Ja de er vildt fede , er det bare mig eller har man hørt Everybody knows før ?? , Tror altså at jeg har hørt starten før for RIGTIG lang tid siden .. ??!
mcflys Star Girl
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Den har været på youtube i nogle måneder.. altså den 'ufærdige' version. hehe.. Men synes faktisk lidt start guitaren minder om should I stay or should I go. med the clash.. hehe godt være det bare er mig XD
McFreak Surfer Babe
Antal indlæg : 149 Age : 33 Location : Loserville, Slagelse Registration date : 07/06/08
Den har været på youtube i nogle måneder.. altså den 'ufærdige' version. hehe.. Men synes faktisk lidt start guitaren minder om should I stay or should I go. med the clash.. hehe godt være det bare er mig XD
Det har jeg også lagt mærke til. Har spillet alt, alt for meget guitar hero. Eller, nej det er da i det der Rock Band den er. Min bror har lige fået det. Super cool, siger jeg jer. Man kan bare spille det i 100 år..!
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Det har jeg også lagt mærke til. Har spillet alt, alt for meget guitar hero. Eller, nej det er da i det der Rock Band den er. Min bror har lige fået det. Super cool, siger jeg jer. Man kan bare spille det i 100 år..!
Hehe Nice , glæder mig også til at prøve det . Men tilbage til emnet ; Det var nok den ufærdige version jeg har hørt så , men fede sange . Glæder mig mere og mere til albumet kommer nu !!
Sidsel Star Girl
Antal indlæg : 932 Age : 32 Location : HHE Registration date : 30/12/07
Emne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (: Ons Jul 09, 2008 12:06 am
elsker seriøst piont of view, er nærmest blevet besat har hørt den om og om igen nu (:
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (: Ons Jul 09, 2008 12:23 am
McFLYxSidsel skrev:
elsker seriøst piont of view, er nærmest blevet besat har hørt den om og om igen nu (:
I know how you feel ! Men synes faktisk det er lidt dejligt .
NannaBoelt Star Girl
Emne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (: Ons Jul 09, 2008 1:42 pm
Nogle der har fået sangene i mp3 form ?? Så i kan sende dem ?
mcflys Star Girl
Emne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (: Ons Jul 09, 2008 1:56 pm
Ja det har jeg. (: Eller er igang med at downloade dem, men vil du ha dem? Så bare tilføj mig til msn. emilievelbaek@hotmail.com Men fuck jeg elsker dem har allerede hørt dem 5 gangei dag bare. XD Jeg tror cd'en bliver SÅ fed! Kan seriøst ikke vente med at høre den!
NannaBoelt Star Girl
Emne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (: Ons Jul 09, 2008 2:10 pm
mcflys skrev:
Ja det har jeg. (: Eller er igang med at downloade dem, men vil du ha dem? Så bare tilføj mig til msn. emilievelbaek@hotmail.com Men fuck jeg elsker dem har allerede hørt dem 5 gangei dag bare. XD Jeg tror cd'en bliver SÅ fed! Kan seriøst ikke vente med at høre den!
Tusind tak , jeg elsker også bare sangene .. Men ved bare ikke hvordan man kan downloade dem ??!
NannaBoelt Star Girl
Emne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (: Ons Jul 09, 2008 2:19 pm
Dannys-Princess skrev:
mcflys skrev:
Tusind tak , jeg elsker også bare sangene .. Men ved bare ikke hvordan man kan downloade dem ??!
Hvornår tror du at du har downloadet dem ? bare sådan ca ??
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (: Ons Jul 09, 2008 3:02 pm
mcflys skrev:
Må jeg også gerne tilføje dig... vil virkelig også gerne ha de sange PLEASE
mcflys Star Girl
Emne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (: Ons Jul 09, 2008 10:02 pm
Hehe.. Selvfølgelig.. (: Men altså jeg tager på ferie på Søndag, og ved ikke hvor meget jeg er på msn. Men hvis jeg er på samtidig som jer, kan i selvfølgelig bare få den der og hvis jeg ikke er så må i godt sende en mail. (Håber jeg tjekker den, men hader at tjekke mails har nogle og 80 i min indbakke) hmm.. men skal nok tjekke... hehe
Men ja bare tilføj mig. Har også bare høt sangene hele dagen idag på min ipod, mens jeg var på arbejde.. XD
NannaBoelt Star Girl
Emne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (: Tors Jul 10, 2008 12:40 am
mcflys skrev:
Hehe.. Selvfølgelig.. (: Men altså jeg tager på ferie på Søndag, og ved ikke hvor meget jeg er på msn. Men hvis jeg er på samtidig som jer, kan i selvfølgelig bare få den der og hvis jeg ikke er så må i godt sende en mail. (Håber jeg tjekker den, men hader at tjekke mails har nogle og 80 i min indbakke) hmm.. men skal nok tjekke... hehe
Men ja bare tilføj mig. Har også bare høt sangene hele dagen idag på min ipod, mens jeg var på arbejde.. XD
org ja, kender godt det der med at tjekke mails, men glæder mig til at få sangene , og tusind tak for hjælpen !
mcflys Star Girl
Hehe.. det var så lidt. :b men ja hvis i ikke lige har fanget mig inden lørdag så send lige en mail for jeg tager afsted søndag i to uger. Og o skulle jo gerne have den inden.
NannaBoelt Star Girl
Emne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (: Fre Jul 11, 2008 12:02 am
mcflys skrev:
Hehe.. det var så lidt. :b men ja hvis i ikke lige har fanget mig inden lørdag så send lige en mail for jeg tager afsted søndag i to uger. Og o skulle jo gerne have den inden.
okay det er en aftale ,
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Hey, hvis det er lettere for dig, hvorfor sætter du så ikke sangene som megaupload her inde, så folk tage dem, dem der selvfølgelig vil have dem. Jeg tror at det vil være noget så let, i stedet for at du skal sende den til mange personer? Her er siden: www.megaupload.com
Annesteg Star Girl
Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (: Søn Jul 13, 2008 10:25 am
Syne sogså bare du nye sange er vildt gode Jeg har dem alle tre, hvis nogle vil have dem altså point of view, everybody knows og one for the radio Glæder mig så meget til albummet udkommer og til at høre Harry synge
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (: Søn Jul 13, 2008 1:51 pm
theirstargirl skrev:
Syne sogså bare du nye sange er vildt gode Jeg har dem alle tre, hvis nogle vil have dem altså point of view, everybody knows og one for the radio Glæder mig så meget til albummet udkommer og til at høre Harry synge
oh ja vil rigtig gerne have dem! Du min helt hvis du sætter dem ind i dag eller sender dem til min mail/msn shylie_asa_bust@hotmail.com
Skal rejse i morgen, og vil gerne have POV og Everybody Knows i min ipod.
NannaBoelt Star Girl
Emne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (: Søn Jul 13, 2008 2:10 pm
Jeg har også Do Ya acoustic version , hvis der er nogle der vil have den ??
Annesteg Star Girl
Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (: Man Jul 14, 2008 2:43 pm
Dannys-Princess skrev:
Jeg vil gerne have den Hvis det kan lade sig gøre ?
NannaBoelt Star Girl
Emne: Sv: 2 nye mcfly sange.! (: Man Jul 14, 2008 8:49 pm
theirstargirl skrev:
Dannys-Princess skrev:
Jeg vil gerne have den Hvis det kan lade sig gøre ?
Ja selvfølgelig , så skal jeg bare lige bruge din mail .. (du kan sende den til mig i en privat besked hvis du ikke vil have at alle skal have den , men jeg tror sku ikke at der er nogle psykopater herinde )