Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Sidsel's Fanfic aahhh ;D

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Sidsel's Fanfic aahhh ;D Empty
IndlægEmne: Sidsel's Fanfic aahhh ;D   Sidsel's Fanfic aahhh ;D EmptyOns Jan 30, 2008 12:32 pm

Heej alle sammen, her er så en fanfic jeg har lavet ha ha, det er første gang jeg har lavet en selv så ved ikk lige hvor god den er men skiv endelig gode og dårlige ting så jeg kan få rettet ;D taak
___________________________________________________________________________________________________

Endelig sommerferie det skulle blive så dejligt, mig og Eva skulle nemlig en hel måned til England uden vores forældre Yes det skulle blive så fedt vi glædet os rigtig meget, vi skulle allerede af sted om to dage.
Endelig kom dagen, dagen vi havde ventet på i rigtig mange måneder og havde planlagt meget nøje.
Da vi kom til lufthavnen fra klokken ikke ret meget kun halv 6. Efter vi havde fået checket ind var der ikke andet for end at vendte men endelig kom vi om bord på flyet, vi som næsten det meste af turen for vi var rimelig trætte. Da vi landede i London var vi ellevilde begge to, vi gik ud for at få fat på en taxa efter vi havde fået i fat i bagagen. Da vi kom ind i taxaen og havde kørt ca. 10 min. Kom der en rigtig god sang i radioen, Eva spurgte om cheføren ikke ville skrue højere op, selvfølgelig ville han det for han syntes det var en rigtig god sang. Jeg spurgte hvem det der og han sagde det var en mega kendt gruppe her i England der hed Mcfly med sangen The heart never lies, den var et stort hit der. Da vi kom til hotellet blev vi checket ind og fik pakket ud.
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Sidsel's Fanfic aahhh ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Sidsel's Fanfic aahhh ;D   Sidsel's Fanfic aahhh ;D EmptyOns Jan 30, 2008 9:29 pm

Very Happy
Det er da godt..
Men som jeg også selv fik at vide synes jeg måske du skaha lidt mere følelse ind..
Men super.. Bare kør på..
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Sidsel's Fanfic aahhh ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Sidsel's Fanfic aahhh ;D   Sidsel's Fanfic aahhh ;D EmptyOns Jan 30, 2008 10:13 pm

hm. jeg syntes noget af det du har skrevet minder lidt om Sofie's & Min fic s: idk.
læs historien igennem og tjek stavefejl osv. man finder ting der kan ændres når man gør.
den lyder meget god, når det nu er første gang du skriver.
bare bliv ved : D
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Sidsel's Fanfic aahhh ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Sidsel's Fanfic aahhh ;D   Sidsel's Fanfic aahhh ;D EmptyOns Jan 30, 2008 10:24 pm

hehe ok det var da ikke meningen jeg vil sige det er ikke noget jeg har gjordt bevidst hvilken en er det i har lavet?? ;D
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Sidsel's Fanfic aahhh ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Sidsel's Fanfic aahhh ;D   Sidsel's Fanfic aahhh ;D EmptyOns Jan 30, 2008 11:02 pm

det er også helt i orden. eller ja.
ville bare lige sige det til dig.
Vi har lavet fra Drøm til Virkelighed.
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Sidsel's Fanfic aahhh ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Sidsel's Fanfic aahhh ;D   Sidsel's Fanfic aahhh ;D EmptyLør Feb 02, 2008 7:56 pm

del 2
her kommer så del 2 skriv endelig hvad i syntes
ved nemlig ikk lige hvor god den er blevet hehe ;D
______________________________________________________________________________


Vi havde besluttet at vi ville gå ned og se os lidt omkring i byen. Det var en sød lille by med en masse små butikker.
Vi fandt en lille cafe og gik ind og fik os en kop the og en kop varm kakao. Vi begyndte at snakke om man egentlig godt måtte stille sig ud på gaden og begynde og spille eller synge lidt for at tjene lidt penge. Nu havde vi jo nemlig begge to taget vores guitarer med, det kunne da være ret morsomt og så hvis vi sang noget på dansk ville der nok komme endnu flere til. Da vi var færdige og skulle hen og betale spurgte Eva tjeneren om han vidste om man godt måtte spille ude på gaden, han sagde at han da ikke kunne se noget problem idet, det måtte man nok godt, vi kiggede lidt hinanden og smilte. Vi sagde tak, betalte og gik så ud i byen igen.
Da vi kom ud på gaden gik vi lidt og snakkede om at det da kunne være rigtig skægt, vi havde jo gjort det et par gange hjemme i Danmark, så der kunne da ikke være så meget forskel på her og der. Vi aftalte at vi da ville prøve det af, så vi ville gøre det i morgen for der havde vi alligevel ikke lagt nogen planer ud over vi bare skulle dase nede ved poolen på hotellet.
Da vi kom tilbage på hotellet var klokken 3, så vi tænkte at vi godt lige kunne døje at hænge nede ved poolen i et par timer, så kunne vi gå ned i byen igen senere og få noget aftensmad.
Nede ved poolen var der en masse mennesker, men med vores falke blik fik vi hurtigt spottet to frie liggestole så vi skyndte os hurtigt der hen og lagde vores håndklæder. Vi talte til 3 og løb hen til kanten af poolen og sprang i, men lige da vi skulle til at springe blev der fløjtet af os og en lille tyk mand kom gående hen mod og begyndte at snakke vildt hurtig med en accent man ikke fattede en bjælde af, han så vi lignede spørgsmålstegn og pegede så hen på et skilt, hvor der stod at man ikke måtte springe i og der forstod vi hvad han mente, så vi skyndte os hen til stigen og væk fra den sure mand. Da klokken var ved at være 6 gik vi op på værelset og gik i bad og gjorde os klar til at vi skulle ud og spise. Vi fandt en rigtig sød lille resturante.
Efter vi havde spist gik vi op til hotellet igen, vi faldt hurtigt i søvn for klokken var blevet mange.
Næste morgen vågnede vi ved halv 10 tiden og fik noget morgenmad, og gjort os klar til at vi skulle ud på gaden og spille, det ville blive rigtig sjovt og vi glædes os meget. Da vi kom ud på gaden fandt vi et godt sted hvor vi tænkte at her ville det ikke irritere nogen butikker og folk kunne stadig godt se os. Vi satte os ned med vores guitarer og begyndte at spille en sang med red hot chili peppers. I starten var der faktisk ikke så mange mennesker men pludselig kom der flere og flere og der tænkte vi det ville et godt tidspunkt at synge en dansk sang på, så vi valgte at synge en vi selv havde skrevet. Der kom rigtig mange mennesker og vi fik tjent en masse penge, midt inde i den danske sang kom to drenge gående hen mod os, de så faktisk ret godt ud, den ene havde brunt hår med krøller den anden havde lyst hår og kom gående med et skateboard. De gik hen til flokken af mennesker for at se hvad der skete, da de så at der var nogen der spillede stilede de sig hen og stod og lyttede og begyndte så at snakke, men vi kunne ikke høre hvad det var. Pludselig maste den ene sig gennem mængden og lagde nogen penge ned i æsken og sagde…..
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Sidsel's Fanfic aahhh ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Sidsel's Fanfic aahhh ;D   Sidsel's Fanfic aahhh ;D EmptyLør Feb 02, 2008 8:41 pm

Den er rigtig god Wink synes dog den første del af del 2 er meget, så skete der det, også skete det, også skete det.. Altså mere en fakta-agtig historie.. Men den er rigtig god! keep up the good work Smile
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Sidsel's Fanfic aahhh ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Sidsel's Fanfic aahhh ;D   Sidsel's Fanfic aahhh ;D EmptySøn Feb 03, 2008 11:00 pm

heej alle sammen

ok tror alså at jeg dropper denne her historie, for jeg har fået en ny ide, så gider ikke den her mere, syntes heller ikk den er så god som jeg gerne vil have den til hehe
¨
men siden jeg ikk selv kan slette den må den jo blive.
men hvis dig der har lavet den her hjemme side kan slette ting (som du ko nok kan) må du gerne slette denne fanfic, så den ikke bare fylder hihi xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sidsel's Fanfic aahhh ;D Empty
IndlægEmne: Sv: Sidsel's Fanfic aahhh ;D   Sidsel's Fanfic aahhh ;D Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Sidsel's Fanfic aahhh ;D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Fanfic: We could've fallen in love.
» interactive McFly fanfic sites!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: