Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hvad laver i nu?

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Hvad laver i nu? Empty
IndlægEmne: Hvad laver i nu?   Hvad laver i nu? EmptySøn Nov 04, 2012 1:58 pm

Hey alle.

Jeg tænkte det er ved at være meget længe siden der har været så meget aktivitet herinde, og kunne godt tænke mig at vide hvad i alle går og laver idag?

Jeg har selv været lidt omkring. I ved måske at jeg var igang med en kommunikationsuddannelse på HIH i Herning, men da jeg var halvvejs stoppede jeg, fordi jeg fandt ud af at det egentlig slet ikke var mig alligevel, og jeg havde et rigtig dårligt semester inden, så sidste år i maj besluttede jeg mig for at stoppe og finde noget andet, jeg fandt så rimelig hurtigt 'heldigvis' ud af at jeg godt kunne tænke mig en elevplads, hvor jeg kunne få lov at arbejde mere end at gå i skole. Skole og mig hænger ikke så godt sammen. Jeg valgte så at søge elevjobs mange steder, både indkøbselever, kontorelevpladser og andet. Jeg endte med at få et handelselevjob ved noget der hedder Lavpriskoekken.dk som sælger hvidevarer over nettet ligesom whiteaway.com. Til at starte med sad jeg på salgstelefonen og svarede mails, lavede tilbud osv. men fandt hurtigt ud af jeg bedre kunne lide at lave ting på bagsiden. Altså bl.a. at oprette varer og være med inde over indkøbsdelen, så det har jeg siddet med siden marts, jeg startede der i august sidste år, så har snart kun et halvt år tilbage. Har været så super glad for at være der, cheferne er fantastiske og mine kollegaer er helt fantastiske. Jeg har lært så meget og kan mærke det er noget jeg vil arbejde indenfor i lang tid. Er så glad for det valg jeg traffede der året før, for var ved at gå i panik over endnu ikke at have afsluttet en rigtig uddannelse ud over min ungdomsuddannelse. Er jo alligevel ved at være oppe i årene (er 26 år).
Samme tid med at jeg fik elevpladsen, så var jeg også nødt til at flytte til Århus da det jo er der arbejdspladsen ligger Smile Det var noget af en omvending lige pludselig at bo der, har jo altid bare været vandt til at bo i Holstebro. Jeg tror ikke jeg har fået ligeså meget ud af det som folk der går på uni eller lignende, men jeg har da fået mig nogle dejlige venner der. Er dog stadigvæk hjemme næsten hveranden weekend fordi jeg savner min familie og mine venner derfra. De bor jo stadig i Holstebro. Så jeg tror også jeg vil flytte tilbage når jeg er færdig med uddannelsen, men det vil tiden vise. Det kommer an på hvor jeg får arbejde.

Undskyld med min lange stil, men jeg vil virkelig gerne høre hvad i går og laver i dag?
Tilbage til toppen Go down
Mathilde
Surfer Babe
Surfer Babe



Antal indlæg : 152
Age : 29
Location : Ballerup, Sjælland
Registration date : 31/12/09

Hvad laver i nu? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver i nu?   Hvad laver i nu? EmptyMan Nov 05, 2012 2:46 am

Det har du helt ret i Smile her er meget stille

Her er hvad jeg laver Very Happy
Jeg går lige nu i 3.g på Borupgaard gymnasium i Ballerup - hvor jeg har mat, samf og ng Smile Det er helt fantastisk, og jeg er virkelig glad for jeg valgte dette gym og lige nettop den linje jeg går på - jeg var ret meget i tvivl om hvad jeg skulle efter folkeskolen, men det her er virkelig bare lige mig Smile Ud over bare at gå i skole, så er jeg også medlem af vores PlanFadder gruppe ude på skolen. Det er sådan at alle 2. og 1. g'ere har et barn i bondo i kenya, som de betaler 40 kr hver 4. måned til - og jeg er så med til, at sørge for at de betaler, og vi laver også ting som fx. samler pant der går derned til, sælger kager til de forskellige caféer osv.

Når jeg nu er færdig her til sommer, vil jeg først og fremmest tjene mig nogle penge, også vil jeg rigtig gerne ud og rejse. Jeg kunne godt tænke mig at komme til b.la. Australien, lidt rundt i Europa (London, Paris) og også rigtig gerne til Afrika, for at lave noget frivilligt arbejde Smile

Mit bedste bud på en uddannelse vil lige nu være ingeniør indenfor bygningsdesign Smile - som faktisk også ligger i Århus Very Happy hehe

Det er sådan lidt om hvad jeg laver lige nu, og hvad fremtiden evt bringer Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Hvad laver i nu? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver i nu?   Hvad laver i nu? EmptyMan Nov 05, 2012 12:16 pm

Mathilde skrev:
Det har du helt ret i Smile her er meget stille

Her er hvad jeg laver Very Happy
Jeg går lige nu i 3.g på Borupgaard gymnasium i Ballerup - hvor jeg har mat, samf og ng Smile Det er helt fantastisk, og jeg er virkelig glad for jeg valgte dette gym og lige nettop den linje jeg går på - jeg var ret meget i tvivl om hvad jeg skulle efter folkeskolen, men det her er virkelig bare lige mig Smile Ud over bare at gå i skole, så er jeg også medlem af vores PlanFadder gruppe ude på skolen. Det er sådan at alle 2. og 1. g'ere har et barn i bondo i kenya, som de betaler 40 kr hver 4. måned til - og jeg er så med til, at sørge for at de betaler, og vi laver også ting som fx. samler pant der går derned til, sælger kager til de forskellige caféer osv.

Når jeg nu er færdig her til sommer, vil jeg først og fremmest tjene mig nogle penge, også vil jeg rigtig gerne ud og rejse. Jeg kunne godt tænke mig at komme til b.la. Australien, lidt rundt i Europa (London, Paris) og også rigtig gerne til Afrika, for at lave noget frivilligt arbejde Smile

Mit bedste bud på en uddannelse vil lige nu være ingeniør indenfor bygningsdesign Smile - som faktisk også ligger i Århus Very Happy hehe

Det er sådan lidt om hvad jeg laver lige nu, og hvad fremtiden evt bringer Very Happy

Ej hvor fedt at i støtter et barn i afrika. Har også tænkt på når jeg får en lidt bedre økonomi at blive planfadder. Jeg har bare ikke det ekstra lige nu. Godt nok får jeg udbetalt godt 9500 i mdr. men jeg har så også et budget på omkring 5200 i mdr. derudover skal der betales mad som er godt 1200 i mdr. så resten er til at kunne være med til lidt sjov med venner og sådan.

Jeg vil også stadig rigtig gerne ud og rejse. Har været godt til at sige fra de gange jeg har haft planer. Har snakket med min søster om at tage ud og rejse når hun er færdig med hendes uddannelse på HA. Det bliver dog nok kun en mdr. eller sådan noget. Det ved vi ikke endnu.

Det lyder da som en spændende uddannelse. Jeg kender ikke nogen der har taget den uddannelse, men min far er sådan en byggetekniker og projektleder. Han arbejder for Hurup Kommune i teknisk forvaltning, så han renoverer skoler og børnehaver osv. og bygger nyt hvis der skal det.
Tilbage til toppen Go down
Mathilde
Surfer Babe
Surfer Babe



Antal indlæg : 152
Age : 29
Location : Ballerup, Sjælland
Registration date : 31/12/09

Hvad laver i nu? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver i nu?   Hvad laver i nu? EmptyTors Nov 08, 2012 7:18 pm



Vi er også det første gymnasium i Danmark der har sådan et projekt Smile - og det er i hvert fald et mega fedt projekt, og et super godt formål. Ja der skal jo lige være penge til alle de nødvendige ting der skal være, og alene koster det jo 200 kr om måneden - men i en klasse er der jo typisk omkring 30 elever, og hvis bare 20 af dem betaler 10 kr. om måneden, hvilket jo er ingen ting, så gør det en helt utrolig forskel dernede Smile Jo flere der støtter, desto bedre.

Har altid haft en forstilling om, at jeg skulle ud og rejse næste jorden rundt. Så jeg håber det kan lade sig gøre Smile Ej det lyder da også rigtig hyggeligt - sådan en søster rejse Smile Nu har jeg ikke en søster - og min bror er 14 - men overvejer at rejse med en veninde, der har planlagt en jordomrejse, muligvis kun et par enkelte lande, men bare sådan at man er sammen med nogle på nogle af distinationerne.

Uddannelsen minder lidt om en arkitekt, men i den her, får man også viden om alle beregningerne omkring huset - b.la. sådan noget med murens tykkelse, isolering osv. - og jeg syntes det er lidt mere spændende også, at have en viden om beregningerne når man skal designe huset, i stedet for "bare" at tegne som arkitekterne Smile

Det er så vildt, at jeg er færdig med gym lige om lidt!! og skal til at tænke på alt det der... det er virkelig skræmmene, men også vildt fedt!! Very Happy hehe
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Hvad laver i nu? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver i nu?   Hvad laver i nu? EmptyTors Nov 08, 2012 7:30 pm

Mathilde skrev:


Vi er også det første gymnasium i Danmark der har sådan et projekt Smile - og det er i hvert fald et mega fedt projekt, og et super godt formål. Ja der skal jo lige være penge til alle de nødvendige ting der skal være, og alene koster det jo 200 kr om måneden - men i en klasse er der jo typisk omkring 30 elever, og hvis bare 20 af dem betaler 10 kr. om måneden, hvilket jo er ingen ting, så gør det en helt utrolig forskel dernede Smile Jo flere der støtter, desto bedre.

Har altid haft en forstilling om, at jeg skulle ud og rejse næste jorden rundt. Så jeg håber det kan lade sig gøre Smile Ej det lyder da også rigtig hyggeligt - sådan en søster rejse Smile Nu har jeg ikke en søster - og min bror er 14 - men overvejer at rejse med en veninde, der har planlagt en jordomrejse, muligvis kun et par enkelte lande, men bare sådan at man er sammen med nogle på nogle af distinationerne.

Uddannelsen minder lidt om en arkitekt, men i den her, får man også viden om alle beregningerne omkring huset - b.la. sådan noget med murens tykkelse, isolering osv. - og jeg syntes det er lidt mere spændende også, at have en viden om beregningerne når man skal designe huset, i stedet for "bare" at tegne som arkitekterne Smile

Det er så vildt, at jeg er færdig med gym lige om lidt!! og skal til at tænke på alt det der... det er virkelig skræmmene, men også vildt fedt!! Very Happy hehe

Lige netop det er også lidt det min far kan. Jeg kan huske han arbejdede for et arkitekt firma på et tidspunkt og han blev halvt sur og irriteret når arkitekterne kom med deres fine designs. Ikke altid lige let med beregningerne. Ofte så er Byggeteknikerne/konstruktørernes huse mere enkle. Det lyder lidt hen af hvad min far laver i hvert fald.

Jeg kan godt forstå du synes det går hurtigt og er lidt skræmmende, det synes jeg også det var. Synes det er skræmmende nu at jeg om mindre end 10 mdr. er færdig hvor jeg er nu og muligvis skal finde et andet sted at være.

Det er altid spændende det med at komme ud og rejse. Det kræver bare altid en hulens masse penge. Det er nok også derfor jeg så ofte har valgt det fra. Min støre drøm har altid været at bo og arbejde i London, men jeg har hele tiden skubbet det, tror jeg er bange for at føle mig alene derovre, så er det lidt længere væk fra familie og venner. Derudover tror jeg også at min familie ville blive kede af det hvis jeg gjorde Smile Derfor tænker jeg mere bare på en længere rejse. Ville vildt gerne rundt og se lidt i USA.
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Hvad laver i nu? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver i nu?   Hvad laver i nu? EmptyOns Nov 14, 2012 8:18 am

Jeg blev student i sommers og brugte det meste af min sommer på at feste, arbejde og finde ud af hvor jeg skulle rejse hen.
Det er endte med at blive Kina, hvor jeg nu arbejder og bor i Beijing - har været her i lidt over to måneder og skal være her indtil sommeren 2013.
Og ja, det har været en kæmpe omvæltning for alt er anderledes. Bare i Bejing er der omkring 30 mio. mennesker - så det er noget lidt andet end i Danmark.
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Hvad laver i nu? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver i nu?   Hvad laver i nu? EmptyOns Nov 14, 2012 6:30 pm

Carolaade skrev:
Jeg blev student i sommers og brugte det meste af min sommer på at feste, arbejde og finde ud af hvor jeg skulle rejse hen.
Det er endte med at blive Kina, hvor jeg nu arbejder og bor i Beijing - har været her i lidt over to måneder og skal være her indtil sommeren 2013.
Og ja, det har været en kæmpe omvæltning for alt er anderledes. Bare i Bejing er der omkring 30 mio. mennesker - så det er noget lidt andet end i Danmark.

Ja fy for den, det lyder også til at være helt anderledes. Er det Beijing eller Shanghai der stadig kører med gammel kinesisk stil? Kan aldrig huske det.

Jeg ved slet ikke om jeg turde binde mig til noget derovre i så lang tid, i frygt for virkelig at hade det når kulturen er så anderledes. Smile Det er lidt noget andet med Englang eller USA eller andre steder her i Europa.
Tilbage til toppen Go down
Mathilde
Surfer Babe
Surfer Babe



Antal indlæg : 152
Age : 29
Location : Ballerup, Sjælland
Registration date : 31/12/09

Hvad laver i nu? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver i nu?   Hvad laver i nu? EmptyTors Nov 15, 2012 6:25 pm

Carolaade skrev:
Jeg blev student i sommers og brugte det meste af min sommer på at feste, arbejde og finde ud af hvor jeg skulle rejse hen.
Det er endte med at blive Kina, hvor jeg nu arbejder og bor i Beijing - har været her i lidt over to måneder og skal være her indtil sommeren 2013.
Og ja, det har været en kæmpe omvæltning for alt er anderledes. Bare i Bejing er der omkring 30 mio. mennesker - så det er noget lidt andet end i Danmark.

Uh det lyder altså spændende Smile Var også i Kina med skolen her for et års tid siden - dog i Shanghai - man det var stadig helt vildt.. virkelig anderledes end her i lille Danmark Very Happy
Kunne også helt vildt godt tænke mig at komme til Beijing.. Og Kina igen Smile

Hvad arbejder du med i Beijing??
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Hvad laver i nu? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver i nu?   Hvad laver i nu? EmptyMan Nov 19, 2012 4:08 am

Ann-Jones skrev:
Carolaade skrev:
Jeg blev student i sommers og brugte det meste af min sommer på at feste, arbejde og finde ud af hvor jeg skulle rejse hen.
Det er endte med at blive Kina, hvor jeg nu arbejder og bor i Beijing - har været her i lidt over to måneder og skal være her indtil sommeren 2013.
Og ja, det har været en kæmpe omvæltning for alt er anderledes. Bare i Bejing er der omkring 30 mio. mennesker - så det er noget lidt andet end i Danmark.

Ja fy for den, det lyder også til at være helt anderledes. Er det Beijing eller Shanghai der stadig kører med gammel kinesisk stil? Kan aldrig huske det.

Jeg ved slet ikke om jeg turde binde mig til noget derovre i så lang tid, i frygt for virkelig at hade det når kulturen er så anderledes. Smile Det er lidt noget andet med Englang eller USA eller andre steder her i Europa.

Øh. Det ved jeg ikke helt. Tror vist at Shanghai er lidt mere moderne :-)

Ja -det er virkelig anderledes - og der har også været rigtig svært til tider, men der er også bare rigtig mange gode ting :-)
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Hvad laver i nu? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver i nu?   Hvad laver i nu? EmptyMan Nov 19, 2012 4:10 am

Mathilde skrev:
Carolaade skrev:
Jeg blev student i sommers og brugte det meste af min sommer på at feste, arbejde og finde ud af hvor jeg skulle rejse hen.
Det er endte med at blive Kina, hvor jeg nu arbejder og bor i Beijing - har været her i lidt over to måneder og skal være her indtil sommeren 2013.
Og ja, det har været en kæmpe omvæltning for alt er anderledes. Bare i Bejing er der omkring 30 mio. mennesker - så det er noget lidt andet end i Danmark.

Uh det lyder altså spændende Smile Var også i Kina med skolen her for et års tid siden - dog i Shanghai - man det var stadig helt vildt.. virkelig anderledes end her i lille Danmark Very Happy
Kunne også helt vildt godt tænke mig at komme til Beijing.. Og Kina igen Smile

Hvad arbejder du med i Beijing??

Jeg synes Kina er et helt fantastisk land - har ikke været så mange andre steder end Beijing endnu, men regner med jeg skal rejser lidt rundt til foråret - vil vildt gerne til Xi'an og Shanghai - måske Tibet.

Jeg arbejder som en slags au-pair/lærer for en dansk/kinesisk familie. Faren er dansk og arbejder rigtig meget og så vil de gerne have at deres børn bliver bedre til dansk - så det er det jeg gør.
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Mathilde
Surfer Babe
Surfer Babe



Antal indlæg : 152
Age : 29
Location : Ballerup, Sjælland
Registration date : 31/12/09

Hvad laver i nu? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver i nu?   Hvad laver i nu? EmptyTirs Nov 20, 2012 12:35 am

Carolaade skrev:
Mathilde skrev:
Carolaade skrev:
Jeg blev student i sommers og brugte det meste af min sommer på at feste, arbejde og finde ud af hvor jeg skulle rejse hen.
Det er endte med at blive Kina, hvor jeg nu arbejder og bor i Beijing - har været her i lidt over to måneder og skal være her indtil sommeren 2013.
Og ja, det har været en kæmpe omvæltning for alt er anderledes. Bare i Bejing er der omkring 30 mio. mennesker - så det er noget lidt andet end i Danmark.

Uh det lyder altså spændende Smile Var også i Kina med skolen her for et års tid siden - dog i Shanghai - man det var stadig helt vildt.. virkelig anderledes end her i lille Danmark Very Happy
Kunne også helt vildt godt tænke mig at komme til Beijing.. Og Kina igen Smile

Hvad arbejder du med i Beijing??

Jeg synes Kina er et helt fantastisk land - har ikke været så mange andre steder end Beijing endnu, men regner med jeg skal rejser lidt rundt til foråret - vil vildt gerne til Xi'an og Shanghai - måske Tibet.

Jeg arbejder som en slags au-pair/lærer for en dansk/kinesisk familie. Faren er dansk og arbejder rigtig meget og så vil de gerne have at deres børn bliver bedre til dansk - så det er det jeg gør.

Ej det lyder altså bare helt vildt spændende Very Happy
Og det lyder da som et ret fedt job, at du har fundet dig - i for hold til hvad man ellers kunne lave Smile
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Hvad laver i nu? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver i nu?   Hvad laver i nu? EmptyOns Nov 21, 2012 4:28 am

Mathilde skrev:
Carolaade skrev:
Mathilde skrev:
Carolaade skrev:
Jeg blev student i sommers og brugte det meste af min sommer på at feste, arbejde og finde ud af hvor jeg skulle rejse hen.
Det er endte med at blive Kina, hvor jeg nu arbejder og bor i Beijing - har været her i lidt over to måneder og skal være her indtil sommeren 2013.
Og ja, det har været en kæmpe omvæltning for alt er anderledes. Bare i Bejing er der omkring 30 mio. mennesker - så det er noget lidt andet end i Danmark.

Uh det lyder altså spændende Smile Var også i Kina med skolen her for et års tid siden - dog i Shanghai - man det var stadig helt vildt.. virkelig anderledes end her i lille Danmark Very Happy
Kunne også helt vildt godt tænke mig at komme til Beijing.. Og Kina igen Smile

Hvad arbejder du med i Beijing??

Jeg synes Kina er et helt fantastisk land - har ikke været så mange andre steder end Beijing endnu, men regner med jeg skal rejser lidt rundt til foråret - vil vildt gerne til Xi'an og Shanghai - måske Tibet.

Jeg arbejder som en slags au-pair/lærer for en dansk/kinesisk familie. Faren er dansk og arbejder rigtig meget og så vil de gerne have at deres børn bliver bedre til dansk - så det er det jeg gør.

Ej det lyder altså bare helt vildt spændende Very Happy
Og det lyder da som et ret fedt job, at du har fundet dig - i for hold til hvad man ellers kunne lave Smile

Det er det virkelig også! :-) Og børnene er helt vildt søde!
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Hvad laver i nu? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver i nu?   Hvad laver i nu? EmptyOns Nov 21, 2012 4:58 am

^ Hvis I har lyst til at se billeder fra Kina og læse lidt om hvad jeg laver, så har jeg en blog i kan se :-)
http://blogs.kilroy.dk/caroline-egdal
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Hvad laver i nu? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver i nu?   Hvad laver i nu? EmptyOns Nov 21, 2012 11:28 pm

Carolaade skrev:
^ Hvis I har lyst til at se billeder fra Kina og læse lidt om hvad jeg laver, så har jeg en blog i kan se :-)
http://blogs.kilroy.dk/caroline-egdal

Fedt!
Jeg ved ikke hvorfor jeg er aldrig kommet så langt med blogging. Har ikke engang taget skridtet videre fra Twitter til tumblr endnu.
selvom det da er ret fedt at kunne dele sine ting med andre.

Det lyder rigtig spændende det du har gang i derovre.
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Hvad laver i nu? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver i nu?   Hvad laver i nu? EmptyLør Nov 24, 2012 1:14 pm

Ann-Jones skrev:
Carolaade skrev:
^ Hvis I har lyst til at se billeder fra Kina og læse lidt om hvad jeg laver, så har jeg en blog i kan se :-)
http://blogs.kilroy.dk/caroline-egdal

Fedt!
Jeg ved ikke hvorfor jeg er aldrig kommet så langt med blogging. Har ikke engang taget skridtet videre fra Twitter til tumblr endnu.
selvom det da er ret fedt at kunne dele sine ting med andre.

Det lyder rigtig spændende det du har gang i derovre.

Nej, sådan har jeg også haft det lidt. Men følte bare jeg var nød til det nu når jeg skal være væk i et år, så min familie kan følge med i hvad jeg laver :-)

Det er det virkelig også. Er rigtig glad for det.
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Hvad laver i nu? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver i nu?   Hvad laver i nu? EmptyMan Nov 26, 2012 7:04 pm

Carolaade skrev:
Ann-Jones skrev:
Carolaade skrev:
^ Hvis I har lyst til at se billeder fra Kina og læse lidt om hvad jeg laver, så har jeg en blog i kan se :-)
http://blogs.kilroy.dk/caroline-egdal

Fedt!
Jeg ved ikke hvorfor jeg er aldrig kommet så langt med blogging. Har ikke engang taget skridtet videre fra Twitter til tumblr endnu.
selvom det da er ret fedt at kunne dele sine ting med andre.

Det lyder rigtig spændende det du har gang i derovre.

Nej, sådan har jeg også haft det lidt. Men følte bare jeg var nød til det nu når jeg skal være væk i et år, så min familie kan følge med i hvad jeg laver :-)

Det er det virkelig også. Er rigtig glad for det.

Det kan jeg godt forstå du gjorde. Det er en smart måde at holde familien opdateret på.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad laver i nu? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad laver i nu?   Hvad laver i nu? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad laver i nu?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvad laver du lige nu?
» hvad lytter du til lige nu ?
» Hvad synes I om.....
» hvad lytter du til lige nu ?
» Hvad gjorde dig glad i dag?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Off topic-
Gå til: