Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 What a let down......

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
MissFletcherlicius
McFlyer
McFlyer
MissFletcherlicius


Antal indlæg : 76
Age : 43
Location : Denmark
Registration date : 28/03/10

What a let down...... Empty
IndlægEmne: What a let down......   What a let down...... EmptyLør Jan 29, 2011 6:52 pm

Hey all,

Jeg har lige snakket med en jeg kender som var til koncerten i Amsterdam igår - og hun fortalte, at det "meet & greet" Mcfly har lovet alle poineers før alle koncerterne bare slet ikke er noget meet & greet!

Det er sådan noget med at alle pioneers kommer ind, står på gulvet foran scenen, og Mcfly kommer ind og står på scenen også kan man stille dem spørgsmål.

Jeg synes (undskyld mit sprog) fandme ikke det er iorden at kalde det et meet & greet. Et m&g er at man møder sit idol, får autografer og billeder med dem.
Jeg ved jeg har intet at klage over, eftersom jeg har mødt dem så mange gange før, men jeg tænker mere på dem der har brugt så mange penge på at blive pioneer og tror de får lov at møde dem. Sikke en skuffelse, det må jeg nok sige!

Synes bare I skulle vide det, dem der skal afsted på touren og tror de skal møde dem.....
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

What a let down...... Empty
IndlægEmne: Sv: What a let down......   What a let down...... EmptySøn Jan 30, 2011 7:38 pm

MissFletcherlicius skrev:
Hey all,

Jeg har lige snakket med en jeg kender som var til koncerten i Amsterdam igår - og hun fortalte, at det "meet & greet" Mcfly har lovet alle poineers før alle koncerterne bare slet ikke er noget meet & greet!

Det er sådan noget med at alle pioneers kommer ind, står på gulvet foran scenen, og Mcfly kommer ind og står på scenen også kan man stille dem spørgsmål.

Jeg synes (undskyld mit sprog) fandme ikke det er iorden at kalde det et meet & greet. Et m&g er at man møder sit idol, får autografer og billeder med dem.
Jeg ved jeg har intet at klage over, eftersom jeg har mødt dem så mange gange før, men jeg tænker mere på dem der har brugt så mange penge på at blive pioneer og tror de får lov at møde dem. Sikke en skuffelse, det må jeg nok sige!

Synes bare I skulle vide det, dem der skal afsted på touren og tror de skal møde dem.....

Nedern!! Jeg har også hørt at de kun kan "snakke" med de stående, så de siddende (mig!!!) bare er tilskuer.. not nizzle!
Tilbage til toppen Go down
MissFletcherlicius
McFlyer
McFlyer
MissFletcherlicius


Antal indlæg : 76
Age : 43
Location : Denmark
Registration date : 28/03/10

What a let down...... Empty
IndlægEmne: Sv: What a let down......   What a let down...... EmptyTirs Feb 01, 2011 12:48 am

Nej alle poineers kommer ned på gulvet og første bagefter når de er færdig skal man sætte sig på sin plads Smile
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 32
Location : København
Registration date : 02/01/08

What a let down...... Empty
IndlægEmne: Sv: What a let down......   What a let down...... EmptyMan Feb 07, 2011 1:06 am

MissFletcherlicius skrev:
Nej alle poineers kommer ned på gulvet og første bagefter når de er færdig skal man sætte sig på sin plads Smile
Hm?? jeg synes eller mcfly sagde at meet and greet ville være anderledes?
Tilbage til toppen Go down
MissFletcherlicius
McFlyer
McFlyer
MissFletcherlicius


Antal indlæg : 76
Age : 43
Location : Denmark
Registration date : 28/03/10

What a let down...... Empty
IndlægEmne: Sv: What a let down......   What a let down...... EmptyMan Feb 07, 2011 3:51 pm

Sally-Judd skrev:
MissFletcherlicius skrev:
Nej alle poineers kommer ned på gulvet og første bagefter når de er færdig skal man sætte sig på sin plads Smile
Hm?? jeg synes eller mcfly sagde at meet and greet ville være anderledes?


Man har vel lov at håbe det er anderledes på UK tour, men jeg tvivler, for min veninde spurgte deres manager om det og han sagde at hun skulle skrive til nogen andre, så jeg skal nok lige give besked når der er svar........
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 32
Location : København
Registration date : 02/01/08

What a let down...... Empty
IndlægEmne: Sv: What a let down......   What a let down...... EmptyTirs Feb 08, 2011 9:47 pm

de har haft meet and greets i Paris idag og der var en fan der skrev: Real meet&greet in Paris !!
Så tror altså det er som vi forventer det =P
Tilbage til toppen Go down
MissFletcherlicius
McFlyer
McFlyer
MissFletcherlicius


Antal indlæg : 76
Age : 43
Location : Denmark
Registration date : 28/03/10

What a let down...... Empty
IndlægEmne: Sv: What a let down......   What a let down...... EmptyTirs Feb 08, 2011 10:12 pm

Sally-Judd skrev:
de har haft meet and greets i Paris idag og der var en fan der skrev: Real meet&greet in Paris !!
Så tror altså det er som vi forventer det =P
jeg har fået en mail fra mcfly hvorr der står at det kun er Q&A i paris og Brussels så jeg tror desværre ikke på det før alle pioneers skriver at de har fået billede med dem og autografer. Jeg vil gode forwarde mailen hvis du ikke tror på det....
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 32
Location : København
Registration date : 02/01/08

What a let down...... Empty
IndlægEmne: Sv: What a let down......   What a let down...... EmptyOns Feb 09, 2011 11:23 pm

MissFletcherlicius skrev:
Sally-Judd skrev:
de har haft meet and greets i Paris idag og der var en fan der skrev: Real meet&greet in Paris !!
Så tror altså det er som vi forventer det =P
jeg har fået en mail fra mcfly hvorr der står at det kun er Q&A i paris og Brussels så jeg tror desværre ikke på det før alle pioneers skriver at de har fået billede med dem og autografer. Jeg vil gode forwarde mailen hvis du ikke tror på det....
nej jeg tror skam på det.. Øv det var da surt =( Der bare andre der siger noget andet. Nu har jeg læst, at det åbenbart har været ligesom en signing :S? Soo confused. Håber mcfly kan få opklaret dette. Vi må skrive til dem?
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

What a let down...... Empty
IndlægEmne: Sv: What a let down......   What a let down...... EmptyFre Mar 18, 2011 6:12 pm

Ej håber virkelig ikk det bliver ved med at være sårn, folk betaler jo for at få lov til det... Geez!

Anyway jeg har sq heller ikk fået mit certificate... HVOR FANDEN BLIR DET AF... nu er det snart 5 mdr siden jeg meldte mig til...
Tilbage til toppen Go down
MissFletcherlicius
McFlyer
McFlyer
MissFletcherlicius


Antal indlæg : 76
Age : 43
Location : Denmark
Registration date : 28/03/10

What a let down...... Empty
IndlægEmne: Sv: What a let down......   What a let down...... EmptyLør Mar 19, 2011 1:21 pm

De har jo sagt nu, at de laver M&G efter touren. Så tager de ud og møder alle deres Pioneers, og det håber jeg fandme er rigtigt for dem, for ellers tror jeg sgu snart at deres fan (inklusiv mig) ville blive ret træt af dem, når de har LOVET det!!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





What a let down...... Empty
IndlægEmne: Sv: What a let down......   What a let down...... Empty

Tilbage til toppen Go down
 
What a let down......
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: McFly generelt-
Gå til: