Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hjælp ,

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Hjælp ,  Empty
IndlægEmne: Hjælp ,    Hjælp ,  EmptySøn Jan 23, 2011 10:44 am

Hey , nu ligger landet sådan så jeg skal på studietur til London !! Very Happy YEEAAARRRH , og der tænkte jeg at jeg ville tage til koncert med Mcfly , men problemet at så at jeg ikke rigtig har købt billetter til et show i London før , og har kun været til en Mcfly koncert .. Så er der en der vil hjælpe mig med at finde de bedste pladser , SOM IKKE ER SIDDE PLASSER ??
Er virkelig idiot til computer , og jeg skal til den hvor de spiller i Manchester hvis der er en der har tid til at kigge lidt på det ?

Tak for hjælpen ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
MissFletcherlicius
McFlyer
McFlyer
MissFletcherlicius


Antal indlæg : 76
Age : 43
Location : Denmark
Registration date : 28/03/10

Hjælp ,  Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp ,    Hjælp ,  EmptySøn Jan 23, 2011 12:48 pm

Det er da pænt langt at tage til den i Manchester, hvis du er i London??

Du skal bare gå ind på www.ticketmaster.co.uk der er biletter til alle koncerterne, og man kan selv vælge hvor man vil sidder/stå.


Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Hjælp ,  Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp ,    Hjælp ,  EmptyMan Jan 24, 2011 12:47 am

Jeg vil sige ligesom MissFletcherlicius så er Manchester meget langt fra london. Er det ikke omkring 6 timer med tog hver vej?..

Vil i ha' stå pladser handler det jo som til alle andre koncerter om at komme først i køen så man kan komme op foran. (:
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Hjælp ,  Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp ,    Hjælp ,  EmptyMan Jan 24, 2011 12:58 am

Line skrev:
Jeg vil sige ligesom MissFletcherlicius så er Manchester meget langt fra london. Er det ikke omkring 6 timer med tog hver vej?..

Vil i ha' stå pladser handler det jo som til alle andre koncerter om at komme først i køen så man kan komme op foran. (:

Ja , ved godt der er at stykke vej , men VIL bare se dem .. Og så laver vi bare en lille roadtrip ud af det ! ;D
Men det er fordi jeg var ved at bestille dem , også stod der at det var nummeret siddepladser , så der var jeg ved at gå lidt i panik !
Men kan man komme foran og stå ved alle pladserne ?
Tilbage til toppen Go down
MissFletcherlicius
McFlyer
McFlyer
MissFletcherlicius


Antal indlæg : 76
Age : 43
Location : Denmark
Registration date : 28/03/10

Hjælp ,  Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp ,    Hjælp ,  EmptyMan Jan 24, 2011 12:44 pm

Jeg kan så lige informerer om, at der IKKE er ståpladser til Koncerten i Manchester!

Det er kun koncerterne i Brighton, Bournemouth, Newcastle og London der er ståpladser til - Resten af koncertene skal man sidde ned til.

Nej, du kan ikke komme foran, kun hvis du har en pladsbillet til forreste række, eller hvis du tager til en af de koncerter med ståpladser og du er Pioneer, så kommer du ind først og har chance for, at blive en af dem der står forrest.
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Hjælp ,  Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp ,    Hjælp ,  EmptyMan Jan 24, 2011 9:26 pm

MissFletcherlicius skrev:
Jeg kan så lige informerer om, at der IKKE er ståpladser til Koncerten i Manchester!

Det er kun koncerterne i Brighton, Bournemouth, Newcastle og London der er ståpladser til - Resten af koncertene skal man sidde ned til.

Nej, du kan ikke komme foran, kun hvis du har en pladsbillet til forreste række, eller hvis du tager til en af de koncerter med ståpladser og du er Pioneer, så kommer du ind først og har chance for, at blive en af dem der står forrest.

Mener de det seriøst ?? SIDDEPLADSER TIL EN MCFLY KONCERT !!!!!! Det kan jo ikke lade sig gøre ,

Ej , det er noget lort med det der pioneer de er begyndt på .. Hvad så med os fattige studerende som knap nok har penge til koncerterne .. TRIST !
Men tak for hjælpen ! Very Happy , tror dog jeg bliver nødt til at vælge koncerten i Brighton .
Andre der skal til den koncert `??
Tilbage til toppen Go down
MissFletcherlicius
McFlyer
McFlyer
MissFletcherlicius


Antal indlæg : 76
Age : 43
Location : Denmark
Registration date : 28/03/10

Hjælp ,  Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp ,    Hjælp ,  EmptyMan Jan 24, 2011 10:31 pm

Jeg skal kun til den i London, men tilgengæld bliver det osse den fedeste, eftersom at det er den sidste koncert på touren..hehe

Men Brighton er et mega fedt sted, meget lille, så man kan se godt lige meget hvor man står henne af Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjælp ,  Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp ,    Hjælp ,  Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Hjælp ,
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: McFly generelt-
Gå til: