Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: Den nyeste vi unge! Tors Nov 06, 2008 11:32 pm
MeusDeus skrev:
ja det er da rart de skriver om dem ! men noegt som navne det burde alså bare være på plads !
Ja præsis . Det er så nemt at finde ud af navnene .. Så hvorfor ikke lige bruge 2 min på det ??
MeusDeus Star Girl
Antal indlæg : 1026 Age : 30 Location : Århus Registration date : 01/09/08
Emne: Sv: Den nyeste vi unge! Fre Nov 07, 2008 12:01 am
Dannys-Princess skrev:
MeusDeus skrev:
ja det er da rart de skriver om dem ! men noegt som navne det burde alså bare være på plads !
Ja præsis . Det er så nemt at finde ud af navnene .. Så hvorfor ikke lige bruge 2 min på det ??
ja præcis !!!!! synes alså vi unge sucks !!! også med alt andet ... jeg køber hvertfald ikke vi unge mer ... med mindre de har noget jeg SKAL læse, men stoler bare ikek 100% på det da de laver sygt mange fejl !
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Den nyeste vi unge! Fre Nov 07, 2008 2:51 am
neej... Woman ved man hvad er hehe ej... men det er det eneste blad jeg køber, der er vildt nice skønheds tips i... og sårn noget...
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: Den nyeste vi unge! Fre Nov 07, 2008 10:33 am
MeusDeus skrev:
Dannys-Princess skrev:
MeusDeus skrev:
ja præcis !!!!! synes alså vi unge sucks !!! også med alt andet ... jeg køber hvertfald ikke vi unge mer ... med mindre de har noget jeg SKAL læse, men stoler bare ikek 100% på det da de laver sygt mange fejl !
Jeg køber nu Vi Unge alligevel .. Synes bare der er nogle sjove ting i for det meste .. Hehe Og der er altså også fede konkurrancer ..