Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Nothing Goes To Plan

Go down 
+5
mcflys
Sarah
Annesteg
MeusDeus
sofiee-
9 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Nothing Goes To Plan Empty
IndlægEmne: Nothing Goes To Plan   Nothing Goes To Plan EmptySøn Nov 16, 2008 6:02 pm

Jeg er begyndt på en ny fic, og den her vil jeg helst gerne blive ved med at skrive på (de andre er jeg gået lidt i stå med)
BTW. der er ikke noget med McFLY i det første afstit her.
Nothing Goes To Plan

Kapitel 1
I dag skulle der trækkes lod. Jeg havde ventet spændt i flere uger, og endelig var dagen kommet. Jeg sad og holdte Karina i hånden, vi ville begge utrolig gerne af sted til England.
Karina og jeg havde gået på Danmarks Reklamedesign skole i et år, og nu skulle vi alle sammen et år i praktik. Der var kun fem som kunne komme af sted til England, og der var omkring 12 som skulle med i lodtrækningen.
Jeg sad og kiggede stift på Rasmus, vores lærer, som stod med en pose med 12 navne i.
Han trak den første seddel op, jeg kunne nærmest mærke min mave trække sig sammen af spænding, og jeg følte at jeg skulle kaste op. Jeg havde altid drømt om at komme af sted til England i et år, for at uddanne mig til reklamedesigner.
Rasmus kiggede på sedlen, og læste op: ”Tanja,” han kiggede over på Tanja, som sprang op af stolen og smilte. Rasmus trak endnu en seddel: ”Mia, Andreas, Karina.. Og til sidst, ja selvfølgelig! Så skal tokløveren af sted, Sofie!”
Jeg sad med store øjne, og havde næsten lyst til at græde. Jeg kunne ikke forstå det! Nu skulle Karina og jeg endeligt af sted! Jeg løb over, og sprang i armene på Karina. YES!
”Som I ved, har vi allerede familier til jer, som I hver især skal bo ved, og I skal af sted allerede om 2 uger! Tillykke alle sammen, og jer som desværre ikke kom med, må selv vælge hvilket andet land I vil til,” sagde Rasmus.
De næste 2 uger gik langsomt, jeg havde allerede pakket et par dage før vi tog af sted.
Jeg skulle sige farvel til familien og alle mine venner. De støttede mig dog alle sammen, så det var meget nemmere at komme af sted.

Endelig var dagen kommet hvor vi skulle af sted. Både Karina og jeg var helt oppe og køre, og vi kunne næsten ikke sidde stille hele turen. Til sidst faldt vi dog til ro, og jeg lænede mig tilbage, og fandt min iPod frem. Jeg sad og hørte musik hele turen, og faldt næsten i søvn.
Vi var kommet til Heathrow Airport, og nu skulle vi finde vores familier og have vores bagage.
Da vi kom ud fra gaten, stod der fem familier klar til at tage imod os alle.
Det eneste jeg havde fået at vide om min familie var, at de hed Smith til efternavn.
En mand med mørkt hår kom hen imod mig.
”Hello Sofie, I’m Andrew, and this is my wife Caitlin and our son Josh, we’re glad to meet you,”
“Hi! I’m glad to meet you too,” sagde jeg, og smilte. Jeg kiggede lidt på Josh. Jeg gættede på, at han var omkring min alder, måske lidt ældre. Han smilte. Han havde lysebrunt hår, og grønne øjne. Faktisk ikke så slem at se på.
Jeg sagde farvel til Karina, og fik hentet min bagage, og så tog vi hjem til huset, hvor jeg skulle bo det næste år.
”Just make your self at home, Sofie,” sagde Caitlin, og råbte efter Josh: ”Josh, will you please show Sofie her room?” Josh kom ud i gangen, og tog min bagage ”Yeah sure, come on Sofie,” han smilte.
”So.. You want to work for an advertising agency?”
“Yeah,” svarede jeg. Jeg var meget genert, så jeg sagde ikke ret meget, og kiggede bare ned I gulvet.
”Well, I’ll let you unpack all your stuff. My mom will tell you when dinner’s ready, kay?”
”Yeh, thanks Josh,”
Han gik ud af døren, og idet han lukkede døren smed jeg mig på sengen.
Jeg lå og kiggede rundt i værelset. Det var ikke vildt stort, men alligevel heller ikke lille. Lidt ligesom mit værelse derhjemme.
Jeg var helt udkørt, og havde egentlig bare lyst til at sove.

Jeg vågnede af at min mobil vibrerede i min lomme. Jeg trak den op og gabte hurtigt inden jeg tog den.
”Det’ Sofie”
”Hej!”
”Karina?”
”Yes sir! Hvad så? Hvordan går det? Er din familie sød?”
”Ja det er de, de er rigtig søde, hvad med dine?”
”Jeps, de er også vildt søde. Orrg, de har bare den sødeste søn, like ever! Han hedder Matt, og han er 19! Perfekt eller hva?!”
Jeg grinte lidt. Hun havde altid været helt tosset med drenge, mens jeg, derimod, hellere havde lyst til at slappe af med mine veninder.
”Typisk dig, K,”
”I know, I know. Nå for satan, det banker på. Kryds fingre for at det er Matt!” sagde hun.
Jeg havde ikke en chance for at sige farvel, hun lagde på med det samme.
Typisk, tænkte jeg for mig selv.
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Nothing Goes To Plan Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing Goes To Plan   Nothing Goes To Plan EmptySøn Nov 16, 2008 6:55 pm

nej hvor er det godt Very Happy
glæder mig til at høre mere !!!! (bare det kommer SNART!)
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Nothing Goes To Plan Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing Goes To Plan   Nothing Goes To Plan EmptySøn Nov 16, 2008 7:26 pm

Rigtig god start, Sofie! Smile
Glæder mig til mere ..
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Nothing Goes To Plan Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing Goes To Plan   Nothing Goes To Plan EmptySøn Nov 16, 2008 8:20 pm

Jeg er glad for at I kan lide den ;D
Måske kommer der noget mere i aften, hvis ikke, så i morgen (:
Jeg er i fuld gang med kapitel 2 (:
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Nothing Goes To Plan Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing Goes To Plan   Nothing Goes To Plan EmptySøn Nov 16, 2008 10:55 pm

glæder mig meget allerede Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Nothing Goes To Plan Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing Goes To Plan   Nothing Goes To Plan EmptySøn Nov 16, 2008 11:06 pm

Sofie, jeg så lige din sig ting, og jeg bliver lige nødt til at spørge;

Er det 'Anden.. vender tilbage' du skal se d. 21? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

Nothing Goes To Plan Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing Goes To Plan   Nothing Goes To Plan EmptySøn Nov 16, 2008 11:43 pm

Det lyder rigtig godt (: God start.
Jeg glæder mig til at læse mere! Razz
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Nothing Goes To Plan Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing Goes To Plan   Nothing Goes To Plan EmptyMan Nov 17, 2008 2:54 pm

theirstargirl skrev:
Sofie, jeg så lige din sig ting, og jeg bliver lige nødt til at spørge;

Er det 'Anden.. vender tilbage' du skal se d. 21? Very Happy
haha xD ja det er jeg, og shit jeg glæder mig Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Nothing Goes To Plan Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing Goes To Plan   Nothing Goes To Plan EmptyMan Nov 17, 2008 4:39 pm

SSOFIEE skrev:
theirstargirl skrev:
Sofie, jeg så lige din sig ting, og jeg bliver lige nødt til at spørge;

Er det 'Anden.. vender tilbage' du skal se d. 21? Very Happy
haha xD ja det er jeg, og shit jeg glæder mig Very Happy

Uh, du kan godt glæde dig!! Very Happy Jeg så det her i lørdags, sindsygt godt show! cheers
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Nothing Goes To Plan Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing Goes To Plan   Nothing Goes To Plan EmptyMan Nov 17, 2008 6:38 pm

Rigtig godt xD Bliver godt når man kommer mere ind i det (; hehe.. Så mere snart.
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Nothing Goes To Plan Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing Goes To Plan   Nothing Goes To Plan EmptyMan Nov 17, 2008 11:53 pm

Kapitel 2

Vi havde været i praktik i to uger, og det var gået rigtig godt. Karina og jeg havde fået vores egen opgave; vi skulle finde på en reklame til en ny shampoo. Ikke det sværeste, men den her reklame var vores første rigtige. Selvfølgelig havde vi haft en masse reklamer vi skulle lave hjemme i Danmark, men denne her var anderledes; denne her skulle ud i blade og op som plakater.
Vi havde haft travlt, og endelig var vi færdige med reklamen. Vi var blevet inviteret til fest hos en af Matts venner.
Matt og Karina havde brugt meget tid sammen. Hun aflyste tit vores aftaler for at være sammen med Matt. Jeg havde ikke lyst til at spolere hendes glæde, og helt seriøst havde jeg heller ikke lyst til at være uvenner med hende.
Vi havde begge glædet os meget til festen, mest Karina, som gerne ville gøre indtryk på Matt.
Vi havde været ude og shoppe for at finde noget ordentligt tøj, som vi skulle have på. Vi endte da også med noget godt.
Vi brugte næsten en hel dag med at fjolle og gøre os klar til festen.
Det ringede på, og Matt var kommet for at hente os. Karina løb hurtigt ned i gangen og lukkede op.
Matts øjne blev store, og hans kæbe faldt nærmest af, idet han så Karina.
Det var der faktisk heller ikke noget at sige til, hun var utrolig smuk. Hendes lange lyse hår hang med bølger, og hendes grønne øjne skinnede af glæde. Hun var virkelig skudt i den her dreng.
“Wow, you look.. wow,” sagde Matt, og trådte ind af døren.
“Thanks! You don’t look too bad yourself” charmede Karina. Hun havde altid en eller anden effekt på drengene, hun kunne få hvem som helst. Jeg havde altid været den mest klodsede, og den sidste kæreste jeg havde haft, var i 8. klasse, men han var også en nar.
Jeg gik ned ad trappen, og smilte til Matt.
“Hi Matt, I’ve heard a lot about you” grinte jeg.
“Oh really?” sagde Matt og kiggede lumsk på Karina.
“Yeah she talks about you all the time, it is driving me nuts! ”
“Don’t listen to her, she’s talking crap,” sagde Karina, og gik ud af døren, som et tegn på at vi skulle se at komme af sted.
Vi kørte et stykke tid – 20 minutter eller sådan der omkring.
“This is it!” sagde Matt og stoppede bilen.
Det var et stort hus, og man kunne nemt se at der var gang i den, folk sad og drak udenfor i små grupper, og der var lys i alle bygningens vinduer.
Vi gik ind, og Matt blev velkommet med råb og glæde.
“Matty boy! Finally you’re here,” sagde en dreng med lysebrunt hår, “uh, why don’t you introduce me to your friends?” spurgte han igen.
“Yeah okay.. This is Karina and this is Sofie. Girls, this is Tom”
Tom smilte og nikkede til os.
“Hi Tom” sagde Karina og jeg på same tid. Vi grinte lavt, og Matt tog armen rundt om Karina, og de gik hen for at få en drink.

Huset var fyldt med mennesker. Især fulde mennesker.
“Sofie, do you wanna meet the rest of the guys?” spurgte Tom og smilte. Org, smilehul! Han var da utrolig nuttet og se på. Jeg nikkede og Tom førte mig ud til køkkenet.
Jeg kunne høre skrig og råb derude fra. Da vi trådte ind, så jeg to drenge ligge på gulvet. Den ene oven på den anden. Ham der sad ovenpå havde krøllet, mørkebrunt hår og fregner på armene. Han sad og proppede skumfiduser i munden på den anden, som lå og gjorde modstand. Han havde lyst hår og piercing i næsen. En tredje stod og kiggede på, og grinte fjoget.
“Well, this is Dougie,” sagde Tom, og pegede hurtigt ned på den lyshårede, ”and the one on Dougie is Danny,” Danny kiggede hurtigt, og gav mig et lille nik og et smil, og proppede så flere skumfiduser i munden af Dougie. “And the last, goofy, one over there is Harry,”
Harry nikkede og sagde hej.
Dougie spyttede skumfiduserne ud af munden, “Danny, stop! You know I dont like marshmallows!” råbte han, og skubbede Danny væk.
“Guys! We have company!” sagde Tom, og antydede at de skulle komme og sige hej.
“Wait here Sofie, I’ll go get you a drink,” sagde Tom, og gik ud efter en.
“Hi, I’m Dougie,” sagde Dougie, og gik hen og gav mig hånden. “Hi Dougie.. I’m Sofie,” sagde jeg, og smilte genert imens jeg kiggede ned i gulvet. Jeg kiggede hurtigt op, og så at Dougie stadig stod foran og betragtede mig. Jeg smilte igen, og kunne mærke en hånd på min skulder. Jeg vendte mig om, og kiggede ind i Tom's store brune øjne.
“Here you go,” sagde Tom, og rakte mig en orange drink. Jeg sagde tak og drak en smule.

“LET’S PLAY I HAVE NEVER!” råbte Danny, og tog endnu en øl fra minikøleskabet, som stod placeret ved siden af sofagruppen vi sad i.
Jeg kunne lige så stille mærke alkoholen i min krop, og jeg havde også fået det sjovere og sjovere hen ad aftenen.
Jeg havde ikke set Karina siden vi var kommet, men jeg hyggede mig egentlig også godt sammen med ’the rest of the guys’.
De andre, altså ’the rest of the guys’ og nogle andre var enige med Danny, og det samme blev jeg.
“Okay, I’ll start,” sagde Harry, “Uhm.. Let’s see. I’ve never got drunk on the first date,” fortsatte han, og kiggede over på Danny.
Danny grinte, og drak af sin øl. “Fuck off, Harry! Okay, my turn. I’ve never said the wrong name to a girl whilst having sex,” sagde han. Jeg kiggede rundt for at se hvem der drak. Dougie grinte genert og blev rød i hovedet.
“God, I hate you, Danny!” sagde han, og drak af sin øl.

Sådan blev vi ved hele aftenen indtil folk tog hjem, eller gik kold på sofaen.
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Nothing Goes To Plan Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing Goes To Plan   Nothing Goes To Plan EmptyTirs Nov 18, 2008 7:15 pm

Årh herligt afsnit! Very Happy
Jeg kan lige forstille mig Danny oven på Dougie, og så med skumfiduserne og det hele! Razz
I need more, please!
Tilbage til toppen Go down
BetteMøffe
Miss Halloween
Miss Halloween
BetteMøffe


Antal indlæg : 414
Age : 31
Location : Aalborg!
Registration date : 10/11/08

Nothing Goes To Plan Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing Goes To Plan   Nothing Goes To Plan EmptyTirs Nov 18, 2008 7:47 pm

ej den er dejlig!! mere.. nu!
kan lige forestille mig det hele.. Very Happy!
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Nothing Goes To Plan Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing Goes To Plan   Nothing Goes To Plan EmptyTirs Nov 18, 2008 9:07 pm

herligt herligt herligt Very Happy
mere snart ? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Nothing Goes To Plan Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing Goes To Plan   Nothing Goes To Plan EmptyTirs Nov 18, 2008 10:10 pm

Kunne også nemt forestille mig skumfidus scenen! lol!
GODT!! Smile
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Nothing Goes To Plan Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing Goes To Plan   Nothing Goes To Plan EmptyTors Nov 20, 2008 11:08 pm

Jeg har ikke mulighed for at tilføje et nyt kapitel før på lørdag, da min computer er ovre ved en veninde :]
lover at tilføje på lørdag Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Nothing Goes To Plan Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing Goes To Plan   Nothing Goes To Plan EmptyTors Nov 20, 2008 11:17 pm

SSOFIEE skrev:
Jeg har ikke mulighed for at tilføje et nyt kapitel før på lørdag, da min computer er ovre ved en veninde :]
lover at tilføje på lørdag Very Happy

Æh, og så er jeg ikke engang hjemme hele lørdag -.- !
Nå nå, jeg glæder mig til at læse mere, hvert fald Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

Nothing Goes To Plan Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing Goes To Plan   Nothing Goes To Plan EmptyLør Nov 22, 2008 5:10 pm

årh et rigtig godt afsnit! Mega godt.
Jeg glæder mig til mere, det er jo lørdag i dag Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Nothing Goes To Plan Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing Goes To Plan   Nothing Goes To Plan EmptyLør Nov 22, 2008 5:13 pm

Kapitel 3.

Jeg vågnede op med den værste hovedpine. I et øjeblik havde jeg glemt hvor jeg var. Indtil jeg så Tom ude i køkkenet. Jeg satte mig hurtigt op, da det kom som et chok. Jeg kendte jo ikke den her dreng! Det her hus! Noget som helst! Karina havde bare forladt mig til en masse mennesker, som jeg ikke engang kendte. Jeg blev lettere sur og irriteret på hende.
Tom stod med en stor sort pose, og samlede øldåser og skumfiduser op fra gulvet. Han spildte noget øl ned af sin slidte Star Wars t-shirt.
”Well this is just great!” sukkede han. Han blev ved med at samle dåser op, og sukkede endnu en gang.
Jeg gik ud i køkkenet, nærmest lydløst, og satte mig ned på en stol ”’morning,” sagde jeg med en rusten stemme. Tom hoppede op af forskrækkelse. Jeg grinte lidt af ham.
”Oh, it’s you. Don’t you ever sneak into me like that again,” grinte han, og bøjede sig ned efter endnu en skumfidus.
”Had a great time last night, did you?” spurgte han.
”Yeah.. I guess.. Not everything is clear to me, though,” sagde jeg og smilte. Han grinte lidt af mig.
“Well.. You wanna hear something really saucy?” spurgte han og løftede det ene øjenbryn
”Yeah, tell me!” sagde jeg ivrigt.
”You made out with EVERYONE!”
“WHAT?!” skreg jeg, “I made out with everyone.. as in.. everyone?!”
“No you didn’t,” grinte han fjoget, og fortsatte: “but you did made out with me,” sagde han.
“No I didn’t!” smilte jeg nervøst. Fuck hvor pinligt hvis jeg havde!
”’Course not!” grinte han.
”Who made out with who?!” spurgte en stemme ivrigt og forpustet.
“And that, my lady, is the way to wake up Danny Jones!” grinte Tom og fortsatte med at samle affald op. Jeg kiggede bag mig, og ja, der stod Danny kun iført boxershorts og en slidt rød t-shirt.
“Ha-ha, very funny,” grinte Danny ironisk, “but seriously, who did?”
“Nobody!” sagde jeg.
“What a shame..” sagde Danny og åbnede Toms køleskab. Tom kiggede irriteret på ham.
”What, mate?!” spurgte Danny, som kiggede på Tom.
”Ah, doesn’t matter,”

Jeg sad noget tid bare og snakkede med de to drenge. De spurgte ind til hvor jeg kom fra, og hvad jeg ville lave i England. De fik selvfølgelig svar til alt, og de lyttede interesseret. De var vildt flinke, og til sidst følte jeg at vi havde kendt hinanden for evigt.
De fortalte mig at de fire, altså Danny, Tom, Harry og Dougie, var i et band sammen. Til sammen dannede de altså bandet McFly.
”Wow, I had no idea. Awesome. Well, I’m gonna check you out when I get home then,” grinte jeg.
Min mobil vibrerede i min lomme, og jeg trak den op for at se hvem der ringede. Det var Karina.
Jeg sukkede og rejste mig op og gik ind i stuen.
”Hej?” sagde jeg irriteret
”Hejsa, hvor er du henne?”
”Hjemme ved Tom, hvorfor?” svarede jeg fraværende
”Ikke for noget. Er der noget galt?” Karina lød forvirret
”Tja, altså.. Når man bliver taget med til fest af sin bedste veninde, hos nogle man overhovedet ikke har en anelse om hvem er, og så hun så lige pludselig forsvinder, og man kan ikke finde hende hele aftenen, hvordan tror du så at man har det?” snerrede jeg af hende.
”Det må du altså undskylde, Sofie, jeg havde det bare så sjovt med Matt,”
”Ja, så skal du da være glad for at jeg havde det sjovt med de andre, hej!” sagde jeg og lagde på.
Jeg havde virkelig ikke lyst til at snakke med hende. Hun kunne ikke rigtig være det bekendt.

Senere på dagen kørte Tom mig hjem, og spurgte om jeg ikke ville komme på besøg en af dagene. Jeg takkede selvfølgelig ja.
Da jeg kom hjem smed jeg mig på sengen, og tænkte på aftenen. Jeg fik ikke lov til at ligge længe før Josh kom ind.
”Hi!” sagde jeg og satte mig hurtigt op i sengen,
”Hi,” smilte han, og kiggede rundt på mit værelse
”So.. Did you have a fun night last night?” spurgte han. Jeg fik dårlig samvittighed over ikke at have inviteret ham med.
”Yeah, it was ok. I didn’t know anybody though, so it was kinda wierd,” smilte jeg og kiggede på ham.
Han grinte lidt. “So do you wanna go for a cup of coffee later?”
“Yeah of course, I just have to take a shower and get ready, ok?”
“Sure,” sagde han og rejste sig op fra min seng og gik ud af værelset.

Da jeg havde været i bad og havde fået lagt en hurtig makeup gik jeg ind på Josh’ værelse. Jeg bankede selvfølgelig på først.
”Come on in,” lød det fra den anden side af døren
Jeg åbnede døren og kiggede rundt på hans værelse.
Han havde mange forskellige plakater hængende. The Beatles, The Who og nogle andre som jeg ikke rigtig kendte.
”Who’s your favorite band?” spurgte jeg nysgerrigt.
”It’s gotta be The Beatles,” smilte han stort, ”they’re awesome,”
Jeg grinte af ham og vi tog af sted for at få noget at drikke.

Vi tog hen på den nærmeste StarBucks og sad og snakkede i rigtig lang tid.
Han var ekstrem sød og interesserede sig for mig og hvad jeg gerne ville. Vi snakkede om festen jeg havde været til aftenen før, og jeg fortalte om McFly.
Josh fortalte mig at McFly var et af Englands største pop/rock bands, og at jeg var vildt heldig at jeg havde fået muligheden for at møde dem.
Jeg havde ingen anelse at de var så kendte.
Pludselig trådte Dougie ind af døren. Jeg kiggede lidt på ham, og overvejede om jeg skulle gå over for at sige hej. Han havde været rimelig fuld, så jeg tænkte lidt om han overhovedet ville kunne huske mig. Det kunne være pinligt hvis han ikke kunne.
Jeg tog mod til mig og gik over mod ham.
”Hi Dougie,”
Han vendte sig om, og så lidt forvirret ud.
”Hi.. Sofie! Right?”
Jeg grinte lettet.
”Yeah,” smilte jeg lettere genert,
”Did you have fun last night?” spurgte han, imens han betalte for sin kaffe.
”Yeah it was really fun,” jeg kiggede over på Josh, som smilte,
”Is that your boyfriend?”
”What?” jeg grinte, ”no, that’s just Josh. You know, I live with hostfamily, and Josh is their son, we’re just hanging out, getting to know each other.. Maybe you wanna join us?” smilte jeg. Jeg håbede på at jeg ikke lød alt for desperat.
”Thanks, but I kinda have to get going. But maybe you can pop by my house later?” spurgte han, og begyndte at gå over mod døren.
”Sure! I’ll see you later then,”
”Around 6 o’clock?”
”Yeah, sure,” sagde jeg og vinkede.
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Nothing Goes To Plan Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing Goes To Plan   Nothing Goes To Plan EmptyLør Nov 22, 2008 5:44 pm

rigtig godt hehe Very Happy
glæder mig allerede til mere

<3
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Nothing Goes To Plan Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing Goes To Plan   Nothing Goes To Plan EmptyLør Nov 22, 2008 5:53 pm

Ih det er virkelig godt ! Very Happy

Mere snart !! Wink
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Nothing Goes To Plan Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing Goes To Plan   Nothing Goes To Plan EmptyLør Nov 22, 2008 6:45 pm

I love it!! Very Happy

Mere snart ?
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Nothing Goes To Plan Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing Goes To Plan   Nothing Goes To Plan EmptyLør Nov 22, 2008 11:49 pm

Rigtig godt, glæder mig til mere cheers
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Nothing Goes To Plan Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing Goes To Plan   Nothing Goes To Plan EmptyMan Nov 24, 2008 10:25 pm

Kapitel 4

Jeg sagde til Josh at jeg blev nødt til at smutte hjemad. Han skulle egentlig også selv hjem, da han havde planer med en pige.
Da jeg kom hjem skiftede jeg hurtigt til noget andet tøj, og lagde noget nyt makeup.
Klokken var kun fire, så jeg satte mig ned ved min bærbar og søgte på McFly inde på MySpace.
Jeg lyttede til en af deres nyeste sange, Lies, og blev hurtigt forelsket i den.
De havde en speciel lyd som jeg hurtigt blev vild med. Jeg kunne godt forstå hvorfor de var Englands største band.

Jeg fik Josh til at køre mig over til Dougies hus, inden han selv skulle hente pigen han skulle på date med.
”See you later, Josh. Have fun!” smilte jeg og lukkede bildøren, og vinkede hurtigt til ham.

Jeg kunne se at Dougie stod i vinduet og kiggede ud. Jeg vinkede, og han smilte og vinkede tilbage.
Jeg gik op til trappen, og Dougie åbnede døren.
Der sprang en brun labrador ud, som næsten væltede mig.
”Flea! Stop it,” råbte Dougie af hunden, ”nice welcome, huh?” jokede han.
“No doubt about that,” smilte jeg.
“Well, come on in. I’ve ordered a pizza, since I suck at making dinner,” grinte han. Når han grinte blev hans øjne smalle, og man kunne se hans hvide, små tænder.
”That’s okay, I could use a pizza actually,” smilte jeg.
Da pizzaen kom satte vi os ind for at se en film. Der var lidt pinlig tavshed engang imellem, men ellers snakkede vi godt og dybt omkring alt og ingenting.
”That guy.. Josh!.. could've come too if he wanted to,” smilte Dougie.
”Well, he was busy tonight. He had a date, so..” sagde jeg mens jeg sad og kiggede optaget på tvet.
Selvom jeg havde set Pirates Of The Carribean et par gange, var den sjov og spændende hver eneste gang.
”Sure? Not just an excuse for being here alone with me?” grinte han fjoget.
“Crap. How did you know?” sagde jeg imens jeg spillede overrasket.
”I’m psychic,” sagde han. Jeg grinte lidt af hans ikke så sjove joke.

Dougie’s telefon ringede og han rejste sig op og rendte over for at tage den.
Jeg fulgte ham med blikket. Han var ikke ret høj, kun en smule højere end mig.
”Hello?” spurgte han ned i telefonen,
”Hey mate! Yeah.. Sofie.. The girl from last night, remember? Her, yes. Sure, see you in a minute then, bye,” sagde han og lagde telefonen ned, og gik roligt tilbage til sofaen hvor jeg sad. Denne her gang rykkede han lidt tættere på mig.
Jeg smilte genert.
”Danny’s gonna be here in a minute,” sagde Dougie og kiggede på mig,
”Okay,” sagde jeg, og jeg kiggede på ham. Jeg kiggede direkte ind i hans gennemborende blå øjne.
Han lænede sig ind over mig, og kyssede mig blidt og længe. Hans ene hånd var i mit hår, og den anden var omkring min nakke. Jeg trak mig langsomt tilbage selvom det var det bedste kys jeg nogensinde havde fået, og bed mig selv i læben. Det gør jeg altid når jeg enten er nervøs eller genert. Denne her gang var det begge ting på én gang. Min mave trak sig sammen på en ubehagelig men alligevel behagelig måde. Kysset var kommet hurtigt og uventet, men ikke for hurtigt. Jeg smilte inde i mig selv, og jeg kunne mærke at jeg blev lidt rød i hovedet.
Jeg kunne mærke at Dougie sad og kiggede på mig. Jeg smilte.

”Ello mate!” råbte Danny ude fra gangen
”oh, it’s Danny,” sagde Dougie overrasket og rykkede lidt væk fra mig igen, ”in the living room!” råbte Dougie.
Danny kom traskende ind og hilste lavt. Han satte sig tungt ned i lænestolen som stod et stykke fra sofaen.
Dougie lod sig ikke påvirke af Dannys humør, så jeg valgte selv at spørge ham.
”Is there.. anything wrong, Danny?” spurgte jeg lavt. Jeg kendte ham jo ikke, men Dougie så ikke ud til at ville spørge, og det så virkelig ud til at der var et eller andet i vejen.
”Nah.. Well.. I just kinda broke up with my girlfriend,” sagde han og kiggede hurtigt op på mig, og derefter ned på sine hænder.
”Aw.. I’m so sorry to hear that,”
”No, it’s okay. It wasn’t working at all. Now I just need to get drunk,” sagde han og smilte lidt, mens han kiggede forventningsfuldt på Dougie, som lyste op da Danny havde sagt det.
”I’m with you on that one, Dan, you know I am!” grinte han og vendte sig om imod mig, ”wanna join us?” spurgte han, og kiggede på Danny, som gav ham et godkendende nik.
Jeg kiggede lidt på Dougie og så videre på Danny. Hvordan kunne jeg sige nej? Danny sad der med sine hundeøjne og Dougie sad med sine perfekte øjne, og en lille stemme inden i mig skreg ja!
”Of course! But I have to go home and get ready then,” smilte jeg.
“Okay, but I don't see any reason for that though,” smilte Dougie charmernede.
“I’m gonna call Tom and Harry, and ask if they wanna join us too,” sagde Danny og rejste sig op.
“I’ll drive you home,” sagde Dougie, og kyssede mig på kinden da Danny var gået ud i gangen.

Dougie kørte mig hjem, og ventede på mig inde på mit værelse, imens jeg tog et hurtigt bad og hoppede i noget andet tøj.

------

lidt noget lort, i know.
men jeg havde ikke rigtig nogle ideer.
xD
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Nothing Goes To Plan Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing Goes To Plan   Nothing Goes To Plan EmptyMan Nov 24, 2008 10:34 pm

Det er ikke noget lort, det er super godt! Very Happy
Glæder mig til at læse hvad der sker :p
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nothing Goes To Plan Empty
IndlægEmne: Sv: Nothing Goes To Plan   Nothing Goes To Plan Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Nothing Goes To Plan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: