Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien.

Go down 
+7
Line
McFlyLover<3
Annesteg
mcflys
Sally-Judd
McFLY_DK
mathilderosejones.
11 deltagere
ForfatterBesked
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.

Antal indlæg : 692
Registration date : 07/10/08

McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien. Empty
IndlægEmne: McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien.   McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien. EmptyOns Okt 08, 2008 10:32 am

Titlen siger det hele.
Drengene snakkede lidt om det på MTV Brazil, Danny sagde at hans skjorte blev revet i stykker og at fansene kravlede op på deres bil for at komme tæt på drengene.. Shocked

Det er lidt craaazy.

BEATLEMANIA,
EXCEPT IT'S MCFLYMANIA!!

cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK

Antal indlæg : 279
Registration date : 04/01/08

IndlægEmne: Sv: McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien.   McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien. EmptyOns Okt 08, 2008 11:08 am

SYGT! Shocked Har du et link?
http://www.myspace.com/63453948
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.

IndlægEmne: Sv: McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien.   McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien. EmptyOns Okt 08, 2008 11:14 am

http://www.mcfly.com.br/index.php?subaction=showfull&id=1223407573&archive=&start_from=&ucat=3&

Der er tre videoer fra MTV Brazil, jeg kan ikke lige huske hvilken video det er...
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd

Antal indlæg : 1386
Registration date : 02/01/08

IndlægEmne: Sv: McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien.   McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien. EmptyOns Okt 08, 2008 3:42 pm

Hold da fucking op!! Hvor sygt!! Ej hvor man bare syg i hovedet!!
Hvor er det dog bare sygt!! De opfører sig jo som vilde dyr!!
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys

Antal indlæg : 883
Registration date : 24/01/08

IndlægEmne: Sv: McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien.   McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien. EmptyOns Okt 08, 2008 5:26 pm

Omg! Shocked De må sku være lidt skræmte.. hehe.. (: Men håber virkelig de laver en europa tour snart!Men skal ikke være når jeg er i england, det ville bare være typisk Suspect What a Face
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.

IndlægEmne: Sv: McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien.   McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien. EmptyOns Okt 08, 2008 5:35 pm

update (fra mcflyphillipines.blogspot.com):

When they came to the MTV BRASIL Studios, to do an interview in a TV Show called "Dominio" The guys were terrified of some of the things that they experienced over there.

For example, Some fan cut danny's hair, hurting him and actually they tore his shirt, and it made danny completely a mess. The other guys were being punched, pulled by their hair, and apparently dougie received a proper kiss from a brazillian fan, and he wasnt happy about it.

But this is not the end, when they were coming out from Porto Alegre Studios, they could have a traffic accident since some "fans" suddenly ran infront of the car, and McFLY hadn't seen them.

All this informations are extracted from McFLY Brazillians Fans Websites and right now, McFLY's Official MySpace are full of comments from Brazillian fans, where they apologize for what happened today in Sao Paolo, these stories are related by a big amount of fans who were there and they saw everything that happened, so its not only one person who is saying this.

When they arrived at their Hilton Hotel, they were "a bit scared" and they didnt come out of their rooms to say hi to the fans, so right now, the security in brazil its very strict until the guys leave the country next saturday.
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd

IndlægEmne: Sv: McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien.   McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien. EmptyOns Okt 08, 2008 5:47 pm

vegasbaby skrev:
update (fra mcflyphillipines.blogspot.com):

When they came to the MTV BRASIL Studios, to do an interview in a TV Show called "Dominio" The guys were terrified of some of the things that they experienced over there.

For example, Some fan cut danny's hair, hurting him and actually they tore his shirt, and it made danny completely a mess. The other guys were being punched, pulled by their hair, and apparently dougie received a proper kiss from a brazillian fan, and he wasnt happy about it.

But this is not the end, when they were coming out from Porto Alegre Studios, they could have a traffic accident since some "fans" suddenly ran infront of the car, and McFLY hadn't seen them.

All this informations are extracted from McFLY Brazillians Fans Websites and right now, McFLY's Official MySpace are full of comments from Brazillian fans, where they apologize for what happened today in Sao Paolo, these stories are related by a big amount of fans who were there and they saw everything that happened, so its not only one person who is saying this.

When they arrived at their Hilton Hotel, they were "a bit scared" and they didnt come out of their rooms to say hi to the fans, so right now, the security in brazil its very strict until the guys leave the country next saturday.
Det læste jeg også! Hold op hvor er de vilde!! Det er altså bare for synd.. Hvordan kan man finde på sådan noget??
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg

Antal indlæg : 1416
Registration date : 26/06/08

IndlægEmne: Sv: McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien.   McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien. EmptyOns Okt 08, 2008 6:11 pm

Shocked
Det er jo fuldstændig vanvittigt!!
Hvordan kan de få sig selv til at gør sådan noget ?! -.- Har sgu ondt af drengene ..
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3

Antal indlæg : 1357
Registration date : 03/03/08

IndlægEmne: Sv: McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien.   McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien. EmptyOns Okt 08, 2008 6:29 pm

Ej hvor sygt Shocked De er jo fuldstændig vanvittige, det gør ikke noget at de er spændte over at McFly endelig er kommet derover, men de kan da i det mindste behandle dem godt!
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys

Antal indlæg : 883
Registration date : 24/01/08

IndlægEmne: Sv: McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien.   McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien. EmptyOns Okt 08, 2008 7:04 pm

Jamen virkelig crazyness! Shocked
Hvordan kan de finde på at hive dem i håret! Og snave dougie.. Eller okay måske ikke snave. men stadig crazy!
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd

IndlægEmne: Sv: McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien.   McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien. EmptyOns Okt 08, 2008 8:55 pm

Jeg synes helt klart det er synd for dem.. De ødelægger det virkelig for dem selv, hvis drengene ikke gider at komme tilbage igen. Det er jo sindssyg latterligt. Håber ikke at de bliver så bange for den her tur, at de ikke tør at tage til andre lande.
Line
Admin
Admin
Line

Antal indlæg : 1418
Registration date : 10/01/08

IndlægEmne: Sv: McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien.   McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien. EmptyOns Okt 08, 2008 9:50 pm

tror ikke de bliver bange. Og de siger jo også, at selvom der er nogle vilde fans imellem er de fleste jo vildt venlige. Der er vidst også noget om at det er blevet opblæst lidt. Og drengene stadig er meget glade for at være der Smile
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK

Antal indlæg : 279
Registration date : 04/01/08

IndlægEmne: Sv: McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien.   McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien. EmptyOns Okt 08, 2008 10:02 pm

Hvor er det trist, at de opfører sig sådan... No Men ja, som Line siger, er det sikkert blevet overdrevet en smule... Så må vi jo bare vise dem, at vi i hvert fald ALDRIG vil behandle dem sådan, når de besøger vores lille land! I love you
http://www.myspace.com/63453948
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd

IndlægEmne: Sv: McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien.   McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien. EmptyOns Okt 08, 2008 11:06 pm

McFLY_DK skrev:
Hvor er det trist, at de opfører sig sådan... No Men ja, som Line siger, er det sikkert blevet overdrevet en smule... Så må vi jo bare vise dem, at vi i hvert fald ALDRIG vil behandle dem sådan, når de besøger vores lille land! I love you
HELT ENIG.
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones

Antal indlæg : 2885

IndlægEmne: Sv: McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien.   McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien. EmptyTors Okt 09, 2008 1:50 pm

Jeg har aldrig forstået de fans der er så voldsomme heheh... sys det er sindssygt... vi vil sq da også gerne ha at de overlever så vi ka få noget mere musik fra dem heheh...
Jeg er bekymrede for dem ovre i det store Brazilien....
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt

Antal indlæg : 1092
Registration date : 03/05/08

IndlægEmne: Sv: McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien.   McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien. EmptyTors Okt 09, 2008 4:58 pm

Ved godt at mange af jer ikke kan forstå fansene ovre i Brasilien . Men det kan jeg altså godt . Ved da ikke hvad jeg ville gøre hvis jeg fandt ud af at de kom til Roskilde !!! Jeg ville sikkert også gøre (næsten) alt for at få snakket med dem ..
Sådan er jeg bare .. Razz
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah

Antal indlæg : 477
Registration date : 27/06/08

IndlægEmne: Sv: McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien.   McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien. EmptyTors Okt 09, 2008 5:00 pm

Ej det er da godt nok helt vildt! Shocked
Sindssyge fans -.- Det sgu synd for drengene.

- De kan bare komme til DK, vi skal nok behandle dem rigtig godt Razz
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Mille
Star Girl
Star Girl

Antal indlæg : 1784
Registration date : 06/09/08

IndlægEmne: Sv: McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien.   McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien. EmptyTors Okt 09, 2008 5:05 pm

Ja undskyld men jeg kan altså ikk forstå det der med at ville gøre sådan noget bare for at snakke med dem! Altså de er jo bare mennesker! Syns de det er synd der er sådan nogle maniacs som bare ødelægger sådan noget!! Prøv at tænk på hvis de var blevet virkelig sure og valgte at boykotte koncerter i andre lande? Det ville jo være forfærdeligt!! Men selvfølgelig er de da glade for deres fans og jeg forstår dem godt! Men det der syns jeg altså er totalt sindsyge!!
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt

Antal indlæg : 1092
Registration date : 03/05/08

IndlægEmne: Sv: McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien.   McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien. EmptyTors Okt 09, 2008 5:07 pm

mmdc94 skrev:
Ja undskyld men jeg kan altså ikk forstå det der med at ville gøre sådan noget bare for at snakke med dem! Altså de er jo bare mennesker! Syns de det er synd der er sådan nogle maniacs som bare ødelægger sådan noget!! Prøv at tænk på hvis de var blevet virkelig sure og valgte at boykotte koncerter i andre lande? Det ville jo være forfærdeligt!! Men selvfølgelig er de da glade for deres fans og jeg forstår dem godt! Men det der syns jeg altså er totalt sindsyge!!

Jeg tror at jeg kom til at skrive noget forkert . Jeg ville gøre alt for at komme hen til dem ! Men kunne godt nok aldrig finde på at hoppe på deres biler eller sådan noget bare for lidt opmærksomhed ! Men jeg ville helt sikkert slette alt fra min kalender den dag!
Mille
Star Girl
Star Girl

Antal indlæg : 1784
Registration date : 06/09/08

IndlægEmne: Sv: McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien.   McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien. EmptyTors Okt 09, 2008 10:08 pm

Dannys-Princess skrev:
mmdc94 skrev:

Jeg tror at jeg kom til at skrive noget forkert . Jeg ville gøre alt for at komme hen til dem ! Men kunne godt nok aldrig finde på at hoppe på deres biler eller sådan noget bare for lidt opmærksomhed ! Men jeg ville helt sikkert slette alt fra min kalender den dag!

Ja og det forstår jeg også fuldt ud!! Og undskyld hvis jeg virker som sådan en bitch som bare ikke kan klare andre mennesker, for jeg blir bare så sur når jeg hører noget om sindsyge fans! Og self. villejeg også slev gøre det mest for at komme i kontakt med dem! Så undskyld hvis jeg virkede lidt bitchet over for det du havde skrevet for det var virkelig ikk min mening! Very Happy
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien.   McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien. Empty

McFLY blev overfaldet af fans i Brasilien.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Video fra de danske fans
» McFly fans - Denmark
» mcfly med 3 ord :)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: McFly generelt-
Gå til: