Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Film eller hvad ??

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Film eller hvad ?? Empty
IndlægEmne: Film eller hvad ??   Film eller hvad ?? EmptyTirs Apr 26, 2011 8:30 pm

Her for 2 dage siden sagde mine forældre til mig at McFly ville være med i en ny dansk film ?? Ville lige høre om der er nogle af jer andre der har lagt mærke til det ??
Synes selv det er lidt underligt , og er lidt kritisk overfor min kilde, da de sagtens kunne have sagt fx White Lies, og så siger mine forældre McFly !!!! - er det ikke dem hun kan lide.

Men jeg ved som sagt ikke om rygterne er sande , men ville lige høre om i vidste noget ,
Det skulle være en ny film som ikke engang er igang med af blive indspillet , og den
skulle være med Anders W Berthelsen , prøvede at google det , men ingen hjælp ! ,
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Film eller hvad ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Film eller hvad ??   Film eller hvad ?? EmptyTirs Apr 26, 2011 9:45 pm

Dannys-Princess skrev:
Her for 2 dage siden sagde mine forældre til mig at McFly ville være med i en ny dansk film ?? Ville lige høre om der er nogle af jer andre der har lagt mærke til det ??
Synes selv det er lidt underligt , og er lidt kritisk overfor min kilde, da de sagtens kunne have sagt fx White Lies, og så siger mine forældre McFly !!!! - er det ikke dem hun kan lide.

Men jeg ved som sagt ikke om rygterne er sande , men ville lige høre om i vidste noget ,
Det skulle være en ny film som ikke engang er igang med af blive indspillet , og den
skulle være med Anders W Berthelsen , prøvede at google det , men ingen hjælp ! ,

Jeg har i hvert fald ikke hørt noget om det.. men det kunne da være sejt! (: men jeg tror nu heller ikke lige på det endnu da ( :
Tilbage til toppen Go down
 
Film eller hvad ??
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Eller....??....
» Hvad synes I om.....
» Hvad laver i nu?
» HVAD ??? SKYND JER OG SE DET HER !

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: McFly generelt-
Gå til: