Antal indlæg : 692 Age : 35 Location : Aarhus Registration date : 07/10/08
Emne: European tour!!! Tors Okt 23, 2008 12:17 pm
The band is still finishing the datails for the european tour that will happen next year and for now, it seems that only Holland, Germany and Denmark are the countries that will possibility have a visit of the guys. Also, it's almost confirmed that the band will do a promo tour in USA and Australia in the spring of 2009.
Source: VIP AREA
OMG!!!!!!!!!!!!
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: European tour!!! Tors Okt 23, 2008 12:21 pm
FEEEEEDDDDTTTT !! Men nu vil jeg bare ikke håbe for meget , fordi det er jo ikke besluttet helt endnu ! (desværre) Men fuck det ville være fedt .., Tusind tusind tak for at du satte det her ind !!! Det har bare reddet HELE min dag, nej med sådan en nyhed , bliver det nok HELE MÅNEDET !!!!!
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: European tour!!! Tors Okt 23, 2008 12:24 pm
AAAARGGHHH!!!! *hopper rundt i stuen* HVOR ER DET VILDT! Tænk at de kun har planlagt at ta til 3 lande, og så er lille Danmark blandt dem.... ARGH
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: European tour!!! Tors Okt 23, 2008 12:27 pm
Ann-Jones skrev:
AAAARGGHHH!!!! *hopper rundt i stuen* HVOR ER DET VILDT! Tænk at de kun har planlagt at ta til 3 lande, og så er lille Danmark blandt dem.... ARGH
Jeg det er helt sindsygt ! Men det viser bare at de betaler sig hele tiden at skrive til dem hvordan deres musik kommer frem her .. , Fuck det er fedt ! Nu kender de sku vores lille land ! ;P
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: European tour!!! Tors Okt 23, 2008 12:31 pm
Dannys-Princess skrev:
Ann-Jones skrev:
Jeg det er helt sindsygt ! Men det viser bare at de betaler sig hele tiden at skrive til dem hvordan deres musik kommer frem her .. , Fuck det er fedt ! Nu kender de sku vores lille land ! ;P
Ja hehe WEEE!!!! glæder mig helt vildt til de kommer til dk... tror næsten på det nu....
NannaBoelt Star Girl
Emne: Sv: European tour!!! Tors Okt 23, 2008 12:32 pm
Ann-Jones skrev:
Dannys-Princess skrev:
Ann-Jones skrev:
Ja hehe WEEE!!!! glæder mig helt vildt til de kommer til dk... tror næsten på det nu....
JA , også mig . Jeg tager helt sikkert også fri den dag hvor man kan købe billetter, så skal jeg bare stå i kø HELE DAGEN OG NATTEN !!!!!!!!
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: European tour!!! Tors Okt 23, 2008 12:39 pm
Dannys-Princess skrev:
Ann-Jones skrev:
Dannys-Princess skrev:
Ann-Jones skrev:
JA , også mig . Jeg tager helt sikkert også fri den dag hvor man kan købe billetter, så skal jeg bare stå i kø HELE DAGEN OG NATTEN !!!!!!!!
ka man ikk købe dem på billetnet? tror i ikk det er standing billetter?
mathilderosejones. Star Girl
Emne: Sv: European tour!!! Tors Okt 23, 2008 1:18 pm
ja, det er dejligt
StefaniePoynter Moderator
Antal indlæg : 7 Age : 30 Location : Kbh Registration date : 18/10/08
Emne: YAAAY Tors Okt 23, 2008 3:58 pm
Så Er min dag reddet
Ej hvor jeg håber det ville være for fedt :I
Annesteg Star Girl
Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Sv: European tour!!! Tors Okt 23, 2008 5:13 pm
AAAAARGH !!!!! Hvor er det vildt ! Det er helt smukt!
Årh, jeg skriger bare !!
Nøj det reddede min dag! :D
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: European tour!!! Tors Okt 23, 2008 5:16 pm
OOOMMGG =p=p=O=O!! Hvor er det bare vildt! Glæder mig helt vild til at hører hvornår det bliver!!
Mille Star Girl
Antal indlæg : 1784 Age : 30 Registration date : 06/09/08
Emne: Sv: European tour!!! Tors Okt 23, 2008 5:19 pm
aj hvor godt! Hvis min mor ikke lader mig komme med, flytter jeg hjemmefra! Skal bare med!
Sarah Miss Halloween
Antal indlæg : 477 Age : 32 Location : Esbjerg Registration date : 27/06/08
Emne: Sv: European tour!!! Tors Okt 23, 2008 5:35 pm
YES!YES!YES! - Hvor er det bare vildt! *Sarah flipper ud og hopper rundt i hele huset!* Det skal jeg bare ikke gå glip af! Hold fast hvor er det godt de kommer til lille Danmark (Ja jeg tror altså på det nu)
Min ellers triste dag er så meget reddet nu!
Annesteg Star Girl
Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Sv: European tour!!! Tors Okt 23, 2008 5:45 pm
Piger? Er I ikke med på at vi lige giver besked herinde når man ved noget mere om billetsalg osv?
sunshine Surfer Babe
Antal indlæg : 170 Age : 44 Location : Odense Registration date : 25/02/08
Emne: Sv: European tour!!! Tors Okt 23, 2008 5:46 pm
hvor lækkert..glæder mig for vildt nu:)
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: European tour!!! Tors Okt 23, 2008 6:15 pm
ARGHH!! Hvor fedt Wee er bare vildt oppe og køre lige nu! Sætter straks noget McFly musik på
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: Sv: European tour!!! Tors Okt 23, 2008 8:04 pm
SERIØST? FOUK!! Whaaaaay! kan ikk fatte det.. Passer det helt seriøst?
mathilderosejones. Star Girl
Emne: Sv: European tour!!! Tors Okt 23, 2008 8:27 pm
Ditte skrev:
SERIØST? FOUK!! Whaaaaay! kan ikk fatte det.. Passer det helt seriøst?
Hehe, tak.. Jeg sidder og hopper på gulvet men jeg 'tør' bare ikk og tro for meget på det, jeg vil bare blive for skuffet hvis det bare er rygter! Slår kolbøtter på at det er rigtigt!!
Sidsel Star Girl
Antal indlæg : 932 Age : 32 Location : HHE Registration date : 30/12/07
Emne: Sv: European tour!!! Tors Okt 23, 2008 11:24 pm
ooh hvor godt
NannaBoelt Star Girl
Emne: Sv: European tour!!! Fre Okt 24, 2008 9:11 am
O MY GOD !!!!
McFLY_DK Little Joanna
Antal indlæg : 279 Age : 36 Location : Aarhus Registration date : 04/01/08
Emne: Sv: European tour!!! Lør Okt 25, 2008 8:11 pm
WHAAAAAAAT?!?!?!?!?!?! *hopper rundt!!*
WOW!!! HVOR ER DET VILDT!!! Alt vores hårde arbejde betaler sig omsider! TAK GUD!!! Jeg tror det blir i marts så, det har jeg læst før! FECK, jeg glæder mig!!! Det blir bare noget HELT andet at se dem på dansk jord! Håber de kommer til et sted i Jylland, hehe! Jeg er bare alvorligt bande for, at det blir en kamp på liv og død for at få de billetter...for når DK er det eneste skandinaviske land, så valfarter svenskerne og nordmændene hertil for sure! :S
NannaBoelt Star Girl
Emne: Sv: European tour!!! Lør Okt 25, 2008 8:54 pm
McFLY_DK skrev:
WHAAAAAAAT?!?!?!?!?!?! *hopper rundt!!*
WOW!!! HVOR ER DET VILDT!!! Alt vores hårde arbejde betaler sig omsider! TAK GUD!!! Jeg tror det blir i marts så, det har jeg læst før! FECK, jeg glæder mig!!! Det blir bare noget HELT andet at se dem på dansk jord! Håber de kommer til et sted i Jylland, hehe! Jeg er bare alvorligt bande for, at det blir en kamp på liv og død for at få de billetter...for når DK er det eneste skandinaviske land, så valfarter svenskerne og nordmændene hertil for sure! :S
Ja det er lidt nedon .. Men FEDT at det bliver i lille Danmark , jeg håber det bliver i Parken ..