Antal indlæg : 477 Age : 32 Location : Esbjerg Registration date : 27/06/08
Emne: Sv: backstage video fra glasgow! Lør Nov 29, 2008 4:43 pm
Haha, dougie er sjov i starten, og der hvor han løber i bar mave! Og Danny der siger i mørket "See? Can you see me? I look awsome!" Og hans breakdance, ahaha! Rigtig godt klip (:
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: backstage video fra glasgow! Lør Nov 29, 2008 6:43 pm
hahaha hvor de griner!! Lidt neder at de ikke viser noget til Harry =( Men ellers er det rigtig fedt..
mcflys Star Girl
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: Sv: backstage video fra glasgow! Lør Nov 29, 2008 7:52 pm
GENIALT! Haha.. Dougie i starten xD årrh.. hvor jeg dog elsker dem.. Eller lidt noet tis at harry slet ikke siger noget? (;
MeusDeus Star Girl
Antal indlæg : 1026 Age : 30 Location : Århus Registration date : 01/09/08
Emne: Sv: backstage video fra glasgow! Lør Nov 29, 2008 8:45 pm
herligt ! hvor er de bare skønne ;D uuh Dougies overkrop !
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: backstage video fra glasgow! Søn Nov 30, 2008 5:55 pm
Hvor de bare skønne -men lidt ærgeligt at harry ikke var noget mere med:/
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: backstage video fra glasgow! Søn Nov 30, 2008 11:14 pm
hehe hvor er det sjovt med Danny der hvor de står i mørket...
hehe men sys nu den bagom Manchester er bedre... men ved ikk om man ka finde den på youtube? der tager Dougie en maske på og leger security og går rundt nede mellem publikum, uden der er nogen der ved det er ham, men så senere så har Danny taget den på og leger sårn en kok med udenlandsk accent, hvor han siger 'you want some of myyyy fried chicken?' med hans forkølede hæse stemme lyder det bare grineren...
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: backstage video fra glasgow! Søn Nov 30, 2008 11:23 pm
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: backstage video fra glasgow! Søn Nov 30, 2008 11:58 pm
ja den hehe... ka bare huske jeg så Dougie... eller 'Security dougie' gå der.... vi sidder jo lige efter det skilt der står block A på... og ka huske jeg tænkte, hva sker der for ham der haha?
Mille Star Girl
Antal indlæg : 1784 Age : 30 Registration date : 06/09/08
Emne: Sv: backstage video fra glasgow! Man Dec 01, 2008 1:42 pm
Årh den er så genial !! xD
Elsker der hvor han tager masken af !!! xD Og der hvor Danny har den på !!
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: backstage video fra glasgow! Man Dec 01, 2008 4:17 pm
Ann-Jones skrev:
ja den hehe... ka bare huske jeg så Dougie... eller 'Security dougie' gå der.... vi sidder jo lige efter det skilt der står block A på... og ka huske jeg tænkte, hva sker der for ham der haha?
hehe ! ja jeg tror også jeg vil tro det var en eller anden galning der kom hvis der kom sådan en med maske og ville tjekke min billet
Mille Star Girl
Antal indlæg : 1784 Age : 30 Registration date : 06/09/08
Emne: Sv: backstage video fra glasgow! Man Dec 01, 2008 6:14 pm
MeusDeus skrev:
Ann-Jones skrev:
hehe ! ja jeg tror også jeg vil tro det var en eller anden galning der kom hvis der kom sådan en med maske og ville tjekke min billet
tror jeg ville blive ekstrem bange !!! xD
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: backstage video fra glasgow! Man Dec 01, 2008 6:57 pm
mmdc94 skrev:
MeusDeus skrev:
Ann-Jones skrev:
tror jeg ville blive ekstrem bange !!! xD
det tror jeg faktisk ikke jeg ville ..... ;b
Stargirl Star Girl
Antal indlæg : 701 Age : 30 Location : Esbjerg Registration date : 29/11/08
Emne: Sv: backstage video fra glasgow! Ons Dec 03, 2008 5:03 pm
Ann-Jones skrev:
hehe hvor er det sjovt med Danny der hvor de står i mørket...
hehe men sys nu den bagom Manchester er bedre... men ved ikk om man ka finde den på youtube? der tager Dougie en maske på og leger security og går rundt nede mellem publikum, uden der er nogen der ved det er ham, men så senere så har Danny taget den på og leger sårn en kok med udenlandsk accent, hvor han siger 'you want some of myyyy fried chicken?' med hans forkølede hæse stemme lyder det bare grineren...
Heej det kan man godt !
Her !
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: backstage video fra glasgow! Ons Dec 03, 2008 5:10 pm
der er kommet rigtig mange backstage videoer op på youtube, de er herre griner..
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: backstage video fra glasgow! Ons Dec 03, 2008 7:23 pm
Sally-Judd skrev:
der er kommet rigtig mange backstage videoer op på youtube, de er herre griner..