Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Sabbatår

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Sabbatår Empty
IndlægEmne: Sabbatår   Sabbatår EmptyLør Jun 04, 2011 9:58 pm

Hey alle sammen , jeg skal nu til at starte i 3.g, det vil sige gymnaium er snart et afsluttet kapitel , dermed skal jeg SÅ meget have et sabbatår (GERNE 2) .
Men jeg ved ikke hvad jeg skal lave , synes der er så mange gode muligheder .. Så ville høre om der er nogle af jer som har en god idé til hvad man kan lave ? Evt nogle der har haft et super fedt sabbatår , eller bare nogle der drømmer sig langt væk nogen gange ! ;D

Jeg vil helst ud og rejse , så tror lidt jeg har droppet idéen med højskole ,
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Sabbatår Empty
IndlægEmne: Sv: Sabbatår   Sabbatår EmptySøn Jun 05, 2011 5:27 pm

jeg skal også i 3.g efter sommerferien Smile
- og regner stærkt med at jeg skal ud at rejse bagefter og lave frivilligt arbejde samtidig.
adventureheart.dk og adventuredk.dk har forskellige typer rejser til forskellige lande, hvor der er forskellige rejsetyper :-)
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Sabbatår Empty
IndlægEmne: Sv: Sabbatår   Sabbatår EmptyTirs Jun 07, 2011 3:31 pm

Jeg regner med at tage ½ år til New Zealand efter gym. (jeg er færdig i år) Jeg skal arbejde 3 måneder også rejse rundt i landet 3 måneder. man skal jo dog bare have rimelig mange penge til rådighed ved denne type rejse, fordi man i arbejdeperioden ikke kan være sikker på at tjene til andet end til kost og logi, og de 3 måneder med rejse kommer nok op på en 40.000 (= Men jeg er sikker på at det bliver en rejse for livet.
Jeg kunne også rigtig godt tænke mig at tage et halv års tid til afrika, for at arbejde frivilligt på et vilddyrreservat. Men nu må tiden vise hvad det bliver til ( =
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sabbatår Empty
IndlægEmne: Sv: Sabbatår   Sabbatår Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Sabbatår
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Off topic-
Gå til: