Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Stjerner ??

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Stjerner ?? Empty
IndlægEmne: Stjerner ??   Stjerner ?? EmptyTirs Maj 20, 2008 9:42 pm

Hvordan får man flere stjerner ?? Og hvordan mister man dem igen , jeg er ret ny her inde så i må lige bære over med mine smp detalje fejl .. Wink
Tilbage til toppen Go down
ManiPunk
Little Joanna
Little Joanna
ManiPunk


Antal indlæg : 222
Age : 34
Location : NordVestFyn
Registration date : 19/02/08

Stjerner ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner ??   Stjerner ?? EmptyOns Maj 21, 2008 10:59 am

Smile Havde tænkt på det samme, da en der havde skrevet flere indlæg end mig havde færre stjerne, men fandt det her under FAQ oppe i hjørnet:

Citat :
Normalt kan du ikke selv ændre dette (niveauet vises under dit brugernavn i dine indslag og i din profil). De fleste fora bruger niveauer til at vise hvor mange indlæg en person har skrevet eller til at identificere bestemte brugere, f.eks. redaktører og Administratorer kan have deres specielle niveaubetegnelse. Vær venlig ikke at misbruge forum ved at skrive så mange indlæg som muligt blot for at øge dit niveau - du vil sandsynligvis hurtigt finde ud af at enten redaktørerne eller administratorerne vil sænke dit niveau til lavest muligt.
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/zoemoi
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Stjerner ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner ??   Stjerner ?? EmptyOns Maj 21, 2008 2:05 pm

Tak skal du have ..
Det hjalp da en smulle ;P
Tilbage til toppen Go down
NinnaMaleneJones!
Admin
Admin
NinnaMaleneJones!


Antal indlæg : 131
Age : 34
Location : aalborg
Registration date : 27/12/07

Stjerner ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner ??   Stjerner ?? EmptyOns Maj 21, 2008 5:50 pm

lige præcis. jo flere indlæg man skriver, jo flere stjerner får man. tror den giver en stjerne ved 50.. eller også er det 100 Smile samtidig skifter ens rang.. i starten er man eksempelvis "wannabe mcflyer", og så arbejder man sig op efter. der er egentlig ikke nogen dybere mening med det, men det er da meget sjovt Razz så kan man også følge med i hvem det er, der virkelig styrer forummet Very Happy

heh. ja, jeg har eksempelvis skrevet mindre indlæg end andre herinde, men har alligevel alle stjerner. grunden hertil er, at jeg er forum administrator. det samme gælder for sally Smile

håber det var forklaring nok Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.mcflydk.tk
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Stjerner ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner ??   Stjerner ?? EmptyOns Maj 21, 2008 8:37 pm

NinnaMaleneJones! skrev:
lige præcis. jo flere indlæg man skriver, jo flere stjerner får man. tror den giver en stjerne ved 50.. eller også er det 100 Smile samtidig skifter ens rang.. i starten er man eksempelvis "wannabe mcflyer", og så arbejder man sig op efter. der er egentlig ikke nogen dybere mening med det, men det er da meget sjovt Razz så kan man også følge med i hvem det er, der virkelig styrer forummet Very Happy

heh. ja, jeg har eksempelvis skrevet mindre indlæg end andre herinde, men har alligevel alle stjerner. grunden hertil er, at jeg er forum administrator. det samme gælder for sally Smile

håber det var forklaring nok Smile

Ja det var lige sådan en forklaring jeg ventede på .. Tusind tak skal du have ;P
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stjerner ?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stjerner ??   Stjerner ?? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Stjerner ??
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: McFly Danmark Forummet :: Spørgsmål og kommentarer ang. forummet-
Gå til: