Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

Radio:Active dvd!

Go down 
+5
Sidsel
NannaBoelt
Sally-Judd
mcflys
Ann-Jones
9 deltagere
ForfatterBesked
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones

Antal indlæg : 2885
Registration date : 02/01/08

Radio:Active dvd! Empty
IndlægEmne: Radio:Active dvd!   Radio:Active dvd! EmptySøn Sep 28, 2008 4:04 pm

Ok folkens.. hvad synes i så om den nye dvd?
Jeg elskede den haha... sys det var fedt at se hvordan de bygger et album op... ham deres producer var mega nice haha...
og det er mega grineren der hvor Tom blir hypnotiseret, hvor ham hypnotisøren siger at der er en der har taget hans willy hahah....
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys

Antal indlæg : 883
Registration date : 24/01/08

IndlægEmne: Sv: Radio:Active dvd!   Radio:Active dvd! EmptySøn Sep 28, 2008 4:19 pm

Ja fuck den er genial! (: Elsker den og så dejligt den er så lang! xD hehe.

Ja det er så sødt hvor han er hypnotisret også der hvor han danser. Og der hvor danny tror jeg det er er igang med at snakke og dougie nyser og de så bare stopper og kigger på ham og de sp szoomer ind for di han sidder som om han skal nyse igen. Wink
:b hehe. Og elsker i part 2. hvor dougie snakker i telefon og han bare går rundt i små cirkler. Very Happy
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd

Antal indlæg : 1386

IndlægEmne: Sv: Radio:Active dvd!   Radio:Active dvd! EmptySøn Sep 28, 2008 6:24 pm

det lyder fedt! Jeg tror at jeg holder mig væk fra denne thread, ind til jeg har set den hahah.
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt

Antal indlæg : 1092
Registration date : 03/05/08

IndlægEmne: Sv: Radio:Active dvd!   Radio:Active dvd! EmptySøn Sep 28, 2008 6:35 pm

Sally-Judd skrev:
det lyder fedt! Jeg tror at jeg holder mig væk fra denne thread, ind til jeg har set den hahah.
Ja jeg har det på samme måde, bestilte den igår .. Så er der nogle der ved hvor lang tid der ca. går ? En uge eller 5 uger ?? Jeg har ingen anelse .. ??!!!
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel

Antal indlæg : 932
Registration date : 30/12/07

IndlægEmne: Sv: Radio:Active dvd!   Radio:Active dvd! EmptySøn Sep 28, 2008 6:36 pm

jeg vil sku heller iikk hehe
skal også bestille den her idag (:
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd

IndlægEmne: Sv: Radio:Active dvd!   Radio:Active dvd! EmptySøn Sep 28, 2008 6:41 pm

Dannys-Princess skrev:
Sally-Judd skrev:
Ja jeg har det på samme måde, bestilte den igår .. Så er der nogle der ved hvor lang tid der ca. går ? En uge eller 5 uger ?? Jeg har ingen anelse .. ??!!!
Jeg bestilte faktisk min fra 3 uger siden måske mere, sammen med Lies singlen. Men albummet kom aldrig frem, og det viste sig at min bruger på townsend var slettet! Rigtig neder!
Så jeg bestilte den om igen, så jeg for den nok måske i løbet af ugen.
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt

IndlægEmne: Sv: Radio:Active dvd!   Radio:Active dvd! EmptySøn Sep 28, 2008 6:49 pm

Sally-Judd skrev:
Dannys-Princess skrev:
Sally-Judd skrev:
Jeg bestilte faktisk min fra 3 uger siden måske mere, sammen med Lies singlen. Men albummet kom aldrig frem, og det viste sig at min bruger på townsend var slettet! Rigtig neder!
Så jeg bestilte den om igen, så jeg for den nok måske i løbet af ugen.

Så tager det under en uge at få den til Danmark ?
Mill
Little Joanna
Little Joanna
Mill

Antal indlæg : 238
Registration date : 01/01/08

IndlægEmne: Sv: Radio:Active dvd!   Radio:Active dvd! EmptySøn Sep 28, 2008 7:11 pm

Det kan i hvert fald tage op til en uge, jeg bestilte alle 3 formater af Lies fra Townsend sidste fredag og fik dem onsdag eller torsdag mener jeg... og albummet som jeg havde bestilt fra play.com om lørdagen kom samtidig, men så havde jeg også bestilt One for the Radio om fredagen fra HMV og den kom "først" frem om lørdagen.
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg

Antal indlæg : 1416
Registration date : 26/06/08

IndlægEmne: Sv: Radio:Active dvd!   Radio:Active dvd! EmptySøn Sep 28, 2008 7:21 pm

Jeg holder mig også væk fra denne thread Wink
Bestilte dvd'en for en uge siden i Stereo Studio, så der går nok et par laaange uger før den dukker op -.-
Men så jeg har noget at glæde mig til cheers Og så må man jo nyde Wonderland og Greatest Hits indtil Razz
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel

Antal indlæg : 932
Registration date : 30/12/07

IndlægEmne: Sv: Radio:Active dvd!   Radio:Active dvd! EmptySøn Sep 28, 2008 8:03 pm

wee har lige bestilt den, så for den nok i næste uge (:
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd

IndlægEmne: Sv: Radio:Active dvd!   Radio:Active dvd! EmptyMan Sep 29, 2008 5:49 pm

Yaayy!! Jeg fik min album i dag =D!! Nu er jeg glad!!
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys

Antal indlæg : 883
Registration date : 24/01/08

IndlægEmne: Sv: Radio:Active dvd!   Radio:Active dvd! EmptyMan Sep 29, 2008 9:45 pm

Sally-Judd skrev:
Yaayy!! Jeg fik min album i dag =D!! Nu er jeg glad!!

Hvor godt. :b hehe. Det kan bare redde dagen. Very Happy
Line
Admin
Admin
Line

Antal indlæg : 1418
Registration date : 10/01/08

IndlægEmne: Sv: Radio:Active dvd!   Radio:Active dvd! EmptySøn Okt 05, 2008 12:33 pm

Så fik jeg endelig tid til at se dvd'én igår! Very Happy Wee. Den var god!. både fordi den var blandet med seriøse og sjove ting. (også var mit flag jo tydeligt da de filmede fra Oakwood Razz) Synes det var fedt at få lidt indblik i deres verden nu hvor de står mere på egne ben.
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt

IndlægEmne: Sv: Radio:Active dvd!   Radio:Active dvd! EmptyMan Okt 06, 2008 1:52 pm

Line91 skrev:
Så fik jeg endelig tid til at se dvd'én igår! Very Happy Wee. Den var god!. både fordi den var blandet med seriøse og sjove ting. (også var mit flag jo tydeligt da de filmede fra Oakwood Razz) Synes det var fedt at få lidt indblik i deres verden nu hvor de står mere på egne ben.

Ja jeg fik nu ikke set hele DVD'en har kun set part 1 . Men det er fedt at de tør filme når de indspiller sangene synes jeg . Mange kunstnere ville være bange for det . Hvis nu de lige sang en falsk tone eller sådan noget ..
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones

Antal indlæg : 2885

IndlægEmne: Sv: Radio:Active dvd!   Radio:Active dvd! EmptyTors Okt 09, 2008 1:44 pm

Dannys-Princess skrev:
Line91 skrev:

Ja jeg fik nu ikke set hele DVD'en har kun set part 1 . Men det er fedt at de tør filme når de indspiller sangene synes jeg . Mange kunstnere ville være bange for det . Hvis nu de lige sang en falsk tone eller sådan noget ..

ja men de er så dygtige sangere... så de synger aldrig falsk Razz
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt

IndlægEmne: Sv: Radio:Active dvd!   Radio:Active dvd! EmptyTors Okt 09, 2008 4:45 pm

Ann-Jones skrev:
Dannys-Princess skrev:
Line91 skrev:

ja men de er så dygtige sangere... så de synger aldrig falsk Razz

Det kan du selvfølgelig godt have ret i ! Razz
Mille
Star Girl
Star Girl

Antal indlæg : 1784
Registration date : 06/09/08

IndlægEmne: Sv: Radio:Active dvd!   Radio:Active dvd! EmptyTors Okt 09, 2008 5:10 pm

Jeg har godt nok kun set første del men hvor er det genialt! Very Happy Elsker der hvor danny bare står og råber af harry og harry bare gøre nar af ham! Det er altså skægt Wink Men fuck hvor er det bare genialt der hvor Danny synger opera i slutningen!!! Fuck mand altså! Det lyder jo ikk engang slemt! Det lyder jo faktisk godt på et eller andet level Very Happy Glæder mig til ferien.. Så skal jeg rigtig nørde!!!! Very Happy
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt

IndlægEmne: Sv: Radio:Active dvd!   Radio:Active dvd! EmptyTors Okt 09, 2008 5:12 pm

mmdc94 skrev:
Jeg har godt nok kun set første del men hvor er det genialt! Very Happy Elsker der hvor danny bare står og råber af harry og harry bare gøre nar af ham! Det er altså skægt Wink Men fuck hvor er det bare genialt der hvor Danny synger opera i slutningen!!! Fuck mand altså! Det lyder jo ikk engang slemt! Det lyder jo faktisk godt på et eller andet level Very Happy Glæder mig til ferien.. Så skal jeg rigtig nørde!!!! Very Happy

Jeg skal også bare nørde i ferien . skal se den mindst 10 gange til .., Razz
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Radio:Active dvd!   Radio:Active dvd! Empty

Radio:Active dvd!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Radio:ACTIVE!