for ikke så langtid siden. og spørger om hvornår de for McFLy's cd, og hende damen sagde at der overhovedet ikke stod noget om at der skulle komme en cd med McFLy?
syntes det var lidt mærkeligt, så er der nogen der ved noget om det? Very Happy

Har det ikke noget at gøre med at de i realiteten ikke har en pladeselskab i DK og derfor udkommer cd'erne her ikke? Tror der skal være nogle aftaler på plads med dansk publicer før det kan lade sig gøre (: men er ikke sikker.

Jeg har set deres cd'er i danske musik butikker før, dog ikke radio:active, men allle de andre.
Deres selskab er Universal og de har også afdeling i DK.
De andre album udkom i DK noget tid efter de udkom i UK - måske er det også sådan med det nye..

Altså det er jo ikke længe siden (1 månede) at boogie skrev vi ikke kunne få deres musikvideo'er ind fordi de ikke havde nogen afdeling i DK (: Og radio:active skal hentes hjem fra UK før at man kan få den I dk. Og selvfølgelig kan man få deres gamle cd'er her, når nu det var deres gamle selskab (: Så det har vel noget at gøre med hvor de vælger at udgive dem? (:
Tilbage til toppen Go down
xRindal
McFlyer
McFlyer
xRindal


Antal indlæg : 56
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 06/06/09

Above the noise Empty
IndlægEmne: Sv: Above the noise   Above the noise EmptySøn Okt 24, 2010 5:57 pm

Line skrev:
mathilderosejones. skrev:
Line skrev:
xRindal skrev:
Jeg kunne ikke så godt lide Party girl, men de her sange er mega nice... glæder mig seriøst til deres nye abum!!!Very Happy:D:D
- Jeg var i stereo studio her for ikke så langtid siden. og spørger om hvornår de for McFLy's cd, og hende damen sagde at der overhovedet ikke stod noget om at der skulle komme en cd med McFLy?
syntes det var lidt mærkeligt, så er der nogen der ved noget om det? Very Happy

Har det ikke noget at gøre med at de i realiteten ikke har en pladeselskab i DK og derfor udkommer cd'erne her ikke? Tror der skal være nogle aftaler på plads med dansk publicer før det kan lade sig gøre (: men er ikke sikker.

Jeg har set deres cd'er i danske musik butikker før, dog ikke radio:active, men allle de andre.
Deres selskab er Universal og de har også afdeling i DK.
De andre album udkom i DK noget tid efter de udkom i UK - måske er det også sådan med det nye..

Altså det er jo ikke længe siden (1 månede) at boogie skrev vi ikke kunne få deres musikvideo'er ind fordi de ikke havde nogen afdeling i DK (: Og radio:active skal hentes hjem fra UK før at man kan få den I dk. Og selvfølgelig kan man få deres gamle cd'er her, når nu det var deres gamle selskab (: Så det har vel noget at gøre med hvor de vælger at udgive dem? (:

Jeg har os set deres andre CD'er i danmark, men hende i forretningen sagde at der hvor hun tjekkede de her ting var fra en engelsk hjemmeside af en art? så derfor blev jeg lidt forvirret. men jeg har ellers købt alle mine CD'er på nettet ved undtagelse af radio:active som jeg har købt i Berlin Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Above the noise Empty
IndlægEmne: Sv: Above the noise   Above the noise EmptyOns Okt 27, 2010 1:34 pm

above the noise er en international udgivelse og vil i hvert fald blive udgivet på itunes dk (: ved ikke med butikker
Tilbage til toppen Go down
MissFletcherlicius
McFlyer
McFlyer
MissFletcherlicius


Antal indlæg : 76
Age : 43
Location : Denmark
Registration date : 28/03/10

Above the noise Empty
IndlægEmne: Sv: Above the noise   Above the noise EmptyTors Okt 28, 2010 12:27 pm

Above The Noice bliver udgivet på mandag inde på Super City for alle der er Pioneer - ellers bliver det udgivet Internationalt d.15 nov.
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Above the noise Empty
IndlægEmne: Sv: Above the noise   Above the noise EmptyOns Nov 03, 2010 4:53 pm

nåå guys! hvad synes I om de nye sange? (:
Tilbage til toppen Go down
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.


Antal indlæg : 692
Age : 34
Location : Aarhus
Registration date : 07/10/08

Above the noise Empty
IndlægEmne: Sv: Above the noise   Above the noise EmptyOns Nov 03, 2010 7:42 pm

de nye sange er rigtig gode - selvom det er meget anderledes end andet musik mcfly har lavet.
er dog lidt skuffet over antallet af sange. 11 er ikke meget, og det ser ikke ud til at der kommer flere sange på CD'en, når den kommer i butikkerne...
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Above the noise Empty
IndlægEmne: Sv: Above the noise   Above the noise EmptyTors Nov 04, 2010 1:06 pm

Efter at have vendt mig til deres nye lyd, synes jeg faktisk de er rigtig fede! Kan specielt godt li' Nowhere left to run, som har lidt ekstra i følge mig Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Above the noise Empty
IndlægEmne: Sv: Above the noise   Above the noise EmptyOns Nov 10, 2010 6:14 pm

Jeg elsker sangene... var ellers lidt skeptisk pga Party Girl, har vendet mig til den sang men var ikk overglad for den, men så kom Shine a light og ændrede det hele.... og jeg blev mere optimistisk med albummet, og jeg ka li alle sangene Very Happy
Tror mine yndlings er I need a woman, that's the truth og this song (sys virkelig den er fræk)
Tilbage til toppen Go down
MissFletcherlicius
McFlyer
McFlyer
MissFletcherlicius


Antal indlæg : 76
Age : 43
Location : Denmark
Registration date : 28/03/10

Above the noise Empty
IndlægEmne: Super Album   Above the noise EmptyMan Nov 22, 2010 1:31 pm

Hold kæft hvor er det bare et fedt album de har fået bikset sammen. "End of The World" er nok min fave sang..
Mega fede sange og glæder mig endnu mere til at høre dem live.... Bring it on Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Above the noise Empty
IndlægEmne: Sv: Above the noise   Above the noise Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Above the noise
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» SPOILERS Above The Noise Tour 2011

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: McFly generelt-
Gå til: