Antal indlæg : 131 Age : 35 Location : aalborg Registration date : 27/12/07
Emne: Lidt updates hist og her! Man Jan 07, 2008 8:13 pm
Hey kids!
- Nye farver på forummet! Det blå virkede så koldt, synes jeg.
- Allernederst på siden er der nu tilføjet en chatbox! Den er fin til når i er flere online på samme tid, da man så ikke behøver poste indlæg hele tiden men bare kan trykke enter. Modsat de forskellige forums er der i chatboxen ingen regler for, hvad der må snakkes om. Så i chatter bare alt hvad i vil
Hvis i finder fejl og mangler på enten de nye tilføjelser eller det oprindelige forumdesign, må i meget gerne kontakte mig, da jeg ikke altid selv opfanger dem - det kan gøres enten over privatbesked, i dette forum eller i det forum, hvor man kan stille spørgsmål ang. forummet.
// Ninna Malene
sofiee- Star Girl
Antal indlæg : 1179 Age : 31 Location : mellem Horsens & Silkeborg Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Lidt updates hist og her! Man Jan 07, 2008 8:16 pm
Fedt ;b Måske rød ville passe godt. Jeg mener, til det billede af drengene der er i toppen ;b
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Lidt updates hist og her! Man Jan 07, 2008 8:21 pm
fedt. det er altid godt med nogen ændringer (: det ser meget godt ud.
NinnaMaleneJones! Admin
Antal indlæg : 131 Age : 35 Location : aalborg Registration date : 27/12/07
Emne: Sv: Lidt updates hist og her! Man Jan 07, 2008 8:22 pm
Jep, I know
Men sagen er, at det er lidt midlertidigt... billedet deroppe. Har en plan. Den skal bare lige udføres.
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Lidt updates hist og her! Man Jan 07, 2008 8:26 pm
Moderator skrev:
Jep, I know
Men sagen er, at det er lidt midlertidigt... billedet deroppe. Har en plan. Den skal bare lige udføres.
det lyder rigtig spændende (:
sofiee- Star Girl
Antal indlæg : 1179 Age : 31 Location : mellem Horsens & Silkeborg Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Lidt updates hist og her! Man Jan 07, 2008 8:28 pm
Moderator skrev:
Jep, I know