Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Unsaid Things... Our Story

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Mathilde
Surfer Babe
Surfer Babe



Antal indlæg : 152
Age : 29
Location : Ballerup, Sjælland
Registration date : 31/12/09

Unsaid Things... Our Story Empty
IndlægEmne: Unsaid Things... Our Story   Unsaid Things... Our Story EmptyFre Okt 12, 2012 7:53 pm

Eeeeeeeeeeeiiiihhhh så er McFly's 1. bog udkommet!!! Very Happy

- Er der nogle der har fået købt bogen??

Jeg rejser selv til london her på mandag, og den skal helt sikkert med hjem! Very Happy glæder mig allerede til, at holde den i hænderene og gå igang med at læse om alle de sjove ting/episode og nye informationer, der er i bogen!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Unsaid Things... Our Story Empty
IndlægEmne: Sv: Unsaid Things... Our Story   Unsaid Things... Our Story EmptyFre Okt 26, 2012 6:14 am

Jeg vil rigtig gerne læse den, men har ikke rigtig nogen måde at få fat i den lige nu desværre Sad
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Unsaid Things... Our Story Empty
IndlægEmne: Sv: Unsaid Things... Our Story   Unsaid Things... Our Story EmptyOns Okt 31, 2012 12:30 am

Jeg har heldigvis fået fingrene i min bog Very Happy
Jeg elsker den, selvom man troede man vidste alt, synes jeg der er mange nye ting, og vinkler som jeg ikke havde tænkt på før. Glæd jer til at i får den læst. Smile
Jeg har kun positive ord at sige om bogen.
Tilbage til toppen Go down
Mathilde
Surfer Babe
Surfer Babe



Antal indlæg : 152
Age : 29
Location : Ballerup, Sjælland
Registration date : 31/12/09

Unsaid Things... Our Story Empty
IndlægEmne: Sv: Unsaid Things... Our Story   Unsaid Things... Our Story EmptyTors Nov 01, 2012 12:37 am

Er lige blevet færdig med den!!!!!!! Very Happy
Og jeg elsker den - virkelig den er bare god, og der er mange nye ting man ikke viste Smile
Det er bare en vildt god bog Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Unsaid Things... Our Story Empty
IndlægEmne: Sv: Unsaid Things... Our Story   Unsaid Things... Our Story EmptyTors Nov 01, 2012 1:51 am

Mathilde skrev:
Er lige blevet færdig med den!!!!!!! Very Happy
Og jeg elsker den - virkelig den er bare god, og der er mange nye ting man ikke viste Smile
Det er bare en vildt god bog Very Happy

Det var mange der snakkede om at de græd da de læste den, det gjorde jeg ikke, men der var momenter hvor det var tæt på. Hold op hvor har de været meget igennem de drenge, på hver deres måde.
Tilbage til toppen Go down
Mathilde
Surfer Babe
Surfer Babe



Antal indlæg : 152
Age : 29
Location : Ballerup, Sjælland
Registration date : 31/12/09

Unsaid Things... Our Story Empty
IndlægEmne: Sv: Unsaid Things... Our Story   Unsaid Things... Our Story EmptyLør Nov 03, 2012 7:29 pm

Ann-Jones skrev:
Mathilde skrev:
Er lige blevet færdig med den!!!!!!! Very Happy
Og jeg elsker den - virkelig den er bare god, og der er mange nye ting man ikke viste Smile
Det er bare en vildt god bog Very Happy

Det var mange der snakkede om at de græd da de læste den, det gjorde jeg ikke, men der var momenter hvor det var tæt på. Hold op hvor har de været meget igennem de drenge, på hver deres måde.

Det gjorde jeg nu heller ikke - men du har helt ret, det er helt utroligt alt det de har været igennem, for at være som de er idag Smile De er bare helt specielle de drenge altså Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Unsaid Things... Our Story Empty
IndlægEmne: Sv: Unsaid Things... Our Story   Unsaid Things... Our Story EmptySøn Nov 04, 2012 1:46 pm

Mathilde skrev:


Det gjorde jeg nu heller ikke - men du har helt ret, det er helt utroligt alt det de har været igennem, for at være som de er idag Smile De er bare helt specielle de drenge altså Very Happy

Jeg er kun blevet endnu mere stolt af at være fan af dem, og hvis det er muligt blevet en endnu større fan!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Unsaid Things... Our Story Empty
IndlægEmne: Sv: Unsaid Things... Our Story   Unsaid Things... Our Story Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Unsaid Things... Our Story
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» So Many Unsaid Things
» things can change by Sidsel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: McFly generelt-
Gå til: