Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Living In A Fantasy!

Go down 
+2
MeusDeus
Ditte
6 deltagere
ForfatterBesked
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

Living In A Fantasy! Empty
IndlægEmne: Living In A Fantasy!   Living In A Fantasy! EmptyFre Dec 05, 2008 10:27 pm



Hello, Hello, Hello!
Alle i dejlige mennesker!

Nårh, nogen der er vilde efter noget nyt "køde" *cought* Fic *cought*
Dejligt at hører! Cool
Her kommer der en fic af Mille pigen<3 og Jeg.. Ditte! (;
Den hedder Living In A Fantasy!
Håber i kan lig det!

_____________________________________________________________


Living in a Fantasy

Ditte's P O V

Jeg tog mine bøger ud af skabet og svang min skoletaske over min skulder.
"So friday today eh?!"Alex sagde mens han prøvede at følge trop efter mig,
"What are you up for tonight?"
"Well, nothing really, relaxing as my best friend is coming tomorrow" Sagde jeg irriteret og rakte ud efter dårhåndtaget, jeg trak døren åben og trådte ud i den kolde men sol klare blå november dag.
"You could come over to my place tonight!"sagde Alex grinende, jeg vendte mig om og løftede mit ene øjenbryn.
"You know, for the pay back for the party last weekend!"He sage han kæp højt.
"Alex, you're boring me, and just to make it clear, I'm never going to touch your lips again!"sagde jeg og rysted mig hovede.
"Never!"sagde jeg afsluttende.
Da jeg flyttede til England, London, og begyndte på min skole var han ellers min første ven.
Det viste sig bare at være et godt først indtryk han havde lavet, men i bund og grund havde han gjort det for at trække mig med i ''kanen'' men som tiden gik, og jeg fik nogle venner, indså jeg bare at alt han havde gjort var ren fedtrig.
"Well It was worth the try!" grinede han.
"Well, that just shows how much you know me!" sagde jeg og rullede mine øjen, og begyndte at gå over mod parkeringsplads.

Jeg lænte mig forsigtigt op ad den grå peugeot, Thomas havde lovet at køre mig hjem i dag, men han var åbenbart forsinket, jeg skimtede hurtigt en mørk håret fyr på vej over til mig.
"Hi!" Sagde jeg da Thomas nåede mig, jeg gave ham et hurtigt kram før han låste bil op og jeg satte mig ind.
"Where were you?"
"Oh, I was just indside saying hello to all my old teachers!" Grinede han og tændt motoren.
"We just have to stop by my mom's and give her some milk.. okay?" Sagde han mens han stopped for rødt lys, jeg smilede og nikkede.
"Fine fine, it's been a while since I've seen her anyway. I was thinking... You know Mille is coming tomorrow, right?"Sagde jeg nervøst, Thomas nikkede.
"Could you drive me to the airport and get her?"Jeg smiled, endelig havde jeg spurgt, selvom det var et lille spørgsmål ville jeg ikke gå ham for meget på nerverne.
"No doubt, I'll pick you up tomorrow and meet you friend!" sagde han og stopped bilen udefor hans mor, Emma og hans far, Chris hus.
Han bad mig om at tage de tre mælkekatoner på bagsædet.

Emma åbnede smilende døren og bad os komme ind, jeg smilede og gave hende et kram alt var som jeg huskede det, meget organiced, rent og fik en til at føle at man var hjemme.
"It's nice to finally see you again!"Sagde hun og smilede
"So what about a hot mug of tea, eh?"
"I would love to, but I have to go home!" Sagde jeg og kiggede end på gulvet,
"But I promise that I'll come over one of the next days!"
Hun rejste sig op og gave Thomas og jeg et kram før vi satte os tilbage ud i bilen og vendte kursen hjem til min værtsfamilie.

"So could you pick me up at eight tomorrow?"Spugte jeg og tog fat i håndtaget.
"Yea, sure!"He kyssed mig blidt på kinden inden jeg satte mine fødder på jorden og takkede ham, jeg vinked mens han kørte ud af synes igen.

Jeg brugte resten af dagen på at gøre mit værelse rent og lave mine lektier så der var en ting mindre at tænke på hele weekende, så det var kun mig og Mille.
Da klokken blev omkring treogtyve besluttede jeg at det var på tide at gå i seng, jeg skulle alligevel tideligt op imorgen. Jeg smuttede i min hotpants and tog min store røde T-shirt på og lagde min under dynen.

"Yea?" Sagde jeg og trak dynen over mit hovede, døren knirkede, et tegn på at nogen var gået ind.
"You need to get up!"Sagde en sød lille stemme, jeg trak dynen væk fra mit hovede og satte mig op.
I min seng sad Christian og smilede til mig, -Christian, var Lis og Brians min værtsfamilies søn.
"I know, I know!" Jeg hoppede ud ad sengen.
"Okay, I'l tell mom that you'll be down for breakfast then!" Sagde han og lukkede døren stille efter sig.
Efter et langt varmt bad, gik jeg ned og fik noget cornflakes.
"Well I'm out off!" Råbte jeg og trak min jakke over min arm, Lis kom ud i gangen.
"Okay sweetie, see you at dinner then!"
Jeg nikkeder og satte mig ud i Thomas bil, han smiled og begyndte køre mod lufthavnen, da vi stod i lufthavnen havde han stadig ikke sagt et ord til mig, og jeg var begyndt at blive rimlig bekymret.

"Okay Judd, is something wrong?" spurgte jeg stilte mig foran ham og lagde en hånd på hans bryst.
"Naah, there is just something I wanna ask you!" sagde han og kiggede ned på mig, jeg nikkede og smilede.
"It's.. I'm having a party at my house, and I wanted to invite you!" Sagde han og smiled.
"Yeah, I wanna go, and I'm sure Mille does too.. Is anyone I know coming?"
"Erm, not sure. It's just a little one, my brother and some of his friends are coming and some of mine, but I don't know if you've seen them before."
"Umm, okay!" Sagde jeg og vendte mig om, for at få øje på Mille med to kufferter på slæb.


_________________________________________________________---

Hvad siger i?
Ja eller Nej?
Godt eller Dårligt!
kommenter endelig, det giver os motivation til at forsætte.
plus It would make our day/days much better! ;D
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Living In A Fantasy! Empty
IndlægEmne: Sv: Living In A Fantasy!   Living In A Fantasy! EmptyFre Dec 05, 2008 11:07 pm

AJ ALTSÅ ! hvor er det herligt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Living In A Fantasy! Empty
IndlægEmne: Sv: Living In A Fantasy!   Living In A Fantasy! EmptyLør Dec 06, 2008 1:19 am

Det er rigtig godt - glæder mig til at læse mere!

Først var jeg sådan, da jeg læste at han hed Thomas, "det er sikkert Tom" og så sagde hun "Judd" til ham, så blev jeg lidt sådan " scratch det hedder Tom da ikke," og så fandt jeg ud af det xD

hahah jeg er en spade.

Ja,
godt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Living In A Fantasy! Empty
IndlægEmne: Sv: Living In A Fantasy!   Living In A Fantasy! EmptyTirs Dec 09, 2008 5:57 pm

Så er der mere til jer kære læsere Very Happy

Mille's POV :
Ditte vinkede til mig. Jeg smilede stort og trådte mig selv over tæerne. Jeg løb alt hvad jeg kunne over til hende. ”Hej!” sagde jeg og smed mine tasker for at kramme hende. ”Hvad så?” spurgte jeg og fik øje på en der stod bagved Ditte og smilede genert. Jeg kiggede spørgende på Ditte for at få af vide hvem han var. ”Oh! Mille, this is Thomas. And Thomas this is Mille.” jeg smilede og gav ham hånden. ”So you’re Thomas. Ditte told me about you.” Han smilede. ”She told me about you too.” Jeg smilede og samlede mine kufferter op igen.

”Wauw! Det er sgu da stort!” sagde jeg og så rundt i stuen. ”Ja da! Nå men du skal se mit værelse!” Ditte tog mig i hånden og trak mig op af trappen. ”Tadaa!” sagde hun og gik ind på værelset. Jeg smed mig hurtigt på sengen. ”Årh lækkert!” Ditte grinede og satte sig ved siden af mig. ”Mille?” jeg nikkede og satte hænderne bag nakken. ”Thomas har spurgt om vi vil med til en fest i aften?” Jeg smilede. ”Selvfølgelig vil vi da det!” Hun smilede tilbage. ”Fedt! Jeg ringer lige og siger det til ham.” Jeg nikkede og åbnede min kuffert. Havde jeg noget pænt tøj med? Jeg hev min skjortekjole op. Jeg vendte mig mod Ditte. Hun stak tommelfingeren i vejret og snakkede videre. Jeg foldede den sammen igen og lukkede kufferten.

”Hi!” sagde Thomas og kyssede Ditte på kinden. Jeg smilede til ham og rakte hånden ud. ”Hi Mille.” han viste mig ind i lejligheden. Folk grinede højt. Der stod en ved køkkenbordet. Han lignede Thomas utroligt meget. ”Harry, meet Ditte and Mille.” han vendte sig om og smilede. Hans øjne var utroligt blå. Jeg smilede genert. ”Hi i’m Harry. Thomas’ brother.” han rakte hånden ud mod mig. "Mille." sagde jeg smilede. "Hey guys! Come and meet Ditte and Mille!" En høj lyshåret fyr kom smilende ud. Han havde en øl i hånden. "Hi! Who is who?" Jeg smilede. Han havde kun et smilehul. "I'm Ditte. And this is my friend Mille." Jeg vinkede til ham. Han grinede og vinkede tilbage. "I'm Tom." Vi smilede begge til ham. "Guys come out here!" sagde han og kiggede ind i stuen. "No! I'm winning!" en stemme indefra stuen lød meget koncentreret. Tom rystede på hovedet. "Come on, let's go in there." sagde Harry og gik derind. Foran fjernsynet sad der to og spillede. "NOOO! Dammit!" skreg den mørkhårede. Den lyshårede grinede højt. "Loser!" sagde han og lavede "L" i panden. "I hate you!" sagde den mørkhårede og rejste sig op. "Hi! I'm Danny." Han smilede skævt.

Værsesgo ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

Living In A Fantasy! Empty
IndlægEmne: Sv: Living In A Fantasy!   Living In A Fantasy! EmptyTirs Dec 09, 2008 6:01 pm

SSOFIEE skrev:
Det er rigtig godt - glæder mig til at læse mere!

Først var jeg sådan, da jeg læste at han hed Thomas, "det er sikkert Tom" og så sagde hun "Judd" til ham, så blev jeg lidt sådan " scratch det hedder Tom da ikke," og så fandt jeg ud af det xD

hahah jeg er en spade.

Ja,
godt Very Happy

Hahaa, okay..
Neej, det er Harrys bror.. Han hedder jo også rigtigt; Thomas. ;D Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Living In A Fantasy! Empty
IndlægEmne: Sv: Living In A Fantasy!   Living In A Fantasy! EmptyTirs Dec 09, 2008 6:31 pm

Elsker det, tøser Very Happy
Bliv endelig ved (;
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Living In A Fantasy! Empty
IndlægEmne: Sv: Living In A Fantasy!   Living In A Fantasy! EmptyTirs Dec 09, 2008 10:49 pm

Anne skrev:
Elsker det, tøser :D
Bliv endelig ved (;
ja, jeg ville sige det samme !!
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Living In A Fantasy! Empty
IndlægEmne: Sv: Living In A Fantasy!   Living In A Fantasy! EmptyOns Dec 10, 2008 12:36 am

Rigtig god start xD herligt at læse. hehe (;
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Living In A Fantasy! Empty
IndlægEmne: Sv: Living In A Fantasy!   Living In A Fantasy! Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Living In A Fantasy!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: