Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Halløj i skuret!

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
tinepingvin
Moderator
Moderator
tinepingvin


Antal indlæg : 1
Age : 31
Registration date : 23/11/11

Halløj i skuret! Empty
IndlægEmne: Halløj i skuret!   Halløj i skuret! EmptyOns Nov 23, 2011 10:17 pm

Halli hallo!
Så så man lige mig, fuld fart fremad! Mit navn er Tine, er 18 år og har været superfan af McFly i godt og vel 4-5 år.
Jeg har tidligere været medlem af et andet McFly forum, hvor jeg for det meste lagde nogle af mine egne historier ud, men al skriveriet har stået stille de sidste par år, da der har foregået meget alle steder omkring mig.
Men nu føler jeg mig "fit for fight" igen og tænkte, er der noget bedre end et forum fyldt med McFly? JA! Et dansk forum forum fyldt med McFly.

Jeg elsker musik, vamsede trøjer og te. Tror på at "everything happens for a reason" og er meget flyvsk i min fantasi. Julen er min yndlingstid på året og min mor er det bedste menneske i verden, i hvert fald for mig Very Happy
Jeg tror det var det, indtil videre.

Glæder mig til at læse nogle af jeres historier.
Tilbage til toppen Go down
Mathilde
Surfer Babe
Surfer Babe



Antal indlæg : 152
Age : 29
Location : Ballerup, Sjælland
Registration date : 31/12/09

Halløj i skuret! Empty
IndlægEmne: Sv: Halløj i skuret!   Halløj i skuret! EmptySøn Dec 04, 2011 3:43 am

Halløjsa!! Very Happy
Jeg hedder Mathilde, er 17 år og har været fan af McFly i 5 års tid Wink --> og Julen er også min yndlings tid Razz

Her er ret stille lige for tiden, men jeg håber at du vil syntes dette forum fantastisk alligevel Smile
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Halløj i skuret! Empty
IndlægEmne: Sv: Halløj i skuret!   Halløj i skuret! EmptySøn Dec 04, 2011 4:15 am

der er desværre alt alt aaaalt for stille! de fleste er vidst hoppede videre til grupperne på facebook. (Mcmates osv.)
Men velkommen til! (:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Halløj i skuret! Empty
IndlægEmne: Sv: Halløj i skuret!   Halløj i skuret! Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Halløj i skuret!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Præsenter dig selv!-
Gå til: