Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Goodbye Denmark, hello England ( En novelle af Jasmin)

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

Goodbye Denmark, hello England ( En novelle af Jasmin) Empty
IndlægEmne: Goodbye Denmark, hello England ( En novelle af Jasmin)   Goodbye Denmark, hello England ( En novelle af Jasmin) EmptySøn Feb 24, 2008 3:09 pm

Her den første del af min første novelle.. Læg gerne komentarer og konstuktiv kritik.. Men husk at det er min første novelle nogensinde Very Happy


Onsdag D. 11 juni 2008

“Welcome to Birmingham Airlines” Stod der da jeg stod ud af flyet. Nu sker det tænkte jeg, 3 uger helt alene i England.Jeg kiggede mig omkring, der var en masse mennesker, de fleste af dem så ud til at have travltMine tanker blev afbrudt af en rusten stemme, der sagde “Excuse me”, jeg kiggede mig tilbage og fik øje på et ældre ægtepar, de så stressede og sure ud, så jeg flyttede mig.
Min efterhånden slidte, grønne Eastpak taske og jeg bevægede os mod bagage udleveringen. Jeg gik forbi en stor kiosk med masse af blade, jeg kunne skimte at der på næsten alle bladene var mine idoler på forsiden, McFly. Jeg kunne allerede mærke at det kriblede i maven af spænding, til Mcfly koncerten på fredag, det var faktisk grunden til at jeg var taget hele vejen til England. Der var lang kø ved udleveringen, så jeg gav mig til at gå lidt rundt, samtidig med, at jeg holdt øje med mit bagagenummer..

En halv time efter var min bagage stadig ikke kommet, jeg gik hen til Informationen,

“Hello, I can’t understand that I haven’t got my baggage yet”

“Please wait a few minutes. I’ll go check for you. What’s your name, and age?

“Jasmin Muheisen 15 years old”

“I will just make a call” Hun tog en trådløs telefon og gik ind I et rum bagved.

Jeg kiggede på mine lyserøde All Stars på den ene stod der “MCFLY” med store sorte bogsaver, og på den anden stod “I LOVE DANNY JONES” jeg smilte ved tanken om Danny. I overmorgen skal jeg se MCFLY I levende live. Damen fra Informationen kom tillage

I´m sorry, but your baggage is lost, when we find it, we will send it to your hotel address. Jeg fik gåsehud over det hele, tænk hvis de ikke fandt det. Min billet var deri.








Sidst rettet af [Jasmin] Tirs Mar 04, 2008 9:40 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Goodbye Denmark, hello England ( En novelle af Jasmin) Empty
IndlægEmne: Sv: Goodbye Denmark, hello England ( En novelle af Jasmin)   Goodbye Denmark, hello England ( En novelle af Jasmin) EmptySøn Feb 24, 2008 6:18 pm

kort men godt. Men glæder mig til at læse mere! Smile
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Goodbye Denmark, hello England ( En novelle af Jasmin) Empty
IndlægEmne: Sv: Goodbye Denmark, hello England ( En novelle af Jasmin)   Goodbye Denmark, hello England ( En novelle af Jasmin) EmptyMan Feb 25, 2008 11:20 pm

meget kort, men godt (:
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
Miley
Little Joanna
Little Joanna
Miley


Antal indlæg : 216
Age : 31
Location : København
Registration date : 01/01/08

Goodbye Denmark, hello England ( En novelle af Jasmin) Empty
IndlægEmne: Sv: Goodbye Denmark, hello England ( En novelle af Jasmin)   Goodbye Denmark, hello England ( En novelle af Jasmin) EmptyMan Mar 03, 2008 7:51 pm

Det lyder fint. Very Happy
Glæder mig til at læse mere.
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/marialearnstorock
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

Goodbye Denmark, hello England ( En novelle af Jasmin) Empty
IndlægEmne: Sv: Goodbye Denmark, hello England ( En novelle af Jasmin)   Goodbye Denmark, hello England ( En novelle af Jasmin) EmptyMan Mar 03, 2008 9:13 pm

Tak alle sammen, part 2 kommer i morgen Wink
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

Goodbye Denmark, hello England ( En novelle af Jasmin) Empty
IndlægEmne: Sv: Goodbye Denmark, hello England ( En novelle af Jasmin)   Goodbye Denmark, hello England ( En novelle af Jasmin) EmptyOns Mar 05, 2008 7:58 pm

Håber snart det næste stykke kommer, ;D
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Goodbye Denmark, hello England ( En novelle af Jasmin) Empty
IndlægEmne: Sv: Goodbye Denmark, hello England ( En novelle af Jasmin)   Goodbye Denmark, hello England ( En novelle af Jasmin) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Goodbye Denmark, hello England ( En novelle af Jasmin)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» McFly fans - Denmark
» Standalone Fics By Sidsel
» Goodbye Japan!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: