Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: lies. Tors Aug 14, 2008 9:17 pm
Kan ikke vente !
mcflys Star Girl
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: Sv: lies. Tors Aug 14, 2008 9:44 pm
theirstargirl skrev:
mcflys skrev:
Yes guys! Den bliver vist den 23 august!
Fantastisk Ved du hvor den bliver vist henne ?
På channel 4. kl 12 :b tror ikke rigtig der er nogen danskere der har den men den kommer jo nok ind på youtube ret hurtigt. XD
Sarah Miss Halloween
Antal indlæg : 477 Age : 32 Location : Esbjerg Registration date : 27/06/08
Emne: Sv: lies. Tors Aug 14, 2008 9:52 pm
Årh yes man! Ih, hvor jeg glæder mig! (;
Annesteg Star Girl
Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Sv: lies. Tors Aug 14, 2008 9:56 pm
mcflys skrev:
theirstargirl skrev:
mcflys skrev:
På channel 4. kl 12 :b tror ikke rigtig der er nogen danskere der har den men den kommer jo nok ind på youtube ret hurtigt. XD
Fedt, mange tak
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: lies. Fre Aug 15, 2008 8:49 pm
Arg, ja glæder mig også sygt til videoen . Men det bliver nok lidt svært at se den , jeg er på efterskole og vi har kun sådan nogle vildt langsomme computere , og vi må ikke spille online spil !! HVAD SKer der ??
mcflys Star Girl
Emne: Sv: lies. Lør Aug 16, 2008 2:33 pm
theirstargirl skrev:
mcflys skrev:
theirstargirl skrev:
mcflys skrev:
Fedt, mange tak
Any time. :b
mcflys Star Girl
Emne: Sv: lies. Lør Aug 16, 2008 2:33 pm
Dannys-Princess skrev:
Arg, ja glæder mig også sygt til videoen . Men det bliver nok lidt svært at se den , jeg er på efterskole og vi har kun sådan nogle vildt langsomme computere , og vi må ikke spille online spil !! HVAD SKer der ??
Ih. hvot træls! Så må du jo snige dig ind og se den alligevel!
sunshine Surfer Babe
Antal indlæg : 170 Age : 44 Location : Odense Registration date : 25/02/08
Emne: Sv: lies. Lør Aug 16, 2008 2:38 pm
Håber virkelig at der er nogen der er hurtige til at lægge videoen på Youtube, kan ikke vente til at se den...
mcflys Star Girl
Emne: Sv: lies. Lør Aug 16, 2008 2:45 pm
Har det helt på samme måde! .b men det tror jeg de er. :b det plejer de da at være?
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: lies. Lør Aug 16, 2008 4:24 pm
mcflys skrev:
Har det helt på samme måde! .b men det tror jeg de er. :b det plejer de da at være?
Ja , jeg vil næsten vædde med at hvis den bliver vist om morgnen så er den inde i løbet af frokost tid ..
mcflys Star Girl
Emne: Sv: lies. Lør Aug 16, 2008 6:08 pm
Dannys-Princess skrev:
mcflys skrev:
Ja , jeg vil næsten vædde med at hvis den bliver vist om morgnen så er den inde i løbet af frokost tid ..
:b det jeg læste stod der at den blev vidst ved 12 tiden. :b så først på eftermiddagen nok. XD
NannaBoelt Star Girl
Emne: Sv: lies. Lør Aug 16, 2008 6:25 pm
mcflys skrev:
Dannys-Princess skrev:
mcflys skrev:
:b det jeg læste stod der at den blev vidst ved 12 tiden. :b så først på eftermiddagen nok. XD
Ja ja, det er da også fint .. Glæder mig bare til den ..
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
CD2 Lies (Radio edit) The End (Acoustic version) Lies (Heavy Rock Mix)
DVD Lies (Normal Video) Lies (Extended Video) Lies (Radio edit)
Hvis jeg skulle vælge en, ville det helt klart være dvden..
Hmm , jeg er lidt i tvivl , tror sku hellere jeg ville have CD 2 , men vil også bare vildt gerne høre Lies i en Heavy Rock version ..
Så må man sku ta en af hver! :b
Nemlig, kan heller ikke vælge
Hvis det bliver sådan, gad vide om de så ikke bare gør som sidst? - så man kan købe alle sammen, sammen, jeg køber i hvert fald dem alle anyways
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: lies. Man Aug 18, 2008 12:26 pm
hvis jeg finder dem billigt, så køber jeg skam alle sammen. Var det ikke det de gjorde, 3 for £4?
NannaBoelt Star Girl
Emne: Sv: lies. Man Aug 18, 2008 1:52 pm
Sally-Judd skrev:
hvis jeg finder dem billigt, så køber jeg skam alle sammen. Var det ikke det de gjorde, 3 for £4?
Hvor meget er det bare sådan ca i Danske kr ??
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: lies. Man Aug 18, 2008 2:19 pm
Dannys-Princess skrev:
Sally-Judd skrev:
ca 40 kr =D.. Jeg plejer altid at sætte et 0 bag Engelske pund, så for jeg ca tallet =P.
mcflys Star Girl
Emne: Sv: lies. Man Aug 18, 2008 6:21 pm
Sally-Judd skrev:
Dannys-Princess skrev:
Sally-Judd skrev:
ca 40 kr =D.. Jeg plejer altid at sætte et 0 bag Engelske pund, så for jeg ca tallet =P.
Gør jeg også altid :b Så erdet bare en lille sule mere.
NannaBoelt Star Girl
Emne: Sv: lies. Man Aug 18, 2008 7:58 pm
mcflys skrev:
Sally-Judd skrev:
Dannys-Princess skrev:
Sally-Judd skrev:
Okay , tak for hjælpen
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: lies. Man Aug 18, 2008 8:19 pm
mcflys skrev:
Sally-Judd skrev:
Dannys-Princess skrev:
Sally-Judd skrev:
Ja nemlig. Jeg tager enten punktumet en tand tilbage, eller bare et 0. Ellers skal man gange det med 11? Men jeg har faktisk fået af vide at min far, at de har sat ned, så det kun er 9 man skal gange med.. Er ikke helt sikker. Men bruger altid de øverste metoder.
NannaBoelt Star Girl
Emne: Sv: lies. Man Aug 18, 2008 10:54 pm
Sally-Judd skrev:
mcflys skrev:
Sally-Judd skrev:
Dannys-Princess skrev:
Sally-Judd skrev:
Ja nemlig. Jeg tager enten punktumet en tand tilbage, eller bare et 0. Ellers skal man gange det med 11? Men jeg har faktisk fået af vide at min far, at de har sat ned, så det kun er 9 man skal gange med.. Er ikke helt sikker. Men bruger altid de øverste metoder.
Hey har fundet en side hvor man kan regne det præsist ud .. Prøv denne her http://www.valutakurser.dk/ Vildt nice ..
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: lies. Tirs Aug 19, 2008 2:25 pm
jeg mener £'en ligger omkring de 11 kr hele tiden...