Antal indlæg : 932 Age : 32 Location : HHE Registration date : 30/12/07
Emne: Just my luck Lør Dec 27, 2008 7:18 pm
Vis der er nogen der stadig ikke har set den vidunderlige film hvor drengene spiller med i har i chansen nu Den kommer nemlig med helt gratis i det næste Vi unge. Såå grib chansen folkens haha
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Just my luck Lør Dec 27, 2008 7:23 pm
Sidsel skrev:
Vis der er nogen der stadig ikke har set den vidunderlige film hvor drengene spiller med i har i chansen nu Den kommer nemlig med helt gratis i det næste Vi unge. Såå grib chansen folkens haha
haha eej, så gider jeg ikke at købe den næste vi unge blad. Jeg har Just My Luck allerede..
Sidsel Star Girl
Emne: Sv: Just my luck Lør Dec 27, 2008 7:26 pm
Sally-Judd skrev:
Sidsel skrev:
haha eej, så gider jeg ikke at købe den næste vi unge blad. Jeg har Just My Luck allerede..
haha præcis jeg sad os lige "damm"! Men selvf er det godt for dem som ikke har den og gerne vil
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: Just my luck Lør Dec 27, 2008 7:30 pm
Sidsel skrev:
Sally-Judd skrev:
Sidsel skrev:
haha præcis jeg sad os lige "damm"! Men selvf er det godt for dem som ikke har den og gerne vil
Har den også og plejer ellers at købe viunge, så for mig er det lidt irr at det lige er den film.. Men måske den kan få nogle til at åbne øjnene for McFly?
BetteMøffe Miss Halloween
Antal indlæg : 414 Age : 31 Location : Aalborg! Registration date : 10/11/08
Emne: Sv: Just my luck Lør Dec 27, 2008 7:32 pm
Nemlig, måske er der nogle der åbner øjnene for dem.. Men jeg har den ikke og skal så meget have den!
Stargirl Star Girl
Antal indlæg : 701 Age : 30 Location : Esbjerg Registration date : 29/11/08
Emne: Sv: Just my luck Lør Dec 27, 2008 7:57 pm
Ej .. Jeg har den også Men ved du om der f.eks er nogle Plakater eller står noget om dem i det næste blad ? Og hvornår kommer bladet ? Hehe
Sidsel Star Girl
Emne: Sv: Just my luck Søn Dec 28, 2008 12:21 am
Stargirl skrev:
Ej .. Jeg har den også Men ved du om der f.eks er nogle Plakater eller står noget om dem i det næste blad ? Og hvornår kommer bladet ? Hehe
det udkommer den 22 jan og så vidt jeg kan se er der ikk noget specielt om mcfly, Kun om zac og vanessa, Søren Bregendal og nogen andre hehe (: Men man kan jo altid håbe ikk (:
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Just my luck Søn Dec 28, 2008 1:27 pm
er det kun mig der synes at just my luck er en røv fesen film og det eneste der er godt i den er når McFly er der? men ja det er da ok at den er gratis.... men har den også...
Annesteg Star Girl
Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Sv: Just my luck Søn Dec 28, 2008 1:29 pm
Ann-Jones skrev:
er det kun mig der synes at just my luck er en røv fesen film og det eneste der er godt i den er når McFly er der? men ja det er da ok at den er gratis.... men har den også...
Haha, overhovedet ikke - Jeg ser den også kun for McFly
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Just my luck Søn Dec 28, 2008 1:31 pm
Annesteg skrev:
Ann-Jones skrev:
Nå ok hehe... jeg var lige ved at bli bange...
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: Just my luck Søn Dec 28, 2008 1:35 pm
Ann-Jones skrev:
Annesteg skrev:
Ann-Jones skrev:
Nå ok hehe... jeg var lige ved at bli bange...
Haha bare rolig
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Just my luck Søn Dec 28, 2008 1:50 pm
Ann-Jones skrev:
hahah jeg kunne ikke være mere enig..
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: Just my luck Søn Dec 28, 2008 1:56 pm
Jeg kan godt finde på at sætte filmen på og så kun se det hvor McFly er med !
Sidsel Star Girl
Emne: Sv: Just my luck Søn Dec 28, 2008 2:50 pm
Ej jeg syntes faktisk den er ok
BetteMøffe Miss Halloween
Antal indlæg : 414 Age : 31 Location : Aalborg! Registration date : 10/11/08
Emne: Sv: Just my luck Søn Dec 28, 2008 3:03 pm
Sidsel skrev:
Jeg er enig, jeg synes den er fin nok ;D
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: Just my luck Søn Dec 28, 2008 4:56 pm
Hver gang jeg ser den , ser jeg koncert scenen mindst 10 gange ..
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: Just my luck Søn Dec 28, 2008 7:40 pm
Hver gang jeg ser den, ser jeg ikke andet end de dele hvor McFly er med. Bryder mig ikke om filmen ellers nemlig
Sarah Miss Halloween
Antal indlæg : 477 Age : 32 Location : Esbjerg Registration date : 27/06/08
Emne: Sv: Just my luck Søn Dec 28, 2008 9:38 pm
Jeg synes det er en fin tøsefilm Men jeg har helt klart kun set den så mange gange som jeg har pga. mcfly! Men jeg kan nu også finde på at sætte den på for kun at se de scener med mcfly, haha.
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: Just my luck Søn Dec 28, 2008 10:15 pm
BetteMøffe skrev:
Sidsel skrev:
Jeg er enig, jeg synes den er fin nok ;D
Jeg synes også den er okay
Stargirl Star Girl
Antal indlæg : 701 Age : 30 Location : Esbjerg Registration date : 29/11/08
Emne: Sv: Just my luck Man Dec 29, 2008 1:15 am
Jeg synes den er god nok Men mcfly er selvfølgelig de bedste i filmen <3 Jeg håber at der er lidt flere der åbner øjnene op for mcfly Det vil være godt for dem !
We all love mcfly even Dogs !
McFlyAreMyHeroes Little Joanna
Antal indlæg : 214 Age : 31 Location : Holstebro Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Just my luck Tors Jan 29, 2009 7:02 pm
jeg kan godt lide filmen, og især der hvor mcfly selvfølgelig! btw, jeg tror jeg er en af de eneste som ELSKER lindsay lohan :b
Sidsel Star Girl
Emne: Sv: Just my luck Tors Jan 29, 2009 7:44 pm
McFlyAreMyHeroes skrev:
jeg kan godt lide filmen, og især der hvor mcfly selvfølgelig! btw, jeg tror jeg er en af de eneste som ELSKER lindsay lohan :b
jeg vil ikke sige jeg elsker hende hah, men jeg hader hende heller ikke. Syntes hun er en ret god skuespiller. Selve personen kan vi så diskutere om heh
McFlyAreMyHeroes Little Joanna
Antal indlæg : 214 Age : 31 Location : Holstebro Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Just my luck Tors Jan 29, 2009 9:38 pm
Sidsel skrev:
McFlyAreMyHeroes skrev:
jeg vil ikke sige jeg elsker hende hah, men jeg hader hende heller ikke. Syntes hun er en ret god skuespiller. Selve personen kan vi så diskutere om heh
ja okay, personen er der snak om xD men jeg elsker hende i Freaky Friday.
Sidsel Star Girl
Emne: Sv: Just my luck Tors Jan 29, 2009 9:56 pm
McFlyAreMyHeroes skrev:
Sidsel skrev:
McFlyAreMyHeroes skrev:
ja okay, personen er der snak om xD men jeg elsker hende i Freaky Friday.
heh jaa hun er en god skuespiller (: Det kan vi blive enige om.
MeusDeus Star Girl
Antal indlæg : 1026 Age : 30 Location : Århus Registration date : 01/09/08
Emne: Sv: Just my luck Tors Jan 29, 2009 10:01 pm
McFlyAreMyHeroes skrev:
jeg kan godt lide filmen, og især der hvor mcfly selvfølgelig! :P btw, jeg tror jeg er en af de eneste som ELSKER lindsay lohan :b
jeg må sige jeg synes ikke hun er en specielt god skuespiller ... hun er stort set den samme i alle film ! personligt kender jeg hende jo ikke, og har kun hørt fra div. sladerblade... Harry siger jo hun er meget overfladisk ... men som sagt kender jeg hende ikke. som udgangspunkt i slader-blade synes jeg nok ikke hun er så fantastisk... hun er enormt køn også ELSKER jeg forældrefælden og just my luck :D