Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Danny! Man Jul 21, 2008 3:07 pm
Hej alle sammen
Nu har jeg set nogle nye videoer med McFly og det der bekymrer mig er Danny! Hans humør er slet ikke det samme. Han smiler kun lidt, han griner næsten ikke og siger ingenting. Se de her videoer, kan I se hvad jeg mener? (Det er de to nederste på siden..)
Jeg er virkelig bekymret for at der er noget galt med vores dejlige Danny. <3 Så vil høre om der er noget af jer der ved noget ?
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: Danny! Man Jul 21, 2008 4:14 pm
Kan godt se hvad du mener ! lad os håbe han bare havde et par dårlige dage.. Men er altså også ret bekymret...
Annesteg Star Girl
Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Sv: Danny! Man Jul 21, 2008 6:00 pm
McFlyLover<3 skrev:
Kan godt se hvad du mener ! lad os håbe han bare havde et par dårlige dage.. Men er altså også ret bekymret...
Ja, det er også det jeg håber på
Sarah Miss Halloween
Antal indlæg : 477 Age : 32 Location : Esbjerg Registration date : 27/06/08
Emne: Sv: Danny! Man Jul 21, 2008 8:08 pm
Jeg kan også godt se hvad du mener Men ja, vi håber på han bare have nogle dårlige dage. For vi vil have den glade/skøre Danny tilbage!
McFLY_DK Little Joanna
Antal indlæg : 279 Age : 36 Location : Aarhus Registration date : 04/01/08
Emne: Sv: Danny! Ons Jul 23, 2008 9:32 pm
Tror ikk det er noget I ska tænke over... jeg sys også jeg har set nye videoer hvor han er meget livlig og griner det dejlige, skæve "danny-grin", haha! So don't worry!
malenepoynter Moderator
Antal indlæg : 28 Age : 33 Location : Vestervig - Midtjylland Registration date : 01/02/08
Emne: Sv: Danny! Tors Jul 31, 2008 3:11 am
McFLY_DK skrev:
Tror ikk det er noget I ska tænke over... jeg sys også jeg har set nye videoer hvor han er meget livlig og griner det dejlige, skæve "danny-grin", haha! So don't worry!
Jeg har også set nogle videoer, hvor han er "den rigtige" Danny. Vi har vel alle nogle dårlige dage og sådan.. tror bare man "lægger mere i det" når det er kendte der virker nede. De kan jo nærmest ikke røre en finger, uden der bliver taget et billede af dem. Jeg tror heller ikke vi skal tænke for meget over, at han virker lidt trist for tiden.
SmoxMcFly Moderator
Antal indlæg : 6 Age : 30 Registration date : 30/07/08
Emne: Sv: Danny! Tors Jul 31, 2008 3:06 pm
Jeg mener at have læst et eller andet sted at Tom har nekendt gjort at ham og Danny haf haft et skænderi. Han syntes Danny stj- æler rampelyset fra de andre tre. Og han har derfor bedt Danny om at dæmpe sig. Ved ikk om det bare er et rygte eller hvad det er. Og kan ikke hyuske hvor jeg har læst det henne.
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: Danny! Tors Jul 31, 2008 3:16 pm
SmoxMcFly skrev:
Jeg mener at have læst et eller andet sted at Tom har nekendt gjort at ham og Danny haf haft et skænderi. Han syntes Danny stj- æler rampelyset fra de andre tre. Og han har derfor bedt Danny om at dæmpe sig. Ved ikk om det bare er et rygte eller hvad det er. Og kan ikke hyuske hvor jeg har læst det henne.
Tror ærligtalt at det er et rygte jeg vil altså væde med at Tom ikke ville sige sådan noget til Danny, og At Danny er sådan gør dem bare bedre sammen Måske er det fordi de starter på en frisk over hele verden, og derfor vil De ikke starte ud med div. sex-jokes og mærkelige ansigter?- bare tage den lidt med ro?