Antal indlæg : 170 Age : 44 Location : Odense Registration date : 25/02/08
Emne: billeder af mcfly til pride of britains awards Ons Okt 01, 2008 9:33 pm
her er lige nogle billleder af mcfly hvor de er til award show her den 30/09/08 hvor de også skulle overrække en award...Det blæste vist rimeligt meget..men de ser hot ud..
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: billeder af mcfly til pride of britains awards Ons Okt 01, 2008 9:41 pm
Hvor er de nice på de her billeder .. Kan virkelig godt li' Danny's hår nu hvor det er en mellemting.. vinden i håret- Lige til en Loreal reklame.. Kan lige se for mig Tom der kaster med sit hår og siger : "Because you're worth it!"
mcflys Star Girl
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: Sv: billeder af mcfly til pride of britains awards Ons Okt 01, 2008 9:50 pm
Hvor er de herlige! xD mand jeg elsker det hvor Dougie smiler. :b hehe.. Ja de ser alle mega godt ud! Og total rigtigt det emd loreal. Men har Dnny egentlig ikke fået farvet hår? Det ser næsten sort ud her i hvert fald.
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: billeder af mcfly til pride of britains awards Ons Okt 01, 2008 10:14 pm
Line91 skrev:
Hvor er de nice på de her billeder .. Kan virkelig godt li' Danny's hår nu hvor det er en mellemting.. vinden i håret- Lige til en Loreal reklame.. Kan lige se for mig Tom der kaster med sit hår og siger : "Because you're worth it!"
Haha , jov det kan jeg sku også lige se for mig .. Og så holder Tom også sådan en creme frem . Haha , Det ville sku være genialt !
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: billeder af mcfly til pride of britains awards Tors Okt 02, 2008 4:29 pm
Hold op hvor er de lækre!! Det er jo helt vildt. Er virkelig vild med Harry's hår!
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: billeder af mcfly til pride of britains awards Tors Okt 02, 2008 5:24 pm
Er bare fuldstændig enige med jer alle sammen (eller i hvert fald jer 4 der har skrevet) de er super lækre på de her billeder
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: billeder af mcfly til pride of britains awards