Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 MCFLY TIL DANMARK - DEADLINE 15 FEB.

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
diarrhoea
Moderator
Moderator
diarrhoea


Antal indlæg : 2
Age : 33
Location : Holstebro, Denmark
Registration date : 04/01/08

MCFLY TIL DANMARK - DEADLINE 15 FEB. Empty
IndlægEmne: MCFLY TIL DANMARK - DEADLINE 15 FEB.   MCFLY TIL DANMARK - DEADLINE 15 FEB. EmptyLør Feb 09, 2008 3:36 pm

Hej alle sammen!
Vi har i løbet af de sidste halvanden måned prøvet på at få folk til at lave banners, som vi kan sende til McFly på deres myspace page. Men knapt 30 har kun sendt deres billeder, og stor tak til dem der har - Men vi har stærkt brug for flere mennesker til dette projekt. Og da vi er i tidsnød har vi brug for alle folk der har lyst til at være med. Der er nemlig deadline den 15. Februar 08 - Hvis du allerede har lavet en banner, og du kender nogle McFly fans der ikke har sendt deres billede endnu, så lad dem vide at vi mangler dem og at det skal være inden på fredag den 15. Feb..

Det er egentlig ikke så svært at lave sådan et banner..
Du skal bare have et kamera/webcam (noget der kan tage billeder), en flot banner du har lavet hvor ordene "McFly" og "Denmark" skal indgå - derefter skal du sende billedet til enten mig eller min veninde Malene på ( kinky-spion@hotmail.com eller wierdbarn@hotmail.com )

Det det hele går ud på er..
At vi laver en fælles besked som folk skal sende til McFly's officiele myspace page, hvor ALLE billederne vi får tilsendt er inde i. Derfor at gøre dem opmærksomme på Danmark's fanbase.

Det vi vil have ud af det..
At McFly kommer til Danmark - Så simpelt er det! Men også at de forstår at de har danske fans der gerne vil se dem og ikke alle har råd til at tage til udlandet for at se dem. Samt at de nu skal på europa tour her engang i år, og da de ikke har besluttet sig endnu om hvor de vil hen - så ville det være fedt at gøre dem ommærksomme på at vi vil have dem til landet.

MVH. Trine Boch.
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/mcflytodenmark & www.myspace.com/kinky_sp
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

MCFLY TIL DANMARK - DEADLINE 15 FEB. Empty
IndlægEmne: Sv: MCFLY TIL DANMARK - DEADLINE 15 FEB.   MCFLY TIL DANMARK - DEADLINE 15 FEB. EmptyLør Feb 09, 2008 3:54 pm

jeg glemmer altid at tage billeder o.O
men jeg skal gøre det snart. idag måske.
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
McFlyAreMyHeroes
Little Joanna
Little Joanna
McFlyAreMyHeroes


Antal indlæg : 214
Age : 31
Location : Holstebro
Registration date : 01/01/08

MCFLY TIL DANMARK - DEADLINE 15 FEB. Empty
IndlægEmne: Sv: MCFLY TIL DANMARK - DEADLINE 15 FEB.   MCFLY TIL DANMARK - DEADLINE 15 FEB. EmptyLør Feb 09, 2008 11:42 pm

jeg er igang med at lave en Cool
sender den (måske) imorgen.
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/mcflyaremyheroes
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

MCFLY TIL DANMARK - DEADLINE 15 FEB. Empty
IndlægEmne: Sv: MCFLY TIL DANMARK - DEADLINE 15 FEB.   MCFLY TIL DANMARK - DEADLINE 15 FEB. EmptySøn Feb 10, 2008 5:19 pm

Har også tænkt mig at lave en.. skal bare lige tage mig sammen.. Men skal nok nå det inden d. 15 Razz
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





MCFLY TIL DANMARK - DEADLINE 15 FEB. Empty
IndlægEmne: Sv: MCFLY TIL DANMARK - DEADLINE 15 FEB.   MCFLY TIL DANMARK - DEADLINE 15 FEB. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
MCFLY TIL DANMARK - DEADLINE 15 FEB.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mcfly i Danmark???
» McFly - Danmark
» omg Dougie siger Danmark! :D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: McFly generelt-
Gå til: