Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 XFactor.

Go down 
+19
Ditte
McFlyLover<3
Malene
MeusDeus
Stargirl
mcflys
Mille
Sidsel
McFLY_DK
theheartneverlies
Mill
McFlyAreMyHeroes
Mia-xxx
mcflyforfreakinlifetime
Ann-Jones
sofiee-
Line
Sally-Judd
Carolaade
23 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Malene
Surfer Babe
Surfer Babe
Malene


Antal indlæg : 122
Age : 35
Registration date : 12/10/08

XFactor. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 5 EmptyFre Feb 20, 2009 6:54 pm

Mille skrev:
Rie : God stakkels dreng dog ! Han må da være komplet tonedøv ??

Inaluk : Ja lucas er virkelig... Nurh xD

MissJones: Vil give dig ret i det hele xD Dog kan jeg også rigtig godt lide Claus Very Happy

Gud ja, ham havde jeg da helt glemt.. Han er altså lidt fræk! Embarassed Men kunne ikke lide hans performance sidste fredag, så håber den er bedre idag Smile
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

XFactor. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 5 EmptyFre Feb 20, 2009 6:55 pm

Ved ikke helt hvem jeg holder med i år, men det bliver IKKE asien sensation ! De kan altså ikke synge.. så kan jeg jo også stille op og vinde hvis de kan (og jeg må virkelig have den værste sangstemme i verden) Very Happy Men synes Sidsel er god, det var bare en forkert sang til hende sidste gang Smile
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

XFactor. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 5 EmptyFre Feb 20, 2009 7:15 pm

MissJones skrev:
Mille skrev:
Rie : God stakkels dreng dog ! Han må da være komplet tonedøv ??

Inaluk : Ja lucas er virkelig... Nurh xD

MissJones: Vil give dig ret i det hele xD Dog kan jeg også rigtig godt lide Claus Very Happy

Gud ja, ham havde jeg da helt glemt.. Han er altså lidt fræk! Embarassed Men kunne ikke lide hans performance sidste fredag, så håber den er bedre idag Smile
Jep... Han er faktisk en af de eneste over 25 jeg syns er ret fræk ! ;D
Men jeg tror den blir bedre idag ! Det håber jeg i alt fald ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

XFactor. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 5 EmptyFre Feb 20, 2009 11:50 pm

NEEEEEJ !
HVAD SKER DER FOR DANMARK!?
Asian Sensation skulle ud!?!?! Fuck mand.......

Kom så Lucas ! Jeg tror på dig !?
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

XFactor. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 5 EmptyFre Feb 20, 2009 11:54 pm



ABC <3



Asian sensation!! BUUUUUUUHHH! Evil or Very Mad
Tilbage til toppen Go down
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.


Antal indlæg : 692
Age : 34
Location : Aarhus
Registration date : 07/10/08

XFactor. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 5 EmptyFre Feb 20, 2009 11:56 pm

Jaa - Lucas bli'r Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

XFactor. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 5 EmptyFre Feb 20, 2009 11:59 pm

Synes det var godt det var Lucas der blev!

Synes også det var lidt sjovt at de sang you've got a friend xD Gad vide hvorfor *host host*
Tilbage til toppen Go down
Malene
Surfer Babe
Surfer Babe
Malene


Antal indlæg : 122
Age : 35
Registration date : 12/10/08

XFactor. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 5 EmptyLør Feb 21, 2009 12:19 am

Jaa, men en lidt underlig disco-agtig version af You Got A Friend.. Jeg lider McFlys bedre Smile

Hmmmm, er på en eller anden underlig måde faktisk glad for at Asien Sensation gik videre, for de er sgu for morsomme!! Haha xD .. De er god underholdning, og ser faktisk frem til at se hvad de finder på til næste fredag Smile Lucus virkede sgu dum som en dør i aften og fuldstændig forvirret! Synes han svarede underligt på spørgsmålene?? Og dårligt sangvalg, hvorimod det sidste fredag var genialt..
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

XFactor. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 5 EmptyLør Feb 21, 2009 12:21 am

MissJones skrev:
Jaa, men en lidt underlig disco-agtig version af You Got A Friend.. Jeg lider McFlys bedre Smile

Hmmmm, er på en eller anden underlig måde faktisk glad for at Asien Sensation gik videre, for de er sgu for morsomme!! Haha xD .. De er god underholdning, og ser faktisk frem til at se hvad de finder på til næste fredag Smile Lucus virkede sgu dum som en dør i aften og fuldstændig forvirret! Synes han svarede underligt på spørgsmålene?? Og dårligt sangvalg, hvorimod det sidste fredag var genialt..

Kunne ikke være mere enig.
Syntes Asien Sensation gjorde det langt bedre i dag, end sidste gang..
Nik&Jay - Elsker hende mere var en perfekt sang til dem..
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

XFactor. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 5 EmptyLør Feb 21, 2009 12:37 am

Undskyld men... I totally disagree!!
Synes Lucas er så hyggelig på den måde at han er så forvirret og den måde han synger på osv... Syns virkelig han er genial! Og nej det er ikke hans personlighed, elsker også hans stemme...
Men synes virkelig at Asian Sensation skal ud.. Jeg troede ikke det var muligt at fucke en Nik og Jay sang op? (Sorry til de fans der er derude!!!) Men det syntes jeg altså at de gjorde... Men jaer okay de er underholdende synes bare... Aj kan bare ikke lide dem !!!

Undskyld....
Men det er jo bare min mening... Wink
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

XFactor. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 5 EmptyLør Feb 21, 2009 12:41 am


er heller ikke vilde med dem.
& håber da de bliver de næste der ryger ud,
for alle de andre har langt større talenter end dem..
men de gjorde det godt i dag.
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

XFactor. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 5 EmptyLør Feb 21, 2009 12:44 am

Mille skrev:
Undskyld men... I totally disagree!!
Synes Lucas er så hyggelig på den måde at han er så forvirret og den måde han synger på osv... Syns virkelig han er genial! Og nej det er ikke hans personlighed, elsker også hans stemme...
Men synes virkelig at Asian Sensation skal ud.. Jeg troede ikke det var muligt at fucke en Nik og Jay sang op? (Sorry til de fans der er derude!!!) Men det syntes jeg altså at de gjorde... Men jaer okay de er underholdende synes bare... Aj kan bare ikke lide dem !!!

Undskyld....
Men det er jo bare min mening... Wink
Hver mands mening, jeg er ikke så vild med Lucas mere. Synes bare.. hmm han er lidt ude på 'glat-is'.
Asian sensation... FØJ FOR EN HØMMER! De burde buuuuuuhhhhes ud! Kan ikke klare dem! Suspect
Synes personligt at ABC var dem der gjorde det bedst i dag. sangen var vildt fed, Remee har gjort et godt stykke arbejde med dem, hvis man tænker på hvor længe de har været sammen, i forhold til de andre.
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

XFactor. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 5 EmptyLør Feb 21, 2009 12:56 am

Ditte skrev:
Mille skrev:
Undskyld men... I totally disagree!!
Synes Lucas er så hyggelig på den måde at han er så forvirret og den måde han synger på osv... Syns virkelig han er genial! Og nej det er ikke hans personlighed, elsker også hans stemme...
Men synes virkelig at Asian Sensation skal ud.. Jeg troede ikke det var muligt at fucke en Nik og Jay sang op? (Sorry til de fans der er derude!!!) Men det syntes jeg altså at de gjorde... Men jaer okay de er underholdende synes bare... Aj kan bare ikke lide dem !!!

Undskyld....
Men det er jo bare min mening... Wink
Hver mands mening, jeg er ikke så vild med Lucas mere. Synes bare.. hmm han er lidt ude på 'glat-is'.
Asian sensation... FØJ FOR EN HØMMER! De burde buuuuuuhhhhes ud! Kan ikke klare dem! Suspect
Synes personligt at ABC var dem der gjorde det bedst i dag. sangen var vildt fed, Remee har gjort et godt stykke arbejde med dem, hvis man tænker på hvor længe de har været sammen, i forhold til de andre.

Præsis (:
ABC var skide gode <3
Asien sensation er kun sjove at se på fordi de gør sig selv så meget til grin (syntes jeg selv)
og det er jo ligesom en sang konkurance og de kan virkelig IKKE synge!
Tilbage til toppen Go down
Malene
Surfer Babe
Surfer Babe
Malene


Antal indlæg : 122
Age : 35
Registration date : 12/10/08

XFactor. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 5 EmptyLør Feb 21, 2009 1:23 am

Asien Sensation gjorde det helt klart bedre end sidste gang.. Og selvom jeg synes de er så morsomme at se på (fordi de bare er så overgearede), så SKAL det være dem der ryger næste gang, ellers er der vist noget helt galt! Alle de andre er jo så gode sangere, så det ville være synd at de skulle ud.. Tror iøvrigt at Asien Sensation kommer på diskoteks tourne rundt i landet :b Haha, det skulle ikke undre mig skete Smile Så får de scoret kassen!

Jeg er altså også ret vild med ABC.. Først havde jeg ikke meget fidus til dem, men der er altså noget over det, når forskellige stemmer synger i en gruppe! I loooove it Smile Desuden ser det ud til, at de har det mega godt med hinanden og har det sjovt med det de laver! Det er jo vigtigt Smile

Har egentlig også været vild med Lucas.. men der var et eller andet over ham idag, jeg synes var træls og irriterende :s .. Hmm, nok det faktum at han ikke kan formulere sig på nogen måde! Og sangvalget var nu heller ikke helt heldigt!

Wow, sikke en roman jeg fik skrevet.. Utroligt man går så meget op i det WinkWink Haha!
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 32
Location : København
Registration date : 02/01/08

XFactor. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 5 EmptyLør Feb 21, 2009 1:48 am

Hvem røg ud??
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

XFactor. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 5 EmptyLør Feb 21, 2009 1:37 pm

Sally : Claus (:

Jeg er ikke så vild med ABC ? Altså jo de synger da godt, men kan bare ikke klare ham Marcel! Og jo han synger vildt godt, men det er altid ham der synger mest! Og det forstår jeg altså ikke? Fordi de tre andre (specielt hende den mørke, kan ikke huske hvad hun hedder?) synger jo også skide fantastisk? Og jeg synes ikke rigtigt hende den mørkes stemme kom frem i den sang? Hvilket jeg synes var meget synd....
Og så synes jeg Remee er dårlig til at arrangere sange... Og så kan jeg heller ikke lide ham... Men fuck nu det...

Men til gængæld forstår jeg ikke det med at i har lidt problemer med Lucas? Altså jeg er personligt helt vild med ham fordi han er lidt dårlig til at formulere sig osv. fordi jeg synes det gør ham sød?? Og så synes jeg faktisk at sangen var virkelig god til ham Smile Også den måde Blachman er så dårlig til at formulere sig synes jeg bare er fedt! Og han er jo ekstremt klog? I hvert fald indenfor musik....

Aj sorry... Fik også skrevet en hel roman.. Det går rigtig godt xD
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

XFactor. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 5 EmptySøn Feb 22, 2009 8:14 pm

Mille skrev:
Sally : Claus (:

Jeg er ikke så vild med ABC ? Altså jo de synger da godt, men kan bare ikke klare ham Marcel! Og jo han synger vildt godt, men det er altid ham der synger mest! Og det forstår jeg altså ikke? Fordi de tre andre (specielt hende den mørke, kan ikke huske hvad hun hedder?) synger jo også skide fantastisk? Og jeg synes ikke rigtigt hende den mørkes stemme kom frem i den sang? Hvilket jeg synes var meget synd....
Og så synes jeg Remee er dårlig til at arrangere sange... Og så kan jeg heller ikke lide ham... Men fuck nu det...

Men til gængæld forstår jeg ikke det med at i har lidt problemer med Lucas? Altså jeg er personligt helt vild med ham fordi han er lidt dårlig til at formulere sig osv. fordi jeg synes det gør ham sød?? Og så synes jeg faktisk at sangen var virkelig god til ham Smile Også den måde Blachman er så dårlig til at formulere sig synes jeg bare er fedt! Og han er jo ekstremt klog? I hvert fald indenfor musik....

Aj sorry... Fik også skrevet en hel roman.. Det går rigtig godt xD

Haha.. Tak mille! Kan virkelig heller ikke lide Marcel. Også kommer jeg bare til at tænke på ross' abe når jeg serham! (Altså fordi den hedder Marcel) xD
Men kan godt lide dem sammen, og han synger jo godt men han virker bare sådan... 'se mig' agtig.. ?

Og Jaah, Lucas er sød, men synes bare han måske virker lidt arrogant? (eller hvad det hedder) Eller er det bare mig? (;

Men guud hvor var Sidsel god! Men helt forkert de havde puttet hende i kjole og stiletter! (; Det var helt forkert at se hende i det! xD
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

XFactor. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 5 EmptySøn Feb 22, 2009 8:28 pm

Lucas the bedst man ever!

hehe ! Jeg synes lucas skal vinde ! Han har sådan en god stil! og den måde han synger og spiller guitar på er bare monster god! Og self er han da mega søøøøøøød Rolling Eyes Brillerne tøjet smilet, det hele! Very Happy
Blev helt vildt bange da han stod som en af dem der skulle sendes hjem! Men heldigvis røg ham den anden ud Smile puhaa....

Jeg synes at Lucas skal vinde fordi! :

1. han er ikke en eller anden klam Martin kopi! (noget helt nyt!)
2. den bedste udstråling!
3. mega cuté ! (sjælden jeg synes det om folk i sang programmer!!)
4. Sikker person!
5. han er ikke en eller anden klammers Hip Hop dreng der kun går op i deres tøj og hår!!

Tjaaa ! Det er derfor han for min stemme! Smile
P.s Lucas du må ikke synge dansk! Det går bare galt så! Smile
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

XFactor. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 5 EmptySøn Feb 22, 2009 9:53 pm

mcflys skrev:
Mille skrev:
Sally : Claus (:

Jeg er ikke så vild med ABC ? Altså jo de synger da godt, men kan bare ikke klare ham Marcel! Og jo han synger vildt godt, men det er altid ham der synger mest! Og det forstår jeg altså ikke? Fordi de tre andre (specielt hende den mørke, kan ikke huske hvad hun hedder?) synger jo også skide fantastisk? Og jeg synes ikke rigtigt hende den mørkes stemme kom frem i den sang? Hvilket jeg synes var meget synd....
Og så synes jeg Remee er dårlig til at arrangere sange... Og så kan jeg heller ikke lide ham... Men fuck nu det...

Men til gængæld forstår jeg ikke det med at i har lidt problemer med Lucas? Altså jeg er personligt helt vild med ham fordi han er lidt dårlig til at formulere sig osv. fordi jeg synes det gør ham sød?? Og så synes jeg faktisk at sangen var virkelig god til ham Smile Også den måde Blachman er så dårlig til at formulere sig synes jeg bare er fedt! Og han er jo ekstremt klog? I hvert fald indenfor musik....

Aj sorry... Fik også skrevet en hel roman.. Det går rigtig godt xD

Haha.. Tak mille! Kan virkelig heller ikke lide Marcel. Også kommer jeg bare til at tænke på ross' abe når jeg serham! (Altså fordi den hedder Marcel) xD
Men kan godt lide dem sammen, og han synger jo godt men han virker bare sådan... 'se mig' agtig.. ?

Og Jaah, Lucas er sød, men synes bare han måske virker lidt arrogant? (eller hvad det hedder) Eller er det bare mig? (;

Men guud hvor var Sidsel god! Men helt forkert de havde puttet hende i kjole og stiletter! (; Det var helt forkert at se hende i det! xD
Ja Marcel er bare sådan... Grr ! xD
Syns virkelig det er åndsvagt hvorfor han skal synge stortset halvdelen af sangen?? Syns ham den anden synger mega godt og forstår ikke hvorfor han ikke synger noget mere ?? Very Happy

Efter min mening er det bare dig der synes han virker arrogant xD Jeg syns han er sej xD Og Inaluk: Giver dig ret i alt hvad du siger om ham xD

Og ja, Sidsel skal bare ha' lov til at have normale sko, en t-shirt og cowboy bukser på ! Tror hun vil føle sig meget mere tilpas i det Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mia-xxx
McFlyer
McFlyer
Mia-xxx


Antal indlæg : 56
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 04/02/08

XFactor. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 5 EmptyTirs Mar 03, 2009 11:15 pm

Jeg synes os at Marcel får for meget opmærksomhed ;p synes de andre er bedre - selvom han har en god stemme og det hele xD

Men Sidsel og ABC er mine favoritter Very Happy synes egentlig os Linda er vildt god men.. og Mohammed.. ARGH! der er så mange gode den her gang xD Men stemmer på Sidsel!!
- Synes hun sang Rocket Brothers fantastisk godt! men Kjolen og skoene.. nej ;p

Kan ikk rigtig finde ud af om jeg synes om Lucas .. x] vil gi emilie ret i at han er en smule arrogant
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

XFactor. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 5 EmptyTirs Mar 03, 2009 11:25 pm

Mia-xxx skrev:
Jeg synes os at Marcel får for meget opmærksomhed ;p synes de andre er bedre - selvom han har en god stemme og det hele xD

Men Sidsel og ABC er mine favoritter Very Happy synes egentlig os Linda er vildt god men.. og Mohammed.. ARGH! der er så mange gode den her gang xD Men stemmer på Sidsel!!
- Synes hun sang Rocket Brothers fantastisk godt! men Kjolen og skoene.. nej ;p

Kan ikk rigtig finde ud af om jeg synes om Lucas .. x] vil gi emilie ret i at han er en smule arrogant

Jeg blev også helt chokeret da jeg så Sidsel komme ud i det tøj.. Det er bare ikke hendes image! xD
Tilbage til toppen Go down
Mia-xxx
McFlyer
McFlyer
Mia-xxx


Antal indlæg : 56
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 04/02/08

XFactor. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 5 EmptyOns Mar 04, 2009 10:42 pm

Line skrev:
Mia-xxx skrev:
Jeg synes os at Marcel får for meget opmærksomhed ;p synes de andre er bedre - selvom han har en god stemme og det hele xD

Men Sidsel og ABC er mine favoritter Very Happy synes egentlig os Linda er vildt god men.. og Mohammed.. ARGH! der er så mange gode den her gang xD Men stemmer på Sidsel!!
- Synes hun sang Rocket Brothers fantastisk godt! men Kjolen og skoene.. nej ;p

Kan ikk rigtig finde ud af om jeg synes om Lucas .. x] vil gi emilie ret i at han er en smule arrogant

Jeg blev også helt chokeret da jeg så Sidsel komme ud i det tøj.. Det er bare ikke hendes image! xD

nej, i hvert fald ikk med fletning ;p måske med hængende hår, men stadig.. skoene specielt ;p det var bare ikk hende xD Har altid set Sidsel som lidt.. hip hop - gangstar agtig type Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

XFactor. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 5 EmptyOns Mar 04, 2009 11:17 pm

SAVNER SEEST! <3
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

XFactor. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 5 EmptyLør Mar 14, 2009 12:04 am

Åhh.... Så røg Lucas....
Hmmm... min lille favorit.... Æv No
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

XFactor. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 5 EmptyLør Mar 14, 2009 12:24 am

Nej, ikke Lucas!! No men på den anden side, der var inden jeg ville have røg ud denne her gang, så ville blive sur uanset hvad Neutral
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





XFactor. - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 5 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
XFactor.
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Off topic-
Gå til: