..

IndeksIndeks  TilmeldTilmeld  Log ind  

Share

Film eller hvad ??

Go down 
ForfatterBesked
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt

Antal indlæg : 1092
Registration date : 03/05/08

Film eller hvad ?? Empty
IndlægEmne: Film eller hvad ??   Film eller hvad ?? EmptyTirs apr 26, 2011 8:30 pm

Her for 2 dage siden sagde mine forældre til mig at McFly ville være med i en ny dansk film ?? Ville lige høre om der er nogle af jer andre der har lagt mærke til det ??
Synes selv det er lidt underligt , og er lidt kritisk overfor min kilde, da de sagtens kunne have sagt fx White Lies, og så siger mine forældre McFly !!!! - er det ikke dem hun kan lide.

Men jeg ved som sagt ikke om rygterne er sande , men ville lige høre om i vidste noget ,
Det skulle være en ny film som ikke engang er igang med af blive indspillet , og den
skulle være med Anders W Berthelsen , prøvede at google det , men ingen hjælp ! ,
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line

Antal indlæg : 1418
Registration date : 10/01/08

Film eller hvad ?? Empty
IndlægEmne: Re: Film eller hvad ??   Film eller hvad ?? EmptyTirs apr 26, 2011 9:45 pm

Dannys-Princess skrev:
Her for 2 dage siden sagde mine forældre til mig at McFly ville være med i en ny dansk film ?? Ville lige høre om der er nogle af jer andre der har lagt mærke til det ??
Synes selv det er lidt underligt , og er lidt kritisk overfor min kilde, da de sagtens kunne have sagt fx White Lies, og så siger mine forældre McFly !!!! - er det ikke dem hun kan lide.

Men jeg ved som sagt ikke om rygterne er sande , men ville lige høre om i vidste noget ,
Det skulle være en ny film som ikke engang er igang med af blive indspillet , og den
skulle være med Anders W Berthelsen , prøvede at google det , men ingen hjælp ! ,

Jeg har i hvert fald ikke hørt noget om det.. men det kunne da være sejt! (: men jeg tror nu heller ikke lige på det endnu da ( :

|Oakwood 2008 | Wembley 2008 |
Leicester 2009| SOON more!! |

Film eller hvad ?? M_4e285f4b6c5388aba8cb106bbaf25a49
Tilbage til toppen Go down

Film eller hvad ??
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: McFly generelt-
Gå til: