HeatWorld har de første billeder fra videoen og lidt backstage guf!
Nyd det!
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: Sv: Billeder fra Do Ya videoen!! Tirs Nov 11, 2008 7:26 pm
ELSKER DANNYS JAKKE
MeusDeus Star Girl
Antal indlæg : 1026 Age : 30 Location : Århus Registration date : 01/09/08
Emne: Sv: Billeder fra Do Ya videoen!! Tirs Nov 11, 2008 7:52 pm
uuff ja den er ganske rar ! og dougie's pandebånd tinger
Mille Star Girl
Antal indlæg : 1784 Age : 30 Registration date : 06/09/08
Emne: Sv: Billeder fra Do Ya videoen!! Tirs Nov 11, 2008 9:53 pm
UHA DA JA! Det er sgu nogle nice outfits er det! Det gælder for dem alle! Glæder mig til at se videoen
Den ser vældig spændende ud ? (Do ya? Lig-agtige mennesker? Ikke hvad jeg havde regnet med! )
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: Billeder fra Do Ya videoen!! Tirs Nov 11, 2008 11:04 pm
mmdc94 skrev:
UHA DA JA! Det er sgu nogle nice outfits er det! Det gælder for dem alle! Glæder mig til at se videoen
Den ser vældig spændende ud ? (Do ya? Lig-agtige mennesker? Ikke hvad jeg havde regnet med! )
Enig, lig-agtige mennesker var heller ikke lige det jeg tænkte på første gang jeg hørte snagen?!
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: Billeder fra Do Ya videoen!! Tirs Nov 11, 2008 11:11 pm
McFlyLover<3 skrev:
mmdc94 skrev:
Enig, lig-agtige mennesker var heller ikke lige det jeg tænkte på første gang jeg hørte snagen?!
heller ik mig
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Billeder fra Do Ya videoen!! Ons Nov 12, 2008 2:44 am
Haha Dougie er da totalt slangemensk hva heheh ret godt lavet...
Mille Star Girl
Emne: Sv: Billeder fra Do Ya videoen!! Ons Nov 12, 2008 5:13 pm
MeusDeus skrev:
McFlyLover<3 skrev:
mmdc94 skrev:
heller ik mig
Men det skal sgu nok blive godt! Haha! Lig-mennesker... Hurra...
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: Billeder fra Do Ya videoen!! Ons Nov 12, 2008 6:58 pm
mmdc94 skrev:
MeusDeus skrev:
McFlyLover<3 skrev:
mmdc94 skrev:
heller ik mig
Men det skal sgu nok blive godt! Haha! Lig-mennesker... Hurra...
altid en god ting !
mcflys Star Girl
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: Sv: Billeder fra Do Ya videoen!! Ons Nov 12, 2008 8:46 pm
haha.. Mend jeg gad godt finde Dougie under mit juletræ xD Ej jeg glæder mig til at se den! (; Tror den er genial.. og juleagtig.. SÅ kan det være jeg kan få lidt for tidlig stemning.
Mille Star Girl
Emne: Sv: Billeder fra Do Ya videoen!! Ons Nov 12, 2008 10:04 pm
mcflys skrev:
haha.. Mend jeg gad godt finde Dougie under mit juletræ xD Ej jeg glæder mig til at se den! (; Tror den er genial.. og juleagtig.. SÅ kan det være jeg kan få lidt for tidlig stemning.
Ja, det er jo altid godt med julestemmning før tid! ;D
IIIH kan slet ikke vente!!
McFLY_DK Little Joanna
Antal indlæg : 279 Age : 36 Location : Aarhus Registration date : 04/01/08
Emne: Sv: Billeder fra Do Ya videoen!! Tors Nov 13, 2008 12:00 am
McFLY = best Christmas present EVER!!
Den ser ret interessant ud; glæder mig til at se, hvordan julestemning og zombier kan forenes, hehe! Sys også at det er ret fedt at de har bilen med igen ligesom i Lies! Bortset fra at den minder mig lidt om Scooby-Doohs vogn! HAHA!
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: Billeder fra Do Ya videoen!! Tors Nov 13, 2008 12:26 am
Ja Hvem ville ikke gerne finde dem under juletræet?! Den bedste julegave jeg kan forestille mig!
Mille Star Girl
Emne: Sv: Billeder fra Do Ya videoen!! Tors Nov 13, 2008 11:14 am
McFLY_DK skrev:
McFLY = best Christmas present EVER!!
Den ser ret interessant ud; glæder mig til at se, hvordan julestemning og zombier kan forenes, hehe! Sys også at det er ret fedt at de har bilen med igen ligesom i Lies! Bortset fra at den minder mig lidt om Scooby-Doohs vogn! HAHA!