Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Du ved du er McFly fan når ...

Go down 
+30
Sidsel
Miamcfly
Ditte
Brunette
NannaBoelt
mathilderosejones.
Stargirl
McFlyLover<3
Annesteg
Malene
MeusDeus
Mille
McFreak
BetteMøffe
Sara(:
mcflys
Sally-Judd
JasminM
xxPoynterxx
NinnaMaleneJones!
lineblondine
Line
McFLY_DK
mcflyforfreakinlifetime
McFlyAreMyHeroes
Ann-Jones
ManiPunk
sofiee-
Miley
Carolaade
34 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ved du er McFly fan når ...   Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 EmptyTirs Apr 08, 2008 1:49 am

McFlyAreMyHeroes skrev:
NinnaMaleneJones! skrev:
ManiPunk skrev:
Du ved, at du er McFly fan, når du skal se Tv2 på fredag kl. 20.40 Very Happy --> Tilbage til Fremtiden...

(Har aldrig set den, så skal nok, for Michael J. Fox er ret god... Smile )

OG når du engang købte hele box-sættet uden at have set filmene, kun fordi Tom sagde at de film var herre gode Cool

var de så gode?Very Happy

Jeg elsker de film... de er virkelig gode... jeg sys Michael J. Fox spiller rigtig godt...
et af mine yndlings citater er fra 3'eren efter Marty har skudt ved sårn et skyde spil i vesten hvor de er mega mange år tilbage i fortiden hvor han bare rammer plet ved alle skud og en af de der cowboys spørger ham 'where did you learn to shoot like that?' Marty '7eleven'

ellers er der selvf. 'you guys may not be ready for this yet? But your kids are gonna love it'
Tilbage til toppen Go down
NinnaMaleneJones!
Admin
Admin
NinnaMaleneJones!


Antal indlæg : 131
Age : 34
Location : aalborg
Registration date : 27/12/07

Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ved du er McFly fan når ...   Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 EmptyTirs Apr 08, 2008 11:10 am

McFlyAreMyHeroes skrev:
NinnaMaleneJones! skrev:
ManiPunk skrev:
Du ved, at du er McFly fan, når du skal se Tv2 på fredag kl. 20.40 Very Happy --> Tilbage til Fremtiden...

(Har aldrig set den, så skal nok, for Michael J. Fox er ret god... Smile )

OG når du engang købte hele box-sættet uden at have set filmene, kun fordi Tom sagde at de film var herre gode Cool

var de så gode?Very Happy

De er HERRE gode Very Happy Og Anita har HELT ret, elsker de citater der Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.mcflydk.tk
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 32
Location : København
Registration date : 02/01/08

Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ved du er McFly fan når ...   Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 EmptyTirs Apr 08, 2008 5:15 pm

Ann-Jones skrev:
McFlyAreMyHeroes skrev:
NinnaMaleneJones! skrev:
ManiPunk skrev:
Du ved, at du er McFly fan, når du skal se Tv2 på fredag kl. 20.40 Very Happy --> Tilbage til Fremtiden...

(Har aldrig set den, så skal nok, for Michael J. Fox er ret god... Smile )

OG når du engang købte hele box-sættet uden at have set filmene, kun fordi Tom sagde at de film var herre gode Cool

var de så gode?Very Happy

Jeg elsker de film... de er virkelig gode... jeg sys Michael J. Fox spiller rigtig godt...
et af mine yndlings citater er fra 3'eren efter Marty har skudt ved sårn et skyde spil i vesten hvor de er mega mange år tilbage i fortiden hvor han bare rammer plet ved alle skud og en af de der cowboys spørger ham 'where did you learn to shoot like that?' Marty '7eleven'

ellers er der selvf. 'you guys may not be ready for this yet? But your kids are gonna love it'
OHH jaaa. jeg tænkte helt klart på det citat!! Jeg glemmer aldrig, da James sagde det hehe.
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ved du er McFly fan når ...   Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 EmptyTors Apr 10, 2008 12:47 pm

Åh... alt den snak om Back To The Future... fik mig til at ville se den... så nu er jeg lige begyndt at se 1'eren Very Happy
Tilbage til toppen Go down
ManiPunk
Little Joanna
Little Joanna
ManiPunk


Antal indlæg : 222
Age : 34
Location : NordVestFyn
Registration date : 19/02/08

Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ved du er McFly fan når ...   Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 EmptyTors Apr 17, 2008 12:21 pm

McFLY_DK skrev:
Når du får smilet frem og begynder at tænke på McFLY, hver gang du hører:
- Alt med The Used, Queen, The Killers, Blink 182 (ja, selv Angles and Airways!), The Who og selvfølgelig The Beatles! Very Happy

Hehe.. Sad lige og var ved at falde i søvn i Afsætningn Sleep , da jeg kom til at høre efter hvad de egentlig hørte inde ved siden af..
Kunne høre "I Wanna hold your hand" Very Happy Ikke sikker på hvilken version det var eller hvem, der sang den, men i mit hoved begyndte Danny helt klart Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/zoemoi
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ved du er McFly fan når ...   Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 EmptyTors Apr 17, 2008 12:59 pm

McFLY_DK skrev:
Når du får smilet frem og begynder at tænke på McFLY, hver gang du hører:
- Alt med The Used, Queen, The Killers, Blink 182 (ja, selv Angles and Airways!), The Who og selvfølgelig The Beatles! Very Happy



Jeg tænker nu ikk på McFly når jeg hører the Killers og Queen.... for de bands var jeg fan af før McFly begyndte at snakke om dem...
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ved du er McFly fan når ...   Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 EmptyTors Apr 17, 2008 8:50 pm

Du ved du er mcfly fan..

Når du driver dine ikke fans venner til vanvid med at smakke om dem.. XD
Når du overvejer bare at hoppe på det næste fly til England bare for at være i samme land som dem!
Når du stjæler et gammelt engelsk blad fra skolen, klipper et billede ud af drengene og ligger det tilbage igen næste dag. (Ja okay, jeg er en tyv, men hey de kommer nok ikke til at savne det vel?)
Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sara(:
Miss Halloween
Miss Halloween
Sara(:


Antal indlæg : 325
Age : 29
Location : I mine bukser!
Registration date : 11/01/09

Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ved du er McFly fan når ...   Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 EmptySøn Jan 18, 2009 11:53 pm

Den er godtnok kørt død for laaang tid siden, men jeg syntes det er så sjovt at finde alle mulige grunde..

Du ved du er McFLy-fan når...
-du har lavet dit eget 'McFLY' band ud af bamser.
-selv dine veninders forældre ved hvem de er.
-de spiller Queens 'Don't stop me now' i radieon, og du kan den udenad.
-du grinber din klasselære i at nynne Transylvania.. 8Det gjorde hun faktisk! Og i en time enda!)
-du jagter egern, og kalder dem Peter.
-du kan ikke gøre noget uden at tænke på dem.
-du skriger : I WANT SOME FOOD!, når du bliver sulten.
Tilbage til toppen Go down
http://www.mcfly.com
BetteMøffe
Miss Halloween
Miss Halloween
BetteMøffe


Antal indlæg : 414
Age : 31
Location : Aalborg!
Registration date : 10/11/08

Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ved du er McFly fan når ...   Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 EmptyMan Jan 19, 2009 12:08 am

Du ved du er McFLY-fan når...
- du har brugt to timer på at skrive Danny som graffiti! (jep, det gjorde jeg, og dagen efter fik jeg øjnene op for Dougie?!)
- Du flipper fuldstændig ud fordi du lige lavede en bobble med tungen ;D (JEG HAR LGE GJORT DET!!! IH )
Tilbage til toppen Go down
McFreak
Surfer Babe
Surfer Babe
McFreak


Antal indlæg : 149
Age : 33
Location : Loserville, Slagelse
Registration date : 07/06/08

Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ved du er McFly fan når ...   Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 EmptyMan Jan 19, 2009 12:23 am

Du ved, du er McFly-fan når..
Din søster kan alle deres sange pga dig, og det er dig der har åbnet hendes øjne for dem.
Din mor ved hvem alle McFly drenge er.
Din bror ved, hvornår du synger en McFly sang.
Din mor er bange for, at din computer er langsom, fordi du har for meget McFly på den. No
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ved du er McFly fan når ...   Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 EmptyMan Jan 19, 2009 4:52 pm

Du ved du er McFly-fan når :
-har plukket fire forskellige blomste ude i haven og givet dem alle navn(i ved hvilke Wink ), stillet dem i et glas på dit værelse lige over radiatoren så de næste dag er døde ( R.I.P. Crying or Very sad )
-griner hver gang du hører navnet Vibe? (Viiiiibe, you got it, Viiiibe Wink )
-går og tænker over hvilke spørgsmål man mon skal stille dem når man (jo helt sikkert) kommer til at interviewe dem engang? :S
-var lige ved at begynde at tude da jeg hørte dem på popaganda første gang xD
-kalder din far's kæreste's søn's øgler(God :S) for Zukie xD

Ja... Har prøvet alle sammen xD
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ved du er McFly fan når ...   Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 EmptyMan Jan 19, 2009 4:56 pm

Mille skrev:
Du ved du er McFly-fan når :
-har plukket fire forskellige blomste ude i haven og givet dem alle navn(i ved hvilke Wink ), stillet dem i et glas på dit værelse lige over radiatoren så de næste dag er døde ( R.I.P. Crying or Very sad )
-griner hver gang du hører navnet Vibe? (Viiiiibe, you got it, Viiiibe Wink )
-går og tænker over hvilke spørgsmål man mon skal stille dem når man (jo helt sikkert) kommer til at interviewe dem engang? :S
-var lige ved at begynde at tude da jeg hørte dem på popaganda første gang xD
-kalder din far's kæreste's søn's øgler(God :S) for Zukie xD

Ja... Har prøvet alle sammen xD

Haha. Mile hvor er du genial! xD Bortset fr du dræbte blomsterne!? ö Shocked haha.
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ved du er McFly fan når ...   Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 EmptyMan Jan 19, 2009 5:06 pm

mcflys skrev:
Mille skrev:
Du ved du er McFly-fan når :
-har plukket fire forskellige blomste ude i haven og givet dem alle navn(i ved hvilke Wink ), stillet dem i et glas på dit værelse lige over radiatoren så de næste dag er døde ( R.I.P. Crying or Very sad )
-griner hver gang du hører navnet Vibe? (Viiiiibe, you got it, Viiiibe Wink )
-går og tænker over hvilke spørgsmål man mon skal stille dem når man (jo helt sikkert) kommer til at interviewe dem engang? :S
-var lige ved at begynde at tude da jeg hørte dem på popaganda første gang xD
-kalder din far's kæreste's søn's øgler(God :S) for Zukie xD

Ja... Har prøvet alle sammen xD

Haha. Mile hvor er du genial! xD Bortset fr du dræbte blomsterne!? ö Shocked haha.

Jeg er også meget ked af det Sad
Danny hang sådan med hovedet Crying or Very sad

Jeg kan næsten ikke klare at tænke på dem!!!
Haha xD
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ved du er McFly fan når ...   Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 EmptyMan Jan 19, 2009 5:11 pm

Mille skrev:
mcflys skrev:
Mille skrev:
Du ved du er McFly-fan når :
-har plukket fire forskellige blomste ude i haven og givet dem alle navn(i ved hvilke ;) ), stillet dem i et glas på dit værelse lige over radiatoren så de næste dag er døde ( R.I.P. :cry: )
-griner hver gang du hører navnet Vibe? (Viiiiibe, you got it, Viiiibe ;) )
-går og tænker over hvilke spørgsmål man mon skal stille dem når man (jo helt sikkert) kommer til at interviewe dem engang? :S
-var lige ved at begynde at tude da jeg hørte dem på popaganda første gang xD
-kalder din far's kæreste's søn's øgler(God :S) for Zukie xD

Ja... Har prøvet alle sammen xD

Haha. Mile hvor er du genial! xD Bortset fr du dræbte blomsterne!? ö :shock: haha.

Jeg er også meget ked af det :(
Danny hang sådan med hovedet :cry:

Jeg kan næsten ikke klare at tænke på dem!!!
Haha xD
nej mille stop ! du får mig til at grine, og det gør nalle far i halsen !!!
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ved du er McFly fan når ...   Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 EmptyMan Jan 19, 2009 5:15 pm

MeusDeus skrev:
Mille skrev:
mcflys skrev:
Mille skrev:
Du ved du er McFly-fan når :
-har plukket fire forskellige blomste ude i haven og givet dem alle navn(i ved hvilke Wink ), stillet dem i et glas på dit værelse lige over radiatoren så de næste dag er døde ( R.I.P. Crying or Very sad )
-griner hver gang du hører navnet Vibe? (Viiiiibe, you got it, Viiiibe Wink )
-går og tænker over hvilke spørgsmål man mon skal stille dem når man (jo helt sikkert) kommer til at interviewe dem engang? :S
-var lige ved at begynde at tude da jeg hørte dem på popaganda første gang xD
-kalder din far's kæreste's søn's øgler(God :S) for Zukie xD

Ja... Har prøvet alle sammen xD

Haha. Mile hvor er du genial! xD Bortset fr du dræbte blomsterne!? ö Shocked haha.

Jeg er også meget ked af det Sad
Danny hang sådan med hovedet Crying or Very sad

Jeg kan næsten ikke klare at tænke på dem!!!
Haha xD
nej mille stop ! du får mig til at grine, og det gør nalle far i halsen !!!
Aj undskyld! ;S
God bedring!
Tilbage til toppen Go down
Malene
Surfer Babe
Surfer Babe
Malene


Antal indlæg : 122
Age : 35
Registration date : 12/10/08

Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ved du er McFly fan når ...   Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 EmptyMan Jan 19, 2009 8:25 pm

Du ved du er en hardcore McFly fan når:

- Du gemmer alle gode billeder du ser af drengene på din computer (DET ER MANGE, der er jo nærmest ingen dårlige;))
- Du kan en masse facts om dem udenad, fx: deres fulde navne, deres fødselsdage, fødebyer, familier osv.
- Du har set nærmest samtlige videoer med dem på youtube flere gange - og du ved altid hvad der menes, når andre herinde kommer med bemærkninger om noget drengene har sagt/sunget/gjort Smile
- Det gibber i dig hver gang du ser en artikel med dem på nettet eller i blade eller ser dem i tv (det sker desværre for sjældent Sad)
Tilbage til toppen Go down
Malene
Surfer Babe
Surfer Babe
Malene


Antal indlæg : 122
Age : 35
Registration date : 12/10/08

Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ved du er McFly fan når ...   Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 EmptyMan Jan 19, 2009 8:49 pm

- Du kender V's sang "Blood, Sweat and Tears" pga. McFly! Smile
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ved du er McFly fan når ...   Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 EmptyMan Jan 19, 2009 9:17 pm

MissJones skrev:
- Du kender V's sang "Blood, Sweat and Tears" pga. McFly! Smile

JA! XD
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ved du er McFly fan når ...   Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 EmptyMan Jan 19, 2009 9:53 pm

du ved du er McFLY fan når et par af dine veninder, som ikke hører McFLY, har deres cd, bare så du kunne købe den nogle flere gange for at støtte dem....

- At min ene veninde så er begyndt at lytte til dem, efter at have fået den som ekstragave i julen, er jo bare en god ting :p
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ved du er McFly fan når ...   Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 EmptyOns Jan 21, 2009 12:55 pm

du vender hovedet efter McD skiltene hvor de reklamere for en McFlurry for lige t tjekke om der ikke stod McFlyrry (sker ofte for mig)
og at du i det hele taget hører lidt bedre efter når der kommer ord der starter på Mc ;D
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ved du er McFly fan når ...   Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 EmptyOns Jan 21, 2009 4:34 pm

MeusDeus skrev:
du vender hovedet efter McD skiltene hvor de reklamere for en McFlurry for lige t tjekke om der ikke stod McFlyrry (sker ofte for mig)
og at du i det hele taget hører lidt bedre efter når der kommer ord der starter på Mc ;D

Tihi, Sarah går i klasse med en som kalder McFlurry for McFly XD Razz
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ved du er McFly fan når ...   Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 EmptyOns Jan 21, 2009 5:22 pm

MeusDeus skrev:
du vender hovedet efter McD skiltene hvor de reklamere for en McFlurry for lige t tjekke om der ikke stod McFlyrry (sker ofte for mig)
og at du i det hele taget hører lidt bedre efter når der kommer ord der starter på Mc ;D

Det er faktisk rigtigt ! Very Happy
Jeg vender altid hovedet hvis folk siger noget med Mc XD
Tilbage til toppen Go down
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK


Antal indlæg : 279
Age : 35
Location : Aarhus
Registration date : 04/01/08

Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ved du er McFly fan når ...   Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 EmptyOns Jan 21, 2009 6:46 pm

MeusDeus skrev:
du vender hovedet efter McD skiltene hvor de reklamere for en McFlurry for lige t tjekke om der ikke stod McFlyrry (sker ofte for mig)
og at du i det hele taget hører lidt bedre efter når der kommer ord der starter på Mc ;D

Haha! JA! Razz Jeg har arbejdet på McDonalds, og det skete flere gange, at folk bestilte en McFly med daim! Razz Jeg blev helt sær hver gang! hehe.. Jeg havde faktisk aldrig selv tænkt på forbindelsen mellem McFlurry og McFLY før det.
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/63453948
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ved du er McFly fan når ...   Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 EmptyTors Jan 22, 2009 12:24 am

Mille skrev:
MeusDeus skrev:
du vender hovedet efter McD skiltene hvor de reklamere for en McFlurry for lige t tjekke om der ikke stod McFlyrry (sker ofte for mig)
og at du i det hele taget hører lidt bedre efter når der kommer ord der starter på Mc ;D

Det er faktisk rigtigt ! Very Happy
Jeg vender altid hovedet hvis folk siger noget med Mc XD

Tror det er sådan automatisk indbygget for mig at høre bedre efter når det er noget der starter med Mc Very Happy
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ved du er McFly fan når ...   Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 EmptyTors Jan 22, 2009 11:30 pm

McFlyLover<3 skrev:
Mille skrev:
MeusDeus skrev:
du vender hovedet efter McD skiltene hvor de reklamere for en McFlurry for lige t tjekke om der ikke stod McFlyrry (sker ofte for mig)
og at du i det hele taget hører lidt bedre efter når der kommer ord der starter på Mc ;D

Det er faktisk rigtigt ! :D
Jeg vender altid hovedet hvis folk siger noget med Mc XD

Tror det er sådan automatisk indbygget for mig at høre bedre efter når det er noget der starter med Mc :D
det må være en meget udbredt McFly sygdom :D
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Du ved du er McFly fan når ...   Du ved du er McFly fan når ... - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Du ved du er McFly fan når ...
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» mcfly med 3 ord :)
» Har du den nye cd fra mcfly..???
» McFLY Survey =D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: McFly generelt-
Gå til: